Adidas yeni bazarlara çıxır, bu addım isə e-commerce brendinin daha bir böyümə hədəflərindən biridir.
Milli.Az facemark.az-a istinadən bildirir ki, kompaniya mövcudluğunun coğrafiyasını genişləndirmək haqqında düşünür, eləcə də potensial alıcının məhsul almasını genişləndirir.
Yeni regionların özlərinin pərakəndə bazarı və ayrıca -e-commerce bölməsi yoxdur.
Təkcə Qazaxıstan bazarında isə Adidas, Reebok və firma autletlərinin olduğu 25 mağaza fəaliyyətdədir.
Hazırda isə çatdırılma müddəti regiondan asılı olaraq 5-7 gün çəkir.
Adidas-ın belə bir addımı isə həm də onunla bağlıdır ki, kompaniya məhsulun müştərilərə çatdırılma müddətini aşağı salmaq istəyir.
Yenilik ilə şirkət adıçəkilən bazarlarda müştərilərin seçim və ehtiyaclarını analiz edəcək, e-commerce saytının funksionallığını artıracaq və potensial müştərilərinə yeni xidmətlər təklif edəcək.
Milli.Az