Artıq çəki yaddaşımızı zəiflədir
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 9.9%-dən
Elm adamları artıq çəkinin insan orqanizminin xarici estetikasını pozduğu qədər daxilində də ciddi fəlakətlərə yol açdığını bildirirlər. Son aparılan təqiqatlar onu göstərir ki, artıq çəki həm də insan yaddaşına, idrakına, qavramasına ciddi təsir göstərir.
Artıq çəki insan beynin forma və ölçülərinə ciddi təsir edir. Bu da beyin həcminin qırış və şırımlarına ciddi narahatlıqlar yaradır. Bundan əlavə artıq çəkili olan insanların ən azından qan təziqi və kolestroldan əziyyət çəkməyi müşahidə olunur. Ancaq elm adamları artıq çəkinin hansı səbəbə insanın beyin hüceyrələrinə niyə bu dərəcədə ciddi təsir qoyduğunu hələdə tam bilmirlər.
Artıq çəkinin qocalmağa ciddi təsir qoyduğunu elm adamları çoxdan üzə çıxartmışdılar. Lakin onun əsas səbəbini yaddaşla əlaqəsinin olub-olmaması barədə təqiqatlara başlayıblar.
"Neurology" adlı jurnalda dərc olunan araşdırmada ümumilikdə 6000 min nəfərlik qurupun düz 10-il ərzində mütəmadi olaraq müşahidələr aparılıb. Araşdırmaya 35 ilə 55 yaş arasında insanlar daxil edilib. Onlar dəfələrlə yaddaş və idrak testlərinə salınıblar. Nəticədə artıq çəkili insanlarla normal çəkili insanların müqaisəsinə başlanılıb. Çıxan nəticələrə görə artıq çəkili insanlar normal çəkili insanlara nisbətdə yaddaş və idrak səviyyələri çox aşağı olduğu üzə çıxıb.
Elm adamları qocalmaq ilə yaddaş zəifləməsini qarışdırmamağı məsləhət görürlər. Çünki hər yaddaşı zəifləyənin qocalmadığını və hər qocanın da yaddaşının zəifləmədiyini diqqətə çatdıraraq bildirirlər ki, qocalmağın qarşısını almaq olmaz, amma yaddaşsızlığın qarşısını normal çəkiyə qayıtmaqla almaq mümkündür.
Artıq çəki həm də şəkər, qan təziqi, kolestrolün, damar tıxanmalarının da səbəbkarıdır.
Milli.Az
DİGƏR XƏBƏRLƏR
-
Qatıqlı qəhvəni yoxlamağa dəyərmi?
-
Günün qoroskopu: Meditasiya, dua və ya sakit istirahət yaxşı təsir edəcək
-
Restoranlarda yeni dövr başlayır: Masalarda artıq bunlar olmayacaq
-
Yasamalda obyektdə baş verən yanğın söndürülüb - YENİLƏNİB - VİDEO
-
Bakıda piyada son anda ölümdən döndü - ANBAAN VİDEO
-
Əməkdar artist: "Bizdə qadınların işləmə söhbəti olmayıb, "köhnə adamlarıq"”
XƏBƏR LENTİ
-
Qatıqlı qəhvəni yoxlamağa dəyərmi?
-
80 illik yubileyinə bunu hədiyyə istəyir
-
Evini göstərdi: “Hekayəmin başladığı yer” - FOTO
-
Araz Nəsirov vəzifəsindən azad olundu
-
Günün qoroskopu: Meditasiya, dua və ya sakit istirahət yaxşı təsir edəcək
-
“Qalatasaray” 50 milyonluq transfer üçün hərəkətə keçdi
-
"İnternlər"in aktrisası vəfat etdi
-
Azərbaycanda hələ də böyük həcmdə neft-qaz ehtiyatları var - Mikayıl Cabbarov
-
Restoranlarda yeni dövr başlayır: Masalarda artıq bunlar olmayacaq
-
Qarabağda və Şərqi Zəngəzurda güzəştlərin müddətinin uzadılması nəzərdən keçirilir - nazir
-
Gəncədə kütləvi dava - Yaralılar var
-
Gədəbəyə dolu düşüb
-
Azərbaycanla Avstriya arasında ilk konsulluq məsləhətləşmələri keçirilib - FOTO
-
İşsizlikdən gileylənir: “Müraciət etdim, xeyri yoxdur”
-
Messi 1957-ci ilin rekordunu təzələdi
-
Barza Collection və MoMA Baku-nun dəstəyi ilə rəssam Tural Möyüfovun ilk fərdi sərgisi – “HÜDUD” təqdim olundu - FOTO
-
“Real”da Vinisius böhranı
-
Pezeşkiandan Trampa cavab: İran hər cür təhdid qarşısında qətiyyətlə dayanacaq
-
Azovda həlak olmuş 4 vətəndaşımızın nəşi ölkəyə gətirilib
-
Milli Gimnastika Arenasında Azərbaycan çempionatı keçirilib - FOTO
-
"Bakımənzilkommunlayihə" Layihə İnstitutu ləğv edilir
-
“Galendewagen”lə insident törədən sürücüyə cəza verildi
-
Yasamalda obyektdə baş verən yanğın söndürülüb - YENİLƏNİB - VİDEO
-
Tramp: Bu gün ABŞ İrana çox güclü zərbə endirəcək





