Şou-biznes

“Açıq geyindiyimə görə, məni alan olmayacaq” - Türkan Vəlizadə - VİDEO - FOTO

10 Dekabr 2019 13:04
23 Şərh     Baxış: 7 606

ARB TV-nin "Show News" verilişinin növbəti qonağı müğənni Türkan Vəlizadə olub.

Milli.Az xəbər verir ki, müğənni qatıldığı dəvətdə sinə dekoliteli paltarı ilə diqqət çəkib:

"Produserim gətirib. Allah bəlasını versin. Bir paltar gətirdi, hamının dilinə düşdüm. Əynimə geyindim, dedim, bu nə idi? Yığdım ki, səni zəlil qalmayasan, deyəcəklər, açıq geyinmisən, biyabr eliyirsən məni. Dedilər ki, əşi burda nə var ki? Hamı elə geyinir ki, sən yanında toya getməlisən. Ola bilər ki, bir damcı sinə dekolitemiz var. O da vallahi, billahi paltarım olmadığına görə geyinmişəm. Heç məni alan olmayacaq açıq geyindiyimə görə. And olsun ki, açıq geyinmirəm".

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

23 Şərh:

  • Anonim
    123 · 10 Dekabr 2019 13:20103

    qorxm indi aciq geyinmey debdi avropaya gediruy axi alan olacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka · 10 Dekabr 2019 13:2681

    Duzdu sine aciqdi ama bele geyinen adamlar var sisirtmeyin ama gunahdi edeb yerlerin varsa ortsunler

    Cavab yaz
    • Anonim
      bodrum · 10 Dekabr 2019 14:3652

      indiki zamanede bizimkiler avropayi kecib bi o qalib lut gezsinler efirde

      Cavab yaz
  • Anonim
    ... · 10 Dekabr 2019 13:29113

    Esi hec alan olmasa sende 1 Turkiyeli taparsan:))

    Cavab yaz
  • Anonim
    seva · 10 Dekabr 2019 13:4382

    Yoox, alan olar, niye də olmasın, sən çox yaxşı və səmimi qızsan. Mən senin ifanı da, səni də çox sevirəm, baxmayaraq ki, yaşlı nəslin nümayəndəsiyəm.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 10 Dekabr 2019 13:582714

    Ele senin kimilerin bexti yaxsi olur Seni kimileri alirlar qeti qorxusu yoxdu.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ağsaqqal · 10 Dekabr 2019 14:5231

      Esra ,çox vaxtı fikirlərimiz üst -üstə düşür ,afərin ,yenə məni qabaqladınız .Təsadüfən bürcünüz tərəzi deyilki ?Hərçənd mənim belə işlərə inamım yoxdu .

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 10 Dekabr 2019 15:2341

        Cox saq olun var olun.Yox menim bürcüm Qoç bürcüdü.Aprelin 12-si.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Allahın qulu · 10 Dekabr 2019 16:1620

          Esra bacım,səni Allah saxlasın. İmkan ver biz yazaq da(zarafat). Səni çox yaşa! Qaldı ki, mövzuya təki dərdin geyim olsun, ay Türkan!

          Cavab yaz
          • Anonim
            Esra Ibrahimli(Samaxi) · 10 Dekabr 2019 19:4440

            Cannn Allah sene de uzun ömür can saqliqi versin Xetrin eziz olsun.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Allahın qulu · 10 Dekabr 2019 23:2510

              Canın ağrı görməsin. Amin.

  • Anonim
    f · 10 Dekabr 2019 14:46111

    etin tokulsun.qiji qiji daniwir

    Cavab yaz
  • Anonim
    aaa · 10 Dekabr 2019 15:0261

    Əsas odu sponsor tapılsın

    Cavab yaz
  • Anonim
    7 64 · 10 Dekabr 2019 16:1141

    Qapali ve salvar geymeyen qizlari alan yoxdur.Deyirler yaxsi qiz tapmaq cetindir ,ele yaxsi oglanda yoxdur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    İzdivaç · 10 Dekabr 2019 16:2633

    ben alabilirim ant. göçmeye razı ise görüşeliriz bir çay içelim

    Cavab yaz
    • Anonim
      ? ( · 10 Dekabr 2019 18:3231

      Nedi, oralarda kız yokmu? (

      Cavab yaz
      • Anonim
        İzdivaç · 10 Dekabr 2019 19:1222

        Bekar Yok. Bekarların hepisi rus ukranyalı alman

        Cavab yaz
        • Anonim
          ? ( · 10 Dekabr 2019 19:2311

          Yalan konuşma

          Cavab yaz
  • Anonim
    Bibi · 10 Dekabr 2019 16:4241

    Avropa bizim yanımızda şükürlüdür.biz Avropanı çoxdan ötmüşük bu barədə

    Cavab yaz
  • Anonim
    xumar · 10 Dekabr 2019 19:3212

    Guya hec paltarin olmayibda bunu geyinmisen mecburi

    Cavab yaz
    • Anonim
      xumar · 10 Dekabr 2019 19:5313

      Gerek bele yazaydim ay Turkan bilseydim hec paltarin yoxdu geymeye deseydin bize alardiqda senucun

      Cavab yaz
      • Anonim
        xumar · 11 Dekabr 2019 05:5221

        Bezi vaxti serhlerden cox serhcilerin kim olduguna baxib dislike verirler

        Cavab yaz
  • Anonim
    Sevda · 11 Dekabr 2019 10:2100

    Qorxma,"həcilərin" canı sağ olsun.Kim yerdə qalıb ki???

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ