Maraqlı

"Qardaş"ımızın erməni gəlini Məryəm: Bizdə namus... - FOTO

4 İyul 2019 13:00
38 Şərh     Baxış: 18 167

Türkiyənin FOX telekanalından İlker Ayrıkın aparıcılığını etdiyi "Yaparsın aşkım" verilişinin dünənki buraxlışı maraqlı məqamları ilə yadda qalıb.

Milli.Az xəbər verir ki, verilişin evli cütlüklərindən Gürselin həyat yoldaşı Məryəm erməni olduğunu bildirib.

Məryəm Türkiyəyə istirahət məqsədi ilə gələrkən Gürselin ondan xoşu gəldiyini və nəticədə ailə qurduqlarını bildirib. Ermənistanda məşhur aktrisa olduğunu deyən gənc qadın veriliş boyunca türkləri aşağılayan ifadələr işlədib. Türkcə səlis danışan Məryəm əvvəlcə aparıcının ünvanına "Siz türkcə bilmirsiniz?", sonra tamaşaçılara "Burada, deyəsən, heç kim türkcə bilmir" sözlərini deyib. Aparıcı erməni qızının bu ifadələrinə, sadəcə, gülüşlə cavab verib.

Məryəm "Ermənistanda Gürselnən mən Demet Akalın-Okan Kurt cütlüyü kimiyik. Ermənistanda bizə diqqət böyük" açıqlaması ilə diqqət çəkib.

Erməni qızının növbəti atmacası isə daha sərt alınıb:

"Ermənistanda namus çox önəmli. Kimdən qız alırlar, kimə qız verirlər, belə şeylərə bizdə çox önəm verirlər".

Hər kəlməsi "Ermənistan" ifadəsi ilə başlayan Məryəmə maraq böyük olub. "Yaparsın aşkım"ın aparıcısı İlker Ayrık ermənilərin yeməklərini tərifləyib:

"İstanbulda erməni yeməkləri möhtəşəmdir, müdhişdir" .

Bir qızları olduğunu bildirən erməni aktrisa "Mən Gürselə demişəm, mənə maşın almasan, uşaq doğmayacam. Bir qızım var, ikinci uşağı istəyir. Deyirəm maşın al sonra" ifadələri ilə ərini efirdə çətin vəziyyətdə qoyub.

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

38 Şərh:

  • Anonim
    Mira Rustam · 4 İyul 2019 13:04218

    Ne bilmisdiz bes.... Biz qardas demekle deyil onlar bizi ogey bilir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    123 · 4 İyul 2019 13:04271

    duz deir de ermenstanda kisi yoxdu ona gore turke ere gedib

    Cavab yaz
  • Anonim
    Çayxor · 4 İyul 2019 13:06272

    Bu türk gedeni ne eceb ermenistana qoyublar?türkü zeif salan hemişe başqa milletden olan qadınlara tamah salmalarıdı.o boyda Türkiyede qız qehet idiki,gedib ermeni mexluqunu alır?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Zuni · 4 İyul 2019 14:12241

      Beli boyuk Osmanli imperiyasinin bolunub parcalanaraq torpaqlarini itirmesinede sebeb bawqa milletin qadinindan toreyen wahzadecikler sebeb oldu.Ele en biyuk sehvi turk sultanlari bawqa milletin kole qadinlarini sultan ederek oz qadinlarini diger milletin kole qadini qarwisinda awagilamasiyla bawladi(oz qadinlarinin ahi tutduda))) Agaci qurd icinnen yeyer

      Cavab yaz
    • Anonim
      azer · 4 İyul 2019 14:47121

      turkler ermenistana, İravana gedib gelirler. En coxda ish adamlari. Bu onlarda no problem.

      Cavab yaz
    • Anonim
      mehmet · 4 İyul 2019 16:4663

      çayhor , o adamın Türk olduğunu nerden bilirsen ? avradı ermeni özü kürd bize ne yaaa !

      Cavab yaz
      • Anonim
        Çayxor · 4 İyul 2019 18:3941

        Mehmet bey adam tutaqki,kürddü,bes aparıcı,tamaşaçılar..olar nedi?ermeniler türkleri özlerine qan düşmeni hesab edirler,bu verlişde türkler az qala ermeni mexluqunu göylere qaldıralar.mexluq onları alçaldır,türklerse alqışlayırlar.

        Cavab yaz
        • Anonim
          dagli qizi · 5 İyul 2019 07:5510

          Duz deyirsiz, yeni ermenilerin ozlerinin mexsusi metbexti var ki, aparici bu cur terifleyib??? Ele ozumuz- ozumuzu gor kimin qarwisinda awagiliyiriq- esas budur....

          Cavab yaz
  • Anonim
    elvo · 4 İyul 2019 13:07171

    Türklərin bəziləri erməniləri sevir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      13 07 · 4 İyul 2019 13:42224

      Bəziləri yox, əksəriyyəti

      Cavab yaz
  • Anonim
    melek b · 4 İyul 2019 13:08310

    boy|????Meryam namus ve ermeni|????goresen Kardasyan ,,,kimdi,,,,|???)|)

    Cavab yaz
  • Anonim
    aea · 4 İyul 2019 13:14190

    Şərəfsizliyin son mərhələsi.. Boyunu yerə soxum İlker

    Cavab yaz
  • Anonim
    ADƏM · 4 İyul 2019 13:17110

    Birdəfəlik bilin: Erməni qızları bizim haykanuslarimiz olublar. hayk - erməni anu$- anait .

    Cavab yaz
  • Anonim
    suna · 4 İyul 2019 13:17158

    Azerbaycanin hec vaxti dostu olmayib.TARIX BOYU/kim subhe edirse arasdira biler/

    Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucu · 4 İyul 2019 16:2594

      Yenə təxribatçılar, demaqoqlar düşdülər ortalığa. Böyük iş olub hansısa türk erməni qızı ilə evlənib. Azərbaybanlılar qədər erməni ilə evlənən ikinci millət var? Yoxdur. Onda Türkiyə də azərbaycanlıları ittiham etsin ki, Ermənistan 100 ildi bizə "soyqırım" iddiası irəli sürür, düşmənçilik edir, amma sizin dədə-babalarınız erməni ilə evlənib? bunu bizə deyən var?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Gabriel · 5 İyul 2019 10:3550

        Oxuyucu oprurem seni qaqas... Nece duz dedin sen ...

        Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucu · 4 İyul 2019 16:3275

      1915 - ci ildə özü şəhidlər verərək sənin ölkəni İşğaldan azad edib, 1918 - ci ildə müstəqilliyini ilk tanıyan ölkə olub, 1992-ci ildən bugünədək Ermənistanla sərhədlərini bağlı saxlayaraq, bütün iqtisadi dövriyyəsini dayandıraraq büdcəsinə gələ biləcək milyonlarla vəsaiti itirir, dost daha neyləməlidir?

      Cavab yaz
    • Anonim
      Bibi · 4 İyul 2019 17:0432

      Duna çox düzgün dediniz tam razıyam sizinlə

      Cavab yaz
  • Anonim
    elvo · 4 İyul 2019 13:2340

    Bu deyəsən erməni kişilərdən iylənir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu E · 4 İyul 2019 13:25281

    Qardasimizin turk gelini deyende ozumuzun ermeni gelini azdi, ya ermenite ere geden qizi? Az olmayib burda o barede oxudugumuz xeberler ermeni ve namus ,gulmelidi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zuni · 4 İyul 2019 13:54130

    He siz ermeniciklerd guclu namus var axi her iwi qadinlarinizi yataga salmaqnan goren milletsiniz.Yaxwi sozum var menim dillerde: Kimde ne yoxdu onnan daniwir..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zuni · 4 İyul 2019 13:57102

    Her yeri duzeldilmedi turk kiwilerinin gozu korduda

    Cavab yaz
    • Anonim
      mehmet · 4 İyul 2019 16:4735

      ermeniyi alan adam Türk deyil bilmeden yazıp duruyosunuz

      Cavab yaz
      • Anonim
        Zuni · 4 İyul 2019 21:3440

        Kimdi bes?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Turk · 5 İyul 2019 10:3540

          Turk gorunumlu Kurt yada ermeni....

          Cavab yaz
  • Anonim
    Musa · 4 İyul 2019 14:1462

    Türkiyədə yaşamaqla türk olunmur

    Cavab yaz
  • Anonim
    ra · 4 İyul 2019 14:26111

    ermenilər çox murdardı...bu anait o axmaq türkü də murdarlayıb...ilker ise bambılıdı..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli Şirvanlı · 4 İyul 2019 14:5594

    türklərin erməni sevgisi hər zaman olub, və indidə olur, mən dediyim türkiyədə yaşayan və işləyən insanlar təsdiq edə bilər, suyun axarına düşüb üzməyin....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 4 İyul 2019 15:10103

    Guya bizim Bakida azdi Ermeni arvadlari hele men yasadiqim yerde necesi var kisiler gedib aliblar ermeni qadinlarin donuzlarin gül kimi qizlarimiz qalib gedib ermeni aliblar qani korlayiblar 2 cisi de hansisa olkeden qardas olmaz ozumuz ozumuze qiymet verib birlesik yumruq olmaliyik Turkiyye hemise paxil olub

    Cavab yaz
    • Anonim
      Azazel · 5 İyul 2019 10:4840

      Aaa Ruslari niye demirsen Esra ? Rus gelinleri Ukraynali gelinleri alanlar Azerbaycanli oglanlar olmayip. Elave orda bu gelinlerden Usaq amele getirip yoxa cixan oglanlar. Rusyada ancaq munasebet qurmaya ermeni qizi axtaran yoldaslar. Cixin danisin da niye danismirsaniz

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 5 İyul 2019 11:2420

        Dubbeduz deyirsiniz.Sinooo gedibler basqa milletlerden oteri. İndide turklerein qanina qatirlar qanimizi qizlarimizin ekseriyyeti türkiyyeye turke ere gedir Hemise bele olmusuk tarixi boyu ozumuz ozumuze qiymet vermemisik

        Cavab yaz
  • Anonim
    Bibi · 4 İyul 2019 17:0246

    Lap əsəbləşdim oxuyub.Türklər erməniləri necə sevirlərmış .Bu da qardaşlıq .Bizdə gətirib onları yuxarı başda otuzdururuq.atalar düz deyib sizə güvəndiyim dağlar Mən eşitmisdim Türkiyədə böyük pulları ermənilər fırlayır inanmamışam. Belə görürəm eşıtdkilərim həqiqətdir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    elvo · 4 İyul 2019 17:4533

    Xomeyninində erməni arvadı var deyəsən

    Cavab yaz
  • Anonim
    Musa · 4 İyul 2019 23:0660

    hal hazırda bizdə guya erməni arvadı olan yoxdur? N qədərdir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Soul · 5 İyul 2019 10:4130

    Gedin oz isinizle mesgul olun... Bunu serefsizi alan da Turk balasi deyildi. Bundan emin olun. Hec 1 Turk ermeniyi arvad olaraq almaz. Kul basina o aparicininda Acununda Tv qanalininda cixardacak adam tapmayiblar...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kohne · 5 İyul 2019 11:0520

    Bir gulle yaz olmaz.Ucuz sensasiya.Agakerim diasporanin sedri deyir anam sag olsaydi onuda ermeniye vererdim.

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 5 İyul 2019 11:4540

    Biz həqiqətən unutqan və düşünməyənlərik..Bilinmir türkdü ya kürddü, bir erməni alıb o saat bütün Türkiyəni ittiham edirik))..Əmin olun ki, biz azərbaycalılarda olan erməni sevgisi heç ermənilərin özlərində yoxdu özlərinə qarşı, nəinki türklərdə..Indi bütün dünya internetlə ovcunun içindədir..Kimə lazım olsa, axtarıb öyrənər, türk kanalındakı hər hansı bir verlişə görə son nəticəyə gəlməz..Arada girin erməni səhigəfələrindəki ermənilərə azərbaycanlıların yazdığı sevgi dolu şərhlərə baxın..Instaqramda irina simirnova adlı erməni kulinar blogerin səhifəsindəki bir reseptdə azərbaycanlıların yazdığına da baxın, reallığı qoyub kimə irad tuturuq??...Bir normal erməni görəndə o saat bütün ermənistanı o cür qəbul edirik..

    Cavab yaz
  • Anonim
    şahnaz · 6 İyul 2019 08:2300

    ERMƏNİLƏR YAXŞIDIRSA,ONDA NİYƏ TÜRKƏ ƏRƏ GEDİR?

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ