Ölkə

“Uşaqları özləri döyüb” - Ögey ana ilə ata efirdə - FOTO

10 Dekabr 2019 18:54
15 Şərh     Baxış: 4 384

Bir neçə gündür iki azyaşlı uşağa şiddət göstərməkdə ittiham olunan ata Xəqani Kazımov və ögey ana Nuranə "Səni axtarıram" proqramına qatılıb. 

Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, onlar canlı yayıma çıxaraq iddialara cavab veriblər. 

X. Kazımov qayınatasının ona böhtan atdığını bildirib: "Heç bir işgəncə verməmişik. Məhkəmə qərarı ilə uşaqlar bizdə idi. 15-ci polis bölməsinin əməkdaşları evə gəldilər, qapını qırdılar. Birinci xanımımın atası bizi döydü. Əlimizdə bununla bağlı ekspertiziya rəyi var. Hansı valideyn uşaqlarını belə döyər? Özləri uşaqları bu cür ediblər. Evdən övladlarımı aparanda heç bir şeyləri yox idi. Bir tək qolu şişmişdi. O da ağacdan yıxılmışdı, yoxlatdırmışdıq, qırığı-çatı yox idi. Bizi şantaj edirlər. Uşaqları oktyabrın 22-dən aparıblar".

Ögey ana Nuranə isə uşaqlara çox yaxşı baxdığını, uşaqları onlardan almaq üçün belə addım atdıqlarını qeyd edib: "Guya, yemək verməmişik. Allaha and olsun ki, belə şey yoxdur. Guya, ağızlarına istiot basmışam".

Qeyd edək ki, iddiaya görə, Bakıda yaşayan Qulu və Hüseyn adlı qardaşların anası onlar körpə ikən vəfat edib. Himayəsində qaldığı ataları, Ağcabədi rayon sakini Xəqani Əkbərov isə Nuranə adlı qadınla ailə qurub. Bundan sonra uşaqların atası həyat yoldaşı ilə birlikdə hər iki oğluna müxtəlif işgəncələr verib. 

Hadisə ilə bağlı cinayət işi açılıb. 

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

15 Şərh:

  • Anonim
    . · 10 Dekabr 2019 19:11160

    Allah belanizi versin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hey · 10 Dekabr 2019 19:20120

    Vehsiler... hele dilleride var danishmaga!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yox · 10 Dekabr 2019 19:21171

    Ikiside Taliban terrorcularina oxshayirlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vay · 10 Dekabr 2019 19:23110

    Cennemde yanasiz sizi.. ushaqlarin uzunu gormemelisiz!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Korpe · 10 Dekabr 2019 19:23130

    O bicare ushaqlarin zulm veren yerde zelil olardizda.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sus · 10 Dekabr 2019 19:26110

    Sesivizi kesin alcaqlar!!!!! Hani ushaq huquqlari qoruma cemiyyeti ? Hani polis??? Hani deputatlar????

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 10 Dekabr 2019 19:29180

    Bunlarin uzlerinden alcaqliq yagir ele.Kimi qoyun yerine qoymusuz ay vicdansiz ata ve ogey arvad.Sene ana demek olmazeee.Babanin neyine lazimdiki bu yasinda korpe usaq saxlaya.Gor siz ne cur alcaqliq etmisizki o usaqlari aparib.Yaxsi da edib o baba.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Uzaq · 10 Dekabr 2019 19:29120

    Qansızlar.Lənətə gəlmişlər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vay · 10 Dekabr 2019 19:3140

    Bes bunlarin gohumlari harda idiler bu vaxta qeder???

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ş R. · 10 Dekabr 2019 19:51120

    Mən sizin simanızı gördüm.Çox yazzıq bir görkəmdəsiniz.Amma bu görkəmin altında nələrin yatdığını Allah çox yaxşı bilir.Günahkara Allah lənət eləsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    qonaq · 10 Dekabr 2019 19:57150

    alcaqlr!!!arvad iwid terrocusuna oxwayir.kiwicikciye ele hede gorxu gelibki wekilden hiss olunur esmeyi

    Cavab yaz
    • Anonim
      Alsu · 10 Dekabr 2019 20:40100

      Gunah deyilmi az yaslilara bele isgenceler vermek. Sizin ureyiniz nedendir. Polisler alib o usaqlari sizin elinizden, sag olsunlar ne yaxsi ki varsiz. Yoxsa bele amansiz atanin anani hec demirem ozge bir insanin ne. Cani yanar ozge balasina burda butun gunahlar atadadir. Balasina cani yanmirsa ozgenin ne cani yanar

      Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 10 Dekabr 2019 22:18100

    Arvadi gördüm men qorxdum O ki, qala korpeler ola Usaqlara ne dusub yalan deye..Yaziq korpenin birinin dili tutulub kekeleyir menevi travmadan dux var Zaurun verilisine gettt ora caqirdi Zaur .Vicdansizzz alçaqqq Ermenilerr.

    Cavab yaz
    • Anonim
      ly · 11 Dekabr 2019 00:2870

      dogru deyirsiz ermenidiler,xocali faciesi gozlerimin onunden kecdi

      Cavab yaz
  • Anonim
    Xanım · 11 Dekabr 2019 10:0430

    Allah bəlanızı versin.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ