Maraqlı

Bakıda ruh kameralara düşdü - VİDEO

7 Dekabr 2019 16:00
8 Şərh     Baxış: 2 207

Zabratda müşahidə kameralarına maraqlı görüntü düşüb. 

Milli.Az Sputnik Azərbaycan-a istinadən xəbər verir ki, gecə bir evin müşahidə kameralarına ruhun görüntüsü düşüb.

Videoda ağ kölgənin hərəkət etdiyi aydın şəkildə görünür.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

8 Şərh:

  • Anonim
    asi · 7 Dekabr 2019 16:3022

    Həə, özdə deyəsən rəhmətliin başını bədənindən ayırıb öldürüblər, indi başın ruhu bədəndən ayrı yuvarlanır küçələrdə))...

    Cavab yaz
  • Anonim
    İkqar · 7 Dekabr 2019 16:3100

    Maraqlıdı nəsə.nə ola bilər o

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aysu · 7 Dekabr 2019 16:5050

    Bu ruh qogalin ruhudu nenedende qacib babadanda amma gizli kameradan qaca bilmeyib

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 7 Dekabr 2019 17:43100

    Maraqlidi goren kimin ruhuduuu.???Yeqin rehmetlik ölenden sonra evin satiblar gedib menziline gorub yad adamlardi indi de qalib axtara axtara .Gülmeli ehvalat danisim Asiq Ulduz xanim danisib demeli eri rehmete gedenden sonra Ulduz qizi Sedaqetnen gocubler Bakiya bir gün deyir kuxnadan ecaib ses geldi Qiz deyib Mama birden atamin ruhu olar eee ses gelir Ulduz da deyib ay qiz atan bu evi tanimir Gele bilmez.O ölenden sonra Sumqayita geldik ))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra Ibrahimli(Samaxi) · 7 Dekabr 2019 18:0120

      Sumqayitdan Bakiya geldik yazacağdim ))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ş R. · 7 Dekabr 2019 18:3510

    Əyər ruh dünyanın müxtəlif ölkələrində olursa niyə bizdə olmasın.Bu ruhdan çox şaravoy (kürəcikli ) ildrıma oxşayır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    aea · 7 Dekabr 2019 22:1700

    ))) ruh....

    Cavab yaz
  • Anonim
    MEHMAN · 7 Dekabr 2019 22:2710

    GÖZLƏ GÖRÜNƏN DÜNYA VAR GÖRÜNMƏYƏN DÜNYA VƏ VARLIQLAR VAR BU MÜTLƏQ VAR.DÜNYA GÖRÜNMƏYƏN TƏRƏFDƏN İDARƏ OLUNUR BİZ DƏRİNDƏN ANLAMADIĞIMIZ ÜCÜN GÜLÜRÜK AMMA MƏHƏMMƏD PEYĞƏMBƏR DEYİB ALLAH ONA RƏHMƏT ELƏSİN --MƏN BİLDİKLƏRİMİ SİZ BİLSƏYDİZ AZ GÜLÜB COX AĞLAYARDIZ.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ