Son zamanlar "Temu" adlı elektron ticarət platformasında alış-veriş edən istifadəçilərin şikayətləri artıb.
Milli.Az xəbər verir ki, istifadəçilər aldıqları məhsulların keyfiyyətsiz olduğunu və reklam olunan məhsulun real vəziyyəti ilə arasında böyük fərqlər olduğunu bildirirlər.
Bu cür zərərçəkənlərdən biri də texno-bloqer Fərid Pərdəşünasdır.
O bildirib ki, 2 manata aldığı iki tərəfli yapışqanın 1 ay keçmədən tamamilə qopub tökülüb, məhsulun heç bir fayda vermədiyindən şikayətlənib.
"Temu" platformasının istehlakçı hüquqlarını pozduğu və məhsulun real təsvirini istifadəçilərdən gizlətdiyi, istehlakçıları aldatmaq üçün müxtəlif variantlara əl atdığı qeyd edilir. Elektron ticarət alıcıları məhsul seçimində qarşılaşdıqları çətinliklərdən şikayətlənirlər və məhsulun keyfiyyəti ilə bağlı narazılıqlarını bildirirlər. İstifadəçilər daha şəffaf və etibarlı bir alış-veriş təcrübəsi tələb edirlər.
Ekspertlər qeyd edir ki, bu kimi hallar daha da artarsa, platforma ölkəmizdə bağlana bilər.
Aysel Əkbər
Milli.Az