Cəmiyyət

Hüseyn Dərya dəfn olundu - YENİLƏNİB - VİDEO - FOTO

16 Mart 2014 18:10
64 Şərh     Baxış: 44 589
14:44

Martın 15-də dünyasını dəyişmiş tanınmış reper Hüseyn Dərya bu gün torpağa tapşırılıb.
 
APA-nın xəbərinə görə, H. Dərya Bakıxanov qəsəbəsindəki qəbristanlıqda dəfn edilib.
 
Onunla vida mərasimi Yasamalda H. Dəryanın bacısının evində keçirilib. Vida mərasiminə H. Dəryanın yaxınları, ailə üzvləri ilə yanaşı sənət dostları və həmkarları da qatılıblar. H. Dərya ilə uzun illər aralarında münaqişə olan Anar Nağılbaz da mərasimə qatılıb.
 
Qeyd edək ki, H. Dərya bu il martın 14-də gecə saat 23 radələrində Bakının Xəzər rayonu ərazisində idarə etdiyi 99 EK 575 dövlət nömrə nişanlı "Opel Astra" markalı minik avtomobilini onunla eyni istiqamətdə hərəkət edən KamAZ markalı maşına çırpıb.
 
Nəticədə ağır xəsarətlər alan Hüseyn Dərya 3 saylı Şəhər Klinik Xəstəxanasına yerləşdirilib. Lakin martın 15-də səhər saatlarında o dünyasını dəyişib. 


---------
14:14

Dünən dünyasını dəyişən Azərbaycanın məşhur repçisi Hüseyn Dəryanın cənazəsi artıq dəfn olunmaq üçün yerdən qaldırılıb. Anspress-in məlumatına görə, sənətçi Razin qəbristanlığında dəfn ediləcək.

Aeroport yolunda "OPEL" markalı avtomobillə "KamAZ" markalı yük maşının toqquşması ilə nəticələnən qəzada həyatını itirən Hüseyn Dərya bu dəqiqələrdə dəfn olunmaq üçün qəbristanlğa götürülür.

Məşhur repçinin dəfn mərasimində izdiham yaşanır. Doğmaları, sənət yoldaşları ilə yanaşı, repçinin fanatları da dəfn mərasiminə qatılıblar.

Martın 15-də gecə saatlarında qəza nəticəsində ağır xəsarət alan Hüseyn Dərya 3 saylı Sabunçu xəstəxanasına yerləşdirilsə də, həkimlər onu həyata qaytara bilməmişdilər. Repçi əməliyyat masasında dünyasını dəyişib.

Hadisə ilə bağlı cinayət işi açılıb.

---------
13:12

"Qafqazinfo" yazır ki, Hüseyn Dəryanın dostu Süleyman açıqlamasında bildirb ki, mərhumun qanından analiz edilib və qanda narkotik maddə aşkarlanmayıb.

---------
12:36

Keçirdiyi avtomobil qəzasında aldığı xəsarətlərdən dünən dünyasını dəyişən Hüseyn Dəryanın yas çadırı qurulub. Anspress-in məlumatına görə, bu gün dəfn ediləcək repçi ilə vidalaşmaq istəyənlər çoxdur.

Sənət yoldaşlarından Rəqsanə, prodüser Sayqa Cahid, aparıcılar Elgiz Əkbər, Sərxan Kərəmoğlu və başqa tanınmışlar artıq mərhumun evindədirlər. Gələnlərin ardı-arası kəsilmir.

Hüseyn Dəryanın yasına gələnlər arasında uzun illərdir düşmən münasibətdə olduğu Anar Nağılbazın olması hər kəsin marağına və təəccübünə səbəb olub.


----------
12:22

Yol qəzası nəticəsində dünyasını dəyişən reper Hüseyn Dərya dəfn edilir. Musavat.com-un məlumatına görə, o, Yasamal qəbiristanlığında torpağa tapşırılacaq.

Qeyd edək ki, martın 14-də saat 23 radələrində Hüseyn Dərya idarə etdiyi "Opel Astra" markalı 99 EK 575 nömrə nişanlı minik avtomobili idarə edərkən Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava limanına gedən yolda qəzaya uğrayıb.

Milli.Az

--------
18:10

Videonu izləmək üçün aşağıdakı şəklə klikləyin.




Böyütmək üçün şəkillərə klikləyin.

---------
17:11



---------
15:40



--------
14:41


----------
14:17

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin.


Böyütmək üçün şəkillərə klikləyin.

----------
14:14



---------
13:08



---------
12:46




--------
12:36



---------
12:22



Foto: musavat.com, anspress, qafqazinfo
loading...

Şərh yaz:

64 Şərh:

  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 12:2701

    Allah rehmet elesin.Amma ele bil milli qehremandir ,elede deqiqe bir deqiqe izleyirsiniz.Milli qehramana 5 6 sherh yazilir ,buna 100 sher men bunu anlamiram.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 13:1100

      Milli qəhrəmanlarımıza da yetərincə şərh yazılır.Allah rəhmət eləsin

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 16 Mart 2014 14:4300

        shahidem nece yazildigina,shahid olmasaydim demezdim

        Cavab yaz
        • Anonim
          Anonim · 16 Mart 2014 18:2100

          men de shahidem.Mesel var nece baxarsan ele gorersen!!!Xalq Mubarizini,FeridiniCingizini hec vaxt unutmayib unutmaz da ve buna oxshar cox milli qehremanlarimiz unudulmayib.Bura ise onun yeri deyil!!!

          Cavab yaz
          • Anonim
            Anonim · 17 Mart 2014 11:0400

            her kesin oz yeri var huseyininde oz yeri var idi allah rehmet elesin maqaqll insan senetkar her sey yaxsl menada demek olar allah o dunyasin versin mekanl cennet olsun oda senet aleminde milli qehraman sozu uze deyen bir soznen esil kisi xarakteri var idi allah rehmet elesiin

            Cavab yaz
          • Anonim
            ZAUR QARABAXLi · 17 Mart 2014 11:0900

            her kesin oz yeri var huseyininde oz yeri var idi allah rehmet elesin maqaqll insan senetkar her sey yaxsl menada demek olar allah o dunyasin versin mekanl cennet olsun oda senet aleminde milli qehraman sozu uze deyen bir soznen esil kisi xarakteri var idi allah rehmet elesiin

            Cavab yaz
        • Anonim
          Anonim · 17 Mart 2014 11:3400

          allah rehmet elesin cox sevdiyim repir idi cox pis olmuwam ozume gele bilmirem torpagi nurla dolsun amin

          Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 14:1900

      xahiw edirem bele sozler yazmayin Derya senatkar idi Allah hamisina rehmet elesin

      Cavab yaz
    • Anonim
      Fındıkzade · 16 Mart 2014 14:5400

      100 sher ve üzeri için ya rapçi olacaksın yada massareti araban olacak..Milli qehramana kimin umurunda gardaş..

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 15:4500

      Sen xestesen bir insan faciyeli wekilda olub sen milli qehreman qedri bilen insan olmusan

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 16:2500

      sozum 12;27-e,o yetim qalmis iki korpa usaga baxda ,danisdigin sozden utan.seher seninda,manimda,haminin basina gele biler.ALLAH REHMET eylasin.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 17 Mart 2014 10:4200

      Allah rehnet elesin,Amin,,,,,,,

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 17 Mart 2014 16:5300

      biri de sen

      Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 16 Mart 2014 12:3100

    Allah rehmet etsin sənə Hüseyn biz ilk dəfə deyil səni itiririk,onda da qəlbimizdən səni heç kəs silə bilmədi,heç vaxt da səni şəxsən mən öz yerimə deyirəm qəlbimdən silə bilməz.Sən Azərbaycanın yeganə və əvəzolunmaz reperi idin.Çoxu repi Hüseynlə tanıyıb.Mənim üçün sən ölmədin,sənin dediklərin ölmədi,mənim üçün Azərbaycanda "RAP" öldü!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 16 Mart 2014 12:3300

    Yasamalda?Bəs tərtərdə dəfn olunurdu?Allah bir daha rəhmət etsin. Amin! Yerin cənnətlik olsun! Amin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 12:4200

    ALLAH REHMET ELASIN !YERI CENNETDE OLSUN INSAALLAH AMIN!!!!!!!!!!!!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 12:4900

    ALLAH rehmet elesin!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 12:5100

    Allah rehmet etsin.pis oldum.

    Cavab yaz
  • Anonim
    PAXMEL · 16 Mart 2014 12:5300

    ALLAH SENE REHMET ETSIN!!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fındıkzade · 16 Mart 2014 13:0600

    Allah Rahmet Eylesin..

    Büyük Üstad bir söz yazayım fikirimiz duygularımız zenginleşsin...


    Parası olan Pazardan,
    İmanı olan Mezardan Korkmazmış..

    Cavab yaz
  • Anonim
    ILAHE BERDELI · 16 Mart 2014 13:2000

    BIR DAHA ALLAH REHMET ELESIN DUNENEN OZUME GELE BILMEMISEM COX PIS OLMUSAM ALLAH REHMET ELESIN YAXNARINA SEBR DILEYIREM

    Cavab yaz
  • Anonim
    nilufer · 16 Mart 2014 13:4400

    allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 14:0400

    senin weklivin ustunde qara lentide gorermiwik ay Huseyn ...hec inanmagim gelmir,dunenden ozume yer tapa bilmirem..(((((.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Senan · 16 Mart 2014 14:0900

    Allah rehmet elesin. mekani cennet olsun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim189 · 16 Mart 2014 14:1200

    Allah rehmet elsesin cox uzuldum .........

    Cavab yaz
  • Anonim
    emin · 16 Mart 2014 14:2600

    ALLAH rehmet elesin!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Dagli · 16 Mart 2014 14:5200

    Allah rehmet elesin. Azerbaycanda repi insanlara tanidan sevdiren insan yerin cennet olsun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 14:5800

    Bu da son...Huseyn Derya! adina oxshar yashadi...guclu sunami kimi coshqulu oldu qisaca omru...birden-bire de sakitleshdi,ele kederliyem ki...goz yashlarim sozume baxmir,bu yashlar senin uchundur,oqlum,baxmayaraq oz derdlerim bu derdden hech de yungul deyil...ne deyim qebrin nurla dolsun,balalarina dozum arzulayiram

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 15:2600

    yerin cennet olsun.Amin

    Cavab yaz
  • Anonim
    fanatka · 16 Mart 2014 15:5700

    dunenden wokdayam. hec inana bilmirem. menfi musbet cehetleriyle birge huseyn deryani cox beyenirdim. heyifki bu dunyada bexti getirmedi. allah rehmet elesin. rebbim gunahlarini bagiwdasin. ailesinede sebr dileyirem.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 16:1900

      Heyat adlı oyunu uduzdu

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 16 Mart 2014 18:5300

        allah rehmet elesin

        Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 18:2300

      ALLAH REHMET ELESIN YERI CENET OLUR INSALLAH

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 16:2600

    Fındıqzade en yaxşısı sen bugünlerde sus ve daş qelbli olma en azından genc yaşına sayqı duy

    Cavab yaz
    • Anonim
      Fındıkzade · 16 Mart 2014 19:1000

      Ben saygılıyım ki..senin gibi işine geleni gören işine gelmeyeni görmeyenlerden değilim..önce kendine adam gibi ad seç sonra hastanelerde tek istediği anne olmak isteyen kadınların hekim yüzünden doğum masasında ölen yetim kalan körpelerede dua et...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Vüqar Qarabağlı · 16 Mart 2014 16:3700

    Allah rəhmət eləsin!!!
    Mekanı cənnət olsun !!!
    Övladlarına Allahda səbr diləyirəm !!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 16 Mart 2014 17:3500

    bir iki ecinenin elinden rahat vidalahsa da bilmiriyee,haminin derdi acilib ele bil!Allah leyaginizi versin!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 17:3500

    seninle yola getmeyenler de seni cox sevirdiler.Ruhun shad olsun.Amin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 18:1900

    Allah rehmet elesin.ailesinede allah özü sebr versin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 20:2200

      ALLAH CEMI OLENERE REHMET ETSIN]

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 18:4400

    bu ozlerini agilli gostermek isteyenlere nifret eliyiremde.kstati sen yorgan altda gizlenende huseyn uni.ni atib doyuwe gedib

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 18:4400

    Huseyın Derya bızlerı coooox uzdun coooox

    Cavab yaz
  • Anonim
    LAAnonim · 16 Mart 2014 18:5600

    ALLAH REHMET ETSIN.YERI CENNET OLSUN INSALLAH.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ema · 16 Mart 2014 19:4500

    Ne qeder qelbleri qara insanlar var heyatda Ay Allah.allah Huseyne rehmet elesin bezi insanlarin da qelblerin iwiglandirsin. Olenin dalinca daniwmag gunahdi Ay insanlar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 21:1900

      allah rehmet etsin

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 21:1900

      allah rehmet etsin

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 16 Mart 2014 21:1900

      allah rehmet etsin

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 17 Mart 2014 11:3010

      ay Ema bacl bizimkiler oludende el cekmir diridende

      Cavab yaz
  • Anonim
    NiKo · 16 Mart 2014 21:0510

    Allah Rehmet elesin, yeri cennetiy olsun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 22:3600

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    LeNKeRaNsKi · 16 Mart 2014 22:5800

    Allah rehmet elesin yeri cennet olsun Huseyn Derya repin krali idi HD sen hemiwe yaddawlarda qalacagsan...!

    Cavab yaz
  • Anonim
    faya · 16 Mart 2014 23:0400

    Allah rehmet etsin yenede hekimlerin gunahi dostu deyir ki rengi saralmisdi ic qanamasi var imis emeliyat gecikib onu xestaxaniya getirern kimi deqiq uzi rentqen olunmali idi ne ise hekimler bu korpeleride bele aqlar qoydular

    Cavab yaz
  • Anonim
    Crank · 16 Mart 2014 23:0500

    Allah rehmet elesin sevilen biri olub serhlere deyer.En azindan halal xosu olsun

    Cavab yaz
  • Anonim
    ulka · 16 Mart 2014 23:3200

    caaaaaaaaan (((((((((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 16 Mart 2014 23:4200

    ALLAH REHMET ELESIN ALLAH GUNAGLARIN BAQISLASIN HAMIMIZIN GUNAGIMIZ VAR

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 17 Mart 2014 09:5100

    ALLAH rehmet elesin .... Chox hayif. Huseyn patriot idi vetenini seven idi . en esasi da kishi idi. Indiki matishkeler kimi yox.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 17 Mart 2014 10:4100

    sen cox gozel insan idin allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 17 Mart 2014 11:3500

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Obyektiv · 17 Mart 2014 14:5600

    Mənfisi və müsbəti ilə,yaxşı və pis davranışlarıyla tanındı, sevildi, qıcıqlandırdı.Repi məşhurlaşdırmaqla yaxşı nümunə,narkomanlığı ilə pis nümunə oldu insanlara.Hüseyn sözsüz tarixi şəxsiyət deyil,güclü sənətkar-filan da deyil.Amma çoxlarının edə bilmədiyini etdi.Qəfil parladı,insanların ürəyinə yol tapdı,çoxsaylı fanatları yarandı.Səhnədə olanlara, televiziyada görünmək istəyənlərə məhz bu lazımdır.O bunu qazandı.Gənc yaşda ölümünə və 2 uşağının yetim qalmağına dərin təəssüf hissi keçirirəm.

    Cavab yaz
  • Anonim
    QARA BULUD · 17 Mart 2014 16:1000

    Huseyn Derya bir vaxtlar onun keyf ele mahnisina qulaq asib mende keyf eleyirdim.

    Cavab yaz
  • Anonim
    nika · 17 Mart 2014 17:0700

    AY ağzına sağlıq ANONİM 15:45

    Cavab yaz
  • Anonim
    nika · 17 Mart 2014 17:1300

    ALLAH rehmet elesin amin. Mekanı cennet olsun.Sen repi yükseltdin. Yerin dolmayacaq.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 1 Aprel 2014 17:2800

      ALLAH rehmet elesin gedenib dalinca danismazlar kisilikden. Deyil yeri behisdiy olsun egib olsun onu sevmiyeblere

      Cavab yaz
  • Anonim