Şou-biznes

Bu dəfə Yusif Mustafayev canlı efirdə söyüş söydü - VİDEO

19 İyun 2019 14:50
14 Şərh     Baxış: 42 280

Müğənni Yusif Mustafayev "Şou ATV" proqramında müzakirələrə səbəb olacaq addım atıb.

Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, müğənni Əməkdar artist Kəmalə Rəhimliyə həsr olunan verilişdə qeyri-etik sözlərdən istifadə edib.

Sənətçi aparıcı Nanə Ağamaliyevaya bildirib ki, efirdə canlı ifa etmək istəyir. Bu zaman o, şəxsi ansamblına üz tutaraq ""Xodu" ver ə, köpəkoğlu" deyib.

Bu məqamda bildirək ki, sözügedən proqram bazar ertəsi günü yayımlanıb.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

14 Şərh:

  • Anonim
    Anar · 19 İyun 2019 15:05134

    Buda bizim Emekdar artistimiz.Gor indi Xalq artisti olsaydi neyliyerdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Darina · 19 İyun 2019 15:06111

    Yarasdirmadim!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rony · 19 İyun 2019 15:37131

    Toyxana ilə efiri səhv salıb. Belə də ki, artıq heç bir fərq qalmayıb. Təbii ki, dövlət televiziyasının mədəniyyət kanalını çıxmaq şərti ilə.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ramin · 19 İyun 2019 15:38132

    Mənim fikrimcə Azərbaycanda sanballı ağır mədəni kişi müğənnisi deyəndə tək ad İlqar Muradov aglima gəlir. Qalanları.......

    Cavab yaz
  • Anonim
    atv rehberliyine · 19 İyun 2019 15:3870

    Atv nin rehberliyi hara neye baxir?ne iwle mewquldu?ancaq iwci cixarmaqla?efire kimler cixir ne gundedi efirimiz ay allah.aqizlarina gelen sozleri daniwirlar rehberlik oturub ancaq oz maraqin gudur.2 3 gun qabaqda bir aparicini sozun duzun deyib deye soz sohbet oldu.bacarmirlar rehberlik deyil bunkar iw bacaran deyiller

    Cavab yaz
  • Anonim
    sakin · 19 İyun 2019 15:5960

    Ayıb olsun sənə. Söyüş söyür. Utanmısan əməkdar artisttttt

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tam Maxfi · 19 İyun 2019 16:5761

    Esi bizde aqsaqqal flan yoxdu.Biz duzelen millet deyilik.Hami bir biri ile bese girir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Cali quşu · 19 İyun 2019 22:1932

    Semimilkden ireli gelir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Musa · 19 İyun 2019 23:1133

    mən başa düşə bilmirəm ki şərh yazan adamlar hamısı müğənniyə irad bildirir.müğənnilər elm adamı, dilçi alim, akademik deyillər ki onlardan gileylənirsiz .onlar artistdirlər yəni onların işi insanları əyləndirmək, güldürməkdir.birdə nə böyük söyüş olub ki .bizim klassiklərimiz əsərlərində ,aktyorlarımız səhnələrdə köpəkuşağı sözündən dəfələrlə istifadə ediblər.heç onlara irad bildirən olmayıb.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yan · 20 İyun 2019 02:3510

    Qinamiram,cunki ushaqlari kopekoglu,itoglu deye boyuduruk.Dil oyreshib.Gelin danmayaq bizim valideynlerin coxu ushaqa duzgun terbiye vermeyi bilmir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ... · 20 İyun 2019 08:1511

    he noolsun?yawli adamdi de .o saat soz duzeldirsiz,hec yaxwi fikir vermesez bilinmir ne deyib

    Cavab yaz
  • Anonim
    səbinə · 20 İyun 2019 08:4811

    buda bizim tanımış aqsaqqal müqəni qoca bu gündə olsa cavanı onda niyə gınıyırıq efir mədəniyəti itib 0 səviyəsindədir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Alishka · 20 İyun 2019 11:0500

    Kopek ogluna kopek oglu deyellerde. xodu vermeyib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şakir · 22 İyun 2019 21:0200

    Ərkyana deyilmiş sözdür.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ