Ölkə

“Neftçilər”də özünü qatarın altına atan şəxsin kimliyi bilindi - VİDEO - FOTO

12 Dekabr 2019 14:59
23 Şərh     Baxış: 11 802

14:59

Dekabrın 11-də saat 18 radələrində metronun "Neftçilər" metrostansiyasının platformasında bir nəfər özünü qatar yoluna atıb.

Daxili İşlər Nazirliyindən (DİN) Milli.Az-a verilən məlumata görə, bu zaman orada olan DİN BİTİ-yə bilavasitə tabe olan Diplomatik Nümayəndəliklərin Mühafizəsi üzrə Əlahiddə Polis Taborunun əməkdaşları tərəfindən dərhal görülmüş tədbirlərlə həmin şəxs qatar yolundan çıxarılıb.

Onun Masallı rayon sakini V.Əzimov olması müəyyən edilib.

---------

09:29

Dünən axşam saatlarında Bakı metrosunda qorxulu anlar yaşanıb.

Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, naməlum şəxs metronun "Neftçilər" stansiyasında qatar yoluna atılıb.

Stansiya yolunda hərəkət edən şəxs yalnız polisin müdaxiləsindən sonra platforamya çıxarılıb.

"Bakı Metropoliteni" QSC-nin Mətbuat Xidmətinin rəhbəri Bəxtiyar Məmmədov "Qafqazinfo"ya açıqlamasında bildirib ki, hadisə 18:26 radələrində qeydə alınıb. Stansiya işçiləri müvafiq təlimat qaydalarına uyğun addım atıb, təmas relsindən gərginlik çıxarılıb. Bundan sonra polis vətəndaşı qatar yolundan çıxarıb".

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

23 Şərh:

  • Anonim
    Sovet vətəndaşı · 12 Dekabr 2019 09:39265

    Təpəsinə bir qapaz ilişdirəydilər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    YS · 12 Dekabr 2019 09:5076

    Niye dusub ora? Yeqin psi problemi car?

    Cavab yaz
  • Anonim
    ali · 12 Dekabr 2019 09:5273

    nə istiyirmiş?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ekspert · 12 Dekabr 2019 09:59166

    Qınamayın yəqin ailə, uşaq, dolanişiq problemi var çixiş yolunu da intiharda görüb

    Cavab yaz
    • Anonim
      Murad · 12 Dekabr 2019 10:19283

      hər problemi adam özünü qatarın altına atmalıdır???? belədəki problemsiz adam indi yoxdu, hami özünü öldürməlli.....cəhənəmin planı dolub eeee

      Cavab yaz
  • Anonim
    Murad · 12 Dekabr 2019 10:18164

    hər gic elə metroya atmalıdır özünü, gəşəng döymək lazım id ağlı tez gələrdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aki 1 · 12 Dekabr 2019 10:5765

    Muradaa polis qağalarımız döyübdəə, qapaz vurublardaa

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 12 Dekabr 2019 14:3953

    Problem hamida var indi.belege ki her bir problemin cixis yolu var

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 12 Dekabr 2019 15:05121

    18.26....12 də döörki,deyək proses gedir..

    Cavab yaz
    • Anonim
      dagli qizi · 13 Dekabr 2019 07:2021

      Onda bu prosses 18- de bawlayir yeqin...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Cenab reis · 12 Dekabr 2019 15:12152

    Qaqa men peşkom gedirem biraz tunel havasi alajam

    Cavab yaz
  • Anonim
    . · 12 Dekabr 2019 15:3743

    Yer goy doludu deli səfi ile.allah agil versin

    Cavab yaz
  • Anonim
    ALEKS❤ · 12 Dekabr 2019 15:53133

    Dəli zad deyil...görki nə qədər boğaza yığılıb çıxış yolunu intiharda görüb.belələrinə rişxənd edib gülmək yox,bacarılan yardımı etmək lazımdı.əgər bu gün biz belələrinə olar olmazın deyib(biri qapaz deyir,o biri şillə təpik ....)rişxənd ediriksə vay bizim halımıza.,,insan,,olan kəsdə qəlb yanğınlığı,rəhmlilik,yardımsevərlik...olar.bu bədbəxtə dəli flan deyənlər heç soruşmusuzki qardaş dərdin nədi?bəlkə kömək lazımdı!bəlkə dolana bilmir,çörək pulu qazana bilmir....əgər belədirsə niyə yardım əli uzatmaq əvəzinə dəli flan,təpik,qapaz,şillə deyib yan keçirsiz.budurmu insanlıq!!??budursa vay bizim halımıza....

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ramin · 13 Dekabr 2019 00:3831

      sag ol qardas, en gozel kommenti sen yazdin, demeli dusunceli insanlarimiz hele de var.

      Cavab yaz
    • Anonim
      dagli qizi · 13 Dekabr 2019 07:2731

      Bilirsiz, ozune qesd etmek isteyen adam relsin ortasiyla getmez( birinci ve teessuf ki,axirinci da deyil: qatar yaxinlawanda atardi ozunu qatarin altina...Ozunuz de etiraf ede bilersiz ki, cooox teessuf ki bunu eden kifayet qeder adam olub). Bu qaqaw sadece diqqet cekmek isteyib ve ya bawqa sebebi var( babali oz boynuna). Sadece metroda sixliq olan vaxti teatr gosterib," alqiwlar ve guller" sonra olacaq...

      Cavab yaz
  • Anonim
    (♠️) · 12 Dekabr 2019 16:0892

    İntihar eləmək istəyib deyənlər şəklə baxın görün onda intiharlıq sifət var? Alıb sumkasını ciyninə gəzir özüycün.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sovet vətəndaşı · 12 Dekabr 2019 16:4524

      Sumkayla intihar edən də gördük))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Osmanli · 12 Dekabr 2019 16:1571

    yegin gatar gecikirmish .adamdi belke harasa telesirmish.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Alsu · 12 Dekabr 2019 17:1951

      Intihar edenden cox merce giren adama oxsayir.Diger terefden qatarin sesi geldi tez arxaya baxdi qorxdu ele bil.. O oglan niye bele hereket edib basqalarinada pis ornek olur ki,get isinin gucunun dalinca, getmirsen niye o boyda milleti celb edirsen ozune metropaliten iscilerine, qatarlarin, polislerin isine mane olursan ki. Duzgun hereket deyil aniden qatar gelse xurt xasil olacaqsan hec olmasa ailene yazigin gelsin o boyda boyutub eziyyet cekib.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Men · 13 Dekabr 2019 02:4123

    Saat 12 den kecibmiş axı

    Cavab yaz
  • Anonim
    gunka · 13 Dekabr 2019 09:4820

    yeqin o biri stansiyaya tez catmaq isteyirmiş

    Cavab yaz
  • Anonim
    G · 13 Dekabr 2019 12:4901

    9 iqlim qurshaginda yerleshen Gozel Azerbaycanimizda istenilen meyve-terevez o cumleden de xiyar gubresiz yetishir!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 13 Dekabr 2019 13:3512

    Nihə intihar barədə şərhlər yazılır anlamıram, açıq-aydın görünür axı intihar məqsədi yoxdur. Qatarın olmamağından istifadə edib düşüb baxır, gəzir özüyçün, marağa. Çox güman ki tuneldə selfi də çəkib. Rayondan, kənddən paytaxta qonaq gələnlər mütləq gedib bulvarda şəkil çəkdirmək istədikləri kimi, bu da metronun necə olduğunu öyrənməyə çalışır. Sonra da gedib böyür-başındakılara fəxrlə danışsın ki ə mən metronda tunelin içində gəzmişəm ee....

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ