İdman

Zəkiyev Riodan məyus dönür

11 Sentyabr 2016 10:54
15 Şərh     Baxış: 3 009

"Rio-2016" Paralimpiya Oyunlarında Azərbaycan milli komandasının bayraqdarı, cüdoçu İlham Zəkiyev mübarizəni medalsız başa vurub.

Qafqazinfo xəbər verir ki, idmançı 5-ci yerlə kifayətlənib. 100 kq çəkidə yarışan Zəkiyev kubalı Yanqalini Ximenesə uduzub.

Bununla da Zəkiyev qatıldığı ardıcıl 4-cü paralimpiadasında ilk dəfə medalsız qalıb. 36 yaşlı idmançı "Afina-2004" və "Pekin-2008"də qızıl, "London-2012"də gümüş medal qazanmışdı.

Milli.Az

Şərh yaz:

15 Şərh:

  • Anonim
    mən · 11 Sentyabr 2016 10:5900

    Heyif,eybi yoxdur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    . · 11 Sentyabr 2016 10:5900

    .

    Cavab yaz
  • Anonim
    QQ · 11 Sentyabr 2016 11:0500

    Hemise olmaz ki Cani sag olsun .Inun saglgi ve varligi ele ozu qehremanliqdir Namerd gullesine csn vermeyerek o cur agir olumcul beyin yarasindan donra sag qalib uc defe olimpiya qalibi olmaq ozu bir qehremanliq deyilmi ?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anar · 11 Sentyabr 2016 11:0800

    İlham hər zaman bizim qürurumuz, fəxrimiz olaraq qalacaq!

    Cavab yaz
  • Anonim
    RM · 11 Sentyabr 2016 11:0900

    London 2012 paralimpiya oyunlarinda burunc qazanib gumus yox

    Cavab yaz
  • Anonim
    Niko · 11 Sentyabr 2016 11:0900

    göz dəyib

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nuray · 11 Sentyabr 2016 11:1100

    Senin duruşun ,qelbin ,ezemetin medaldi. Sen insanlarin qelbindeki qizil medali qazanmisan. Bizim fexrimizsen. Her zaman bizimcun qalibsen.

    Cavab yaz
  • Anonim
    LankaranLl · 11 Sentyabr 2016 11:1300

    Yaw sozunu deyir.eybi yox

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ibrahimli (Samaxi) · 11 Sentyabr 2016 11:2700

    Cox teeesuufff men fikirlesirdim buruncu qazanacaq,cani saq olsun Heqiqeten sevimli idmancimizdir.Allah canin saq elesin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    By Fenerli · 11 Sentyabr 2016 11:4900

    Biz səni medalsız da sevirik İlham...Sən heç canını sıxma,onsuz da getdiyin hər yerdən medal gətirmisən,bir medal da əksik olsun...Nə olacaq ki...Üzülmə!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Madness · 11 Sentyabr 2016 12:5100

    Senin cansagligin bize besdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aywe · 11 Sentyabr 2016 13:0800

    Heyat beledir biri udar biri uduzar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Shako · 11 Sentyabr 2016 13:1500

    Ilhamin butun reqibleri B-3 yeni 40 % B-2 20% gorme qabilliyeti var amma Ilham tamam görme qabilliyetini itirib. Hemde qardasimizin davleniyasi düsüb ve qizdirmali durumda cixib tatamiye.

    Cavab yaz
  • Anonim
    AnonimT · 11 Sentyabr 2016 13:4100

    Heyiffff..Amma yenədə canın sağ olsun.Əsas canın sağlığıdı.İlham qardaşım səni biz çox isdiyirik.Həmdə sən mənim şəhid olan qardaşımla dost olmusan.Qardaşım hər zaman səni ailəmizin yaxını kimi istəyib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    NEOHNR · 11 Sentyabr 2016 16:4500

    Bizlerde hansi idmanci bir medal qazandiqdan sonra davamini getirib?

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ