Şou-biznes

Ağakərimin oğlu Naziləni polisə verdi

8 Dekabr 2021 17:36
12 Şərh     Baxış: 2 996

Meyxanaçı Kərim Novruzovun ( Ağakərim) oğlu Kamil Novruzov şairə Nazilə Səfərlidən polisə şikayət edib.

Milli.Az Olay-a istinadən xəbər verir ki, Kamil deyib ki, Səfərlinin ittihamları ilə bağlı 102 xidmətinə zəng edib:

"Bu böhtanlardan yoruldum. Ona görə 102 xidmətinə zəng etdim, məni Sabunçu RPİ-nin 14-cü Polis Bölməsinə yönləndirdilər. O yazıb ki, guya psixotrop  dərmanlar verirəm və sair. Bunlar balaca məsələ deyil, böyük ittihamlardır. Əlimdəki sübutlarla, həkimlərin yazdığı reseptlərlə, Səhiyyə Nazirliyinin qoyduğu əlillik diaqnozu ilə bölməyə yaxınlaşdım və ərizə yazdım".

Qeyd edək ki, N. Səfərli bir neçə gün öncə instaqramda status yazaraq Kamilin atasına qəsdən psixotrop iynələr vurduğunu, ondan bağını 150 minə satdığını gizlətdiyini iddia edib.

Milli.Az

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

12 Şərh:

  • Anonim
    Ebru · 8 Dekabr 2021 17:40150

    Yaxşı edib elə,O Zorayde sifətə buda azdı!Görək indi dediklərin necə subuta yetirəcək..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Молодец, послушал мой совет · 8 Dekabr 2021 17:48130

    Lap əcccəb eləmisən

    Cavab yaz
  • Anonim
    Никому не секрет · 8 Dekabr 2021 17:54140

    Bu arvadı dingildədən puldu pul.

    Cavab yaz
  • Anonim
    FIDANIA · 8 Dekabr 2021 17:56120

    Haqq etdi Nazileye,oda azdi!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Buse · 8 Dekabr 2021 18:18140

    Lap da duzgun eledi.Ders olsun ..bir de kiminse aile isine o uzun burnunu soxmasin.Ustelik de ittuhamlara baax!! Agzinin danisigini bilmeyen..mexluq.Uzr de istesin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 8 Dekabr 2021 18:3880

    Bunun sir- sifətinə baxın, necə də mənfurdu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nara · 8 Dekabr 2021 19:17120

    Istedim nese yazam.barmaqlarima yazigim geldi :-)

    Cavab yaz
  • Anonim
    bizlər · 8 Dekabr 2021 20:02100

    Çətin Nazilə və onun kimilərin agli başina gəlsin. Buna sadəcə mənlik ləyaqət düşüncə lazimdir ki bir də belə qələt etməsinlər.Bu da onlarin heç birində yoxdur.Düz və haqq etmisən

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 8 Dekabr 2021 20:11160

    Baxırsan ki, nə sənəti var, nə istedadı, nə səsi, nə xarici görünüşü, amma heç nəyi olmamağına rəğmən “ şairə” adı ilə soxuldu həyatımıza, xınayaxdılar kraliçası..Naziləni “ sənətçi” edənlər utanırmı görəsən??..

    Cavab yaz
  • Anonim
    User · 8 Dekabr 2021 22:26140

    Bunun neyine lazimdir kim bagi satir kim alir.Belke xesteni mualice elemeye pullari yoxdur.Ona gore satirlar.Basqasinin ailsesine burnunu niye soxur?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Mina · 9 Dekabr 2021 10:2930

      yaxşı edib

      Cavab yaz
    • Anonim