Maraqlı

Müasir dövrün əsas marketiq hilələri, trendlər bizi necə yoldan çıxarır?

19 May 2025 08:08
Baxış: 374
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 10.49%-dən

Müasir dövrdə marketinq strategiyaları son dərəcə inkişaf edib və istehlakçı psixologiyasını dərindən analiz edərək bizi istəmədiyimiz alışlara yönləndirə bilir. Gəlin əsas marketinq hiylələrinə və trendlərinə nəzər salaq:

Emosional marketinq
Reklamlar artıq məhsulun texniki xüsusiyyətlərini deyil, emosiyaları satır. Məsələn:

"Bu qoxu səni uşaqlığına qaytaracaq",

"Bu telefon səni daha uğurlu göstərəcək."

Biz ehtiyac deyil, hiss almaq üçün alırıq.

Süni tələskənlik (FOMO)
"Yalnız bu gün üçün endirim!"

"100 nəfər bu məhsula baxır!"

Qərar vermək üçün kifayət qədər düşünməyə imkan vermir. Təlaşla alırıq.

 Şəxsi hədəflənmiş reklamlar (Targeted ads)
Sosial şəbəkələrdə və axtarış motorlarında etdiyiniz hər klik marketoloqlar tərəfindən izlənilir. Alqoritmlər sizin maraqlarınıza uyğun məhsullar təqdim edir.

Öz seçimimiz olduğunu düşünürük, amma seçimlər bizə "verilir".

İnfluencer marketinqi
Sevdiyiniz bir məşhur, sadəcə bir məhsul deyil, yaşam tərzini təqdim edir.

Onlara bənzəmək üçün məhsulu almaq istəyirik.

Abunəlik modelləri (subscription trap)
Sizə "ilk ay pulsuz" deyirlər. Amma sonra avtomatik ödəmələr başlayır və çoxları unutduğu üçün davam edir.

Davam edən xərcə çevrilir, fərqində olmadan pul xərcləyirik.

Məhdud sayda məhsul taktikası
"Yalnız 5 ədəd qalıb!"

Əslində bu rəqəmlər virtual ola bilər. Amma beyin onu "azalıbsa, deməli dəyərlidir" deyə düşünür.

Mikro-trendlər və "stil təzyiqi"
Sosial mediada tez-tez dəyişən moda və həyat tərzi trendləri bizdə daimi "yetərsiz" hiss yaradır.

Daima yenilənmək ehtiyacı ilə lazımsız xərclər edirik.

Bu marketinq hiylələri və trendlər bizi etibarsız qərarlar verməyə, emosional alışlara yönəldir və tələbat yaratmaq əvəzinə, tələbat illüziyası yaradır.

Alış etməzdən əvvəl bu sualı verin:
"Bu məhsula həqiqətən ehtiyacım varmı, yoxsa bu, mənə satılan hissdir?"

Lalə Qüdrətova
Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2025 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.