Kulinariya

İrəvan kətəsinin hazırlanması - Usta öz sirlərini açır - VİDEO

7 Dekabr 2019 15:12
11 Şərh     Baxış: 4 638

Milli.Az Lent.az-a istinadən oxucularına növbəti maraqlı resepti təqdim edir.

Bu dəfə sizi sosial şəbəkədə "EV YEMEKLERİ" adı ilə məşhur olan səhifəyə istinadla İrəvan kətəsinin hazırlanması ilə tanış edəcəyik.

Tərkibi:

400 qram un, 25 qram duru yağ, 1 stəkan qatiq, 1 ədəd yumurta, 1 paket qabartma, 1 paket vanil.

Hazırlanması:

Unu, yağı ləyənə əlavə edib umac hazırlayırıq. Umacın içərisinə yumurta, qatıq, vanil və qabartma tozu əlavə edib yumşaq xəmir yoğururuq. Xəmiri yoğurduqdan sonra kündələyib selafona büküb soyuducuya qoyub 30 dəqiqə saxlayırıq. Bu zaman ərzində xəmirin içliyini hazırlayırıq. Bunun üçün tavaya un əlavə edib qovururuq. Qovurduğumuz unu ələkdən keçirir və tam soyuduqdan sonra içərisinə şəkər tozu, vanil, duru yağ əlavə edib yaxşıca yoğururuq.

Kündəmizi soyuducudan çıxarıb, bir neçə kündələrə bölür, üzərini unlayıb açırıq. Açdığımız xəmirin içərisinə içlik əlavə edib, rulon şəkilində bükürük. Bükdüyümüz şirniyyatı yenidən bükülü şəkildə oxlovla açırıq. Təxminən bir barmaq qalınlığında olmalıdır. Yumurta ilə sarıkökü qarışdırıb xəmirin üzərinə çəkirik. Sonra kətələri formada kəsib, bişirəcəyimiz listə yığıb sobaya yerləşdiririk. Təxminən 30-40 dəqiqə bişdikdən sonra servis edirik.

Nuş olsun!

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

11 Şərh:

  • Anonim
    asi · 7 Dekabr 2019 15:2893

    Bu resepti yutubda gördüm, çox bəyəndim.. Maraqlıdı.. Bu cür kətə içliyi görməmişdim).. Biz başqa edirik.. Əllərinə sağlıq xanımın..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tanimadinmi;) · 7 Dekabr 2019 17:2660

      Her gun yemek sirniyat paylasir.bildiyim qederi ile yasi az ve ozude seker xestesidir xanim,birde basqa saglamliq baximindan prablemi var. Bu qeder aci ,sirin yagli hazirlayib yeyirler neticede canlarida nasazdir

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 7 Dekabr 2019 18:3240

        Tanımadım)..Xanıma şıfa diləyirəm, gənc yaşlnda sağlamlıq probleminin olmasına heyifsiləndim..Bişirdiklərini xoşlayıram, izləyirəm)..

        Cavab yaz
  • Anonim
    Tənqidçi · 7 Dekabr 2019 18:0530

    İrəvan kətəsi nə idiye???

    Cavab yaz
    • Anonim
      Mahir · 7 Dekabr 2019 18:3044

      Mende eseblesirem bu irevan ketesi sozunden. Herden ermeni ketesi deyirler. Ele en yaxsisi Azerbaycan ketesi desinlerde.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 7 Dekabr 2019 19:0354

        Sözün düzü ermeni ketesi deyende men de hirslenirem

        Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 7 Dekabr 2019 18:2451

    Bu yay Bakı kəndlərinin birində, magazada bir yoldaş buna Yerevan kətəsi dediyinə görə danlamışdım, həmin gündən bu kətənin adını dəyişib Göycə kətəsi qoyub). Elə o yoldaşın özü də Qərbi Azərbaycandandı əslən)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 7 Dekabr 2019 18:2530

    Bu danishan Xeyalenin sesidi deyesen.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 7 Dekabr 2019 18:4155

    O gün podruqam kete bisirdi sorqoqal ici kimi iç duzeltdi amma sirin iclik. Bisdi isti isti yedik.Super yumsaq dadli Sonra bolduk Men hardasa 20-25 dene getirdim eve seheri yeyende gordum berkdi bisende yediyimiz yumsaklikda deyildi niye berkimisdi bilmedim.dadi ici hamisi yerinde

    Cavab yaz
    • Anonim
      Səndən · 8 Dekabr 2019 13:0107

      soruşan oldu?! Bizə nə?!

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 8 Dekabr 2019 17:3631

        Bəli menden sorusan oldu ve Hemen adam oxudu burani. Sen niye yanirsan?? Bize ne demə denən mənə nəəə.. Kütle adindan danisma bildin ! Seni ele güne qoyaram buralara girmek üzüne hesret qalarsan.

        Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ