Şou-biznes

İnstaqram-ı "partladan" azərbaycanlı qızlar - FOTO

12 Fevral 2016 16:34
135 Şərh     Baxış: 67 733

Son illər sosial şəbəkələr arasında İnstaqram liderlik edir. 
 
İnstaqram artıq insanların həyatının ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Bu sosial şəbəkənin istifadəçiləri arasında daha çox qadınlar üstünlük təşkil edir. Qadınlar gündəlik həyatlarında etdikləri, gördükləri ən maraqlı məqamları izləyiciləri ilə bölüşürlər.
 
Bütün dünya ölkələrində olduğu kimi Azərbaycanda da İnstaqram istifadəçiləri var və artmaqda davam edir. 
 
İnstaqram həm də məşhurlaşmaq, tanınmaq üçün də əlverişli məkana çevrilib. Fotoları ilə izləyici kütləsi yığan insanlar qısa müddətdə məşhurlaşmağı bacarırlar. İnternetin bu imkanlarından yararlanaraq məşhurlaşan insanlar haqqında bir neçə dəfə məlumat vermişik.
 
Fotoları ilə izləyici kütləsi yığanlar arasında azərbaycanlı qızlar da yer alır. Qızlarımız təkcə görünüşləri ilə deyil, həm də həyat tərzləri ilə də diqqət çəkirlər. Aralarında fotomodel, model olmaqla bu qızlar İnstaqram-ın ən fəal qadın istifadəçiləridirlər. 

Milli.Az baku.ws-yə istinadən İnstaqram-ın azərbaycanlı gözəllərinin fotolarını təqdim edir.

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

135 Şərh:

  • Anonim
    Qerdesimin qerdesi · 12 Fevral 2016 16:3723

    Kas bilerdim bu qizlar niye dodaglarini qabaga verib cekdirirler)))))))) Amma neynesinler silkonsuz dodag baqadi)))))))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 12 Fevral 2016 16:5752

      Bilende menide basa salarsan.Mende basa dusmemisem hele...Inovatsiyadan dala qaldin beledide)))))))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Qerdesimin qerdesi · 12 Fevral 2016 17:0112

        Asi xanim, men bu movzu ile elaqedar olaraq sehere kimi yatmayib bas sindiracagam eyer cavabin tapsam mutleq size deyeceyem ve ne mutlu bize)))))))))))

        Cavab yaz
        • Anonim
          ne mutlu · 12 Fevral 2016 17:0930

          Demşkıən görən bizim gozəlimiz burda yoxdu tak cto ne mutlu gozələ)))))) ha ha huuu)))

          Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 12 Fevral 2016 17:1212

          Yoo basini sindirma yoxsa nece tapassan?Sag basnan fikirles sonrada birdene ''Evrika'' isler tamam......

          Cavab yaz
          • Anonim
            Qerdesimin qerdesi · 12 Fevral 2016 17:2110

            Yoooox daha qerar vermisem sindiracagam vessalam))))))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Qerdeşe · 12 Fevral 2016 17:3301

              Onda Allah xeyir versin

      • Anonim
        Gul · 29 Oktyabr 2017 20:4201

        Masallah))))))))))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Girl · 12 Fevral 2016 16:4631

    Basligi deyisek. Avropa medeniyyetli deyilen bir abirsizligin, serhheddini asmis, Azeribaycan mentalitetine hec uygun olmayan, instagramda like toplamag ucun, ozunu program vasitesile kuklaya oxsadan qizlar. necedir?

    Cavab yaz
    • Anonim
      super · 12 Fevral 2016 19:3332

      halal olsun sizə!

      Cavab yaz
      • Anonim
        Girl · 12 Fevral 2016 21:4201

        sag olun. Adininzi da qeyd edin xahis edirem.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Könül · 12 Fevral 2016 22:1241

          adım

          Cavab yaz
          • Anonim
            Girl · 12 Fevral 2016 23:0500

            Tanisliga sad oldum. Mende adimi yazmiram. Bagisliyin telbeyem. Taninmag istemirem.

            Cavab yaz
          • Anonim
            aaaa · 27 Aprel 2017 09:2900

            Ne ad

            Cavab yaz
      • Anonim
        Vusal · 31 Mart 2017 18:3311

        Eladir bu a

        Cavab yaz
      • Anonim
        guluw · 21 İyul 2018 16:1210

        Layk ucun ozlerini acan qizlar hec ATANIZI fikirlewmirsiz?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Aaa · 8 Noyabr 2019 00:1400

          Ata gormir beyem olari

          Cavab yaz
      • Anonim
        terlan · 9 Aprel 2019 00:1700

        necesen

        Cavab yaz
  • Anonim
    cəbiş · 12 Fevral 2016 16:5143

    Moskvanın adı çıxıb azəri qızları ruslardan betərdi

    Cavab yaz
    • Anonim
      Qerdesimin qerdesi · 12 Fevral 2016 16:5431

      Cebis Butun AZERI qizlarini qatma.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Girl · 12 Fevral 2016 16:5510

      zehmet olmasa menim de serhimi verediz.

      Cavab yaz
      • Anonim
        aylin · 12 Fevral 2016 17:0021

        Ruslar bunlardan 1000defe abirlidir bu ne geyimdi

        Cavab yaz
  • Anonim
    Stariy Kiravabad! · 12 Fevral 2016 16:5711

    Burda qiz 9 cu wekildedi gorurem. Qalani qizdirmadi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esi · 12 Fevral 2016 18:2930

      Onun özünün qızdırması qalxıb onun üçün berk berk geyinib..

      Cavab yaz
  • Anonim
    Girl · 12 Fevral 2016 17:0121

    daha neyniyey. vermediz vermedizde. hamisi programla gozel edib ozunu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    cəbiş · 12 Fevral 2016 17:0121

    Hamısını demirəm elə belə bu viddə olanları deyirəm qardeşimin qardeşi

    Cavab yaz
  • Anonim
    cəbiş · 12 Fevral 2016 17:0112

    Onda şəkil çəkdirməkdə sizdə bütün qızları qatmayın

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 12 Fevral 2016 17:2421

    Xais edirem bilen varsa yazsin.Bakidan kupcasiz ev almaq ne qeder tehlukelidi?Umumiyyetle senetsiz evlerin hamisinin senetlesdirileceyi xeberi dogrudu???Diger senedler olub amma kupca olmsa,bele ev almaq dogru olar??Basi cixanlardan yazmagi xais edirem.Sagolun....

    Cavab yaz
    • Anonim
      asiye · 12 Fevral 2016 17:3050

      Bazara cevirme burani.bu saytin seviyyesini asagi salirsan bos söhbetlerinle.

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 12 Fevral 2016 17:3410

        sen isinde ol.saytin seviyyesini mene oyretme...aa deyesen size dunenki sohbetler xos idi..

        Cavab yaz
      • Anonim
        Like · 12 Fevral 2016 17:3400

        Like)))))))

        Cavab yaz
      • Anonim
        ))))))))))))))))) · 12 Fevral 2016 17:3620

        Ha ha ha haaaaaaaaaa

        Cavab yaz
      • Anonim
        aaaaa · 12 Fevral 2016 17:4020

        Asi duz deyir da 17 30.hec henanin yeri idi?

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 12 Fevral 2016 17:4800

          Men beleyem.Henani gozleyince sac agarib qocalirsan.Oduki harda isine yarayirsa orda sozunu de getsin.Qizlardida qeyri adi ne varki onlarda?Butun qizlarda olan beden uzvleridi.

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi.ye · 12 Fevral 2016 18:0400

            Mailinize qurd dusub? Yoxsa uje danismirsiz mailde?-\)))

            Cavab yaz
          • Anonim
            asi.sen sakitsen nesen bilmirem · 12 Fevral 2016 18:1100

            Burda yazisasi idizse mail nöw verirduz bir birinize zulmle.özunu gösterirsen burda?

            Cavab yaz
        • Anonim
          asiye · 12 Fevral 2016 17:4810

          Asi ,etin tokulsun.aaz kupcasiz evler bilirsen ne gundedi?hec henanin yeri idi?qoy gorek hele gozelin meselesini hell eliyirik.

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 12 Fevral 2016 17:5900

            Bilirem.Senin yeqin xeberin yoxdu.Yoxsa 90-100 minlik evlere ne gunde demezdin..Gozelide taa rahat buraxin serial bitdi deyesen axi.Indi ne hell edirsiz..???

            Cavab yaz
            • Anonim
              asiye · 12 Fevral 2016 18:0200

              Senin ev meseleni hell eleyejih indi.bir dene tövle al senedli.esranurun dizayn elesin de))))))

            • Anonim
              get tezeden gel · 12 Fevral 2016 18:0600

              A baji men seherin merkezinde navastroykada qaliram urusetin kendinde taxta izbuskada yox.

            • Anonim
              18.02 e · 12 Fevral 2016 19:5900

              Ne gözel yazmisan xaxaxa. Tövle haa.duz deyirsiz:))))

            • Anonim
              18'06 ya · 12 Fevral 2016 20:0200

              Liiiiiikkkkkkkeeeeee! He rusiyada acindan olur beleleri.

            • Anonim
              asi · 12 Fevral 2016 20:0800

              18.06 Sənin o navastroykandan hec bilirsən urusetde məndə neçə dənəsi var?Hec yaşamıramda coxunda..Mənə kotec xoroşo....

            • Anonim
              ))) · 12 Fevral 2016 20:1900

              Esra xala elese elese ancaq tövle dizayn eleyer.likeee)))

    • Anonim
      Əsranur · 12 Fevral 2016 17:3000

      Asi,o söhbətə heç girişməyə də dəyməz.Sənəd asan işdirsə-sənə satan sənədləşdirib satsın da...Demək ki,birvquyruğu var.ao işlərdən yaxşı başım çıxır.Nəbadə..

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 12 Fevral 2016 17:3700

        Sagol Esra..Sadece ev cox gozeldi.Herede bir soz deyir.Biri deyir serencam var senedlesdirilecek butun evler..Eslinde kupca cixartmaq olar.Amma cox baha cixir .Ev boyukdu iki mertebe 9 otaq hele diger xirda para tikilileri..Evin qiymetinden baha cixir...

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 12 Fevral 2016 17:4100

          Dəqiqləşdirin ki,ətrafdakılar evlər də sərəncamladır?Mənim anamın tikilmiş 2 mərtəbəsini sərəncama baxmadılar,sökdülər ki,neftin torpaqlarıdır.Bələdiyyə fiktivni verib sərəncamı.Diqqətli olun.

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 12 Fevral 2016 17:5500

            Sokende kompensasiya verilir?Esra inanirsan normal munasib evlerin evlerin 90 faizi senetsizdi...Ne agilla tikirler bilmirem.Qardas deyir teze ev almasam evlenmerem.Anada ona gore telesirki tez alib evlensin...

            Cavab yaz
            • Anonim
              Əsranur · 12 Fevral 2016 18:0300

              Bilirəm.Amma,kompensasiya verilmədi.Tikiləndə 50 yerə pul verilmişdi.Söküləndə də dedilər ki,həmin adamlar tutulublar.Bir az qəliz işdir.Nə qədər adamın evini sökdülər.Nə əcəb bina evi istəmirsiniz?

            • Anonim
              asi · 12 Fevral 2016 20:1700

              Nəbilim Esra...Anagil ömür boyu həyət evində yaşayan olublar.Ona görə cətindi biraz binada yaşamaq..

            • Anonim
              asiye · 12 Fevral 2016 20:2200

              Kompensasiya yooo, bir deste gul verirler ha ha

        • Anonim
          insan · 12 Fevral 2016 17:5100

          pulunuza minnet, butun senedler oldugdan sonra kupca almag problem deyil, esas odur ki onu almag ucun paylamaga pulunuz olsun....amma pul yoxdursa girishmeyon bele ishe...sherhimi verersiz umid edirem, hormetli Milli.az

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 12 Fevral 2016 17:5700

            Ele isde burasindadida.Kupca cixartmaq ucun az qala evin qiymetinde pul isteyirler)

            Cavab yaz
            • Anonim
              insan · 12 Fevral 2016 21:0600

              eslinde axirina kimi geden olsa diger senedleron dogru duzgun oldugu halda korrupsiya ile mubarize ganununa esasen kupca almag pulsuzdur, hetta xerc cixanda da az cixir...yeni bir var kulli migdarda, bir de var,,,amma bu ishin dalinca gerek gayda ganundan bashi cixan adam.dushsun ve yerlo yerinde haminin gabagina lazimi delilin yaninda az rushvet goysun))) sherhi verseler de...

            • Anonim
              asi · 12 Fevral 2016 21:1400

              İnsan təşəkkür edirəm.Hələdə esl insan var nə yaxşıki.Soruşmaga peşman oldum,hərə bir söz qoşdu..Sadece tanimadiqlarimin fikrin bilmək istəyirdim.

      • Anonim
        asiye · 12 Fevral 2016 20:5800

        O navastroykalarindan birini sat ver qerdesine evlensin de.day durub burda kupcasiz naxalstroy niye axdarirsan hay?

        Cavab yaz
        • Anonim
          as · 12 Fevral 2016 21:0600

          Qadası mənim qardaşım birincisi bacidan pul götürməyi özünə sıgışdıran qardaşlardan deyil.O elə tərbiyə almayıb.İkincidəki onun evlənməyədə ev almagada pulu var..Sadəcə bəyəndiyi ev kupcasız idi.Məndə elə belə maraqlandım.Burda bu qədər şişirdiləcək nə varki?Mən soruşuram bilməyənlərdə oxuyub bilir..Pisdiki?Yoxsa taa gözünüz öyrəşib bəzi yazılara))))...

          Cavab yaz
          • Anonim
            insan · 12 Fevral 2016 21:4400

            sualiniza gore ciddi olanlar cavab verib, yersiz soz atanlara niye cavab verib olari daha da heveslendirirsiniz...bosh verin onlari

            Cavab yaz
  • Anonim
    gozal · 12 Fevral 2016 17:2510

    Cox gozal

    Cavab yaz
    • Anonim
      nc nc nc nc nc nc nc nc nc nc nc nc nc · 12 Fevral 2016 17:3300

      A millet deyirem bu rufuynan gozel camaati ne teher aldadiflar eey.gorusuf elemiyifler.bir yerde oxudum bular sozdesifler ki gel ikimizin de sozu bir bunlari aldadax.aaz inanmiyin eee.ne gorus zad.

      Cavab yaz
      • Anonim
        ay sən niyə · 12 Fevral 2016 18:0300

        Pardayirsan?)))))

        Cavab yaz
      • Anonim
        oxucu · 12 Fevral 2016 18:0800

        17,33 sənin işin gücün yoxdu? Qlsqanmayinda yazmirlarda daha nə istəyirsize dəhşətdizeeeee olardan başqa soz tapmirsan dayana bilmirsən can can özunə gəı qisqanma bu milləti işşinlə məşgul ol

        Cavab yaz
    • Anonim
      Aydan · 16 May 2017 19:4700

      Vffg

      Cavab yaz
  • Anonim
    Rena220 · 12 Fevral 2016 17:2900

    Maraqli deyil bunlar mebe.issiz gucsuz adamlardirda...

    Cavab yaz
    • Anonim
      gözel qız · 12 Fevral 2016 18:1600

      17,33 imkan ver de görürsen yazmiriq ne isteyirsen? Mecbur edirsene şer atib.Göster görüm o, sehiveni? Ya da senin elin de problem deyil axi poddelkaliq ele yaz doldur.....)))) Kimise inandirmaq mecburiyyetin de deyilem...sadece ALLAHİNİZ olsun...((( Men uje yazmayacam sizde el cekin de....KATALİZATORLAR...)))) başqa işiniz yoxdu? Unudun bizi..." Heyatiniza" devam....

      Cavab yaz
  • Anonim
    Qerdes? · 12 Fevral 2016 17:3300

    Pis gorunurseneeeyy.kenardan ozuve baxipsaaan hec?Bir bax

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rena220 · 12 Fevral 2016 17:3400

    Serhimi verinde)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    rr · 12 Fevral 2016 17:4000

    hamisi gozeldi 1ci de hamisi auuuuuuuuuuuuuuuuuuu )))))))))))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Heybet · 12 Fevral 2016 17:4600

    Axirdan 5 ci. Toppuw.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aysel 1 · 12 Fevral 2016 18:0500

    Salam asi xanim necesiz bizimde mehlede evlerin kupcasi yoxdur hamida bir kagiz parcasi var deyirler ne vaxtsa hamiya kupca vereceyler amma bir sened lazim olda bize verilen kagizla hell etmek olur belediyyede o kagizi t@niyir problem yoxdu

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 12 Fevral 2016 20:2200

      Salam.Elə anagilədə elə deyirlır.Ona görə soruşdum görüm belə şey var yayox...

      Cavab yaz
    • Anonim
      t · 14 May 2017 02:5310

      Salam aysel xanim

      Cavab yaz
  • Anonim
    Xxx · 12 Fevral 2016 18:3600

    Bunlardan adama ne gelin olar?? Adami sulu aparib susuz getirerler...

    Cavab yaz
    • Anonim
      asiwkoya · 12 Fevral 2016 20:2900

      Get vekille meslehetdes. Ozunu goylere qaldirmagin yeri yoxdi. Onsizda haminin nifretin qazanmisan, hec olmasa yum gorek sennen agillilar danissin

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 12 Fevral 2016 21:2900

        Kim sənə deyibsəki,mən özümü sevdirmək niyyətində olmuşam,səni aldadadib.

        Cavab yaz
    • Anonim
      asiye · 12 Fevral 2016 20:4800

      Ay savadsiz uruset yoxe Rusiya. Get tehsil al savadlan. Senin kimi savadsizlar dunyani alib)):):):)

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 12 Fevral 2016 20:5900

        Onda nə mutlu bizə.Düya bizim əlimizdə))...Bəs sən "savadinla"nə qazanmısan?Görürəmki heçnə)).Mənim "savadsiz" başımın gördüyü işləri,tutdugu mövqeni sənə hec bir ali məktəb öyretməz.Heyfki sənə ciddi baş qoşmaq fikrini özümə sıgışdırmıram ,yoxsa .....Nəisəki acıl başımdan....

        Cavab yaz
      • Anonim
        Asi.ye · 12 Fevral 2016 20:5900

        Sen dedin bizde inandiq.senin ele pulun olsaydi, kupcasiz ucuz ev axtarmazdin internetden.tak cto yalanini yesinler xe xexe

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 12 Fevral 2016 21:2000

          Sənin ucuz başın ücün ucuz ev deyil.Qiymətin yazib səni pis eləmək istəmirəm.Həmdə mənə xas xüsusiyyət deyil.Sənin deyəsən internetdəki milyonlardan xəbərin yoxdu.Arada bir araşdır.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Asi ye · 12 Fevral 2016 21:5000

            Bos ver)))

            Cavab yaz
          • Anonim
            21 50 deki esraya · 12 Fevral 2016 22:0300

            Esranur nooluf sen niye disini agardersen?

            Cavab yaz
            • Anonim
              Jelibom · 12 Fevral 2016 22:1300

              Onun diwi sari titandi agarmir, saralir))))))

            • Anonim
              Bonibon · 12 Fevral 2016 22:1700

              Asiwkonun da qabag diwderi mirixdi))))) arxa diwderinin biri qizildi ikisi qurtduyub ikisi de curuyub duwub ))).))

            • Anonim
              gözel qiz · 12 Fevral 2016 23:0300

              titandi deye saralmiyif ee,butun gunu burdadi,disini yumaga vaxt yoxdu,ona göre eledu disleri)))))))

            • Anonim
              Jelibom · 12 Fevral 2016 23:2300

              gozel qiza )))))))))))

          • Anonim
            ))))) · 12 Fevral 2016 23:0200

            ufffff. get protez tax disine esranur))))

            Cavab yaz
  • Anonim
    Sezar · 12 Fevral 2016 20:1800

    Omrunuze seytan mudaxile edir. Sanki omru boyu yasiyacagsuz. Mehsere geleceynuz gun pesman olacagsuz o zaman hec bir gizli gorulen is ve yaxud edilen her bir gunah emel gizli qalmiyacag darixmayin. Citir citir yanacagsuz

    Cavab yaz
  • Anonim
    resul · 12 Fevral 2016 22:3900

    Hormerli hem yerlulerim.xaiş guzgude oznuze baxın ve çevrilib heyat terzinize baxın,xaiş azda olsa dusunun.xoşbexdsiz,heyatda neye maraq edirsiz?o qızlar sizden ferqli olaraq beyni var normal heyat yaşayır,sevir,sevilir,gezir,isdediyi yerde olur,isdediyi her bir seyi edir.onu unutmayinki insan bialoji varlıq azadlıq insanın ruhunda ve unutmayın azadlıq exlaqsızlıq deyil.her bir insanin buna haqi catir.her bir insan ferdi yasamali besdirin onun bunun heyatina qarişdız.allahdan danisan momin ged oz heyatını yasa ve tanimadiqin biri haqda yalnis qenaete gelme.rusdan beterdi deyen cenab Mirze Elekber Sabirin satiralarni oxu deyir:-tacirlermiz anyalarin sonyalarin tumanin altda gezende bedbext tukezbanlari neynerdin ilahi.kişiden asli olub qul olsa size tebi xosdu.ama allahi unutman qadinda insan sevmeye azad yasamaqa haqqı var.oxusaz şad olaram.resul camal..!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      resul qardasa · 12 Fevral 2016 22:4900

      bu asi o qizlarin paxilligini cekir ona göre ele yazib,fikir vermeyin siz ona

      Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 12 Fevral 2016 22:5900

      Resul qardaş (bele muraciet edim size) men oxudum. o xanimlara heckes tehqir yazmayib . Sadece fikirlerini bildiribler. Düzdü men heçne yazmamişam. Ama dusunurem ki eger burda şerh yaz bölümü varsa, onda her kes oz dusunduklerini paylasmaqda azaddir. Heç kim onlara exlaqsiz damğasi vurmayib ki, siz bele esebileşesiniz

      Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 12 Fevral 2016 23:1500

      Rəsul bəy,Allah quşlarada beyin verib.Amma "quş beyinlilər"-ə haqq qazandirmaniz məni təəccubləndirdi.Onuda unutmayinki onlar öz beyinlərinin hesabına saydıqlarınızı edə bilməz.Onlar,ancaq basqa beyinlərin fəaliyyətinin məhsul bəhrəsindən havayı istifade edənlərdi.Bunu dərk etmək bir o qədərdə cətin deyildi.yuxarda iddia olunduğu kimi deyilən şərh mənə məxsus deyil.

      Cavab yaz
      • Anonim
        asiye · 12 Fevral 2016 23:4210

        senin payini nazeninin xeberinde veribler,get oxu

        Cavab yaz
    • Anonim
      Resula · 12 Fevral 2016 23:1710

      Sen1ci xosbextlik ve xahiw sozunu duzgun yaz,sonra meslehet ver.

      Cavab yaz
  • Anonim
    resul · 12 Fevral 2016 23:2900

    Menim.fikrime hormetle yanaşmanıza sevindim.men bu qızların misalında oz fikirmi çatdırdım.umumi qadın heyatı hatı yaşamı,azadlqı haqda dusuncemi.her birnizin fikirnede hormet edirem.men ozmu haqlı hesab etmirem çünki ola bilsin menim haqlı saydıqlarım kimler uçunse duzgunluk deyil.amma heç bir emelimizde vicdanımızı unutmayaq.menim şerhimde herif sehfi tutan şexs yeqinki o qeder şehde size çatan yalnız o olub.sende saqol.eybi yox.tesekur yene de resul camal.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 12 Fevral 2016 23:4500

      Resul qardaş ola bilsin siz çox muasir insansiniz 've bele xanimlari asanliqla qebul edirsiniz. Amma azadliq o demek deyilki endamini, ezalarini numayiş etdirib reytinq toplayasan. Duzune danişsaq bele azadliği, yaşam terzini ekser insanlar sevmez 've qebul etmez. Yene de siz demiş her kesin duşunce qabiliyyeti basqadi. Birde size 1 irad tutacam. Çalişin adinizi boyuk herfle yazin. O adin menasini bilirsiniz? Resul adinin menasi--Allahin elçisi demekdi. YANI kiçik herfle yazmayin. Çox gozel, beyenilen addi, eger oz adinizdirsa......tesekkurler

      Cavab yaz
    • Anonim
      resul · 13 Fevral 2016 00:0600

      Men o geyimlerde eyib heç bir şey gormedim.adımda oz adımdı xanım,menasın izah etdiyiniz üçün teşekur.birce söz deyim sora meni topa tutarsız bizim cemiyyeyde niye her kes öz heyatını yaşamır?mecburuqmu kimlerinse sehfine ve ya duzne burun soxaq!!insan ferddi ferdi yasamalı.azda olsa dunyaya baxın inteqrasiya edin.bu deqiqe ora bir kitab sekli qoysam hec oxunmaz.kimlerse soyunub az qala 100-e catır serh.once insan ozunun terbiye etmeli ve her bir insanı allah yaratmış ona o heyatıda o verib o yaratdıqı bendenin sehfini duznu gorur.biz oz cemiyyetmizi sıxıcı mehkeme bazarına çevirmemeliyik.resul camal..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Girl · 13 Fevral 2016 11:0200

        Resul bey, cox sozlerinizde haqq var. Bizim Azerbaycan xalqi qinamaga daha yasxidir. Bu qizlarin sekili hami ucun maraqli olur instagramda.Amma kimse sekilini like edecek deye, bu formada sekil cekdirmek ve paylasmaq lazim deyil. Bir coxlari buna yaxsi baxa biler, hetda cox beyenede biler buna sozum yoxdur. elbetde ki, oz heyatlaridir, istedikleri kimi de yasayirlar. Bir sualim var size.Siz bele bir qadinla evlenerdiz? Ve ya oz yaxinlariniza icaze verediz bele olmaga?

        Cavab yaz
  • Anonim
    gözel qız · 12 Fevral 2016 23:4300

    Son defe deyirem: Menim adimla yazilsa men deyilem...axmaq yazir..indi buyuryn...

    Cavab yaz
    • Anonim
      gözel qız · 13 Fevral 2016 00:0500

      23,03 özüne gel.Men hec vaxt ele medeniyyetsiz söz yazmaram..qızıara deyirəm men uje burda hec kime rey bildirmeyecem...Yani yazmayacam, Esranuru soruşacam her zaman vse....adimla yazilib, kimese sataşilsa men deyilem...Sagliqla qalin......

      Cavab yaz
  • Anonim
    Moskva · 13 Fevral 2016 09:4300

    Asi,kupçasız ev almaq indi düzgün deyil çox ucuz villa da olsa belə, çünki eşidiblər camaat ki evin dəyərində hökümət bunlara kompensasiya verecək ona görə də hərə öz evinin yanında 2-3 sot torpaqda əlavə 1-2 oatqda tikir ki hökümətdən sonra yeni ev alsın.Ona görə də indi kupçanıda almaq üçün o evdə propiskada olmaq lazımdır ki o da çox çətin məsələdir indi.O evlər söküləcək pul da verilməyəcək.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 13 Fevral 2016 11:4900

      Resul qardas. Men saglam diskusiyani çox xoslayiram. Yani tehqirsiz filansiz ve s. siz de yazdiqlarima etika cercivesinde yanasirsiniz, tesekkurler. Bilmirem oxuyacaqsiniz ya yox, ama yaziram her ehtimala qarsi. Baxin, her bir milletin oz tefekkuru, dunya gorunuşu, medeniyyeti var. Biz Amerikada, Meksikada, Brazilyada yasamiriq. Biz Azerbaycanda yasayiriq. Elbet ki, geyimlerimize, hereketlerimize, atdigimiz her bir addima nezaret etmeliyik. Adini çekdiyim olkelerde her sey abartilidi. Biz Niye pis numuneleri ozumuzde cəm etmek uçun var gucumuzle çalisiriq. Olmazmi ki, her seyi cerciveden cixmamaq sertile heyata kecirek? Hec Kim bu xanimlarin şexsi isine qarismir. Sadece gorulen sekillere munasibet bildiribler, Mence haqli munasibet idi. Ama yene deyirem, her kesin duşunce terzi ferqlidi. OLA biler siz dusuncenizde dogrusunuz ya da ola biler ki, elehine olanlar dogrudur..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ali · 13 Fevral 2016 12:2400

        Salam aleykum .Ilk once insan birinci novbede oz abirini gozlemelidi sohbet insandan gedir.en gozel xanim namuslu abirli xanimdi. Xaniminda abiri ve namusu var .Azerbaycan xanimlari kimide dunyada xanim yoxdu. Lakin bezi xanimlar var ki xowa gelemyen hadiselere sebeb olur.Amma Inwallah duzelerler.en gozel xanim qapali xanimdi.xanim ne qeder bagli geyimler geyinse bir o qeder hem zahiri gozel olur hemde daxilinden xeber verir.inwallah yaxwi olacaq zaman gelecek biz abirli xanimlarimizin coxluguyla dunyaya ses salacayiq.tewekkurler

        Cavab yaz
      • Anonim
        yeraza · 13 Fevral 2016 13:4500

        uffff pufff sənn əttökən şərhlərn insanda qiciq yaradr bogazdan yuxri danşirsane sənget muşfuşla danş

        Cavab yaz
  • Anonim
    Suad · 13 Fevral 2016 12:3000

    Bu Resul cox danisdiye diyesen. Bekedeki fikir vermeyin. Kisinin bu terz qadinlardan xosu gelirde Allah xosbext etsin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Girl · 13 Fevral 2016 12:5700

      Salam. Mence de xosu gelir. yoxsa niye desteklesin ki? Sualima da cavab yazmayib.

      Cavab yaz
  • Anonim
    dinay · 13 Fevral 2016 14:3000

    Qiz uwaqlardi iwiniz olmasin...

    Cavab yaz
  • Anonim
    resul · 13 Fevral 2016 15:2200

    Yene salamlar hemvetenlilerim.çox danisdi yazan şexs mecbur deyilsiz şerhimi oxumaqa.sual unvanlayan men sizden ferqli olaraq xanımın xaricine baxıb evlenenlerden deyilem.men evleneceyim xanımın duşunce terzi heyata baxışı mencun vacib.bele xanimla evlenersenmi deyende de men o xanımların daxilinden xebersizem ona gore fikir deye bilmerem.her olkenin adeti var deyenler,tam dusunek adetler hansı kitabda yazılıb ve qanundurmu?bezileri insan heyatini mehf edirse onunla yaşamaq şertdirmi!!!bu dusunce ne vaxd formalaşıb hansi esirde ve indi hansi esir.xaiş geyinene soyunana deyil insanlıqa inteqrasiya edek.kimse lutdendi sen goznun sahibisen baxma!!!!menide qinayan qınasın kimese soymurem.fikirmi yazdım.hormetle yansanlarada tesekur.qısası butun eybecerlikleri ozunuzde birlesdirib bu dovleti bezdirici! qocalar evine çevirmisiz!!!!resul camal..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seva · 13 Fevral 2016 16:0300

    Salam milli.az ehli sene xususi salam deyirem Resul bey sizle tam raziyam esq olsun sizin kimi insanlara bu milletin bawqa derdi yoxdu qeybetden bawqa kim ne geynib kim acib ozunu ortaya qoyub size ne SEVA

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ira · 11 Oktyabr 2016 21:3700

    Gozel

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aynur · 20 Oktyabr 2016 14:1610

    Onda qeweng olurlar

    Cavab yaz
    • Anonim
      Hemid · 30 Sentyabr 2019 14:1000

      Agdâs

      Cavab yaz
  • Anonim
    Vusal · 31 Mart 2017 18:3400

    Lab geseqdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nazli Quliyeva · 11 Aprel 2017 12:0500

    Burda bezi sekiller varki Azerbaycanin uzqarasidi. Indi bunlarin birine desenki "niye soyunmusan duz emelli seklin yoxdu?" deyecek "sene ne dusub dunya soyunur bizde soyunmusuq".

    Cavab yaz
  • Anonim
    aaaa · 27 Aprel 2017 09:2800

    Bular nedi

    Cavab yaz
  • Anonim