Cəmiyyət

Kitab oxuyarkən gözlərinizi qorumağın YOLLARI

14 Dekabr 2019 22:33
59 Şərh     Baxış: 1 428

Müasir dövrümüzdə ən azı hər on nəfərdən biri, gün ərzində 2- 3 saat, ya kitab, qəzet, jurnal oxuyur, ya da ki, komyuterdən, telefondan istifadə etməklə informasiya əldə edir. Amma oxuyarkən biz bir məsələni unuduruq ki, bu da gözlərimizdir. Çünkü biz əlverişsiz şəraitdə kitab oxuyarkən, gözlərimizin nə qədər yükləndiyinin fərqinə varmırıq.

Milli.Az medicina.az-a istinadən bildirir ki, əlverişsiz şəraitdə kitab oxuyarkən, gözlərimizin nə qədər yükləndiyinin fərqinə varmırıq.
Kitab oxuyarkən gözlərin yorulmaması üçün tövsiyələri təqdim edirik:
- İşığın istiqaməti çox vacibdir. Kitab oxuyarkən işığın yuxarıdan deyil, arxanızda bir işıq qaynağı olmağına diqqət etməlisiniz.

- Gözlərin qurumasına mane olmaq sağlamlıq baxımından olduqca vacibdir. Bunun üçün gözləri tez-tez açıb-bağlamaqda fayda var.

- Hər bir fəaliyyətlə məşğul olarkən dincəlmək çox vacibdir. Kitab süjet xətti sizi nə qədər özünə bağlasa da, göz sağlamlığınız üçün fasilələr verməyi unutmayın. Buna görə 20-20-20 qaydasını tətbiq edin. Kitab oxuyarkən hər 20 dəqiqədən bir başınızı kitabdan qaldırın. 20 metr uzaqlıqdakı əşyaya 20 saniyə ərzində baxın.

- Əgər eynək istifadə edirsinizsə, kitab oxuyarkən mütləq istifadə edin. Probleminiz uzağı və ya yaxını görmək olsa da, fərq etməz.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

59 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 15 Dekabr 2019 10:1730

    Salam FSD xanim .Ayla xanim.necesiniz?Gununuz uqurlu olsun.Ebruşum (**)❤Ayla xanim sizin dunenki movzunu cox beyendim.icinizden gelen ses size ne deyir???bu haqq da bu gun vaxt tapsam yazacam .beyendim movzunu..bilirsiniz movzulari men tapiram deye böyukluk etmirem esla...FSD xanimin vaxti az olur.birde onun sevmediyi bolumleri bilirem...birden xetrinize deyer deye dedim(***)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ayla · 15 Dekabr 2019 15:5711

      Qətiyyən xətrimə dəymir. Heç o barədə düsünməyin Mələk xanım

      Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 15 Dekabr 2019 17:0710

        cox saq olun aciq urekliyinize gore |(****)

        Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 14:2630

    Salam Mələyim necəsiniz? Səhər o səhifəni tapa bilmirdim deyə hara yazacağınızı bilmədim və dünənki səhifəyə hər üçünüzə cavab yazdım. İndi bu səbifəni tapdım çox sağ olun. Mələyim mövzuları siz tapmaqda düz edirsiniz, mən bunu hörmət kimi qəbul edirəm və çox sağ olun deyirəm. Ayla xanım çox gözəl mövzu qoyub maraqlı olardı ürəyimizin səsini dinləmək. Sizdə yazın maraqla və həvəslə oxuyacam. Ebrum sabah gəlməsinə ümüd edirəm. Ayla xanım yazın maraqla oxuyaq. Rəsdam Müəllimin anası müəlliməm üçün narahatlıq keçirirəm tezliklə sağalmasını istəyirəm. Ebrum müharibə qurtarıb gəlin

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 15 Dekabr 2019 15:5820

      Salam FSD xanim.cox saq olun yaxsiyam.Fotoda yazmisdim.Cebhe bolumu her defe serh bolumun vermir.ona gore foto bolumune yaziram.Muellimenizede Allah şefa versin deyirem.Ebrudan coox narahatam.Usaqlari ne edir?(.......mövzu gozel idi..bu gun calisib yazacam(**)

      Cavab yaz
    • Anonim
      Ayla · 15 Dekabr 2019 16:0820

      Dünən bütün gün içimdəki səsi dinləməyə çalışdım:). Amma çox səs-küy vardı, eşidə bilmədim:). Bu gün bir daha cəhd edəcəm

      Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 15 Dekabr 2019 17:1321

        Ayla xanim deniz mayaklari dusdu yadima.ureklere de tedbiq etseydiler yaxsi ilardi|)

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 15:5510

    Salam Mələk xanım. Necəsiz?

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 17:0910

      salam Ayla xanim,cox saq olun yaxsiyam,siz necesiz|?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 15:5500

    Salam F.S.D. xanım. Necəsiz?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 16:1120

    Rəssam bəyin anasına Allahdan şəfa diləyirəm. Hər nədisə rahatsızllğı, tez keçsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 16:1420

    Mələk xanım, keçdiyiniz xəbər lap yaralı yerimdir:). Eynəkdən istifadə etməyə başlamalıyan.

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 17:1110

      bunu FSD xanima dore secdim ki,o gozlerine yaxsi baxsin.Allah sefa versin gozlerinize,ustune tez dusun ....gozlerinizin,sonra gec olur

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ayla · 15 Dekabr 2019 19:5700

        Çox sağ olun. Həkimə getməliyəm mütləq bilirəm:(

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 15 Dekabr 2019 16:2530

    FSD xanim .qelbimden gelen ses.istek coxdu...usaq olmaq isterem.ele insanlar var ya??usaqliqinda gencliyini yasayanlar...men ele o insanlara aidem.ehtiyac gprmesemde.qiriq arzular qalib icimde...bu qiriq arzular ...yerine yetmeyen.istekler...ellerimi her şeyden soyudur herden..insan dunyaya bir defe gelir..cox gozel bildiyi isden yapişsa yaxsidi...onu etmese?ele bil hazir menyudu onun uzerinden gedirsen....herden etrafa baxib şukur edirem..herden icimdeki ses rahat buraxmir meni ....o sese qulaq assam neye qadir olduquna qatlammaqa ureyim dözmez...ona görede ureyimin sesin susdurub...her şeyi heyatin axarina buraxiram..duz edirem ?sehv edirem bilmirem.her şeyi zaman göstetecek.....

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 15 Dekabr 2019 17:5410

      Mələyim oxudum və susdum mən Sizi tam olaraq yazdığınız kimi hiss edirdim inanın Allaha tam səmimi deyirəm. Ağıllım mənim bu an yanınızda olmaq can şəkərim demək keçdi. Uşaqlıq elə hissdirki hansı yaşda olursan ol mütləq onu kecirsən. Sizdə heç narahat olmayın susdurmayın arzularınızı. uşaqlığınızı öz uşaqlarınızla birlikdə keçirəcəksiniz, elə maraqlı ömür yaşayacaqsınız şirin şəkər balalarınızla. Sadəcə səbr edin ailə seçimini yəqinki bunuda özləri edəcəklər balacam ürəyiniz istəməsə bu dəfə razılaşmayın. Hələki sizi idarə edirlər, səbr edin Sizində ailə idarə edəcək zamanınız gələcək hələlik müşahidələrinizlə təcrübə yığın. Hər şey yaxşı olacaq. Biz hamımız həyatımızı həyatın axarına buraxmışıq. Elə işlər var ki bizdən asılı deyil, və hamımız bu günümüzə şükür deyirik. Sizdə deyin, arzularınızı susdurmadan. bu arzunuzu uşaqlarınızda tapacaqsınız. Onlarla öz uşaqlığınızı keçirəcəksiniz.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 15 Dekabr 2019 16:2610

    Dunen adimda sehv olmusdu FSD xanim.siz yazmisdiniz tapa bilmemişdiniz (**)

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 15 Dekabr 2019 18:1520

      Mələyim 3-4 dəfə oxuyandan sonra gördüm və çox güldüm xüsusən sizin gülməyinizə. Üzünüz həmişə gülsün. İndi baxıram nə qədər hərf səhvi eymişəm rəssam adında(( Allah rəssamın anasına universitetdə oxuyanda çox xoşladığım müəlliməmə can sağlığı arzulayıram.

      Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 15 Dekabr 2019 19:2700

        Axsaminiz xeyir,hemise gulesiniz.|(****)Butun analara can saqliqi .AMIN

        Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 18:1110

    Salam Ayla xanım , çox sağ olun yaxşıyam, Siz necəsiniz? Mənimdə ürəyimdə səslər çox qarışıb. Nə vaxt yazsanız maraqla oxuyarıq. Gözlərinizə mütləq yaxşı baxın, eynək lazımdırsa mütləq geyinin. Gözlə hansı probleminiz varsa həkim olmasamda uşaqlıqdan oçki geyindiyimdən məsləhət verə bilərəm. Göz təzyiqinizi yoxlatdırın, göz təzyiqı olanda baş ağrıyır, baş ağrısı dərman atmazdan əvvəl göz təzyiqinizi yoxlatdırın. Əksər ağrıkəsicilər göz təzyiqini artırır ki bu da gözə çox ziyandır. Göz həkiminə mütləq gedin tənbəllik etməyin. Allahın köməkliyi ilə göz təzyiqiniz olmaz. Quruluq varsa üzünüzü yuyanda ovcunuza su alıb gözlərinizi ovcunuzda 40 dəfəyədək qırpıb açın. Bu gözə çox xeyirdir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ayla · 15 Dekabr 2019 18:5620

      Çox sağ olun F.S.D. xanım, mütləq gedəcəm, özüm də hiss edirəm artiq oxumaqda cətinlik cəkirəm. Mən də elə göz təzyiqindən sübhələmirəm:(

      Cavab yaz
      • Anonim
        F.S.D. · 15 Dekabr 2019 21:5200

        Göz təzyiqi olanda elə bil gözə nə isə batır elə bil gözdı nə isə var. işığa baxmaq olmur. Gözdə elə bil qığılcın olur , göz qızarır. Gözə əllə toxunduqda göz yumşaq deyil bərk olur. Allah etməsin Bu əlamətlər varmı?gözün zəifləməsi xəstəlik deyil, oçki geyinərsuniz. Xəstəkik olmasın, vaxtında müalicə olunmaq lazımdır. Oçki alanda deyərsiniz adı şuşədən düzəltdirin oçkini. Biferik nazikləşdirmiş şüşələri məsləhət etsədə həkim almayın. Bu şüşələr gözə ziyandır. Cavabınızı gözləyəcəm.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Ayla · 15 Dekabr 2019 22:4500

          Biferik şüşələr haqqında bilmirdim. Çox saö olun məsləhət üçün. Mütləq cavab yazacam.

          Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 18:1810

    Mələyim uçaqlığım çox yaxşı keçib cavanlığım isə dərslər imtahanlar və müharibə(( nə vaxt cavanlığım keçdi heç bilmədim ki((( birdə ayıldım ki artıq yaş o yaş deyil(( hərdən qışqırmaq istəyirəm axı niyə??? Sonra bu günümə şükür deyirəm. Yazacam bir azdan

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 18:2410

    Çox sağ olun Mələk xanım mən də yaxşıyam. Dəniz fənəri maraqlı müqasiyə oldu:).

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 19:3100

      axsaminiz xeyir Ayla xanim.he nedense Mayaklari sevdiyim ucun muqayise etdim|)olarmi siz mene sadece Melek deyesiz|?(|***)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ayla · 15 Dekabr 2019 21:0600

        :))) olar. Siz də mənə Ayla deyin xahiş edirəm:)))

        Cavab yaz
      • Anonim
        Ayla · 15 Dekabr 2019 22:1100

        Olar:) siz də mənə Ayla deyin xahiş edirəm:)

        Cavab yaz
        • Anonim
          melek b · 15 Dekabr 2019 22:3800

          oldu |(****)

          Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 15 Dekabr 2019 18:2440

    Analar yanar aglar, Dərdini qanar aglar. Dönər ag göyərçinə, Yoluna qonar aglar... P.Ş. Axşamınız xeyir. Dilədiyiniz şəfalara görə minnətdarlıgımı bildirirəm. Allah sizin də əzizlərinizi qorusun... Yuxarıdakı bayatını ustad rəssam Səttar Bəhlulzadənin arxivindən tapılan əlyazmasından oxumuşdum, yadıma düşdü, yazdım.Öz xətti ilə yazılıb, qaralama kagızda.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ayla · 15 Dekabr 2019 18:5230

      :((( gözəl yazıb. Allah rəhmət eləsin Səttar Bəhlulzadəyə. Məndə onun əsərlərinin poçt markaları var, babamdan yadigar qalıb. Lalələr, mənzərə vəsair. P.S. Təbiətin ən böyük möcüzəsi anadır. (İohann Volfqanq Göte). Mənim üçün isə gözümə görünən yeganə mələyimdir:(

      Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 15 Dekabr 2019 19:3400

        mem Settar Behrulzade dedikde,gozel ressamimiz Maral Rehmanzade dusur yadima,bu iki ressami biri birinden ayri hesab ede bilmirem.

        Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 19:2520

      Allah butun analara can saqliqi versin AMIN

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ayla · 15 Dekabr 2019 19:4220

        Mələk xanım, bəzən həyatı axışına buraxmaq daha məntiqlidir. Savaşıb, bir şeyləri dəyişdirmək insanı gücdən salır. Həyata olan sevgisindən soyudur. Ona görə də, o mücadilədə yorulmaq yerinə, var olanı qucaqlayıb, sakitləşmək daha doğrudur. Siz də düz edirsiniz. Amma arzularınızdan heç vaxt imtina etməyin. Çox istəyin, xəyalını qurun, inanın və mütləq həyata keçəcək.

        Cavab yaz
        • Anonim
          melek b · 15 Dekabr 2019 21:3700

          Ayla xanim,her zaman qorxu var iclerinde,kimse meni uzer.amma bilmirler ki,men artiq boyumusem.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Ayla · 15 Dekabr 2019 22:3200

            O qorxu hemişə olacaq Mələk. Nə qədər böyüsək də, biz hələ də onların usaqlarıyıq:). Bizə böyük iş düsür, həm öz həyatımızı idarə etmək, həm də onların qorxularıı:)

            Cavab yaz
      • Anonim
        F.S.D. · 15 Dekabr 2019 20:0400

        Mələym amin Allah analarımızı qorusun. Anaların gözündə böyümür uşaqlar.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 18:3130

    Hər kəsin yerinə yetirilməsini istədiyi arzular var Ancaq bu istəklər, ehtimal ki, heç biri uzun müddət diqqət etmədiyimiz ümidlərdir. Bu diqqətin olmaması insanların ən çox arzuladıqlarının gerçəkləşməməsidir. Həqiqi istəkləri gerçəkləşdirmək üçün arzunun sadə düşüncədən daha çox olmasıdır. Arzular mütləq gerçəkləşə bilər!

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 15 Dekabr 2019 20:0000

      Mütləq gedin günü sabah gedin, soruşacam və diqqətimdə saxlayacam. Sizin Mələyiniz ananızdır, Allah ananıza can sağlığı versin. Nə gözəl dediniz bəli elə arzularımız olub ki onu arxa plana göndərmişik zamanın ümüdünə buraxmışıq və unutmuşuq. Mən dərsdən gələndə metroda oğlana qız görürdüm, çox xoşum gəlirdi, bir birlərinə çox yaraşırdılar və çox tərbiyyəli davranlşları vardı. Onlara maraqla baxırdım, bu yaxınlarda yadıma düşdülər və birdən xatırladım ki yaxşı sən niyə yanında belə birisini görmək istəmədin. İndi yadıma düşür))) bir mahnıda deyilir gecdi daha)) arzu varsa mütləq ümüddə var. Arzularınız həmişə kerçəkləşsin, ananız Siz tərəfdən rahat olsun.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ayla · 15 Dekabr 2019 21:2110

        Diqqətiniz üçün çox sağ olun F.S.D. xanım. Sabah müayinə olmaq üçün yazılacam. Məncə heç də gec deyil. Əgər yaşayırıqsa, nəfəs alırıqsa demək ki, hec nəyə gec deyil. İnsan çox istədiyində heç bir maneə olma bilməz Amma istəyirsə:).

        Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 15 Dekabr 2019 21:3300

        FSD xanim hec vaxt gec deyil|!!!!!!!!!!!|(*****)

        Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 15 Dekabr 2019 21:5900

        Ayla xanim FSD xanim sizi her gun kontrol edecek,siz onun sozune baxin,menim ureyim FSD xanim cox qayqikesdi|(****)

        Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 19:4400

    Axşamınız xeyir müəllim, şərhinizi elə şerlə başladınız nədənsə ürəyim sizıldadı(( Ananız necədir indi, ona çox bağlı olduğunuzu bilirəm hiss edirəm. Allah köməyiniz olsun. Siz Allah bağışlayın adınızı yazanda səhvlər etdiyimı görə. Sətar Bəhlulzadənin şer yazdığını bilmirdim(( Başqa şerləridə varmı?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rəssam · 15 Dekabr 2019 21:1610

      Axşamınız xeyir,Müəllimə.Anam bu gün yaxşıdır deyəsən bir az, həkim nəzarətindədir. Ürək problemi var Anamın, həm də digər problemləri.Anam mənim Allahımdır, on illərdi özümdən başqa heç kimə vermirəm onu,elə özü də məndən aralı qala bilmir.Hara getsə evinə tələsir.Elə indi də düz böyrümdə oturub).Səttar müəllim mənim üçün dünyanın ən böyük rəssamıdır. Həm Vətənimizi çəkib, həm də tariximizi, o şer deyil, bayatıdı. Adımı da əcəb eləmisiz səhv yazmısız.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 15 Dekabr 2019 21:4710

    Mələk xanım,Ayla xanım, çox sag olun,təşəkkür edirəm, Allah sizin də dogmalarınızı qorusun. Analar, Allah özüdür mənə görə. Əgər Anan varsa, onun duaları səni daima qoruyacaq. Bu gün nəvələri sistem köçürüblər,elə sevinir ki, tələbədilər hələ. Deyir sistemin tərkibi əsas deyil, əsas onu kimlərin köçürməyidir. Yaxşılaşıb əməlli,başlı sevindiyindən,uşaqların xalatının cibinə pul da qoyub hələ. Deyirəm, gələcəyin həkimlərini pis öyrətmə. O da deyir,mənim uşaqlarım rüşvət almaz, narahat olma).

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 22:4100

      siz de saq olun,Allah can saqliqi versin ananiza ,mene tanis hisslerdi bunlar

      Cavab yaz
    • Anonim
      Ayla · 15 Dekabr 2019 22:5600

      Nəvə sisteminin müalicəsi daha təsirli olur:). Maşallah nəvələrə də, nənələrini də. O fərəh hissi min dərmandan təsirlidir. Pul məsələsi isə simvolikdir:) nənə bərəkətli olsun deyə şirinlik verib, qətiyyən rüşvət deyil:). Allah bir daha şəfa versin anaya. Heç xəstələnməsin.Sizə də güç ,qüvvət versin ki, hər zaman ananın qulluğunda dim-dik durasınız.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 15 Dekabr 2019 23:0700

        Aylacan menim de nenem var .amma men bedava neveyem))temenasiz))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Ayla · 15 Dekabr 2019 23:2200

          Bedava olmaz Mələk:). Bu yanlışı mütləq düzəltmək lazımdır. Nənəyə üstü örtülü məsələni izah edin:). Yəni pamuk əllər ciblərə:)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 15 Dekabr 2019 23:3300

            Aylacan o biri nəvələri ruşvətlə işləyirlər.bir mən yox.ona görədə pensiyya kartin tək mənə həvalə edir)))nəsə qiymiram.)

            Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 15 Dekabr 2019 23:3700

            Gunlərin bir gunudu.nənə yeyen bir pecenye var.dedi ureyim isteyir.qişin soyuq caqidi.inanin olmayanda olmur..Bakinin butun marketlerin altin ustune cevirdim o yeyen peceneden tapmadi .tapdim e o yeyenin ustu sekerli idi .bu men aldiqim yox.nəhayyet bir yerden zakaz getirtdim.nənə sakitləsdi)))

            Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 22:0000

    Mələyim bilmirəm şərhinizə düz cavab yazdım yoxsa yox. Nəyisə düz ifadə edə bilmədimsə bağışlayın. Nə ediblərsə Sizi çox istədiklərindən ediblər. Ayla xanlm Sizə çox yaxşı cavab və məsləhət verib məndə onunla razıyam. Gecəniz xeyrə qalsın. Səhərinizi xoş xəbərlərlə açasınız

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 22:4000

      FSD xanim hec de uzulmeyin duz yazmisiniz(|***)

      Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 22:4300

      geceniz xeyre seher fotoda gorus yerini yazacam,

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 22:3910

    Bir rəfiqəm ana oldukdan sonra, öz anasına "üsyan" edir, deyir ay ana, usaq böyütmək nə qədər çətin işdir. Niyə mənə öncədən bunları izah etməmisən. Hər günüm qorxu, nigarançılıq içində kecir övladım üçün. Anası cavab verir: qorxma, övladların əsas ilk 40 ili gərgin keçir, sonrasında daha rahat olacaqsan:))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 15 Dekabr 2019 22:5100

      maraqli cavab verib ana|))))

      Cavab yaz
  • Anonim
    melek b · 15 Dekabr 2019 22:5200

    Ah Ebrucan senden xeber yooooox|(((((((((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 15 Dekabr 2019 23:3000

    Gecəniz xeyrə qalsın F.S.D xanım, Mələk, Rəssam bəy. Sabah mütləq yazmağa çalışacam.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 15 Dekabr 2019 23:4400

      Geceniz xeyre Aylacan gözləyəcəyik(**)

      Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ