Şou-biznes

Xoşqədəmin verilişləri bağlandı - YENİLƏNİB

30 Sentyabr 2015 16:43
171 Şərh     Baxış: 23 259

17:43

Bu gün Milli Televiziya və Radio Şurasının (MTRŞ) növbəti iclası keçirilib.

MTRŞ-dan APA-ya verilən xəbərə görə, iclasda ANS televiziyası tərəfindən "Televiziya və radio yayımı haqqında" qanunun tələblərinin pozulması faktı üzrə inzibati icraata baxılıb. 

ANS televiziyasının efirində yayımlanan "Sən tək deyilsən", "Xoşqədəmlə axtarıram səni"  proqramlarında sosial problemlərin həllinə dəstək adı altında yaradılan saxta şouların mövcudluğunu, ailədaxili münaqişələr, cəmiyyətdə müşahidə olunan digər bu kimi ayrı-ayrı neqativ halların müzakirə mövzusuna və sosial problemlərin şouya çevrildiyini, bir sıra mövzuların süni şəkildə günlərlə davam etdirildiyini, əxlaqında və ya sağlamlığında problem olan insanların həyatı üzərində şou yaradıldığını, ailələrin, qohumların üz-üzə qoyulduğunu, insanların heysiyyatı ilə oynanıldığını, süni gərginliyin yaradıldığını, insanların şərəf və ləyaqətinin alçaldılmasına, işgüzar nüfuzunun ləkələnməsinə yol verildiyini, efirin şəxsi intriqalara alət edildiyini, milli-mənəvi dəyərlərin qorunmasına ardıcıl şəkildə əməl edilmədiyini, şəxslərin Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası ilə müəyyənləşdirilmiş hüquq və azadlıqlarına hörmətlə yanaşılmadığını, proqrama verilmiş tələblərin, eyni zamanda sponsorluqla bağlı qanunverciliyin tələblərinin pozulduğunu nəzərə alaraq ANS televiziyasının efirində həftə ərzində şənbə və bazar günləri istisna olmaqla 1-5-ci günlər (bazar ertəsi-cümə günləri), saat 16.20-dən 19.00-dək  yayımlanan "Sən tək deyilsən" proqramının, hər həftənin bazar günü saat 21:30-dan 24:00-dək yayımlanan "Xoşqədəmlə axtarıram səni" proqramının yayımının 05 oktyabr 2015-ci il tarixdən etibarən 1 (bir) ay müddətinə dayandırılması barədə qərar qəbul edilib.

İclasda, həmçinin ANS televiziyasının efirində yayımı dayandırılmış "Sən tək deyilsən" proqramının efir vaxtında - həftə ərzində şənbə və bazar günləri istisna olmaqla 1-5-ci günlər, saat 16.20-dən 19.00-dək və "Xoşqədəmlə axtarıram səni"  proqramının efir vaxtında - hər həftənin bazar günü saat 21:30-dan 24:00-dək mədəni maarifçilik, intellektual xarakterli proqramların  yayımının "ANS Müstəqil Yayım və Media Şirkəti" tərəfindən  təmin edilməsi barədə qərar qəbul edilib. 

----------

17:02

Bu gün Milli Teleradio Şurasının növbəti iclası keçirilir.

Milli.Az virtualaz.org-a istinadən xəbər verir ki, hazırda davam edən və əsasən, teleradio verilişlərinin keyfiyyətinin müzakirəsinə həsr olunmuş iclasda TV proqramları ilə bağlı bəzi vacib qərarlar qəbul edilib.

Həmin qərarlardan biri müəllifi Xoşqədəm Hidayətqızı olan "Səni axtarıram" verilişi ilə bağlı olub. MTRŞ ANS-dən yayımlanan bu verilişin bağlanmasına qərar verib.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

171 Şərh:

  • Anonim
    @@@ · 30 Sentyabr 2015 16:0600

    ))))))) dunen burda hansisa sehci arzuladiki o gun olsun Xosununverlisi baglansin)))))) arzunuz reallasdi tebrikler)))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      BANKIR50+@@@ · 30 Sentyabr 2015 16:2900

      HE YADIMDADI MENIM DUZ DEDIN

      Cavab yaz
    • Anonim
      dd · 30 Sentyabr 2015 16:5600

      @@@ mtrs bu verlisi baqolamaqla maraqi ytlir gore itkinleri axtari aileler sevidir ohami gore demek onlarin maraqi yalniz sit soular kim ne geyindi kim boots etdi aygun namike ne dedi elza deptat olmaq isteyir

      Cavab yaz
      • Anonim
        Xəyal · 1 Oktyabr 2015 15:0900

        Nə xalqa nə də bu qurumlara şou-biznes lazım deyil. Onsuzda xalq savadsızdır. Belə düşük verilişlərlə daha da savadsızlaşır. Xalqa maarifçi, intellektual verilişlər lazımdır və MTRŞ-da bunu bizə verir. Xoşqədəmin verilişinə gələndə isə, o veriliş də hamı çox yaxşı görürdü ki, ora gələn adamlarla necə rəftar edirdilər, necə onların üstünə qışqırırdılar. Elə yaxşı oldu bağlandı. Şəxsiyyət Vəsiqəsi, Universual kimi verilişlər əvəzinə belə verilişlərin açılması elə əvvəlcədən səhv addım idi.

        Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 30 Sentyabr 2015 21:0100

      Camaayın həyatını şouya çeviribdi.Day bu MTN,DIN,Ədliyyə nazirliyi bağlansın,Xoşu Nazirliyi yaradılsın və işləsin də bu.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Allahin bendesi · 30 Sentyabr 2015 16:0900

    Cox wukur..nenem bundan sora bizi narahat etmez.yazix arvad bu verliw bawliyani gozunde mirvari suyu qutarib)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      asiman · 9 Oktyabr 2015 20:1300

      duzdu. eyni bizdeki kimi.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Molla · 30 Sentyabr 2015 16:0900

    tw. edirem ki bele gozel bir addim atdiginiz ucun gereksiz verlis idi kimlerinse derdleri uzerinde wou yaratmaq duz deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xəzər · 30 Sentyabr 2015 16:1000

    MTRŞ əməlli-başlı islahatlar aparır ki.Veriliş qalmadı,hamısını bağladılar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    T....e · 30 Sentyabr 2015 16:1000

    Əcəb olub.xosqedem danışanda hamı əsəbləşir. Artistlik edir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    hicran · 30 Sentyabr 2015 16:1400

    Bu verilişi insanlar yaxınlarından bir xəbər almaq ücün ümüdlə baxırlar cox təəsüf

    Cavab yaz
    • Anonim
      Emin. · 30 Sentyabr 2015 17:0210

      insanlarin butun yaxinlari yaddan cixmisdi, xosqedem geldi yadlarina dushdu? axtaran basqa yollarla axtarsin, milletin gozunun qabaginda yox

      Cavab yaz
      • Anonim
        anonim · 8 Oktyabr 2015 15:4700

        Bir şeyi başa düşmürem nece yeni bir aylıq baqlanıb xeberde yazıb pisdise bir aya ne deyişecek ki?

        Cavab yaz
  • Anonim
    TEMKAA · 30 Sentyabr 2015 16:1500

    BUU NE OYUNDU YENE?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 30 Sentyabr 2015 16:1900

    Bu veriliş artıq coxdan bağlıdıki, "Axtarıram səni" ola bilər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    LEYLA · 30 Sentyabr 2015 16:2000

    Bu da bağlansa, novbede hansi verlişin bağlanmasidi? Çox maraqlidi!!! Televiziyada ciddi deyişiklik baş verir......

    Cavab yaz
  • Anonim
    xatire · 30 Sentyabr 2015 16:2000

    yaxsi eliyibler becdi camaatin basini yalanlarla aglamalarla qatdilar duz emelli insanlarin verilise baxib nese bir sey menimsemesi lazimdir yoxsa evde oturan xanimlara muzakire movzusu yox

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hacı · 30 Sentyabr 2015 16:2500

    heee... deyesen Xoşqədəm xanım millət vəkili olmaq arzusuna düşüb

    Cavab yaz
    • Anonim
      İlkin · 30 Sentyabr 2015 18:1200

      Millət vəkili yox,qardaş, duftat.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Nuwa · 30 Sentyabr 2015 16:2600

    Yaxsi oldu ele.bezmiwdim dayi aqlawma qururlar wou duzeldirler camaatin heyati uzerinde.xowqedemde tez tez zaura soz atirdi.ikisininde verliwi baqlandi

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 30 Sentyabr 2015 16:2600

    Gundelik apardigi baglansin.Mende eseblesirdim arada baxanda.Amma axtaris verlisi baglanmasin..

    Cavab yaz
  • Anonim
    lemin · 30 Sentyabr 2015 16:3000

    Yeni veriliş yeni kanalda bele adlanacaq “Səni axtarmıram ozun məni axtar”

    Cavab yaz
  • Anonim
    haqq · 30 Sentyabr 2015 16:3200

    X O S Q E D E M X A N I M A L L A H S I Z E Y A R D I M C I O L S U N

    Cavab yaz
  • Anonim
    Azeri qizi · 30 Sentyabr 2015 16:3800

    Onsuzda baxa bilmirdim amma heyif hami bu verlisde oz qohumlarini tapirdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Agazade · 30 Sentyabr 2015 16:3800

    Bu verilishe Hami baxirdi niye baglansin ? Maraqli verilishler yoxdur.Moskvanin жди меня Verilishine de baxiram

    Cavab yaz
  • Anonim
    vefa · 30 Sentyabr 2015 16:5200

    Bularin iwi yoxdu daa biterefine baxanda biraz Wo xarakderidi buda xow deyil

    Cavab yaz
    • Anonim
      anonim · 8 Oktyabr 2015 15:5001

      Amma bir terefden de yaxşı oldu da Xoşqedem xanım erinide göre bilmirdi indi day bir az vaxtı olarda kişi orda arvad burda

      Cavab yaz
  • Anonim
    Sheker · 30 Sentyabr 2015 16:5500

    Bir aydan sonra ne olacaq bes?Yee gozden, bacimin baldizi demis, tacc perde asirlar?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fidel · 30 Sentyabr 2015 16:5600

    mətbəxtdə "dolma bükən xanımlar " üçün hesablanmış bax belə verlişlərin və serialların hamısı bağlansa çox yaxşı olar. Bəyənilsin !

    Cavab yaz
    • Anonim
      Biri · 30 Sentyabr 2015 21:0100

      Goresen o dolmani kimler yeyir. Xowgedem yeyir?????????

      Cavab yaz
  • Anonim
    Günəş · 30 Sentyabr 2015 16:5900

    Məncə düzgün qərar deyil."Axtarıram səni" verilişi yaxınlarını axtaran insanlara kömək edir.Belə verliş bağlanmamalı idi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      dd · 30 Sentyabr 2015 17:3300

      Günəş duz deyirsen mtrs maraqi bundan sonra hind filimleri olacaq yeni hindistan onlardada 72 cur millet var yeni krisna indus ve saireleri bunlarin fikiri budur milleti cevirsinler yada ki mtrs qorxur yaxinlari hansisa olkede axtarar onlari

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 30 Sentyabr 2015 21:0200

        Siz elə bilirsiz axtarırlar?bu qədər safsınız

        Cavab yaz
    • Anonim
      · 30 Sentyabr 2015 19:2400

      tam razi!! axtariram seni baglanmasin!!! Men itirdiklerimi hele tapmamsam(((

      Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 14 Oktyabr 2015 14:2300

      sen tek deyilsen verlişinə heç vaxt baxmamışam ama seni axtarıram çox gözəl verliş idi.

      Cavab yaz
  • Anonim
    İra · 30 Sentyabr 2015 17:0000

    Xosunun her seyi saxta idi.cox sukur yaxsi oldu.aciq aydin shoulari gorunurdu.xosunun suni urekgetmesi,aqlamasi ve daha neler neler

    Cavab yaz
  • Anonim
    TT · 30 Sentyabr 2015 17:0000

    Belə verlişlərin heç bir tərbiyəvi və ibrətamiz əhəmiyyəti yoxdur. Əksinə, şox səviyyəsiz olmaqla intellekt səviyyəsinə mənfi təsir edir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimka1 · 30 Sentyabr 2015 17:0400

    Cooooox sukur.gerek nezir verim.seviyyesiz verilis

    Cavab yaz
  • Anonim
    QQ · 30 Sentyabr 2015 17:0500

    Insanlara yaxin olan verlisler baglanir yerine gic gic yemek verilisleri ne bilim deb verlisleri cixar yeqin Orda ne pis sey vardi ki bagladilar

    Cavab yaz
  • Anonim
    .... · 30 Sentyabr 2015 17:0500

    Sukur Allaha baglandi ,uxay

    Cavab yaz
  • Anonim
    Məktəb · 30 Sentyabr 2015 17:0500

    Səhv etmirəmsə Xöşqədəm Tusi adına pedaqoji universitetin tarix fakultəsini biritməklə tarix müəllimi ixtisasını alıb. Gedib niyə ixtisası üzrə müəllim işləmir ? ƏlaHƏZRƏT PULA GÖRƏ cəmiyyətə tərbiyəvi numunənin təbliği əvəzinə ziyanlı işlərlə məşğul olur .

    Cavab yaz
    • Anonim
      İlkin · 30 Sentyabr 2015 18:1600

      Tamamı ilə razıyam. Məmləkətdə ucqar rayonlarda müəllim çatızmamazlığı var,qoy gedib xalqa özünün təbilincə desək, təmənnasız xidmət etsin.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Nnn · 30 Sentyabr 2015 22:0800

      Sen Allah duz deyirsen ele muellimlik ucun is tokulub isleyen yoxdu indi ucqar rayonlardi onada aileli qizlar nece getsin eri isin gucun atib gedecekki ne var ne var heyat yoldasim ucqar yerde muellime isleyib 130-200azn alıb ev saxlayacaq.bosbos danisirsizee ele kimin aglına ne geldi

      Cavab yaz
  • Anonim
    .... · 30 Sentyabr 2015 17:0900

    Super MENIM ARZUM SPACE TVDE OLAN "MIKAYIL SOU"baglansin.goren MTRS sesimi esidecek?)))) Birde efirlerde azyasli usaqlar ucun verlisler yoxdur.intelektual mesel ucun.usaq gic-gic mutfilimlere baxir

    Cavab yaz
    • Anonim
      ...... ye nuraydan · 30 Sentyabr 2015 17:2600

      insallah mikayilin verilisi baglanar size bu arzunuzda qosuluram.siz usaglarinizi dediyiniz gic multiklere baxmaga goymuyun zovqunu formalasdirin. sexsen menim ovladlarim yalniz karusel kanalina baxirlar cartoon du nickelodion du bu kanallara qeti baxmir men qadaga goymusam deye yox artq onlarin xarakteri usag zovqu formalasib deye.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Emin. · 30 Sentyabr 2015 17:2700

      aaaaa o verilis baglanmamalidiye, butun heyeti departasiya olunmalidi, tamasacilari ile birlikde

      Cavab yaz
  • Anonim
    ayla · 30 Sentyabr 2015 17:2000

    Xowqedem cox suni aparirdi. Reytinq xatieine her wdy edirdi. Heyf Elgizin verliwinden...

    Cavab yaz
  • Anonim
    #$# · 30 Sentyabr 2015 17:2200

    Sevincle sevili verliwi niye baglanmr?

    Cavab yaz
    • Anonim
      · 30 Sentyabr 2015 19:2100

      baglayacam.Narahat olma))

      Cavab yaz
    • Anonim
      nuray · 30 Sentyabr 2015 19:2800

      sevilnen sevincin verilidin baglamaga gucleri catmir deyesen o boyda manati cirdilar 1kelme de de demediler eeehhhhh....

      Cavab yaz
      • Anonim
        nuraya · 1 Oktyabr 2015 06:2600

        sevil sevince toxunmazlar.çunki çox savadlidilar Balaken rayonunun Naxçivanda yerleşdiyini ixtira edibler)))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Elvin · 30 Sentyabr 2015 17:2600

    Bu adimlar kerarlar Demokratik deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    lazim deyil · 30 Sentyabr 2015 17:3400

    pis oldu esllinde yaxsii xeyirli verlis idi,itirdiklerini axtarib tapirdilar hec olmasa

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vetendas · 30 Sentyabr 2015 17:4300

    Hormetli serhciler.Haminizi salamlayiram.Sizin komeyinize ehtiyacim var.Azerbaycan telekanallarinda hansi real,urek oxsayan,yadda qalan verlis var.qabaqcadan tesekkur edirem

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 30 Sentyabr 2015 17:5200

      Hele acilmamis kanallarinda isiq uzu gormeyen cox maraqli verlisleri var))))))Bilsem ozum baxardim.Turk kanallarina mohtac olmusam...

      Cavab yaz
    • Anonim
      Emin. · 30 Sentyabr 2015 18:2100

      aztv-61; atv-turne. en yaxsi verilisler budur

      Cavab yaz
  • Anonim
    realist · 30 Sentyabr 2015 17:4600

    Sagolsunlar ki gecde olsa haqq yerini tapdi, Tek Xosqedemin verlisi yox umumiyyetle ANS telekanali baglansa Azerbaycan xalginin ureyince olar. Cunki ANS de evvelki ANS lik hecne qalmayib

    Cavab yaz
  • Anonim
    jamina · 30 Sentyabr 2015 17:4700

    Cox sukur nehayet rahat nefes alarig,xoshuda getsin erine produserlik elesin,belke azeri toylarinnan dogus daha cox pul gazanar.milletin de cani gurtarar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    jamina · 30 Sentyabr 2015 17:4800

    Bele xeyirseverdise showsuz tapsin itkinleri,millete tum cittadarak deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    Li. · 30 Sentyabr 2015 17:5100

    Xowqedem xanima hormetimiz var.Veriliwin baqlanmasina geldikde ise men bezileri kimi demeyeceyem ki yaxwi oldu.! XEYR ! Sadece eyni formatda veriliw olduqda insanin beyni yorulur.Veriliwin formati deyiwilmelidir.Xowqedem xanim size uqurlar! Amma xahiw edirem orda eylewen Seymuru veriliwinize devet etmeyin.Ele bil motor qoyublar.Noqtesi vergulu yoxdu.Hec kime de daniwmaqa imkan vermir.Sesi bawima duwur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      qabil · 30 Sentyabr 2015 18:0100

      bilirdiniz yalanci yerilis di niye efire buraxirsniz

      Cavab yaz
    • Anonim
      Salman · 30 Sentyabr 2015 19:2800

      O Seymur onun yerlisidir.Täbii ki o oni cagirib pul gazandiracag.

      Cavab yaz
  • Anonim
    ....Nuraya · 30 Sentyabr 2015 17:5700

    Tesekkurler nuray xanim

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vətəndaşa -vətəndən · 30 Sentyabr 2015 17:5800

    Fikirləşirəm amma tapa bilmədim..ümumi götürəndə Atv yaxşıdı içlərundə...Elgiz yaxşı aparıcıdı amma heyif ki Ans dədi

    Cavab yaz
  • Anonim
    NEFTCHİ FANATI · 30 Sentyabr 2015 18:0200

    allahım min şükür

    Cavab yaz
    • Anonim
      ema · 30 Sentyabr 2015 18:0700

      Xahis edirem derc edesiniz. Menasiz sou proqramlari niye baglamirsiniz. Zehmetkes ulduzlar Mikayilin verilisi. Xosqedemin verilisinin baglaasina heyfslendim

      Cavab yaz
  • Anonim
    iza · 30 Sentyabr 2015 18:1500

    Ne yaxsi Atv maqazin,10-lar kimi sou xarakterli verilisler baglanmir.Onun -bunun paltarini,villasini,sevgilisini reklam eden bele verilisler kime lazimdir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    MiruMir · 30 Sentyabr 2015 18:1900

    Sevinmeyin. Teessuf ki 1 ayliq baglanib

    Cavab yaz
  • Anonim
    konil · 30 Sentyabr 2015 18:2000

    Lut oynuyub ozunu gosteren mugennileri yigiwdirsunlar efirden

    Cavab yaz
  • Anonim
    anonim · 30 Sentyabr 2015 18:2100

    Bir ayliq niye hemiwelik baglansindaaaaa

    Cavab yaz
  • Anonim
    İlkin · 30 Sentyabr 2015 18:2400

    Burada şərh yazanlardan biri təklif etdi ki Spase kanalında yayımlanan " Mikayıl şou" verilişi də bağlansın. Həqiqətən bu adı çəkilən proqram xalqın mədəni dəyərlərinə çox böyük zərbə vurur. Hər həftənin bazar ertəsi sanki dəli yığıncağına tamaşa edirik. Xahiş edirəm Milli Teleradio Şurası bu proqram barəsində də ölcü götürsün.

    Cavab yaz
  • Anonim
    113 · 30 Sentyabr 2015 18:2700

    Mystegil televiziyaya gosteriw vermek teze cixib deyesen Bes demokratiya:) Medeni maarif deyende bawlasinlar institutdan ders kecmeye online bawaga ne gostersinler ki

    Cavab yaz
  • Anonim
    tarixci · 30 Sentyabr 2015 18:2900

    Sevinənlər,bu verlişlərin əvəzinə hansı tipli verlişlər yayımlansa izləyərsiniz?teklifiniz var?

    Cavab yaz
    • Anonim
      →_→ · 30 Sentyabr 2015 19:1700

      intelektual tipli verlisler.

      Cavab yaz
  • Anonim
    ... · 30 Sentyabr 2015 18:4800

    Baglanmasi bir terefden yaxsi oldu bir terefden pis.Hansisa aile problemlerin hell ediler hansi ki bunu evdede etmek olar.amma wou ucun cixirdilar ve bos yere uzadirdilar.Amma yaxsi terefleride vardirki o yazig xeste usaglara yardim edirdiler bu terefi en cox sevdiyim terefi idi.Efirde cixan kimi pul yigilir ve pulsuz hekim muainesinden kecir ve yaxuda emelyat olunurdu.Usag problemi meni en cox inciden movzudur ona gore baglanmasin istemezdim.Ister bu istersese Zaur beyin praqrami.Amma bezi lazimsiz verlisleri insanlarin exlaqina tesir eden verlislerden otru hec narahat olan yoxdur????????...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xx · 30 Sentyabr 2015 18:4900

    ALLAH ELƏSIN ATV DƏK DƏ VERILIŞ BAĞLANSIN. ZAUR ÖÜZÜN QARABAĞLI BALASISAN APARDIXIN VERILIŞƏ BAĞ. TANKDAN DANIŞ SƏN SILAHDAN DANIŞ. YOXSA O GETI BELƏ BU GETI BELƏ

    Cavab yaz
    • Anonim
      lala · 30 Sentyabr 2015 19:2400

      gozumuz aydin ay millet

      Cavab yaz
    • Anonim
      Mila · 30 Sentyabr 2015 19:3300

      Mikayil wou...yəni palatka toyu baglansin...

      Cavab yaz
    • Anonim
      Akula · 30 Sentyabr 2015 20:1300

      Halal olsun bax bele duzdu heyif qarabaqdan ner kiwilerin neticeleride clrlawlr of zemane zemane

      Cavab yaz
    • Anonim
      Akula · 30 Sentyabr 2015 20:1300

      Xahiw werhi verin

      Cavab yaz
  • Anonim
    Fidan · 30 Sentyabr 2015 19:0600

    Aaaaaaaaaaaaaa niye baqlandı.bizde hamı ona baqıb aqlasırdı

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xeyale · 30 Sentyabr 2015 19:1400

    wükür ay Allah xowqedemi gormiyeceyik

    Cavab yaz
  • Anonim
    · 30 Sentyabr 2015 19:1900

    birde elcindi nedi o gombul kishininde spasdeki verlisi baglansin.Ancaq verlis boyu hoppanir.El icinde verlisindede ancaq qadinlarin ustune wigiyirdi.Indide spasde su sepir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ????? · 30 Sentyabr 2015 19:2100

    Ay millet duzemelli oxuyun da.Yazilibki 1 ay muddetine dayandirilacaq.Sonra yene olacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    nicat · 30 Sentyabr 2015 19:2400

    yeqinki zaurun verliside bu sebebden baglanib

    Cavab yaz
  • Anonim
    QQ · 30 Sentyabr 2015 19:2500

    Verlislerin baglanmagina sevinenler bir aydan sonra baxariq gorek M T RS -bizler ucun hansi tipli verlisler verdirecek efirde Sizler cavansiniz internetden basiniz acilib hec televizora baxmaga vaxtiniz olmur Bes yasli ,orta yasli insanlar ele sizin analariniz ,atalariniz ,neneleriniz bes neye baxacaqlar ? Deb verlislerine,sou proqramlarina?Ele sevinirsiniz ele bil hansisa bir qati dusmeni mehv elemisiniz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ter -Terli · 30 Sentyabr 2015 19:2600

    Ondansa,lut dizden 1 qariw yuxari geyen Azeri muqennileri warmankacilari plavkide, kupalnikde kliplerini yiqiwdirsinlar televiziyadan .Umimiyyetle televiziyada senzura olsa yaxwi olar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Salman · 30 Sentyabr 2015 19:2700

    Lap yaxwi oldu.Xowgädäm camaati barmagina dolayir.Bir sözi uzadir Seydalinin saggali kimi vä obiri günä atladir.Düzdi Shou yaradir.Onsuzda xowum gälmirdi ondan.Indi dä gedä bilär Dogusun yanina Türkiyäyä.Yaxwi yol!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zeynäb · 30 Sentyabr 2015 19:2900

    Coxx sevindim.Sanin verlişin dayandi. Caamat bezib mutfilima baxmaqdan. Özunda coxxx sunisan baximsiz mutfilim verlişinda.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sahin · 9 Noyabr 2015 00:4200

      Xanlararova san zeynef

      Cavab yaz
  • Anonim
    Emil · 30 Sentyabr 2015 19:3200

    Allah sizdən razı olsun başımız bu bir ay icində sakit olacaq kaş həmşəlik baglayardılar belə suni aktyəorluk edən insanlar görməmişdim yaxşı ki Zaurun verlişidə baglandı.Xayiş edirəm yixarı vəzifələrdən belə verlişləri təmiz baglasınlar bizim aparıcılar şou yaratmaqdan özlərin reklam etməkdən başqa hecnə bilmirlər

    Cavab yaz
  • Anonim
    tamara · 30 Sentyabr 2015 19:3700

    xosqedem reklam sirketinde islemelidir eceb oldu ele ozunu reklam eleyirdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    qul · 30 Sentyabr 2015 19:4400

    hamisi shoudu suni aparicidi ozunu reklam edir

    Cavab yaz
  • Anonim
    ROYACAN · 30 Sentyabr 2015 19:5800

    Oxxxbeeeeee

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSRANUR · 30 Sentyabr 2015 20:4500

      Röyacan,necəsən,bacı?səni gec-gec görürəm.tez-tez görün.

      Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSRANUR · 30 Sentyabr 2015 20:0300

    Ay bu bir ay 1 il olaydı.O ərəfədə uşağı da olaydı.O da uşağına baxaydı.Bizim də canımız süni söhbətlərdən qurtaraydı....Arzuya bax,sevgilim!Tellərindən incəmi?Söylə,ürəyincəmi????

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 30 Sentyabr 2015 23:5200

      Esra qorxki yeni verlisler ele olsunki se'ri evvelden demeli olasan.Yene o bag olaydi//Yene evvelki kimi //O baga koceydiniz//Yene evvelki kimi size qonaq geleydik//Aglayaydiq,guleydik)))))

      Cavab yaz
  • Anonim
    zuzu · 30 Sentyabr 2015 20:0300

    Ay sizi xowxeber olasiz

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sahin · 9 Noyabr 2015 00:4300

      Sen menimle ok ru da danisan deyilsen lotu

      Cavab yaz
  • Anonim
    Zek · 30 Sentyabr 2015 20:0400

    He deyesen Atve oz sozun deyir bu dunyada duze yer yoxdu da qardaw mence bu iwlerin kokunde atevenin pullu sponsurlari durur,,ayns menim ucun yek kanaldi prosdu madiyyet azdi o kanalda

    Cavab yaz
  • Anonim
    mimi. · 30 Sentyabr 2015 20:0600

    Heyf bir baxilasi axtarıram səni idi oda getdi.mənə daha baxasi bir verliş qalmadi. Səhvin astanasında olan insanlar üçün nümunə ola bilən verlişiydi. Mikayilin sevimli şousunnan pisiydi bəyəm?ya atvdə yayımlanan qatiq müğənnilərin pozqun həyat tərzlərin nümayiş etdirən şoulardan faydasiz. Heyf.ora nə verilirdisə bizimkiydi.Atv -nin verlişlərinə nə vaxt baxıram esebleşirem elə bil zorunan Türkiyə qaydalarını, heç nə vecinə olmayan əhli kef, yalniz geyim dəb aləmində yaşayan bəzi fərsiz türklərin mənsiz həyat tərzini beynimizə yeritmək istəyirlər.o verlişlərə baxanda içimdən istər istəməz bu sözlər keçir "ölmüyessiz?"bu qədər səviyyəsiz verlişlər qaldi Xoşqədəm gözə batdi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sekıne1 · 30 Sentyabr 2015 20:1300

    Bele eceb olub bağlanıb yalandan rola gırırdı fagır fuqeranıda alcaldırdı

    Cavab yaz
    • Anonim
      Raul bajiya · 30 Sentyabr 2015 20:5300

      Oxu atib,yayi gizletdin.

      Cavab yaz
    • Anonim
      s sirinovaamaya · 30 Sentyabr 2015 21:0400

      cox cox sevindim verlisin baqlanmasina abrimiz getmisdi

      Cavab yaz
    • Anonim
      samaya sirinova · 30 Sentyabr 2015 21:0500

      canimiz qurtardi

      Cavab yaz
  • Anonim
    X · 30 Sentyabr 2015 20:1400

    Cox sevindim Xowqedemin verilisi insanlarin ehval ruhiyesini korlayirdi her gun bela verlisin olmasi duzgun deyil her aileda problem olur onu souya cevirib hallandirmaq olmaz .Qaldi ki,kimse qohum eqrabasini tapmaqa Xowqedem tapmasa tapilmayacaqmi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    X · 30 Sentyabr 2015 20:1800

    Men bir neca defa sahidi olmusam itkiyla elaqadar muracet olanda Xosqedemin da munsiflerinda risxendla gulmeyni yeka yeka danismaqlarini

    Cavab yaz
  • Anonim
    UZAQ DIYAR · 30 Sentyabr 2015 20:1800

    Gündelik verilishini deyilde,digerinin baglanmasini istemezdim.Yashli ,imkansiz insanlarin son ümid yeri idi.Xoshqedem Hidayetqizinin chekdiyi eziyyet danilmaz idi.Bezilerine asan görünse de bunun asan olmadigini görmek o qeder de chetin deyil.INSHALLAH,baglanmaz,chünki daha chox insanin buna ehtiyaci var. Eger tamamile baglanarsa da,buna en chox sevinen Dogush olar,yeqinki....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Selcan · 30 Sentyabr 2015 20:2200

    Xowqedem neinki verlisden hetta Azerbaycannan getsa yaxsidir.Doqusa era getmakla ozunu hormetdan saldi turk dilindada cox sit danisir

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 30 Sentyabr 2015 20:2300

    Zerkalni baxis sayi 7777........

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sima · 30 Sentyabr 2015 20:2900

    hamsi woudu. Yalandi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    sebiwka · 30 Sentyabr 2015 20:2900

    coxx reitinqli verliş idi amma mencee orda artislik edesi heçne yoxduu seni axtaram bawliyanda evimizde aglawma başlıyırdıı:))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Selcan · 30 Sentyabr 2015 20:3000

    Soq ol Emin ela yazmisan

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mujik · 30 Sentyabr 2015 20:3700

    Ogun olsun butun kanallara bu qanun wamil olsun /amin/

    Cavab yaz
  • Anonim
    Biri · 30 Sentyabr 2015 20:5800

    Axwam yorgun oturub baxmali bir verliw var idi odabele.baglanir. Halaldi vallah MTRS size. Yungul verliwleri qoruyub saxlayin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 30 Sentyabr 2015 20:5900

    Hələ şükür.Bu nədi ee,həftənin 7 gününün 6da Xoşunu göstərirlər.adə bəs deyil.Oxaaay,nəzir verəcəm eee,nəzir

    Cavab yaz
  • Anonim
    cavahir · 30 Sentyabr 2015 21:0800

    yaxwi oldu menasiz idi

    Cavab yaz
  • Anonim
    melahet · 30 Sentyabr 2015 21:0800

    seni axtariram baglanmasin.Bu duzgun deyil axi.Nece -nece insan oz yaxinlarini tapmiwdi.overliwi xaiw edirk baglamasinlar .Goresen bunun baglanmasi kime xeyir kime ziyan olacQ????????

    Cavab yaz
  • Anonim
    аноним · 30 Sentyabr 2015 21:0800

    Mùharibə şəraitində olan òlkədə bu qədər şou çal çaģır verilişləri olar? Cəbhədə əskərlər şəhid olur bunlar ın vecinə deyil.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayanes · 30 Sentyabr 2015 21:1000

    Mtrw)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka k · 30 Sentyabr 2015 21:1800

    Sukur televiziyalar zehle token verilislerden temizlenir.Xosqedemin sunuliyi hec bir kanalda onun verilis aparmasina imkan vermedi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka k · 30 Sentyabr 2015 21:2300

    Xosqedem indi Doqusla duet oxuyar

    Cavab yaz
  • Anonim
    $ · 30 Sentyabr 2015 21:3100

    Deyəsən axı bir aylıq bağlanıb. Kaş həmişəlik bağlansa....Zaurla Xoşqədəm verlişlərində şou yaradır.aci bağırsaq kimi uzadırlar insanları təhqir edirlər alçaldırlar.ikisindende zəhləm gedir.guyaki savadlıdırlar?heçdə.eksine yaxşı aktyorluq edə bilirlər.tanidigim bir ailə Xosqedemə əzizlerini tapmaq ücün müraciət edib.o da gecikdirir. Ailə özü tapır hemin adam gelib burda ailesi nin yaninda 10-15 gun yaşayıb da. Xosqedem təzədən onu verilişə çıxarıb orda təzədən görüş təşkil edib.bu şou deyil bes nedir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fira · 30 Sentyabr 2015 21:4600

    Oooooooooffff...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Roya · 30 Sentyabr 2015 22:1300

    he duzdu

    Cavab yaz
  • Anonim
    PNG · 30 Sentyabr 2015 22:2000

    duz olub ecceb olub.ele bilirsiz Xowu itenleri ele Allah yolunda sedeqe eliyib tapirdi?yoooox pulnan tapirdi...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Konul · 30 Sentyabr 2015 22:2400

    Nə yaxwi oldu bağlandı Xow qədəm camaatı lağa qoyur özü nən danismir. Buna qalıb camaatın derdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    《_SpartaK_》 · 30 Sentyabr 2015 22:2400

    nolar bu azeri seryallarida baglayinda.kamedya janirinda oynayanlar bu seryallarda cidi rol aliblar.urek bulatisidi hamisi.menasiz wit.hec biri rol apara bilmir.wile wikeste nezir vetecem bu seryallar baglansa.Heyat sen ne qeribesen.zaylar

    Cavab yaz
  • Anonim
    səbinə · 30 Sentyabr 2015 22:3300

    Bu lap şad xəbər odu xöşqədəmin camatı üzməkdən canı qutardı

    Cavab yaz
  • Anonim
    Səadət · 30 Sentyabr 2015 22:3600

    Pis verlişdi baxmayında kim sizi məcbur edir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ada · 30 Sentyabr 2015 22:4200

    ela hele baglanmagı meslehetdi yoksa her gün nece saat ya Zayr , yadaki,Xoşqedem hec adam televizora bakmada isdemir redolsumlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sumqayıtlı · 30 Sentyabr 2015 22:4700

    Ay camaat , ay mənim gözəl millətim .Niyə sevinirsiz? O verilişi bağlamaq yox , , sadəcə xəbərdarlıq etmək olardıki şou xarakterli olmasın.Daha ciddi olsun.Nə yaxşı Mikayıl atdanıb düşəndə , Elnarə Hucab bağlıyanları "Bayquş" adlandıranda və .s.bunun kimi mənasız verilişləri bağlamırsız.Heç bir danışıq qabiliyyətləri olmayan və heç səsləridə olmayan. AZƏRBAYCANIN milli puluna qarşı hörmətsizlik edən, Baləkən royonunun Naxçıvanda yerləşdiyini deyən Sevil Sevinc bacılarının verilişini bağlatdırmırsız? İndiki belədir onda Intelektual xarakterli verilişlər verin.Bütün bu mənaslz şou verilişləri bağlayın.Şəxsən mənim 40-yaşım var amma həftənin bazar gününü çox səbirsizliklə gözləyirəm .Bilirsiniz niyə? Çünki "AĞIL DƏRYASINI"GÖZLƏYİRƏM.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sara · 30 Sentyabr 2015 23:0500

    Onsuzda baxan yox idi

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tenzııe · 1 Oktyabr 2015 01:2800

      Cox gözeı aparici idi heyf.

      Cavab yaz
  • Anonim
    .... · 30 Sentyabr 2015 23:3400

    Hind filimlerinede care tapsaydilar,yaxsi olardi .bezdirib bu hind kinolari.onsuzda kabel tv de hind kanallari var bizim kanallar niye verir .?

    Cavab yaz
  • Anonim
    .... vetendasa · 30 Sentyabr 2015 23:3600

    Aztv de Torpaq verlisi var idi,yadina dusur?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aygunnn · 1 Oktyabr 2015 06:4000

    Savabi varsa allah gorur ancaq atv deda ansdeda gedan bu verlişler souv xaraxteri dasiyirdi her defa zaura baxanda etim tokulurdu duzdu savab is gorurdu ancaq ela aktyorluq edirdi birde cox baxib stres kecirdirdim ağlayirdim manim kimileri n qadardi ne oluR yaxşiliğa doğrudu

    Cavab yaz
  • Anonim
    Bahar · 1 Oktyabr 2015 06:5100

    Atam deyir ki,kas toy olsun verlisi acsinlar..

    Cavab yaz
  • Anonim
    yaver abdulla · 1 Oktyabr 2015 07:1500

    Indi butun kanallarda ancag kohne bedii filmleri gosterirler !!!! Ay metbuat iscileri sizden xahis edirik ,bizim oz daxili filimlerimizi cekin ,ister senedli istersede bedii filmlerimizi !!!!O geder maragli tebietimiz, denizimiz ,uca daglarimiz ve saire esitmeli gormrli yardlarimiz var !Basarin ustunluyu oz vetenimizin maraglarina uygun isleyin !!!Xosgedem xanim ne etsin ki ,bize lazim olan maragimiza uygun verlislere ustunluk verib !!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nazlı · 1 Oktyabr 2015 07:4900

    Axır ki,televiziya başa düşdü ki,abır-həya lazımdır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nazlı · 1 Oktyabr 2015 07:5000

    Axır ki,televiziya insanları düşündü!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ayan · 1 Oktyabr 2015 10:3700

      Hamisi reklamdi Dogusun Istanbulda isleri var Xosqedeme deyibki menimle gelmelisen bir muddet verlise ara verilmeliydi ona gore 1aylig fasile verilib.Butun bunlar hamisi verilisin reklami ucun planlasdirilib

      Cavab yaz
  • Anonim
    Aydın · 1 Oktyabr 2015 08:5900

    "Axtarıram səni" verilişi ilə eyni formatda Rusiyada da proqram var, amma bizdən fərli olaraq onlar camaatın dərdləri hesabına pul qazanmırlar, acıları reklam etmirlər, insanların problemini həll edirlər. Xoşqədəm və Zaur verilişlərini öz "səviyyələrinə" uyğunlaşdırıblar. Bağlanmağı düzgün qərardır !!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ziko · 1 Oktyabr 2015 10:1100

    Belə verlişlərə bütün dünya baxanda bizə kənar dövlətlərdə düşmən lazım deyil özümüz özümüzü bədbəxt xalq kimi tanıdırıq. Zaurun, Xoşqədəmin və bu kimi digər verlişlərin bağlanması düzgün qərardı. Təşəkkürlər MTRŞ-ya

    Cavab yaz
  • Anonim
    ??? · 1 Oktyabr 2015 11:3100

    yaxşi verliş idi.ama bucur verlişlerde hansisa şok xeberi reklam edib 3-4gune deyende lap esebleşirdim.en coxda zaur edirdi bucur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    nicat · 1 Oktyabr 2015 11:4300

    cox yaxshi edib baglayiblar insanlar derdlerini lazimi yerlere bildirmeyi haqqlarini aidiyyeti qurumlardan teleb etmeyi oyrensinler.cixib efirlerde aglashma shuven salmasinlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    sahib · 1 Oktyabr 2015 11:4400

    Xosqadam getsin deputat olsun-cammat ta derdini ona desin

    Cavab yaz
  • Anonim
    hidayət · 1 Oktyabr 2015 13:0000

    Xoşgədəmlə Sənı axtariram verilişi basga adla ATV-də efirə çixacag.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Agazade · 1 Oktyabr 2015 15:1400

    Terbiyesiz kino olsa Hami baxacaq.Ey Xoshqedemden xoshu gelmeyenler.Sizi Hec kim mecbur etmirdi

    Cavab yaz
    • Anonim
      999 · 1 Oktyabr 2015 16:0600

      Duz deyirsiz, bu qeder rey yazilibsa demeli maraqli olub ki,baxiblar

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ruhi · 8 Oktyabr 2015 20:3800

    VALLAH ele qorxurdum ki hacansa yoldaslmln zibili olmusdu tumende dusunurdum hacansa oglu geler axdarar

    Cavab yaz
  • Anonim
    xudat · 9 Oktyabr 2015 20:4800

    Yaxwi oldu baglandi.Mikayilin wouda baglansa ela olar. Lap bezdirib camaati gic gic hereketleri ile.

    Cavab yaz
  • Anonim
    xumar · 18 Oktyabr 2015 21:3400

    Baglanasi verliwler qoyub bunami goz dikdiler ne olmuwdu xalqin yaxinlarni tapib sevindirirdi.daha bununlada acilan deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    nurlan · 19 Oktyabr 2015 16:2400

    Xosqedem insanlara bu qeder komek etdi heyif ki insanlar onun kömeyini görmedi

    Cavab yaz
  • Anonim
    naməlum. · 25 Oktyabr 2015 14:3700

    Xahiş edirəmki birinin ayağı büdrəyəndə dahada dartıb yıxmayasınız ,dəstəkləmək lazımdır yıxmaq yox.Axı Xoşqədəm çoxlarını tapdı .Heçnəyi demirəm,onun surya kimi yerə ürəklə getməyi nəyə desəniz dəyər .

    Cavab yaz
    • Anonim
      seva · 26 Oktyabr 2015 21:2600

      cox yaxwi olub baqlandi.heqiqeten seviyesiz verliwier idi.hayat sen ne qeribesen serialinda baqlasaydilar bytyn azerbaycan xalqi adindan size minetdar olardiq.

      Cavab yaz
  • Anonim
    seva · 26 Oktyabr 2015 21:1900

    yaxwi oluvb baqlqndi hec bir aydan sonra da qayitmasin .AMIN

    Cavab yaz
  • Anonim
    seva · 26 Oktyabr 2015 21:2200

    heyat sen ne qeribesen serialida baqlansaydi bytyn azerbaycan xalqi adindan size tewekyr ederdin .xahiw edirik .

    Cavab yaz
  • Anonim
    edik · 29 Oktyabr 2015 17:1100

    xowqedemden yaxwi women olar

    Cavab yaz
  • Anonim
    æ · 30 Oktyabr 2015 10:0100

    Cox pis cox uzuldum sebirsizlikle gözluyuruk sizi Xowqedem xanim

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zehra · 1 Noyabr 2015 22:4400

    Men deyiremki baglanmiyaydi ama bir adam geldimi o gunde onun meselesi deyileydi ve ya sokkk sokkk olacaqsiz deyib adamı infakt etmeyeydiler ama maraxli aparcidi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Roma · 6 Noyabr 2015 15:4700

    Cox heyf ki insanları bir birine qovuşduran bir verliş baqlandi.Cox lazimli verlişdi.Azerbaycana ancaq şou verlişleri yaraşir......Yeqin bu verliş kimlerinse maraqinda deyil...Axi bu yaziq insanların uzunu guldururdu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Roma · 6 Noyabr 2015 15:4800

    fuu

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sevine · 9 Noyabr 2015 03:3700

    Xoşqədəm hec utanmırsan insanlardan pul tələb edirsiniz iyki efirdən getdiniz Ayıb olsun

    Cavab yaz
  • Anonim
    SƏBINƏ · 9 Noyabr 2015 03:4600

    XOŞQƏDƏM efirdən gedəndə çox sevindim sizi efirdə görmədim həqidən çox sevindim yenə qayıtmıyın səsini eşidəndə əsəbim pozulur iy günlər

    Cavab yaz
  • Anonim
    Filiz · 9 Noyabr 2015 04:0400

    Xoşqedm hanım asılında doğuşnan ailə kurmusunuz bence Azərbaycanda insanlar var demək olarki ben azeribaycanıyam amma Türkiyede kalıyorum Teşükkler ediyorum

    Cavab yaz
  • Anonim
    ARZU · 9 Noyabr 2015 14:5600

    Xoşqədəm hec utanmırsan səni ans dən qovublar yenidən qayıtdın yeni veliş acırsan insanlarda üz var.Sen yenə qaydacaqsan qovanda çox sevinmişdim indi qaydırsan

    Cavab yaz
  • Anonim
    axan · 23 Noyabr 2015 01:5200

    Salam xosqedem teze verlısnızın adı nedı

    Cavab yaz
  • Anonim
    Lale · 23 Noyabr 2015 07:5700

    Kas baglanmayaydi men bu verlisi nece izleyirdim.Ne qeder insanlari sevindirirdi Xosqedem xani.Goresen yene acila biler bu verilis?

    Cavab yaz
  • Anonim
    salam · 29 İyun 2016 21:3400

    xosqedemin nese

    Cavab yaz
  • Anonim