Dünya

Qızının sinif yoldaşına vurulan yaşlı qadın hislərinə qurban getdi - FOTO

10 Dekabr 2019 11:04
10 Şərh     Baxış: 6 787

Azyaşlı ilə intim münasibət yaşayan qadın saxlanılıb.

Milli.Az Nyu-York Post-a istinadla xəbər verir ki, qızının valideyn iclasında iştirak edən 36 yaşlı qadın məktəbdə görüb, xoşlandığı 14 yaşlı oğlanla "Snapchat" vasitəsi ilə tanış olaraq, onunla avtomobilinin arxa oturacağında intim münasibət yaşayıb.

Rheta Leanne Melvin adlı 36 yaşlı qadın cinsi əlaqədə olduğu günün səhəri polis tərəfindən saxlanılıb. O, ifadəsində səhvini boynuna alıb.

14 yaşlı oğlan ifadəsində bildirib ki, qadın ona çılpaq şəkillərini göndərib və ondan da lüt fotolar istəyib. O, qadının onu görüşə və cinsi əlaqəyə girməyə məcbur etdiyini söyləyib.

Məsələ ilə bağlı araşdırmalar davam etdirilir.

Qeyd edək ki, cinsindən, könüllü və ya məcburi olmasından asılı olmayaraq yaşı 18-dən az olanla cinsi əlaqədə olmaq təcavüz sayılır və cinayətdir.

İsmayıl
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

10 Şərh:

  • Anonim
    Heyat · 10 Dekabr 2019 11:2162

    Ay balam bu arvadlar niye qizib bir tike usaqlara cumurlar?Yaxsi deyek ki arvad qizib bes bu 14 yasli usaqda bu hal ne tez bas verib?Adam bele seyler oxuyub bilenden sonra qonsuda qohumda oglan usagi gorende yasmaq tutmaq isteyir.Ne pis zemane bizleri haqladi.Zaman ele oldugudur sadece bezi insanlar alcaq yollar tutdular.ALLAH komeyimiz olsun Insallah.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Asim · 10 Dekabr 2019 11:3337

      mən uşaq olanda 12 yaşımdan beləydim

      Cavab yaz
      • Anonim
        Heyat · 10 Dekabr 2019 20:5830

        Yaz yapisdir yaxana.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka · 10 Dekabr 2019 11:4011

    Bu defe nedense gunahi oglanda gordum qadin gozeldi oglan qadina gozu dusub ama her haliyla gunahin boyuyi qadindadi ozu de bir anadi oz ovladina kimse o hissi yasadarsa nece olar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 10 Dekabr 2019 12:0038

    Vallah,hələ də bu boyda arvadların körpə uşaqlarla belə işlərinə inanmıram.Çünki,o boyda eşşək o münasibətdən nə hiss əldə edəcək??Mənə elə gəlir belələri ya psixdir,ya da yalan söhbətdir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Səməd · 10 Dekabr 2019 12:0920

      Kişi pedofil ola bilir, qadın yox? Sadəcə uşağı yoldan çıxarmaq asan olub deyə bunu edib şərəfsiz.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 10 Dekabr 2019 12:1535

        Mən başqa şeydən danışıram,Səməd məllim

        Cavab yaz
    • Anonim
      Rufet · 10 Dekabr 2019 12:5830

      Bəzən sənin körpə dediyin 14 yaşlı oğlan elə oyunlar çəxarar ki...İnternet sağ olsun

      Cavab yaz
  • Anonim
    Vusal · 10 Dekabr 2019 12:2321

    Day qadin neynesin dunyada day hami lqbt destek olur...ingiltere cempionatinda butun kapitanlar onlari bayragi ile cixmishdilar...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 10 Dekabr 2019 15:1330

    36 yaş yaşlı qadin deyil axiii??? yaziq sinif yoldasi İndi bu qiz sinif yoldasinin uzune nece baxir vay vaşşş...Yadiniza salin Eger Zuleyxa korpe Yusife vurulubsa heyatdaaa her sey olur anlamina gelir.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ