Kulinariya

Ən gizli və ideal blinçik resepti

29 Oktyabr 2018 07:00
16 Şərh     Baxış: 22 134

Bişirməyə alışdığınız blinçik xəmiri reseptini bir kənara qoyun.

Çünki Milli.Az daha dadlı resept təqdim edir. Bu xəmir rus kulinarlarının hər kəsdən gizlətdiyi reseptdir.

Tərkibi:

600 ml su
600 ml süd
1,5 stəkan un
1,5 stəkan kartof nişastası
4 ədəd yumurta
1 ç/q duz
3 x/q kərə yağı
3 x/q şəkər tozu
yarım ç/q vanil

Hazırlanması:

Telçırpıcı ilə yumurtaları çalın, yavaş-yavaş üzərinə şəkər tozu, duz və vanil tozu əlavə edin. Qarışdırmağa davam edərək, südüdə tökün. Un və nişastanı da kütlənin üzərinə səpin. Yağı su hamamında əridib, xəmirə tökün. Sonda isə isti su əlavə edib, qarışdırın. Xəmiri 30 dəqiqə ərzində kənara qoyub, gözlədin. Sonra isti tavaya 1 kiçik çömçə qədərində əlavə edin. Xəmiri tavanın dibinə hər tərəfli yayın. Hər iki tərəfini bişirib, üst-üstə yığın. İstədiyiniz içlik seçib, süfrəyə verin. Ertəsi gün hər kəs sizin ideal blinçiklərinizdən danışsın. (publika.az)

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

16 Şərh:

  • Anonim
    asi · 29 Oktyabr 2018 09:4743

    Salam.Axırki mənim sevimli səhifəm yeniləndi).Rus kulinar hər kəsdən gizlətsə də Millidən gizlədə bilməyib reseptini.Millinin casusu yaxşı işləyib)). Amma inciməsin o urus pover, mənim bəyəndiyim resept olmadı). .Bişirməyi düşünmürəm..Lakin indi blinçik bişirəcəm ayrısın..Burada resepti gördüm uşaqlardan soruşdum ki, istəyirsiz?? Onlar da sağ olsun " yox" deməyə dilləri gəlmədi, hə dedilər)). Gedim bişirim..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 29 Oktyabr 2018 09:5744

      Məndə bu gün reseptdə "Şah plov"dur.Hələ qurdalanıram,axot yoxdur.İrezkiyy duracağam yerimdən:)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 29 Oktyabr 2018 10:5633

        Salam Sabahınız xeyir Esranur xanım necesiz?gözel insan ❤️Deyirem siz İrezkiyy dursaz day sizi dayandırmaq mümkün olmayacaq hee??Onda size kolay gelsin:))O Şah plovdan dadmaq isterdim??(((

        Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 29 Oktyabr 2018 12:3231

        Onda sən qallxmışkən iki şah elə)) birini də göndər gəlsin biz tərəflərə))..Mən blinçikıəri hazırladım artıq), bir qazan da şorba), indi də gedim görüm yutubda nə bəyənirəm, nə var bişirməli)).. Bu arada bizdə qar yağıb, hava soyuqdu, əsl qış yeməklərinin havasıdı)..

        Cavab yaz
      • Anonim
        Serhci · 29 Oktyabr 2018 13:3842

        Ehtiyatdi ol zeherelenen olmasin

        Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 29 Oktyabr 2018 09:5012

    Salam,xanımlar.Mən blinçiki tavada edirəm çox vaxt.Amma,qonaqlıq olanda,Krep aparatı ilə bişirirəm.Kimdə yoxdursa,ala bilər.Çox məsləhətlidir.Blinçik çox nazik çıxır.Mövzudakı blinçik isə,daha çox qalın blinçikə,krepə yaxındır.Sevmədim resepti.Hamar,parçalanmayan blinçik istəyirsinizsə,yumurtanı bol edin.1 vedrə sudan, 4 yumurtadan gözlənilən effekti almaq olmaz.

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 29 Oktyabr 2018 09:5713

      Salam.Mən stəkanla ölçürəm.1 st südə 1 yumurta, yarım st un ( biraz az yarımdan) götürüb sayına görə artırıram ölçünü)).

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 29 Oktyabr 2018 11:2824

        Asi sabahın xeyir ❤️necesen?Metbexin qoçaq qızı:))

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 29 Oktyabr 2018 12:3312

          Salam Ebru.Çox sağol, sən necəsən??.. mənim mətbəximə göz dəyib , artıq qoçaqlıq edə bilmirəm)) ayda bur dəfə yadlarına düşsə verirlər nəsə.

          Cavab yaz
          • Anonim
            suzan · 29 Oktyabr 2018 15:3910

            Salam əziz xanımlar. Necesiz?

            Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 29 Oktyabr 2018 15:4612

            Hemişe yaxşı olasan Asi❤️Çox sağ ol mende yaxşıyam.Heqiqeten göz deyib eyy senin metbexine day gec gec verirler gören niye bele?Deyirem belke üzerlik yandırasa bir buralara hee?:)))Amma tez tez yenilik edseler yaxşı olar nese örenirik burdanda seninde maraqlı metbextle bağlı paylaşımların olur bilmediyim senen örgenirem buna göre sene ayrıca teşekkür edirem var olasan.❤️❤️

            Cavab yaz
        • Anonim
          Damla · 16 Noyabr 2018 08:4710

          Çox şey öyrendim sizden çoxx sağ olunuz

          Cavab yaz
  • Anonim
    111 · 29 Oktyabr 2018 16:4150

    1,5 stəkan kartof nişastası??????????????? Adam qatdanmaz ki)))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    xelilov aydin · 29 Oktyabr 2018 19:3900

    ooo coooooooox nefis

    Cavab yaz
  • Anonim