Şou-biznes

“Özünü yığışdır, sən heç kimsən” - Zeynəb efirdə Kəramətə QƏZƏBLƏNDİ - VİDEO - FOTO

4 İyun 2019 15:25
10 Şərh     Baxış: 10 757

ARB TV-nin "Səhər-Səhər" proqramının növbəti qonaqları ifaçı Zeynəb Dostəliyeva və gənc yazar Kəramət Böyükçöl olub.

Milli.Az xəbər verir ki, sənətçi aşıqları tənqid edən yazara qəzəblənib:

"Kəramət özünü yığışdır. Əvvəlcə oturmağın qaydasını öyrən. Arabir təhqirə keçirsən. İntellektin var, get alimlik et. İndiki kimi yadımdadır o vaxt verilişdə Elgiz sənə dedi ki, dur, çıx buradan. Sənin orada dediyin şeir deyildi, o əxlaqsızlıq, tərbiyəsizlik idi. Səninlə qətiyyən intriqam olmamalıydı. Səni mənə ziyalı övladı kimi tanıdıblar. Amma sən məni məcbur etdin. Özündən çox razısan, insanları özündən aşağı görürsən. Yeri gələndə Aşıq Sərdarın yanında sən heçkimsən, sıfırsan. Niyə ona tarixdən sual verirsən? Məgər o bura imtahan verməyə gəlib? Suallarına fikir ver".

Kəramət Böyükçöl isə verilişdən qovulmadığını iddia edib:

"Məni heç kim qovmadı, özüm çıxıb getdim. Efir vasitəsi ilə deyirəm. Elgizin o sözünü tap mənə göstər sənə 10 min dollar pul verərəm".

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

10 Şərh:

  • Anonim
    ƏSİ. · 4 İyun 2019 15:5222

    Heç nə...Görəsən tərbiyə,etika,əxlaq haqqında bildikləri budursa vay hallarına:)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 İyun 2019 15:5797

    Ay Zeynəb xanım əvvəl öz oturuşunuza danışığınıza fikir verin. Sonra kimisə tənqid edin.Nə olub normal oturub da.

    Cavab yaz
  • Anonim
    .. · 4 İyun 2019 15:5842

    Her ikisi bir agildadi

    Cavab yaz
  • Anonim
    ziyali · 4 İyun 2019 17:2881

    Namiq,medeniyyet sazda "dolya vorovskaya" ve ya qabagina reqqase salib saz chalib oriyental reqs ifa etdirmekdir yeqin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    El qizi · 4 İyun 2019 17:3245

    Keramet agillii savadli oglandi sende ay zeyneb xeyir ala savadin hec s si yoxdu duz deyir de niye cowursan get savad oyren

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 4 İyun 2019 17:5942

    Efir arxası söhbətlər efirə gəlirsə, gör indi efir arxasında nə biyabırçılıqlar olure..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sefa · 4 İyun 2019 18:2222

    Bu Zeyneb hacansa sakitleshecek ???

    Cavab yaz
  • Anonim
    ziyali · 4 İyun 2019 18:3053

    Elgiz bu verilishe Zeyneb xalani da goturse,Eli Mireliyevle e'la tandem yaranar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ədalət Tahir · 5 İyun 2019 02:1610

    bazar söhbətləri reytinq daqidir.əla

    Cavab yaz
  • Anonim
    Amil · 5 İyun 2019 11:2700

    Bu Zeynəb haqqinda qardaşı qızı Pərvanə instagramda dəhşətli həqiqətləri yazib. Mən oxudum şoka düşdüm.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ