Xərçəngdən qoruyan 5 qida
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 9.9%-dən
Həkimlər xərçəng riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaldan qidaların adlarını açıqlayıb.
Milli.Az xəbər verir ki, elmi araşdırmalar göstərir ki, pəhriz və müəyyən yemək vərdişlərində dəyişikliklər xərçəngin inkişafının qarşısını effektiv şəkildə ala bilər. Meyvə, tərəvəz, tam taxıl və süd məhsulları kimi qidaları yemək xərçəng riskini azaltmağa kömək edib.
Paxlalılar - Bütün dünyadakı dietoloqlar, həzm sisteminə faydalı təsir göstərən, immunitet sistemini gücləndirən və iltihabı azaldan liflə zəngin olduğuna görə, paxlalı bitkiləri qida rasionuna daxil etməkdə israrlıdırlar. Bitki mənşəli liflə zəngin qidaların istehlakı kolorektal xərçəng riskinin azalması ilə əlaqələndirilib.
Qoz-fındıq - AICR tərəfindən aparılan araşdırmalar onu göstərdi ki, gündə az miqdarda qoz-fındıq yeyən insanlarda xərçəng riski 15% aşağıdır.
Zəncəfil - Zəngin və ədviyyatlı kökü ilə zəncəfil sağlamlıq faydaları ilə məşhurdur. Alimlər zəncəfilin iltihabı azalda biləcəyini və müxtəlif xroniki xəstəliklərin inkişafının qarşısını almaq potensialına malik olduğunu müəyyən edib.
Yaşıl - Kələm, ispanaq və brokoli kimi göyərti yemək kolorektal xərçəng riskini azaldır.
Yaşıl çay - Yaşıl çayın faydaları, güclü antioksidan xüsusiyyətlərə və antibiotik xüsusiyyətlərinə malik olan katexin polifenollarının tərkibinə görə yaxşı bilinir. Bu katexinlər həmçinin dərini zərərli ultrabənövşəyi radiasiyadan qoruya, hüceyrə karsinoması və bədxassəli melanoma daxil olmaqla dəri xərçəngi riskini azalda bilər.(Lent.az)
Milli.Az
DİGƏR XƏBƏRLƏR
-
Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır
-
100 yaşa qədər yaşamaq istəyənlər qəhvəni nə vaxt içməlidir? – Mütəxəssisdən tövsiyə
-
İdman qidalarının yalançı reklamları: Təsir və fəsadları
-
Siqareti buraxanları ilk aylarda hansı dəyişikliklər gözləyir?
-
Alimlər demensiyanı əvvəlcədən göstərən yeni əlamət tapdı
-
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
XƏBƏR LENTİ
-
Xaricə gedənlər bu səhvlərə görə pul itirirlər
-
1000 at güclü yeni elektrikli “Jaguar”ın salonu - (Foto)
-
Türk məşhurlar övladları ilə çimərlikdə - (Fotolar)
-
Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır
-
Azərbaycanlı məşhurların makiyajsız görüntüləri müzakirə yaratdı - (Fotolar)
-
Pəncərə kənarına yalnız bir səbət qoymaq bəs edir: Milçəklər evə girmədən qaçır
-
Lukaşenko onları “axmaq” adlandırdı - (Video)
-
Gökhan Özen ikinci dəfə evləndi - (Foto)
-
İsmayıllıda maşınlar suyun altında qaldı (Video)
-
Azərbaycanda həyat yoldaşının soyadını götürən kişilərin sayı açıqlandı
-
Bakı sakini tikinti şirkəti tərəfindən evinə ziyan vurulduğunu iddia edir (Video)
-
Günün qoroskopu: Günün əsl ulduzu siz olacaqsınız
-
Nardaranda su nasosunda sıxılı qalan 4 yaşlı uşaq ölüb - Yenilənib
-
Alla Puqaçova bir çıxışı üçün 200 min manat tələb edir
-
Bakıda məktəb binasının icarə haqqı niyə ödənilmir? - Mülk sahibi ilə Təhsil İdarəsi arasında -mübahisə (Video)
-
İranda canlı yayımda mesaj oxuyan molla biabır oldu - (Video)
-
Kondisioneriniz işləyib soyutmursa, səbəb bu ola bilər: Mütəxəssislər xəbərdarlıq etdi
-
Tünzalə Ağayeva - “Ürəyim tək sənin üçün döyünür hər dəfə...” (Foto)
-
Elektrikli avtomobilini evdə şarj edənlər diqqət: Artıq pul ödəyə bilərsiniz
-
Qurban Yetirmişlidən zəlzələ ilə bağlı açıqlama
-
Ermənistan Prezident Administrasiyasına yeni rəhbər təyin olundu
-
Böyükşor gölü yaşıl rəngdə - Analiz aparılır - (Foto)
-
Qubada 4,9 ballıq zəlzələ oldu - FHN-dən açıqlama - Yenilənib
-
"Neftçi"nin futbolçusu Tunis klubuna keçdi - Rəsmi





