Şou-biznes

Azərbaycanlı məşhurların inanılmaz dəyişikliyi - Gənclik FOTOları üzə çıxdı

9 Dekabr 2021 13:35
13 Şərh     Baxış: 8 002

Azərbaycan şou-biznesinin məşhur simlarının keçmişi ilə bağlı ən maraqlı məqamlardan biri onların illər öncəki görünüşləri ilə bağlıdır.

Milli.Az yerli məşhurların bəzilərinin illər öncə, sənətə yeni başladıqları zamankı görüntülərini əks etdirən fotoları təqdim edir:

Qeyd edək ki, burada Xumar Qədimovanın, Elza Seyidcahanın, Könül Kərimovanın, Brilliant Dadaşovanın, Roza Zərgərlinin, Eyyub Yaqubovun, Rəqsanə İsmayılovanın, Xatirə İslamın, Məleykə Əsədovanın, Bilal Əliyevin, Elton Hüseynəliyevin, Nadir Qafarzadənin, Nazpəri Dostəliyevanın, Niyaməddin Musayevin, Ağadadaş Ağayevin, Aygün Kazımovanın, Röya Nəcəfovanın (Ayxan) gəncliyinə aid fotolar əks olunub:

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

13 Şərh:

  • Anonim
    Ebru · 9 Dekabr 2021 13:47160

    Deyrəm bu Məleykənin başı sifəti,uzun imşi soram nətər top kimi,yumuru oluf?:))Eyy estetika sən nələrə qadirimişsən)).

    Cavab yaz
  • Anonim
    ~Goy~Gozlu~ · 9 Dekabr 2021 14:04110

    Ayguwum Xumar Rozickadan bawqa butun xanim mugennilerin cavanliglari nece urot olub... Meleyke vapwem rekorduye ancaq gelki boynuna almir ki o wekildeki menem...!)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eugenia · 9 Dekabr 2021 14:0790

    Konul,Meleyke,nece deyishibler!)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Millət · 9 Dekabr 2021 14:0890

    Aygun Kazimova və Elza Seyidcahan qalanlari.......................

    Cavab yaz
  • Anonim
    Filankes · 9 Dekabr 2021 14:2670

    Roya Neymara oxsuyur

    Cavab yaz
  • Anonim
    6 hiss · 9 Dekabr 2021 14:3390

    O illerde her kes çirkin olub indi emeliyatlarla bir az gözelleşibler röya ve reksaneni emeliyat düzelde bilmiyib

    Cavab yaz
  • Anonim
    111 · 9 Dekabr 2021 14:34110

    Gozel ele tek Elza imish))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 9 Dekabr 2021 15:5742

    Heç biri çirkin deyil. Hamısı özlərinə görə normal insalardı. Sadece olaraq indi plastik emeliyyatlar müəyyən dərəcədə dəyişdirib onları.

    Cavab yaz
  • Anonim
    4y · 9 Dekabr 2021 16:2280

    Elza ele evvel nece idise indide ele qalib.Qalanlari cox deyisib.Meleyke tamamile deyisib.Sonrada boyunlarinada almirlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vasif · 9 Dekabr 2021 16:2880

    Ay Allah bunlar ne günde imişler İ

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ıbrahimli(Şamaxı) · 9 Dekabr 2021 22:2151

    Öldüm gülməkdən.Aygün şirindi İlqarə oxsuyur mamasına.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 10 Dekabr 2021 01:5020

    En tebii gozeli Aygun ve Elzadir. Galanlari irag olsun, ele bil Cehennemden gelen sheytanlardir. Xususile de Konul Kerimova dehshetdir. Indi forsundan cirilir, guya dehshet gozeldir. Eyyub Yagubov ise tochni Co Dassene ( fransiz mugenniye ) oxshayir. Torpagi sani yashasin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    WEYX · 10 Dekabr 2021 10:3410

    sagolsun estetik adam olub hamisi

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ