Şou-biznes

Aygün Kazımova: "7 il bir yastığa baş qoyduq, məni aldatdı"

22 May 2014 12:05
57 Şərh     Baxış: 20 402
Xalq artisti Aygün Kazımova heç bir yerdə demədiyi açıqlamalar verib
Milli.Az xəbər verir ki, APA TV-də qonaq olan müğənni sənətindən və bu günəcən nələri necə etdiyindən danışıb. İlk öncə sənətdən danışan xalq artistinə daha sonra aparıcılar Namiq Qaraçuxurlu barədə suallar veriblər.

Bundan öncə Namiq haqda bu cür danışmayan müğənni ilginc açıqlamalar verib.

"Əvvəllər mən elə bilirdim ki, meyxana aləmindəki insanlar tində duran, nəşə çəkən və tüfeyli həyat sürən adamlardır. Ancaq Namiqlə tanış olduqdan sonra bu cür fikirlər dəyişdi və hətta meyxana Kreml sarayında səsləndi".

Müğənniyə Namiqlə yadda qalan nə olduğunu sual verdikdə Aygün Kazımova bu sözləri deyib:

"Yadda qalan əsas mahnılarımız, böyük sevgimiz olub. Hər halda az bir zaman deyil. Biz onunla 7 il bərabər yaşamışıq, bir yastığa baş qoymuşuq. Ancaq hansısa məqamları yada salanda, gözümün önündən keçirdikdə insana çox pis təsir edir.

Bir də onu qeyd etmək istəyirəm ki, bu insan məni dəfələrlə aldadıb. Mən düşünürdüm ki, Namiq mənim həyatımda son kişidir, hansı ki, onunla ömür boyu bir yerdə olacam, ancaq bu belə olmadı".

Ceyhun Ələkbərov
Milli.Az
loading...

Şərh yaz:

57 Şərh:

  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 12:4100

    indi bunu deməyin nə mənası var

    Cavab yaz
  • Anonim
    TENHA CANAVAR · 22 May 2014 13:0400

    yeqin bariwmaq isteyir...namiqe halaldi...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mila xanim Avropadan · 22 May 2014 13:3600

    Aygun xanimi ozumcun yeniden acdim. Cox semimi we Inje ruhlu bir gadin oldugunu bir de gordum. Namig beyle de cox Gozel yarasirdilar. Hayif ki, sona geder bir yerde olmadilar. Azerbayjan realligi adet we enenelerimiz.... We saire. ... Gadin xosbextliyi arzulayiram urekden, size.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rufet · 22 May 2014 15:0500

      Avropadan yazmaqla deyil. Adi Orfoqrofik yazi qaydalarina riayyet ede bilmirsiniz. Azerbayjan yox, Azerbaycan. Teessuf edirem...

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 23 May 2014 08:4800

        riayeti duz yazin

        Cavab yaz
    • Anonim
      Natali · 22 May 2014 16:2400

      Avropali xanim, burda AZerbaycan adet enenelerini harda gorduz? Aygun Kazimovadi o enenelere riayet eden? cox gulmelidi...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 14:0800

    ADAMIN LAP YAZIGI GELDI(.Adam eledi onu

    Cavab yaz
  • Anonim
    jaqueline · 22 May 2014 14:0900

    Aygun xanim Namiq kimi bir insani hec size yarasdirmirdim ayrilmaqiniza en cox sevinenlerden biri de men idim o size layiq deyil

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 17:0400

      çox qəribə düşünceniz vare)) sizin fikrinizi soruşan var. iki nefer bir-birini sevenden sonra her hansı bir kenar adamım bele yazmağı ne qeder düzgündü? hardan bilirsiz layiq deyil? insanları bele alçaltmağa ne haqqınız var? Aygünün sizin qeder ağlı yoxdu beyem? gör neyesevinib.dehşet!

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 18:3300

      aygun xanim namiq kami bir insani hec size yarasdir

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 18:3700

      cox sevinelnden biri de men idim o size layiq deyil

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 18:4100

      ADAMIIN LAQ YAZIGI GELD adam eledi onu

      Cavab yaz
  • Anonim
    NONA · 22 May 2014 14:1100

    Namiq Aygunsuz ne gundedi. AYgun AYGUN olan vaxtlarda Namiq kim bilir ne gundeydiiiii.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 18:4900

      onlar bir birini seviblər. sizə və ya başqasına söz haqqı düşməz. sonra da ki insanın dəyəri nə xarıcı görkəmlə,nə də pulla ölçülməz. başqa meyarlarla ölçülər.görürəm ki bəziləri bu meyarlardan bixəbərdi,yoxsa kiminsə şəxsiyyətini alçaldan belı şərhlər yazılmazdı.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 14:1600

    Aygun ureyitemiz insandi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 14:3500

    Aygune nifret edirem sen cani bundan xosu gelen var?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 14:4000

      Aygun ve Royakimileri ya urekden sevirler (menim kimi), ya da nifret edirler (senin kimi). Yani orta derece yoxdur.
      Yani Aygunu sevenler choxdur, hetta ele seven ki, fanat seviyyesinde. Fanatizmi o yaradib Azerbaycanda.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 23 May 2014 08:1600

      ona hamı nifrət edir!

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 14:3600

    Namiq yaxsi edib aldadib. sen aldatmamisan guya onu?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 17:4100

      insAllah bir gun sizide aldadarlar onda aqliniz basiniza geler

      Cavab yaz
  • Anonim
    aynure · 22 May 2014 14:3600

    mence bular evli olublar.. duzdu? bilen var?

    Cavab yaz
  • Anonim
    aynur · 22 May 2014 14:3600

    bunun mahnilari yaxsidi ozu yox

    Cavab yaz
  • Anonim
    sevinc · 22 May 2014 14:3700

    niye indi aciqladiki bunu?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 14:3800

    Aygunu cox sevirem olurem onuncun

    Cavab yaz
    • Anonim
      bodybuilding · 22 May 2014 14:4700

      onda öl

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 22 May 2014 16:1200

        De sen öl

        Cavab yaz
        • Anonim
          bodybuilding · 23 May 2014 08:3400

          aygunen otru ölen sensen buyur öl ok?

          Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 14:3800

    Diva :)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 14:4200

    Men de bu verilishden sonra Aygunu keshf eledim, yaxshi menada. Roya ve Aygun eynitipli insanlardir

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 15:3300

      Agunu xoşlamiram,mahnilarnada sevmirəm amma Namiqi mahnilarını xoşluyuram (hamsini olmasada)moskvada 10 il bundan qabaq konsetlərin birində yaxindan görmüşdüm cox yaraşıqlıdı,Aygün onu qocaltdı.məncə Namiq ayrıldı Aygün yox.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Salman · 22 May 2014 15:1700

    Aygun Kazimova ne qeder inkar etsede hele de Namiqi unuda bilmir. Heyf.. Olan yeni cixan mahnilarina ve fanatlarina olur. Cunki evvelki mahnilar yoxdu indi. Evvel her mahnisi xit idi. Partlayirdi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 15:3000

    bunu bu yandırdı ee--acısı keçmık bilmir

    Cavab yaz
  • Anonim
    imposible · 22 May 2014 16:2100

    namiq kimnense evlensede biliremki yene aygune qayidacaq...cunku bularin mehebbeti tam bawkadi... esl heqiqetde bir,birilerine cox yarawirlar,,sevgi yawa baxmir,,urey severse qalani bow weydi...buna tam eminem....

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 17:4600

      sene ele gelir . yarasmaqlaridaki hec suuni aygun namiqe heccur yarasmirdi

      Cavab yaz
      • Anonim
        imposible · 22 May 2014 19:3900

        herenin oz wexsi fikri var tebiiki....

        Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 18:3500

      Tebii ki,hec kim istemezdi Namiqle Aygun xanim ayrilsin.Amma hül hazirda Namiq nisanlidir,nisanlisini da cox sevir.Toylari olmali idi yeznesi rehmete getdi deye toylari uzandi.Amma bu ysxinlarda toylari olacaq.Yeni Aygun xanimla barismaq sohbeti ola da bilmez.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 23 May 2014 08:1900

      Yox a!!!

      Cavab yaz
      • Anonim
        imposible · 23 May 2014 12:0800

        ne yox aaa??size nese prablem lazimdi??

        Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 17:3500

    Namiqden lap evveller revayet ve cavanliq sehvi kliplerinden sonra cox xosuma gelmisdi hem ozu hem imici stili super idi cox beyenirdim taa aygune qosulana qeder bundan sonra ozunu pis gune qoydu hem xarici gornusunu deyisdi hemde daxilen cox deyisdi evvel agir idi sehnede geyimi ozunu aparmagiile secilirdi buna qosulub bundan beter oldu gah qalmaqal gah sehnede yersiz hereketler etdi gahda efirde sitsit zarafatlasib guldu o gundende ozunu gozden saldi.cox heyif

    Cavab yaz
  • Anonim
    Levan · 22 May 2014 17:3800

    Boshalir ureyin dolur gozlerin
    Gecikmish zamani lenetleyirsen
    Dolashib dilinde qalir sozlerin
    Ozun de bilmirsen ne isteyirsen....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 18:2100

    milli.az, hes sozu yoxdu, hec olar

    Cavab yaz
  • Anonim
    V.G. · 22 May 2014 18:2300

    milli.az, dilimizde hes sozu yoxdur, hec var

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rufete Avropadan salam · 22 May 2014 18:2600

    Sen de Menim Kimi 24 il Avropada yasha, sonra sehfimi taparsan.

    Cavab yaz
    • Anonim
      malamadre · 23 May 2014 08:0400

      cekilin cekilin avropadan gelen varr uydaa... seni nece qarwiliyaq???

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 23 May 2014 09:0300

      Avropada yasamaginiz ana dilinizi unutmaginiza esas vermir

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 18:3100

    Eşidibki Namiq evlənir,əcəb eliyib fırladıb atıb.Sənin aglın hardaydı,ərindi 7il bir yastıga baş qoyursan?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 19:0700

    namiqin toyu niye olmadi?sevgilisini hec gostermir yeqin qisqanir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim Murad · 22 May 2014 20:2700

    Aygun men seni sevirem!!!Deliler kimi!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şahin Xəlilbəyli · 22 May 2014 20:4000

    Mənim balam bal dader Məni tez-tez aldader.Bəs efirlərdə deyirdilər ki biryerdə yaşamirlar.Milləti aldadan bir gün aldanar......

    Cavab yaz
  • Anonim
    Pervane · 22 May 2014 22:1600

    Aygunum xosbext ol. Sizi dunyalar qeder cox sevirem. Esas siz qizinizla xosbext olun, diger insanlar oz heyatlari ile ne edirler etsinler. Onsuz da sizin kimisini tapa bilmeyecekler. Uzde, sozde basqa bir sey deseler de ureklerinde sizsiz. Siz cox qelbi temiz, saf insansiz. Hemise qarsiniza ozunuz kimi insanlar cixsin. Sizi cooox sevirem!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 22 May 2014 22:4500

    salam

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 22 May 2014 23:5300

      BU DÜNYADA BÜTÜN VARLIĞINLA İNANMAQ İNSANIN ƏN BÖYÜK SƏHVİDİR. BİZ QADINLAR TEZ İNANIRIQ.VƏ BU İNAMLAR.BİZİM BAŞIMIZA ÇOX FƏLAKƏTLƏR GƏTİRİR.NƏ İNANIN NƏDƏ YANIN..VƏSSƏLAM.SEVGİ.....HƏ..ŞƏHRİYAR DÜZ YAZIB ...SƏNİ FƏRZANƏLƏRATDI ..QAPIB DİVANƏLƏR TUTDU ..BİRİ ALDI BİRİ SATDI ALAN..DÜNYÜ SATAN DÜNYA. AXIRI PUÇ OLAN DÜNYA ...............

      Cavab yaz
  • Anonim
    asqa · 23 May 2014 00:3500

    Aygun xanim xosbextliye layiq xanimdi kaski onu heqiqeten seven biri ile tanis ola

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 23 May 2014 09:4900

    Aygüden xoshum gelmese de, onu demek isteyiremki, Aygün Namiqi sevib, Namiq yox. O Aygünden yaxşı istifade edib. Namiq deyerdim çox cılız adamdır. ona göre de Aygün xanım onu bir defelik qelbinizden silin...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 23 May 2014 11:0000

    Aygun Kazimova ele insandir ki,onu ya sevirler,ya da nifret edirler.Oz xasiyyeti de eledir.Ya her shey,ya shec ne!!!Onun ucun orta yoxdur!Bele insan da en boyuk sevgiye layiqdir!Siz Aygun xanim,daha gozel,daha qeyri-adi insanlarin sevgisine layiqsiz...Daha Namiq kimilere yox!
    Oz aramizdir,men sizin birleshdiyiniz gunden Allaha yalvarirdim ki,siz ayrilasiz,cunki sizin yaninizda size yarashan esl insan olmalidir.Onun meqsedi evvelden melum idi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 24 May 2014 08:0100

    ay xanim siz hardan bilirsiniz ki o nisanlidi.yalan sohbetdi.sevgilisi ola biler amma nisan bos seydi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rovsan kocarli · 27 Dekabr 2015 17:2400

    Canim Aygun san man coxtan taniyiram san neca mard olduguvu biza tanisdir cox hayat gariba deyil insanlar garibadir sana ugurlar hayatda!

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ