Şou-biznes

Əməkdar artist nəvəsinin ADINI DƏYİŞDİRDİ: Qondarma ad qoymuşdular - FOTO

14 Dekabr 2019 12:07
17 Şərh     Baxış: 10 741

"Nəvəmin adını Dəniz qoyduq. Nəvəyə bir qondarma ad qoymuşdular"

Milli.Az xəbər verir ki, bunu əməkdar artist Könül Kərimova "Zaurla Günaydın"da aparıcı Günayın "Nəvənizin adını nə qoydunuz?" sualına cavab verərəkən deyib.

Əməkdar artist cavabının ardında "Dəniz"in nəvəsinin ilk adı olmadığını da diqqətə çatdırıb:

"Gedirik uşağı çıxartmağa, adını eşidəndə nətəri sifətim döndüsə... Bilirsiniz necədir, mənası vacibdir. Niyə bizim öz adlarımızdan olmasın?! Adını Hilay, Nilay, nə qoymuşdularsa heç yadımda da qalmadı. Milay idi e, hə. Dedim, elə bundansa Miraz qoyardınızda. Milay nə idi? Özüm-özümə başladım deyinməyə ki, adamla bir məsləhət eləyin. Deyinə-deyinə qaldım. Adı mənim öz qızım qoymuşdu. Oğlan tərəfin, yazıqların günahı yox idi. Deyirəm, "Ay qız, onun mənası nədir?". Deyir "Ayparçası". Dedim elə qoyardın Ayparçası da, başa düşsün camaat". Ürəyimdən keçirdi ki, nə vaxt nəvəm olsa "Dəniz" adı qoyardım. Bunu eşidiblər, gəldilər ki, "Hə, Dəniz qoyuruq". Bilsəydim adını "Nəfəs" qoyardım. Mən indi ona Nəfəs deyirəm. Sənətdə Dənizdir. Görəsən üçüncü nə olacaq (gülür)".

Xatırladaq ki, əməkdar artistin qızı Ləman 2017-ci ilin noyabrında Orxan adlı bəylə evlənərək Ağcabədi rayonuna gəlin köşmüşdü. Cütlüyün bu ilin 8 iyul tarixində Dəniz adlı qızları doğulub. 

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

17 Şərh:

  • Anonim
    n_n · 14 Dekabr 2019 12:19105

    gerek adini Terane qoyardin yada musa-)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nara · 14 Dekabr 2019 12:2390

    Adiyla boyusun.Deniz adi cox xosuma gelir.mavi gozlu ucsuz bucaqsiz deniz.Allah butun Denizleri xosbext elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 14 Dekabr 2019 12:27126

    Bu kecciler,niye bele coxaliblar?

    Cavab yaz
    • Anonim
      . · 14 Dekabr 2019 12:55102

      dogurdan bu konul ne gundedi danisigi geyimi adam utanir

      Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucuya · 14 Dekabr 2019 16:0464

      Kəndçilərin daşı ağır olub başınıza ay öz millətini,vətənini satan?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimka · 14 Dekabr 2019 13:23221

    Könül imkanlı olduguna göre oglan terefini agzını aça bilmez,da ev alib sheherde,toylarini eleyib,Könül istese" okean" da goyar ushaqın adını.Bilinir kimin sözü keçir bu evde. Musa Ve Terane çütlüyünün qızı ve kürekeni davamı gelir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ş R. · 14 Dekabr 2019 14:3370

    Körpəyə ad qoyanda gələcəkdə adından utanmasın deyə məna kəsb edən ad qoymaq lazımdır.Birdəki ad insanı yox,insan öz adını gördüyü gözəl işləri ilə ucaltmalıdır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seva... · 14 Dekabr 2019 14:42151

    Ele cox istiyirdinse ogul nevene qoyardin.belke o yaziq ogul anasinin da xowuna gelen ad var imiw.qizina oglan almamisan, qizini ere vermisen. Imkan ver camaat gelin gorsun.

    Cavab yaz
    • Anonim
      xumar · 14 Dekabr 2019 15:5161

      adiyla boyusun deniz kimi

      Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 14 Dekabr 2019 15:59161

    Böyüklərin adqoyma mərasiminə qoşulmasına yaxşı baxmıram.Uşağın ana-atası məsləhətləşib ad qoymalıdır.Hələ öz adlarını yekdirib qoyan qaynana-qaynatalardan voobşe zəhləm gedir.Dünyaya gələn uşağın həyatda öz cığırı olsun,vacib deyil bığıburma babası-nənəsinin həyatını yaşasın.Gəlin özü təklif edərsə,o başqa söhbət.Yoxsaki,gəlinə zülm edir,acdır-toxdur xəbəri yox,ya o körpənin əlinə bir kukla alıb verməyib,amma öz adını qoydurur-Şərəbanı!!!!Gəl, anası ölmüş gəlin,sənə zülm edənin balaca variantını böyüt,boya-başa çatdır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rəssam · 14 Dekabr 2019 16:4613

      Salam Əsra,necəsən? Sənə hörmətimiz var,bu öz yerində, amma belə məsələlərə qarışma xahiş edirəm, özüm bilərəm

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 14 Dekabr 2019 17:0931

        :))))))))) Səncanın,adın qədimovskidirsə,düşünməkdə fayda var.Yox,həqiqətən də qəşəng addırsa,axı,mən neyləyə bilərəm,Ağabala?:)))))Bu arada salam.Babatıq,şükür.Siz,uşaqlar,böyüklər yaxşı olun.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Rəssam · 14 Dekabr 2019 17:5200

          Allah haqqı mənim adım ölkədə ən gözəl adlardan biridir.Özü də bu ad heç geniş yayılmayıb,Allahın adlarından biridir,bu adda 3 nəfər tanıyıram mən). Çox sag ol babatıq, Anam bir az xəstələnib, kefimiz yoxdur.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 14 Dekabr 2019 18:0820

            Allah şəfa versin ananıza,tez sağalsın.Adın Xeybərdirsə,bizim tanışlardan biri Xeybərdir-o da deyir ki,Quranda yazılıb adım,Azərbaycanda 3 nəfərdədir:))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Rəssam · 14 Dekabr 2019 18:3200

              Çox sag ol dilədiyin şəfalara görə. Amma adım o cür deyil vallah. Bu adda Rus Dram teatrının bir aktyoru var. Bir nəfər də şagirddə görmüşəm,vəssalam. Arxayın ol, ad məsələsində podvadit etmərəm heç kimi)

            • Anonim
              Əsranur · 14 Dekabr 2019 18:5210

              :))

  • Anonim