Hava

Bazar gününə olan HAVA PROQNOZU

4 Dekabr 2021 12:08
20 Şərh     Baxış: 2 580

Dekabrın 5-də ölkə ərazisində gözlənilən hava şəraiti açıqlanıb.

Milli Hidrometeorologiya Xidmətindən Milli.Az-a verilən məlumata görə, Bakıda və Abşeron yarımadasında dəyişkən buludlu olacağı, arabir tutulacağı, əsasən yağmursuz keçəcəyi gözlənilir.

Arabir güclənən cənub-qərb küləyi əsəcək.

Abşeron yarımadasında gecə 6-9° isti, gündüz 11-14° isti, Bakıda gecə 6-8° isti, gündüz 11-13° isti olacaq.

Atmosfer təzyiqi 763 mm civə sütunundan 758 mm civə sütununa enəcək. Nisbi rütubət 60-70 % olacaq.

Dekabrın 5-6-da Abşeron yarımadasında gilavar küləyinin arabir güclənəcəyi gözlənilir ki, bu da bəzi meteohəssas insanlarda narahatlıq hissi yarada bilər.

Azərbaycanın rayonlarında əsasən yağmursuz keçəcək. Gecə və səhər saatlarında duman olacaq.

Qərb küləyi bəzi yerlərdə arabir güclənəcək. Havanın temperaturu gecə 1°şaxtadan 4°-dək isti, gündüz 10-15° isti, dağlarda gecə 4-9° şaxta, gündüz 3-8° isti olacaq.

Milli.Az

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

20 Şərh:

  • Anonim
    ~Goy~Gozlu~ · 4 Dekabr 2021 12:11531

    Salam olsun hamiya ehaliniz daima gozel olsun....!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 4 Dekabr 2021 12:54171

      Aleykum salam gözəl qiz(*****)Çox sağ olun sizinlə bahəm:).

      Cavab yaz
      • Anonim
        ~Goy~Gozlu~ · 4 Dekabr 2021 14:2540

        Cumlemizden canim❤

        Cavab yaz
  • Anonim
    ~Goy~Gozlu~ · 4 Dekabr 2021 12:13420

    Candan ote bir can varmiw ve onunda adi evlatmiw...!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 4 Dekabr 2021 12:5790

      Düzdü.Allah bütün balaları qorusun..

      Cavab yaz
      • Anonim
        ~Goy~Gozlu~ · 4 Dekabr 2021 14:2630

        Amin❤

        Cavab yaz
  • Anonim
    ~Goy~Gozlu~ · 4 Dekabr 2021 12:17361

    Мы дарим детям жизнь а они нам _ её смысл...!

    Cavab yaz
  • Anonim
    ~Goy~Gozlu~ · 4 Dekabr 2021 12:19130

    Женя Тополь мой сын мп3....

    Cavab yaz
    • Anonim
      KİKİ · 4 Dekabr 2021 18:5120

      nə marağlidi çox vaxt,"statuslara" uyğun mahinlar,qoyursuz!)

      Cavab yaz
  • Anonim
    ~Goy~Gozlu~ · 4 Dekabr 2021 12:1980

    Irade Ibrahimova qizim mp3...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 4 Dekabr 2021 12:56631

    Hər kəsə salam olsun..Murad qardaşım necəsən?Görsənmirsən haralardasan?:)Nigar can sən necəsən?Balaca quzum necədi?(*****)Vaxt olanda yaz canım..****_u gözəl qiz sizdə salamm...

    Cavab yaz
    • Anonim
      **** · 4 Dekabr 2021 17:5130

      Ebrucan sənədə salam olsun))necəsən?)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 4 Dekabr 2021 20:1150

        Çox sağ ol ,sən soruşalı yaxşıyam.Sən necəsən??

        Cavab yaz
        • Anonim
          **** · 4 Dekabr 2021 21:2310

          Caaan yaxşı olasan))) şükür məndə babat))

          Cavab yaz
    • Anonim
      ebruşa indi · 4 Dekabr 2021 19:37443

      gök gözlüylə,likələr toplayanda, nə olurki?)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 4 Dekabr 2021 20:12622

        Heşat canıva azar olur!!

        Cavab yaz
      • Anonim
        bow ver · 5 Dekabr 2021 06:59284

        baw qowma, heyatda en boyuk uqurlaridi)))

        Cavab yaz
  • Anonim
    ?// · 4 Dekabr 2021 19:275114

    iki giji yenə,verib,baş-başa 'ikələrdə vererlər özlarina!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 4 Dekabr 2021 20:491762

      Burda bir düşük,qıjı varsa oda sənsən!Utanmırsada şər atmağa!Allah and olsun ki,mən özmə bu qədər like etmirəm!iki likə özmə iksdə,göy gözlüyə vermişəm.iki likə verə bilirəm.İstər inan istər inanma.Amma unutma şər atanı özün Allah elə şərə salarki.Bəsdidə bütüngün düşübsən arxamıca bütün qizdara şər atırsan nədi sənin dərdin?likə mən onda bütün şərhçilərdən,xaiş edirəm sənə çoxlu likə versinlər gözün doysun.Bəsdirdə adsız bütün gün adam şər atdın ayıbdı!

      Cavab yaz
      • Anonim
        ay · 5 Dekabr 2021 07:01258

        qiz uspokoysya)))

        Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ