Şou-biznes

Məşhur kəməri bu dəfə Fatimə taxdı - FOTO

14 Dekabr 2019 18:04
13 Şərh     Baxış: 2 894

Bu gün rəqqasə Fatimə Fətəliyeva "Xəzər" TV-də yayımlanan "Şən bazar" verilişinə qatılıb.

Milli.Az Axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, sənətçi geyim tərzi ilə diqqət çəkib. Digər maraq cəlb edən onun taxdığı kəmər olub.

Belə ki, sözügedən kəmər bir neçə gündür müzakirə edilir. Buna səbəb isə "Christian Dior"a məxsus aksessuarın Serenay Sarıkaya, Hadise və Beren Saatın çəkilişlərdə bir-birindən xəbərsiz istifadə olunmasıdır.

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

13 Şərh:

  • Anonim
    Roya · 14 Dekabr 2019 18:1270

    Yüz faiz Fatime de xebersiz taxıb.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Dopu · 14 Dekabr 2019 18:14210

    Üzündə botoks fişqirir.Nənəm deməli oooyünəriiii bakiya getmişdim.Ay başina dönüm nə qədər burnu kəsik,dodaq,üz botoks.Əl qol və.s yerlər nakolka.Burunda pirsinq.Həqiqətən təbilik bir neçə ilə vapişe yoxa çixacaq................Yenədə məsləhət sizindiee.......Məncə insanin qüsuru varsa bir düzəliş edə bilər.......Qizfason geyimdə oglanlar kekili saçlar dizi ciriq şalvarlar.....Birazdan tər qoxulu kişilərin qiyməti bilinəcək)))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zuni · 14 Dekabr 2019 18:49200

    Fatimənin kötüye oxsuyan beline yarasir ele

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 14 Dekabr 2019 19:00110

    Ən qəşəng Berenə yaraşıb..Fatoşun əlcəklərində ki, heç olmaz))..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 14 Dekabr 2019 19:09120

    Hamisina gesheng yarashib. Fatimeden bashqa. Boyu balacadir, yondemsizdir ona gore.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimka · 14 Dekabr 2019 19:10120

    Bir Berene bax,Serenaya bax,gör nece tebiidiler, incediler,birde özüne bax Ay Fatime,neye oxşayırsan? Ele bil zencirden qırıblar seniEvvel çok gesheng idi,indi Bülent ersoya oxşayır.Axı yaraşmır sene,neujeli güzgüde özüne baxmırsan?

    Cavab yaz
    • Anonim
      leyla · 15 Dekabr 2019 01:2220

      heqiqeten evveller qeşeng idi Fatime düz deyirsiz

      Cavab yaz
    • Anonim
      leyla · 15 Dekabr 2019 01:2620

      beli düz deyirsiz evvel qeşeng idi

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka · 14 Dekabr 2019 20:2141

    Bereni gorub ele bilirem menem insanlar ekiz dogulur ama malesef indi 2 3kl artmisam ekizim forumda qAlib

    Cavab yaz
  • Anonim
    xumar · 14 Dekabr 2019 21:19110

    o boyda kemer olar skalioz xesteleri kimi karset taxiblar adini ( cristan Dior ) qoyublar bir qepiyde vermerem o kemere

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka · 14 Dekabr 2019 21:42102

    Hec eynindekilere uygunlasmayib kemer belini kesib boyu lap balaca gorsenir

    Cavab yaz
  • Anonim
    123 · 15 Dekabr 2019 00:5400

    Serenaya daha cox yarasib.yegin bizimkinin xeberi olmuyub kemeri alanda :)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yetim · 15 Dekabr 2019 06:4720

    Kim bilir ne qeder verobler o kemere eh dünya men burda bir manat tapa bilmirem buların derdine bax

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ