Siyasət

İsmayıllı şəhid Mikayılı torpağa verdi - VİDEO

9 Aprel 2016 17:20
22 Şərh     Baxış: 4 541

"KANAL S" (Region TV) xəbər verir ki, səhər saatlarında İsmayıllıya gətirilən şəhid Vahabzadə Mikayılın dəfn mərasimində böyük izdiham yaşanıb. Şəhidin nəşi dəfn olunmaq üçün İsmayıllı rayonunun Maçaxı kəndindəki məzarlığa gətirilib. Mərasimdə Müdafiə Nazirliyinin, Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidmətinin nümayəndələri, İsmayıllı Rayon İcra Hakimiyyətinin, rayon hüquq-mühafizə orqanlarının rəhbərliyi, kənd sakinləri ilə yanaşı, şəhidin qulluq etdiyi hərbi hissənin əsgər və zabitləri, rayon ictimaiyyəti də iştirak ediblər. İlk olaraq Azərbaycan Respublikasının dövlət himni oxunub. 

Dəfn mərasimində  "Şəhidlər ölməz, Vətən bölünməz" şüarı səsləndirilib, şəhid əsgər yaylım atəşləri altında son mənzilə yola salınıb. 

Azərbaycan Respublikasının bayrağı şəhidin ailəsinə əmanət edilib.  Ailənin böyük oğlu olan Vahabzadə Mikayıl Sumqayıt Dövlət Universitetini bitirdikdən sonra 2015-ci ilin iyulunda İsmayıllı rayonundan hərbi xidmətə yola salınıb. O, cəbhənin Tərtər rayonu istiqamətində Azərbaycan-Ermənistan qoşunlarının təmas xəttində döyüş tapşırığını yerinə yetirən zaman düşmən tərəfindən açılan atəş nəticəsində şəhid olub. 

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin:

İsmayıllı şəhid Mikayılı torpağa verdi

Milli.Az

Şərh yaz:

22 Şərh:

  • Anonim
    ♡♡♡ · 9 Aprel 2016 17:3210

    ALLAH rehmet elesin

    Cavab yaz
    • Anonim
      Princess · 9 Aprel 2016 18:1000

      Allah rehmet elesin.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Musviq · 9 Aprel 2016 17:3800

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Simran · 9 Aprel 2016 17:4500

    Legenda xanım salam.Necəsiniz? Məndə sizin ad gününüzü təbrik edirəm.Yaşa...Sev...Gül!Bunlar əskik olmasın həyatından.Yaşın neçə olursa olsun hər şeyin ən gözəli səninlə olsun. Çoxlu xoşbəxt, şən və həyat dolu yaşlara ailən və övladlarınla birgə İnşallah.....Allah sizi və ailənizi qorusun hər zaman.....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu E · 9 Aprel 2016 17:4700

    Allah rəhmət etsin ((

    Cavab yaz
  • Anonim
    QFB · 9 Aprel 2016 17:5600

    Allah rehmet elesin (((

    Cavab yaz
  • Anonim
    azeri · 9 Aprel 2016 18:1700

    Allah rehmet elesin sene MIKAYIL sene sen hemiwe bizim qelbimizde yawayacaqsan!

    Cavab yaz
  • Anonim
    neftcala qizi · 9 Aprel 2016 18:2300

    adgun vaxti deyildi !!! Bura qalmisdi tebrikiniz??

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anar · 9 Aprel 2016 18:2800

    Allah şəhidlərimizə rəhmət eləsin. Sizinlə fəxr edirik.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mamed · 9 Aprel 2016 19:4000

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seher · 9 Aprel 2016 21:2800

    ALLAH rehmet etsin! Qanin yerde qalmasin, Senin kimi oğullarla fexr edirik. Ne yaxsiki varsiniz, yaşamisiz, yaşayirsiz ve daimde yaşayacaqsiniz. Her şey vetenimiz üçün!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Teymur · 10 Aprel 2016 11:5300

    Allah rəhmət eləsin Mikayıl

    Cavab yaz
  • Anonim
    Metanet · 10 Aprel 2016 13:1900

    Allah rehmet elesin bütün şehidlerimize

    Cavab yaz
  • Anonim
    (((((( · 11 Aprel 2016 16:5700

    Allah rəhmət elesin((((( Mikaylla fəxr edirik. Hec vaxt unutmayacağq

    Cavab yaz
  • Anonim
    aysel · 11 Aprel 2016 20:2200

    Mikayıl bizim kendlidi allah rehmet elesin

    Cavab yaz
    • Anonim
      1234 · 12 Aprel 2016 17:4200

      AYSEL SALAM BACI LAMIYEDI

      Cavab yaz
  • Anonim
    ((((((((( · 12 Aprel 2016 16:2100

    Allah Mikayl və bütün şəhidlərə rəhmət elesin. Mikayılın qanı yerdə qalmayacağ .ermənilər gözüyaşlı qalmış analara, qanı tökülmüş şəhidlərə görə cavab verecekler. Onların qisası qiyamətə qalmayacaq. Mikayıl həmşə qəlbimizdə yaşayacağ((((((

    Cavab yaz
  • Anonim
    1234 · 12 Aprel 2016 17:4100

    Mikayil Allah rehmet elesin yerin Cennet.ailenede sebr

    Cavab yaz
  • Anonim
    Bebewka · 16 Aprel 2016 23:1800

    Allah Rehmet etsin şehidlerimize AILELERINE UCA ALLAHDAN sebir dileyirem

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rufet Vahabzadə · 19 Aprel 2016 09:4410

    Allah hər birinizdən razı olsu.Allah hər birinizin cəmi ölənlərinizə rəhmət eləsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Terlan ismayilli · 28 Aprel 2016 21:5000

    Mikayil qardasimiza allah rehmet elesin atasina anasina qardasina allahdan böyuk sebr dileyirem allah yerini cendtlik elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Behlul goycay · 4 Oktyabr 00:2600

    Allah rəhmət etsin

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ