Sağlamlıq
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 9.9%-dən
Depressiyaya təbii zərbə
18 Dekabr 2014 14:14
0 Şərh
Baxış: 1 149
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 9.9%-dən
Gün ərzində ən azı iki meyvə yemək depressiyadan qaçmaq üçün kifayətdir. Bunu Kvinslend Universitetinin alimləri izah ediblər. Araşdırmada Avstraliyadan 6 min qadın iştirak edib. Trend xəbər verir ki, bu barədə "SBS" radiosu məlumat yayıb.
Gündə minimum iki porsiya meyvə yeyən qadınlar bundan az meyvə yeyənlərə nisbətən ruh düşkünlüyündən daha az əziyyət çəkirlər. Lakin alimlər tərəvəzdən istifadə ilə ruh düşkünlüyü arasında əlaqə aşkar etməyiblər.
Onlar gələcəkdə meyvə və tərəvəzlər arasında fərqin araşdırılmasının vacib olduğu qənaətindədirlər. Alimlərin fikrincə, fərq meyvələrdə iltihab əleyhinə birləşmələrin və resveratrol kimi antioksidantların tərəvəzlərə nisbətən çoxluğu ola bilər.
Bundan əvvəl aparılmış digər araşdırmada isə müəyyən olunub ki, psixi sağlamlığın yüksək göstəricilərinə malik şəxslərin 33,5 faizi gündə minimum beş porsiya tərəvəz və meyvə yeyir. Onlar həyata nikbin baxır, sevincli, özlərinə əmin olur, ətrafdakılarla yaxşı münasibətlərə malik olur və ruhi güclərini tez bərpa edə bilirlər. Daha az miqdarda meyvə-tərəvəz yeyənlər arasında belələri yalnız 6,8 faiz təşkil edir.
Milli.Az
Gündə minimum iki porsiya meyvə yeyən qadınlar bundan az meyvə yeyənlərə nisbətən ruh düşkünlüyündən daha az əziyyət çəkirlər. Lakin alimlər tərəvəzdən istifadə ilə ruh düşkünlüyü arasında əlaqə aşkar etməyiblər.
Onlar gələcəkdə meyvə və tərəvəzlər arasında fərqin araşdırılmasının vacib olduğu qənaətindədirlər. Alimlərin fikrincə, fərq meyvələrdə iltihab əleyhinə birləşmələrin və resveratrol kimi antioksidantların tərəvəzlərə nisbətən çoxluğu ola bilər.
Bundan əvvəl aparılmış digər araşdırmada isə müəyyən olunub ki, psixi sağlamlığın yüksək göstəricilərinə malik şəxslərin 33,5 faizi gündə minimum beş porsiya tərəvəz və meyvə yeyir. Onlar həyata nikbin baxır, sevincli, özlərinə əmin olur, ətrafdakılarla yaxşı münasibətlərə malik olur və ruhi güclərini tez bərpa edə bilirlər. Daha az miqdarda meyvə-tərəvəz yeyənlər arasında belələri yalnız 6,8 faiz təşkil edir.
Milli.Az
DİGƏR XƏBƏRLƏR
XƏBƏR LENTİ
-
Dünyanın ən bahalı BUNKERLƏRİ
-
Müxtəlif geyimlər üçün hansı yuma rejimini seçmək daha YAXŞIDIR?
-
Gecə turizmi üçün ən yaxşı şəhərlərin SİYAHISI
-
Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR
-
Küçədə itlərin hücumundan necə qorunmaq olar?
-
Çiyələk mürəbbəsi neçə dəqiqə qaynadılır?
-
Kobaxidze Paşinyanı təbrik etdi
-
"Həyat əclafdır, amma buna dəyər": Şakira Pikenin xəyanətindən DANIŞDI
-
Çörək mayası çox olarsa nə baş verər?
-
Bağçaların baş bəlası olan ilbizlərə qarşı təbii həll yolu
-
Günün qoroskopu: Bu gün eşq həyatında şanslı gündür
-
İlkin rəsmi nəticələr açıqlandı - YENİLƏNİB
-
İsrail İran ərazisindən buraxılan raketləri zərərsizləşdirib
-
"Fənərbağça"da Aziz Yıldırımın ilk transferi
-
13 yaşlı oğlu Azərbaycan pasportu aldı
-
İraqda zəvvarları daşıyan avtobus yandı - 25 ölü var
-
Danimarka - Ukrayna matçı dayandırıldı - faciəvi səbəb
-
Ermənistanda seçici fəallığı ilə bağlı statistika açıqlandı
-
Paşinyanı ilk o, təbrik etdi - FOTO
-
Aylardır ki, oğlunun qəbrinin yanında yatır - FOTOLAR
-
“Ondan incidim, dedim ki, Yuri Qusman məni o boyda rollara çəkir, amma sən...”
-
Perez yenidən "Real Madrid"in prezidenti seçildi
-
Tramp: ABŞ və İran sazişin imzalanmasına çox yaxındır
-
General-polkovnik şəhid övladları ilə bir arada: Çövkən üzrə Dünya Çempionatı başladı - FOTO





