Şou-biznes

Afaq Bəşirqızı deputatlığa namizəd olacaqmı? - Son qərarını açıqladı

9 Dekabr 2019 10:29
35 Şərh     Baxış: 9 244

Xalq artisti Afaq Bəşirqızı parlament seçkilərində iştirakla bağlı son qərarını açıqlayıb.

Milli.Az bildirir ki, sənətkar "ölkə.az"-a açıqlamasında bunları deyib:

"Heç vaxt vəzifədə, kresloda gözüm olmayıb. Amma son günlər sosial şəbəkələrdə deputatlığa namizəd olmağımla bağlı gedən müzakirələri izləyirəm. Hiss edirəm ki, illərdir sənət naminə gördüyüm işlər, hər zaman xalqımın, dövlətimin yanında olmağım cavabsız qalmayıb. İnsanlar mənim namizəd olmağıma yetərincə müsbət yanaşırlar. Əgər belədirsə, mən də onların Milli Məclisdə səsi olmağa müsbət yanaşıram. İstərdim ki, onların problemlərinin həllində, daha yuxarı instansiyalara çatdırılmasında yaxından iştirak edim".

Xalq artisti əməkdaşımızın "hansı dairədən namizəd olmaq fikrindəsiniz" sualını belə cavablandırıb:
"Hələlik hansı dairədən namizəd olacağımı dəqiqləşdirməmişəm. Amma dairə seçimi barədə tam qərarsız da deyiləm. Çox güman ki, yaxın günlərdə namizəd olacağım dairəni də açıqlayacağam".

Qeyd edək ki, Azərbaycanda növbədənkənar parlament seçkiləri 2020-ci ilin fevral ayının 9-da keçiriləcək.

Milli.Az

 
loading...

Şərh yaz:

35 Şərh:

  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 9 Dekabr 2019 10:405227

    Mus mus edince Mustafa de dəəə .Kresloda gözü olmayan deyer şayedi inanmayin namized deyilem Yoxsa xalq istedi mende gelirem Minnet qoyma milletin xalqin boynuna.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli Şirvanlı · 9 Dekabr 2019 10:432914

    SƏndə olacaqsan zeynabın biri.

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSİ. · 9 Dekabr 2019 14:3733

      Havasındandı,suyundandı,ya elə stulların yumşaq rahat olmasındandı bilinməz,bulaşıcıdır,düz deyirsiniz:)).

      Cavab yaz
      • Anonim
        Fizuli Şirvanlı · 10 Dekabr 2019 11:2401

        )

        Cavab yaz
  • Anonim
    Zülü · 9 Dekabr 2019 10:441511

    Yevdanın yeri boşalıb.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra Ibrahimli(Samaxi) · 9 Dekabr 2019 10:523311

      Yevdanin yerine 3 nefer göz dikib Elza,Papitonu oxuyan qiz , birde Bu))) Püşk atsinlar hansina düşse ))

      Cavab yaz
      • Anonim
        semed · 9 Dekabr 2019 13:1776

        Evdanın yerini heç kim tuta bilməz.Sözun düzünu kişi kimi deyirdi o birilərindən fərqli olaraq. onun yeri cənnətdir.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Esra Ibrahimli(Samaxi) · 9 Dekabr 2019 13:28223

          Əməlləridə düz olubsa güman elemek olar ! Sözün düzünü deməynen Cennete düşmek olsaydi 1000000000000000000000000000000000000000 % əminem ki , men ujee Cennetdeyem..Amma ölenden sonraaaa coxxx teesuuf qayidib bu terefdekilere deye bilmeyecem hara dusduyumu )

          Cavab yaz
  • Anonim
    king · 9 Dekabr 2019 10:471212

    ugurlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    .... · 9 Dekabr 2019 11:341212

    Niyede olmasin. Danışıq qabiliyyetide əladır

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əmrah .Ənrah.Almalı · 9 Dekabr 2019 19:2200

      Əşi mən toyda şeir dedim 2 dənə böyük zal ayağa durub əl çalmağa başladı vidioda var nə oldu məndən fəhlə dillə deyil ki təki olsun dillə deyil ki

      Cavab yaz
  • Anonim
    Aki 1 · 9 Dekabr 2019 11:351313

    Yaxşı olar Afaq xanım uğurlarr olsun sizəə

    Cavab yaz
  • Anonim
    bk · 9 Dekabr 2019 11:41715

    bundan deputat olmaz

    Cavab yaz
  • Anonim
    F044 · 9 Dekabr 2019 11:511110

    mən təklif edərdim ki, 125 deputatin 124 nəfəri xanımlar olsun :)

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 9 Dekabr 2019 12:1070

      1 nəfər bəy kimdir bəs??)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonimka · 9 Dekabr 2019 12:33130

        "Bayram Nurlu"

        Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucu · 9 Dekabr 2019 12:3350

      Yaxşı təklifdir, bəyənilsin. Bax gender bərabərliyi bu cür qorunmalıdır :)))) İndi bütün gözlər dikilib o bircə nəfər kişi xeylağına ki, görəsən o kimdir?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 9 Dekabr 2019 11:52203

    Həmişə bu fikirdə olmuşam ki Parlamentdə savadlı iqtisadçılar, hüquqşünaslar olmalıdır. Artist camiəsinin deputatlığının əleyhinə olmuşam. Amma Afaq xanımı dəstəkləyirəm, deyim niyə. Ən əsas ona görə ki bu insan daim xalqın içində olub, sadə insanlar necə yaşayıbsa o da elə yaşayıb, heç vaxt varlı həyat sürməyib, zəhmətkeş insandı, yuxarılarda qohumu, adamı yoxdur, vicdanlıdır, özü də kasıb ailədə olduğu üçün kasıbların halını ən yaxşı o anlayır yəqin. Savadsız da deyil, illərdir yazıçıların əsərləri ilə işləyir, teatrda hər bir rolu saat yarım oynamaq üçün ssenarini əzbərə yadda saxlamaq lazımdır və s. yəni bu kimi üstünlükləri var. Camaatın tanımağıdı, üzünü də görmədiyi deputatarın hamısından daha çox tanınır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucu · 9 Dekabr 2019 12:4765

      Qoca da deyil )))) Nəzərə alsaq ki Parlament məhz yaş qrupu məsələsinə görə buraxılır, bir neçə il deputat ola bilər. Tanınmış insanın övladıdır, hansı ki o da çox sadə həyat sürüb. Səhnə fəaliyyətinə görə daim insan kütləsi ilə üz-üzə olub, hər yerdə arxa qapılardan girib-çıxan təkəbbürlü, varlı məşhurlardan deyil, və s.

      Cavab yaz
    • Anonim
      dagli qizi · 9 Dekabr 2019 14:4482

      MM-de deputatliga namized olmaqdansa, Medeniyyet nazirliyinde vezife alsa xalqa, senet adamlarina daha cox xeyri deyer.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Tənqidçi · 9 Dekabr 2019 12:04915

    Afəq xanım çox mərd xanımdı...həqiqətən Sizin kimi mərd xanımlara deputatlıq yaraşır...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 9 Dekabr 2019 12:04132

    O biriler deputat olub millete ne gun agladilarki sende deputat olub milleti dusunesen.

    Cavab yaz
  • Anonim
    orbet. · 9 Dekabr 2019 12:12192

    Sovet rejimində deputatlar əsasən əmək qabaqcılları. zəhmətkeşlər olardı. Yəni zəhmətkeş xalqın içərisində yaşayan insanların iqtisadi-sosial problemlərini dərindən bilən şəxslərin deputat seçilməsinə şərait yaradılırdı. Toxun acdan xəbəri olmaz. Ümumiyyətlə vəzifədə olan şəxsin xalqa xidmət etməsi üçün yalnız savadlı olması yetərli deyil. Ən əsası vicdanı olmalıdır ki, xalq üçün xeyirli işlər görməsinə təşəbbüs etsin. Azərbaycanda belə bir dövr gəlsə onda deyərəm ki, xalqı xoşbəxt günlər gözləyir, yoxsa ki, adı xalqın dadı deputat seçilənlərin... hə Afaqa gəldikdə, çox görmüşük əvvəlcədən verilən vədləri nəticə olmalıdır nəticə....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xana · 9 Dekabr 2019 12:1524

    Əlbəttə bundan deputat olmaz Deputat Əıi Mirəligeevdən olar Əlinin adi çəkilsəydi bir qrup tərıfdarlari təriflər yagdiracaqdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    vus · 9 Dekabr 2019 12:4363

    məncə, MM-in kreslo virusuna yoluxmasa Afaq xanımdan çox yaxşı deputat olar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 9 Dekabr 2019 12:46100

    O vaxtı Barak Obama prezident seçiləndən sonra verlişə çıxmışdı.. Jurnalist sual verdi ki, qızınıza söz vermişdiniz ki, ona it alacaqsınlz.. Aldınız?? Obama da cvb verdi, o seçki qabağı vəd idi, almadım))...

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 9 Dekabr 2019 12:51100

    Bir dənəsini də yazım, bəsdi).. Bir qoca arvad binanın yanında oturub göyərçinlərə çörək atırmış.. Yanından keçən bur kişinin arvada acığı tutyr, deyir ki, Afrikada nə qədər insan acından ölür, sən çörəyi doğrayıb yerə atırsan ki, quşlar yesin.. Arvad cvb verur ki, mən kömək edə bildiklərimə edirəm, Afirakaya qədər çörək ata bilmərəm..

    Cavab yaz
  • Anonim
    ALEKS❤ · 9 Dekabr 2019 13:0783

    Duputatlıq xülyasında olanların şəkillərinə baxıram(instaqramda,feysdə...)layiqli bir güc görmürəm.qaldı Afaq xanıma....hər kəs öz işi ilə məşğul olsa yaxşıdı.deputatlıq asan məsələ deyil.əvvəl vəd verib,sonra gedib orda yatacaqsansa....olan qalan hörmətini də itirəcəksənsə!!!!!eləsi var ümumiyyətlə seçkidə adının çəkilməsi ayıbdı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hekim · 9 Dekabr 2019 15:2981

    Bu hele o kresloda oturmamisdan saxta saxta danisir. Ay Afaq sen dedin biz de inandıq

    Cavab yaz
  • Anonim
    d · 9 Dekabr 2019 15:3822

    ela

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 9 Dekabr 2019 18:2520

    Mən də namizədliyimi verəcəm. Əgər məni seçsəniz yol çəkəcəm, su çəkəcəm, qaz çəkəcəm, Aygünün şəkillərin çəkəcəm, Röyanın dodagına pomada çəkəcəm, millətin ürəyimə dag çəkəcəm. Mənə səs verin!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Kecmiwin qonagı gələcəyin meyiti · 9 Dekabr 2019 20:2620

      "Bu şəhərdə"

      Cavab yaz
    • Anonim
      Əmrah .Ənrah.Almalı · 9 Dekabr 2019 20:3010

      Bu şeyləri çəkəcəksiz gərək Bətiyar Vahabzadə demişkən demişkən deyin biz də bilək qazanc xətrinəmi yoxsa el xətrinəmi

      Cavab yaz
  • Anonim
    Jale · 9 Dekabr 2019 23:4600

    Milli meclisde siyaseti anlayan,millete yaxin olan,en esasi,milletin ichinden olan birileri oturmalidir.Bu alverchilerden (biznesmenlerden) ve artislerden ibaret olmali deyil.

    Cavab yaz
  • Anonim
    element · 10 Dekabr 2019 09:3122

    Salam.Herye bir qulp qoymağ bizim köne adetimizdi.Afaq xanım ise hemise haqlının yanında haqsızın qarşısında olub.Son zamanlar ise buna göre çox adamlarnan sözü çepleşib...

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ