Ölkə

Qəzada ölən şagirdlərin kimliyi məlum oldu - FOTO

11 Dekabr 2019 10:29
21 Şərh     Baxış: 6 732

Ötən axşam Bakıda baş verən yol-nəqliyyat hadisəsinin bəzi təfərrüatları məlum olub.

Milli.Az Trend-ə istinadən xəbər verir ki, Binəqədi rayonunda baş verən qəzada ölən şəxslər 11-ci sinif şagirdləri Tural və Dilarədir. Hadisə baş verən vaxt şagirdlər ali məktəbə hazırlıq dərsindən evlərinə gedirmiş.

Xatırladaq ki, ötən axşam Binəqədi rayonunda köməkçi yoldan əsas yola çıxan yük avtomobili sola dönərkən iki piyadanın üzərindən keçib.

Hadisə nəticəsində hər iki şəxs aldıqları xəsarətlərdən dünyasını dəyişiblər.

Milli.Az 

loading...

Şərh yaz:

21 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 11 Dekabr 2019 10:31270

    Cox uzucu xeberlerdi.yaxinlarina sebr.arzulari yarida qalan usaqlar(

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 11 Dekabr 2019 10:36240

    Ay daa,bu nə xəbərdir...Nə pis oldum.Bala böyüt,ali məktəbə hazırla ətindən-əynindən kəsə-kəsə,küçələrdə işıq yoxdur deyə,kamaz keçsin üstündən.Neyniyək indi,evdən bayıra çıxmayaq?????Hərə öz işini niyə görmür görəsən??2 bala da belə getdi.Adamı yandıran odur ki,qocalmamış ölən uşaqlarımız çoxdur.Səbəbkarların da gözü çıxsın.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Mətanət · 11 Dekabr 2019 13:5030

      İşıq priçom? Yazığlar yaşıl işıqda, zolağın üstündən keçirdilər. Şofer alçağ surətlə gəlib.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 11 Dekabr 2019 17:3004

        Mətanət bacı,Mətanət bacı,o yolda işıqlar yanmır.Elşən işıqlara nəzarət etsəydi,bu faciə olmazdı.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Mətanət · 11 Dekabr 2019 18:1310

          Əsranur xala, Esranurskiy тетя, Asranur aunt axı kamazın farası var, mən bilən 4 ədəd. Pirçom küçə işığı?

          Cavab yaz
  • Anonim
    Xoruz baba · 11 Dekabr 2019 11:15132

    Allah səbr versin. Səbəbin birini mən, məktəblərdə dərslərin keyfiyyətsiz keçirilməsində, bu səbəbdən də şagirdlərin hazırlığa göndərilməsində görürəm. Sovet dövründə repetitor yanına getmirdik.. ali təhsil alırdıq... Bəs indi niyə gedilməlidir?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 11 Dekabr 2019 11:2479

      Çünki,Sovet dövründə müəllimlərdə vicdan var idi.İndi vıjdan neto,vəssalam.Ölən balalarımız da vicdandızlıq ucbatından ölürlər.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Men · 11 Dekabr 2019 12:23100

        sebeb tek bu deyil . proqamlari cox cetinlesdiribler. bir de sovet dovrunde 40 - 35 usagi bir sinfe soxmurdular . 45 deqiqeye ne keyfiyyetli ders gpzleyirsizki. bogazini yirtan vicdanli muellimler bele catdira bilmirler proqrami

        Cavab yaz
      • Anonim
        g · 11 Dekabr 2019 14:1515

        sovet dovrunde vicdan yox idi eksine herseyi rusvetle edirdiler

        Cavab yaz
        • Anonim
          dagli qizi · 12 Dekabr 2019 08:3700

          Her halda Sovetler dovrunde ali mektebe qebul olanlarin 90% -i oz biliyiynen, mektebde aldigi tehsilnen qebul olunurdu. Indiki muellimler ozleri inkar edirler ki, neye gore tek maawa uwaqlari yaxwi oyredek? Pul versinler, yanima gelsinler, oyredim...Uwaqlar da mecburiyyet qarwisinda duwur kucelere, o muellim bir unvanda, bu muellim bawqa unvanda, heresinin evine gedib- gelenecen axwam olur, kucelerimiz de " ciraqban", ona dore de uwaqlarimiz hec 18 yawina catmamiw nakam olurler...Allah valideynlerine sebr versin! Gorek yeni secilecek deputatlarimiz bu meseleni hell ede bilecekler, ya yox...

          Cavab yaz
    • Anonim
      Duygu · 11 Dekabr 2019 18:1630

      Heç dəxli var.Sizin sözünüzlə hazırlıga getməyənlərin başına belə faciə gəlmir? Allah rəhmət eləsin balalara.Hazırlıga getməyi deyirsizsə demək olar ki zamənənin " modudu".Necə deyərlər qonşudan qalma geri.Materuallar indi çox agırdı.Hətta 1-ci sinif şagirdləri də gedirlər hazırlıga.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Səyyah · 11 Dekabr 2019 12:1171

    Əsranur xanım, o vaxt həm müəllimlərin vicdanı var idi, həm də dərslər və dərsliklər keyfiyyətli idi. İndi tapşırığın özünü oxuyub başa düşməyə adam çətinlik çəkir, o ki qaldı onu həll eləməyə.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 11 Dekabr 2019 17:3321

      Razıyam.İndi,sanki valideynləri də oxutmaq fikirləri var.Yaxşıki o periodu biz keçdik.İnanınki,bezmişdim dərs başa salmaqdan,nəsə tikib yapışdırmaqdan.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Səyyah · 11 Dekabr 2019 12:1351

    Uşaqlar dərslə yüklənir, valideynlər dərdlə. Allah belə dağ boyda dərdi heç bir valideynə göstərməsin. Allah bu günahsız və nakam balalara da rəhmət eləsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Həbib · 11 Dekabr 2019 14:2340

    Mən oralarda yaşayıram. Nəzarət yoxdur o yollara demək olar ki. Xırdalan-Binəqədi şossesində də vəziyyət eynidir. Bütün günü iri maşınlar, kamazlar yüksək sürətlə sürürlər o yolda, ötmə əməliyyatı edirlər dar yolda. Nə səki var, nə düz-əməlli piyada keçidi. Nəinki yolu keçmək, heç yol qırağıyla getmək mümkün deyil. Xüsusən uşaqlar üçün. Dəfələrlə DYP və BNA-ya məlumat vermişik. Hələ nəticə yoxdur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Həbibə · 11 Dekabr 2019 14:3031

      Nəticə var: ölüm

      Cavab yaz
    • Anonim
      sevda · 11 Dekabr 2019 17:4010

      mende o erazide yasyiram deyilenlerle raziyam hemin erazide mekteb ve bağca var bununla bele suruculer hec bir piyada kecidine baxmirlar bu iki gencede Allah rehmet elesin elimizden basqa ne gelir

      Cavab yaz
      • Anonim
        Duygu · 11 Dekabr 2019 18:1810

        Tam dogru.Ehtiyatsızlıq.Allah yaxınlarına səbr versin.

        Cavab yaz
  • Anonim
    oxucu · 11 Dekabr 2019 17:2330

    oglan qohumumdu sozle ifade olunmyan acidi((

    Cavab yaz
  • Anonim