İdman

"Barselona"ya şok, "Bavariya" yarımfinalda - YENİLƏNİB - VİDEO - FOTOSESSİYA

14 Aprel 2016 09:20
43 Şərh     Baxış: 6 247

00:42

Bu gün Çempionlar Liqasında 1/4 finalın daha iki qarşılaşması baş tutdu. Milli.Az apasport.az-a istinadən xəbər verir ki,İspaniyada və Portuqaliyada keçiriləcək iki oyunla son yarımfinalçıların kimliyinə aydınlıq gəldi.

Çempionlar Liqası
1/4 final cavab oyunları
13 aprel
 
"Atletiko" (İspaniya) - "Barselona" (İspaniya) - 2:0
Qollar: Qrizman, 36, 88 (pen.)
Hakimlər: Nikola Ritsoli, Elenito di Liberator, Mauro Tonolini, Canluka Kariolato
Əlavə köməkçi hakimlər: Luka Banti, Antonio Damato (hamısı İtaliya)
Madrid. "Visente Kalderon" stadionu
İlk oyun - 1:2
 
"Atletiko": Oblak, Qodin, Felipe Luis, Koke, Qrizmann, Fernandes, Qabi (k), Saul Niqes, Lukas Hernandes, Xuanfran, Karrasko
Ehtiyat oyunçular: Moya, Kranevitter, Saviç, Korrea, Qames, Partey, Vietto
 
"Barselona": ter Ştegen, Pike, Dani Alves, Maskerano, Jordi Alba, Rakitiç, Busgets, İnyesta (k) , Suares, Messi, Neymar
Ehtiyat oyunçular: Bravo, Duqlas, Arda Turan, Bartra, El Haddadi, Serxi Roberto, Adriano
 
 
"Benfika" (Portuqaliya) - "Bavariya" (Almaniya) - 2:2
Qollar: Ximenez, 22, Taliska, 76 - Vidal, 38, Müller, 52
Hakimlər: Byorn Kuypers, Sander van Rokel, Ervin Zeinstra, Mario Diks
Əlavə köməkçi hakimlər: Pol van Bokel, Riçard Lisveld (hamısı Hollandiya)
Lissabon. "Eştadiu da Luz" stadionu
İlk oyun - 0:1
 
"Benfika": Ederson, Fejsa, Ximenes, Lindelöf, Salvio,  Eliseu, Pizzi, Jardel, Andre Almeyda, Karkela-Qonzales, Renato Sançes

"Bavariya": Noyer, Tiaqo Alkantara, Riberi, Xavi Martines, Duqlas Kosta,  Lam, Vidal, Müller, Alaba, Kimmix

Milli.Az

-----------

09:20

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin:

Benfica 2:2 Bayern Munich

------------

00:42

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin:

Atletico Madrid 2:0 Barcelona

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

43 Şərh:

  • Anonim
    RM · 14 Aprel 2016 01:0900

    olan işdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aywen Rosi · 14 Aprel 2016 02:3100

    Real Madrid Qalib olacaq,inwallah buna eminem,cunki yekdi ve tekdi! Barsa ve messi ise hecdi.))urra barsa meglub oldu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    B.C · 14 Aprel 2016 07:0300

    Barselonanın özüə çox arxayınlığı gətirdi bu yerə çıxardı..bu oyunla laliqanıda əldən verə bilər..barsanın bu mövsümü realın keçən mövsümüylə çox oxwardı...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Z · 14 Aprel 2016 07:2500

    Göz deyib((((((Heç nə olmaz gələn ilə inşAllah

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oan · 14 Aprel 2016 08:1600

    Şəhə ehtiyac varmı? *REAL MADRİD ÇEMPİON*!

    Cavab yaz
  • Anonim
    VÜQAR · 14 Aprel 2016 08:1900

    Atletiko imkan vermədi ki, Barsanın burnunu Real ovsun. Tərifləri göydə gedən MSN-i axşamkı oyunda görən oldusa, mən də gördüm. Amma Pike hücumçu kimi, İnyesta qapıçı kimi pis oynamadı. Barsa layiq olduğu yerə qədər gəldi, amma həqiqətən yarımfinalda oynamağa layiq deyildi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xəzər · 14 Aprel 2016 08:4200

    Nə oldu axı bu Barcaya?

    Cavab yaz
  • Anonim
    kubinec · 14 Aprel 2016 09:0900

    barcelona azerkesleri yuyurerek mars bura

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eks barsa fanatı · 14 Aprel 2016 09:1500

    Daha sene azarkeslik etmeyecem barsa məni meyus etdin dalbadal bu qədər məğlubiyyət olar....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elshan · 14 Aprel 2016 09:2000

    Bashiniz saq olsun...)) Deyecekler hakim penal vermeliydi. Beli, penal verilmeliydi. Iniestanin zerbesinden sonra temiz penal idi. Amma sual: Iniesta axi hemin vaxt niye meydanda olmaliydi? Sari yox, qirmiziyla gonderilmeliydi eline top deyende. Hakim amma baqishlamishdi onu... Neyse ki, Atletiko daha guclu oynadi... Butun digerlerini yarimfinalda meqlub ede biler...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elshan · 14 Aprel 2016 09:2000

    Harda idi MSN?! Messinin 500-cu qolu dasha direnib...))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Madritista · 14 Aprel 2016 09:5900

    Butun barsa fanatlarina bas sagligi verirem. Axirinci qeminiz olsun)))ela neticedi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ƏliQulu · 14 Aprel 2016 10:1800

    Messini Ronaldo ilə yox Modriçlə, İsko ilə müqaisə edin. Hər halda bunun canlı şahidi olduz. Neymarla Suarez "0" . HALA MADRİD!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    NY · 14 Aprel 2016 10:2300

    Manchester City.e cetin regib dushub,inshALLAH galib olarlar)) David Silva

    Cavab yaz
  • Anonim
    qaqaw · 14 Aprel 2016 10:2700

    Bir vaxtlar barsonona vardi indi hani Messinin arzu qalib üreyinda 500 qolu vura bilmir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elshan · 14 Aprel 2016 10:5500

    Pike hucumchu, Iniesta mudafiechi - ela "B" plani var Barsanin... Amma Real Madrid fanati olaraq Iniestayla Messiye hormetim choxdu. Ashagilamaq olmaz bu iki oyunchunu. Dahiliklerine, shexsiyyetlerine ve titullarina gore.

    Cavab yaz
  • Anonim
    barca · 14 Aprel 2016 11:0300

    Bir defe uduzdularsa ozune gele bilmir barca

    Cavab yaz
  • Anonim
    Barsali · 14 Aprel 2016 11:1900

    Yarimfinalda Reali da defn olunar, bashsagligi verib borclu qalmariq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    REAL MADRID · 14 Aprel 2016 11:2300

    Harda idi o butun dunyani feth eden MSN?Barcelona son 5oyunda qapisinda 8qol gorub. 2-wilyareal 2-rm. 1-real soseydad. 1 atletiko m.(1ci oyun) 2- atletiko m.(2ci oyun)

    Cavab yaz
  • Anonim
    REAL MADRID · 14 Aprel 2016 11:2300

    Harda idi MSN?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neytral · 14 Aprel 2016 11:2600

    alman maşını çempiondu ÇL-nın Real və Atletiko titulsuz qalacaq Barsa isə İspan çempionu kubok və superkubok qalibi olacaq( 3 kubok) tak şto madridlilər sevinməyin bu qədər hələ ortada heç nə yoxdu

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eliw · 14 Aprel 2016 11:2700

    Real Madride uğurlar.....size pusk atma neticesinde hansi klublar uz üze geler?menim fikrimce Real "man" stiyle qarwilawsa daha yaxsidi mence Real hasanliqla stinide meglub edecek.FinaL Real.M-Bavariya süper olar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ƏliQulu · 14 Aprel 2016 11:4300

    Real qapanan komandaya qarşı oyunlarda çətinlik çəkir. Bavariya düşsə asanlıqla finaldadır və finalda İspan dueli, çempion REAL MADRİD!

    Cavab yaz
  • Anonim
    ELNUR · 14 Aprel 2016 11:4700

    Bunu yadda saxlayin bir komanda iki il dalbadal CL qazanmamalıdır.. Bu belədə olmalı idi.. Dunyanin sonudu nə olacaq bir dəfə udariq bir dəfə uduzariq, hemmisə CL qazanan deyilik ki. Onsuzda MSN cox urəysiz oynayirdilara belke penalida vura bilmezdiler sonra lap pis olardi )).. Heç ureyivizi sixmayin.. SONUNA QƏDƏR BARSELONA

    Cavab yaz
  • Anonim
    #### · 14 Aprel 2016 12:3500

    barca ne qeder udar qoy birazda usaqlar oynasun

    Cavab yaz
  • Anonim
    RM-1902 · 14 Aprel 2016 13:0400

    real uzaq kecmisde 5 defe dalbadal qazanib bu kuboku

    Cavab yaz
    • Anonim
      ELNUR · 14 Aprel 2016 14:0200

      tarixində heç bir klub dalbadal CL qazanmayıb və qazanmayacaqda...........

      Cavab yaz
  • Anonim
    RM · 14 Aprel 2016 13:4000

    Avropanın ən güclü dörd komandasının sırasında Barselona yox imiş

    Cavab yaz
  • Anonim
    RM-1902 · 14 Aprel 2016 14:1300

    real madrid 5 defe dalbadal qazanib

    Cavab yaz
    • Anonim
      ELNUR · 14 Aprel 2016 15:0400

      tarixində heç bir klub dalbadal CL qazanmayıb və qazanmayacaqda.........Qazandiği 5 dəfə dalbadal İspaniya Çempianatlığı olub. Biraz diqqətli olun z.o

      Cavab yaz
      • Anonim
        Cengiz · 14 Aprel 2016 15:2100

        Real dalbadal 5 defe cempionlar kubokunu qazanib. Sizin dediyiniz de dogrudur, amma o kubokun adi deyishenden sonraki tarixe aiddir, yani cempionlar kubokunun adini deyisib cempionlar liqasi elediler 1992-de, o vaxtdan beri dalbadal olmayib. yoxsa ki, mehz bu turniri real dalbadal 5 defe qazanib, beli

        Cavab yaz
  • Anonim
    M · 14 Aprel 2016 14:3900

    Bilirsiz ne var Real azarkeşleri bu qeder gülmeyin Yarım finalda Real ya atletiko ya bavariya ya da man sitiye uduzsa onda biz size gülüb baş sağlığı vereceyik.Gülün gülün son gülen iyi güler.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Aywen Rosi · 14 Aprel 2016 16:1200

      Hec kes gulmur sadece olaraq sevinirik Realin udmasina.Qalibde olacaqlar.Barsanin oyunculari ise cox ozlerinnen razidirlar,goynen gedirler gozleri ayaqlarinin altini gormur,En esasda "messi" ozunnen razi biri,ele bilir alcaq daglari bu yaradib.Buda neticesi,sondada meglub oldular.

      Cavab yaz
      • Anonim
        təmkinli · 14 Aprel 2016 17:4600

        Barsanın etdiyi treblləri Real etmiyib unutmayın

        Cavab yaz
  • Anonim
    S · 14 Aprel 2016 15:5300

    Final: San - Siro arenası Bavariya - Atletiko M.

    Cavab yaz
  • Anonim
    NY · 14 Aprel 2016 19:4800

    Manchester city hecde zeif klub deil,deyim bilesiz Manchester asan regibdi deyenlere...

    Cavab yaz
  • Anonim
    msn · 14 Aprel 2016 20:2000

    eybi yox BARSA, biz hemise senin yanindayiq. bu sezon olmadi gelen sezon olar insallah. bezileri 2-3 defe uduzan kimi kulubunu buraxmag istegir. beleleri azerkrs deyil.azerkes oz kulubuna qarsi supe cekmemeli dir. Barsa 39 oyun meglub olmayanda hami terifleyirdi. amma uduzanda pisleyirler. real fanatlari ozunden razi danisir. realin futbolculari ozlerini daha razidilar. en yaxsi oyuncu ile qol atan oyuncu arasinda boyuk ferq var. xatirlayirsinisa bunu joan cyroff demisdi. barsa sen en yaxsi klubsan

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eliw · 14 Aprel 2016 21:3100

    Reala baxanda Manchester zifdi menim fikrimce.yarım finala cixan klublar elbetdeki,zeif klublar deyil.istiyerdim final Real-Bavirya olsun...!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      NY · 15 Aprel 2016 00:1600

      Mende cox isterdim finala ManCity- Atletiko M galsin.InshALLAH bele olar))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Aywen Rosiye · 14 Aprel 2016 22:0700

    Başa düşmedim messinin ne özünnen razılığını görmüsen de biz de bilek.Gülmeli danışırsız özünnen razı Messidi yoxsa Ronaldo?"Komanda yoldaşlarım menim kimi oynasaydı...."bu sözleri deyen Messidi yoxsa Ronaldo?Gedin bir qeder fikirleşin görün kimdi özünnen razı.Sonra danışın.))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Aywen Rosi · 15 Aprel 2016 00:4800

      Sen get 1 ci oz adini yaz sonra mene nese deyersen.Men bilirem ne daniwiram.Ronaldo ne deyir duz deyirde,kamanda yoldawlarida en azi bir qol vurmaliydi,Ranoldo bu sozleri iwledibse,demey ozunnen razidi he?Gorun indi gulmeli kim daniwir??Derk ede bilmirsiz axi onun dediklerini ona gore deyirsiz.Sen Coxda gulme,yoxsa aglayarsan.Cox gulmey yaxwi wey deyil.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Zeyneb · 14 Aprel 2016 22:0900

    Mns tamamile düz deyirsen biz hemişe BARCANIN YANINDAYIQ.UDSA DA UDUZSA DA.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zeyneb · 15 Aprel 2016 12:4100

    İndi yazdım adımı bu bir.ikincisi de ki de də!! de bilek görek Messinin nə özünnen razılığını görmüsen?!Özü de beli gülmeli danışırsız men de gülürem ))))))))üçüncü de ki beli o sözleri işledirse demeli özünden razıdı bu qeder.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ