Şou-biznes

"Camaatdan pul yığıb müğənnilərə xərclənməlidir" - VİDEO

7 Dekabr 2021 14:06
29 Şərh     Baxış: 6 960

Əməkdar artist Cavanşir Məmmədov açıqlaması ilə müzakirələrə səbəb olub.

Milli.Az axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, müğənni "Tarixin bir günü" verilişində sənət adamları ilə bağlı ideya irəli sürüb. O bildirib ki, insanlardan müğənnilərə yardım üçün pul yığmaq lazımdır:

"Bankda hesab açılmalıdır. Tutaq ki, Cavanşir Məmmədov "Xalq artisti" olmaq istəyir, xidmətlərim buna yol verir. 10 milyon millətimiz var. 5 milyonu kənara qoyaq, qalan beş milyon 50 qəpikdən 5, 10 minə qədər, gücü nəyə çatırsa, hesaba köçürsün. Hesabda 5 milyon yarandıqdan sonra Mədəniyyət Nazirliyinin balansında olsun. Sənət adamları xəstələnəndə həmin pul ona xərclənsin. Demir, filan müğənnini sevirəm, ona 50 qəpik, 1 manat verəndə dünya dağılır? O pul yığılandan sonra təsdiq edir ki, müğənnini sevirlər".

İfaçının bu fikirləri sosial şəbəkədə tənqid edilib.

Milli.Az

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

29 Şərh:

  • Anonim
    Türkan · 7 Dekabr 2021 14:14100

    Sənə hec bir qəpiyimi də başıma fırlayıb nəzir kimi vermərəm.toylardan yığdığınız az olur hələ sizə 50 qəpik 1 man pul da ödəyəsiyik.Bir dəfə gedib kasıb toyunda oxumusuz yox müftə toya gedmisiz yox çatmamış behi ala bilirsiz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vüqar · 7 Dekabr 2021 14:15120

    Cavanşir bəy camaatın pulu olsa özünə xərcləyərdə.Sən Rols Roysda gəzməlisən məndə sənə pul köçürməliyəm.Sən evində 15 manatlıq kərə yağı yeyirsən,mənsə 4 manatlıq mənşəyi məlum olmayan yağdan istifadə etməyə məcburam.Ölkədə 10 faiz əhali normal yaşayır,qalan 90 faiz isə yoxsulluqdanda aşağı həddə yaşayır.Hələ utanmaz utanmaz fond yaradılmasını təklif edirsən.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Amil · 7 Dekabr 2021 17:5470

      70 yaşı var, dövlətə bir manat ödəmiyib ki, pensiya fondunda hesabı olsun, sığorta paketı olsun. Heç xəbəri də yoxdu. Xalqı, dövləti təhqir edir. Normalda dövlət bu müsahibəylə vergi cinayət təhqiqatına başlamalıdır.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Gözlə!!!! · 7 Dekabr 2021 14:31130

    Ayy , sən öləsən (((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Lalə · 7 Dekabr 2021 14:5490

    Dilənçiliyin yeni metodu. Belə acından ölənlərə 50 qəpik pul verin a millət, allah eşqinə.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ali · 7 Dekabr 2021 15:11100

    Siz səsinizə görə Əməkdar artisti adına layiq deyilsiz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 7 Dekabr 2021 15:41110

    Mənim sözüm qalmadi deməyə.az villalarinz var?elə camaat sizi toylara dəvət etməklə dolandirir.indidə...başqa söz yazacaqdim amma mədəniyyətim yol vermədi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Bakili · 7 Dekabr 2021 16:11130

    Bu cavanşir,botoks etdirmeyden,başi xarab olub deyesen

    Cavab yaz
  • Anonim
    55 · 7 Dekabr 2021 16:2960

    Zor açiqlama .Sonra olur "xalq artisti" Beləçə alirlar həm də adi )))

    Cavab yaz
  • Anonim
    saka · 7 Dekabr 2021 16:3790

    Bu müğənilər qocaldıca ağılları azalır deyəsən

    Cavab yaz
  • Anonim
    fira · 7 Dekabr 2021 16:49100

    başqa istəyin yoxdu?bu artist tayfası nə yaman sırtıq olur.....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ıbrahimli(Şamaxı) · 7 Dekabr 2021 17:1580

    Az yemisiniz,Camaatın toylarından,məclislərindən,?Allah vurub elə sizi dilənçi sürüsü.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elviz · 7 Dekabr 2021 17:3880

    Ay sen olesen sene hec 1qepiyde duwmur sene vermekdense o pulu yigib qazilere wehid ailelerne desdek olariq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Valeh · 7 Dekabr 2021 19:3370

    Vallah utanmasan onamaqa nə var ki ayıb olsun sizə daha bu xalqı bezdiribsiniz

    Cavab yaz
  • Anonim
    *** · 7 Dekabr 2021 20:3380

    Günah onlar pul,hədiyyə verib qudurdan imkanlılardadı...

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 8 Dekabr 2021 00:56150

    Camaat 50 qəpikdən və ya nəyə gücü çatandan yığıb, 5 mln toplasa, həmin pulla hərəsinə 100 mindən 50, hərəsinə 50 mindən 100 nəfər Vətənimiz uğrunda sağlamlığını itirən qazi qardaşlarımıza yardım edər, nəinki sizin kimi zəngin dilənçilərə..

    Cavab yaz
    • Anonim
      rafiq · 8 Dekabr 2021 10:3930

      hec utanmirsiz manis

      Cavab yaz
    • Anonim
      rafiq · 8 Dekabr 2021 10:5330

      utanmiirsan seviyyesiz...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayaz · 8 Dekabr 2021 08:5030

    atamin ataniza borcu var ? utanmirlare

    Cavab yaz
  • Anonim
    sevinc · 8 Dekabr 2021 09:2230

    hele birdfelik cix dilen de

    Cavab yaz
  • Anonim
    İbrahim · 8 Dekabr 2021 09:5340

    Bu müğənnidiki belə?Bəlkə ailəni də millət saxlamalıdı?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa · 8 Dekabr 2021 13:1130

    Ay şərəfsiz, xalqın sənə borcumu var. Sən hələ bir barmağını qatdala ki, hansı bir toy məclisində az pula qane olubsan. Özün kimi axmaq adam yoxdur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esmira · 9 Dekabr 2021 01:4910

      Biyabirciligdi. Ondansa deyəydin ki şəhid aileleri yarali şikəst olmuş əsgərlərimiz ucun yardim yigag və ya imkansiz ailələr ucun.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Emil · 9 Dekabr 2021 07:1210

      Utanmırlarda insanlar zülümlə yaşayırlar . Xəbəriniz yoxdu müğənilər .Kasıblar Boğazlarından kəsib sizə yedizdirməlidirlər.Hər toydan nə qədər pul qalır sizə .

      Cavab yaz
  • Anonim
    Esmira · 9 Dekabr 2021 02:0010

    Biyabirciligdi. Hec olmasa deyeydin imkansiz kasib insanlar muharibədə əlil olmuş cavan əsgərlər imkansiz xərcəng xəstəliyindən əziyyət cəkən insanlar ucun yardim fondu yaradilsin. Ucug sokuk hec bir şəraiti olmayan evlerde yaşayan insanlari hec olmasa televizordan gormeyib bu insan? Ancag siz mugennilere pul lazimdir? Onsuz da camaat sizi saxlayir da. Toyun pulunu 10man.da aşagi salmirsiniz. Gunah sizin kimiləri toya cagiranlardadir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mina · 9 Dekabr 2021 10:2510

    bu qoğalsifət nə qədər utanmaz adamdı

    Cavab yaz
  • Anonim