İqtisadiyyat

“Influencer marketing” nədir?

24 İyun 2018 21:55
0 Şərh     Baxış: 7 821
VTB-də MİNİMAL FAİZ DƏRƏCƏSİ İLƏ NAĞD KREDİT 10.49%-dən

İnkişaf edən texnologiya, internet hər gün həyatımıza sirayət edir. Az qala "ağıllı" telefonlar ən yaxın dostlarımıza çevrilib.

21-ci əsrdə insan təbiəti tamamilə dəyişir və marketinq strategiyalarında da ciddi fərqlər yaranır. Ənənəvi reklam yollarına ehtiyac olmayan markaların ilk seçimi texnologiya və sosial media gücündən istifadə etməkdir. "Influencer marketing" dijital dünyanın rəqabət mühitində şirkətlər və ya şəxsləri reklam etmək üçün ən yaxşı yollardan biridir.

2016-cı ildə reklam dünyasına girən "Influencer Marketing" marketinqin bir formasıdır. Burada diqqət bütövlükdə hədəf bazarına deyil, nüfuzlu insanlara yönəlib. Hər hansı bir məhsul və ya xidmət haqqında öz təcrübələrini paylaşmaqla, öz sosial media və rəqəmsal kanalları vasitəsilə promosyon və marketinq fəaliyyəti ilə müəyyən bir ictimaiyyətə təsir göstərmək və yönəldən gücə sahib olan insanlar "Digital Influencer"dir.

"Influencer Marketing" müxtəlif markaların məhsullarını tanıtmaq üçün görkəmli və ya tanınmış insanların istifadə etdiyi bir metoddur. Yalnız fərq rəqəmsal deyil, adi kanalların istifadəsidir. Bu insanlar, yəni təsir edənlər, əslində məşhur bir sənətçi, atlet, bir müğənni, bir musiqiçi, bir iş adamı ya da bir çox siyasi şəxsiyyətdir.

Yaşadığımız dövrdə internet və sosial şəbəkələrin geniş yayılmış istifadəsi yeni İnternet şöhrətinin yaranmasına gətirib çıxardı, yəni fikirlərin lideri olmuş sosial media. Bu gün cəmiyyətdə tanınmış məşhurlardan daha çox tanınan insanlar mövcuddur: kompüter oyunları çox yaxşı oynayan bir lisey şagirdi, böyük reseptlər hazırlayan bir ev xanımı, ya da ziyarət etdiyi yerlərin video və fotoşəkillərini paylaşan bir səyahətçi. Bir sözlə, artıq təsir göstərən biri olmaq üçün televizorda olmaq lazım deyil.

"Influencer" kütlə cəlb etmək üçün nə etməlidir?

1. Onlar təbii, orjinal olmalıdırlar - Müxtəlif və orijinal məzmunlar izləyicilər üçün vacibdir. Kopyala və yapışdırmaq mövcud bir məzmun deyil, öz şərhini deyil, daha da önəmlisi, izləyənləri maraqlandıran məzmun hazırlanmalıdır.

2. Onlar hər zaman əlaqə saxlamalıdırlar - Qapalı bir qutu içində yaşamaq əvəzinə, hadisələrə qatılmaq və fərqli təsir göstərənləri qarşılamaq imkanını əldən verməməlidir.

3. Onlar həmişə təsir göstərən şəxslə əlaqə saxlamalıdırlar - Demək olar ki, bir-birinin sosial media kanallarını dəstəkləmək üçün istifadə etmək, yaymaq və tanınmaq yaxşıdır.ə

Niyə sosial şəbəkələrdə reklamlar daha çox qoyulur?

Markalar marketinq baxımından inkişaf edir. Televiziyalarda reklamın qiyməti yüksəkdir, geridönüşlər də çox zaman reklamverənin ürəyincə olmur. "Influencers" larla işləmək isə daha çox geridönüşə və az xərcə başa gəlir.

Misal üçün, "Instagram"da 200 000 izləyicisi olan şəxsə məhsulu tanıtmaq imkanı verən şirkət daha çox geridönüş alır. Bu gün daha çox insan internetdən istifadə edir. İnternetin verdiyi imkanlar hesabına insanlar onlayn platformalar üzərindən, vaxt itirmədən alış-veriş etməkdə maraqlıdırlar.

Online alış sayında bu artım bəzi şirkətləri internetdə və xüsusilə Facebook, Twitter və Instagram və YouTube kimi digər sosial şəbəkələrdə baş verənlər üçün daha çox resurs sərmayə etməyə məcbur etdi.

Nə üçün influencer marketingə daha çox müraciət olunur?

Çünki Influencer marketing dəyəri 3 göstərici ilə ölçülür və effektiv olur:

1. Sosial çatmaq: Influencers öz sosial kanalları və blogları vasitəsilə milyonlarla istehlakçıya çatmağa qadirdir.

2. Orijinal məzmun: Influencers marka üçün orijinal və çox vaxt təsirli, marketinq məzmunu çıxarır.

3. İstehlakçı güvən: Influencers, təsir göstərənlərin fikirlərinə müəyyən dərəcədə sahib olan tamaşaçıları ilə sıx münasibətləri qoruyur

Niyə İnfluencer Marketing təhlükəsiz hesab edilir?

"Influencer Marketing" ən vacib üstünlükləri hansılardır? Biz tez-tez demək olar ki, hər dəfə istifadə olunan sosial media kanalında reklam və ya promosyonlarla qarşılaşırıq. Əlbəttə, istehlakçı bu vəziyyətdən çox məmnun deyil. "Influencer Marketing" sayəsində təbii bir reklam havası verərək istehlakçıya asanlıqla təsir edə bilərsiniz. Bu, bu günün marketinqin idarə olunmasının ən məşhur səbəblərindən biridir. Belə ki, uğurlu "Influencer Marketing" tədqiqatı daha bahalı PR kampaniyasından təsirli, effektiv ola bilər.

Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2024 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.