Şou-biznes

"Günay anama onu etsə, üstündən xətt çəkərəm" - FOTO

5 Dekabr 2019 15:27
64 Şərh     Baxış: 16 669

Zaur Baxşəliyev "Bizimləsən"də taleyini müzakirə etdikləri bir ailədə qayınana-gəlin münasibətlərindən danışarkən öz ailəsindən sitat gətirib.

Milli.Az xəbər verir ki, aparıcı anasına qarşı həyat yoldaşı Günayın hansısa bir hörmətsizliyinə bağışlanmaz mövqeyindən də bəhs edib:

"Mənim gözümün qabağında 10 uşaq dayansın, 10 arvad dayansın, amma mənim anama qarşı edilmiş bir həqarəti, təhqiri, sərt bir baxışı olsa mən üstündən xətt çəkərəm". 

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

64 Şərh:

  • Anonim
    Legenda · 5 Dekabr 2019 15:34266

    Guya)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Günəş · 6 Dekabr 2019 09:2730

      Zaur bəy düzgün söyləyir, anaya hörmətsizlik olmaz.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Xoruz baba · 6 Dekabr 2019 12:5511

        Zaur söyləməsəydi... olardı?

        Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 5 Dekabr 2019 15:381911

    Bəs arvadının sənin üstündəki qadınlıq haqqı? Sən xətt çəkdin sildin onu, o da sənə haqqını halal eləməsə necə olacaq?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Turan · 5 Dekabr 2019 19:10621

      Ne haqq? Haq kishinin olub kishinin de olacaq.

      Cavab yaz
  • Anonim
    7 64 · 5 Dekabr 2019 15:45291

    Zaur bey ata anasini atanlar...onlari aparib sanatoriyaya qoyanlar sirinlik verib bir azcox qalsin bas..beynim dinceisin deyenler ....kas sizin kimi oqul olardi .

    Cavab yaz
    • Anonim
      kate · 5 Dekabr 2019 15:51113

      sizin dediyiniz kimi oğul olardi ifadəsi daha doğru olar

      Cavab yaz
  • Anonim
    1420 · 5 Dekabr 2019 15:48435

    yalansa , bes ananla niye yaşamırsan?bilirsenki gəlinlik eləmək qabiliyyətində deyil xanımın senin kimilərini coox eşidib coox görmüşük bala

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucuya · 5 Dekabr 2019 15:4994

    Bəs Ananın qadınlıq haqqı? Mən Zaura bu fikirlərinə görə təşəkkürümü bildirirəm.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucu · 5 Dekabr 2019 17:11234

      Ananın insan üzərində haqqı analıq haqqıdır, arvadının haqqı isə qadınlıq haqqıdır. Ona qadınlıq edib, övlad verib, nəslini davam etdirir, qayğısını çəkir və s. Zaur deyir ki "10 uşağım da olsa, 10 arvadım da olsa, anama qarşı hətta sərt baxışına görə hamısının üstündən xətt çəkərəm". İkisi də əziz olmalıdır, amma birinə görə digərinin bütün haqqını itirmək heçdə savab əməl deyil və ədalətli deyil.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Oxucuya · 6 Dekabr 2019 09:5712

        Analıq haqqı qadınlıq haqqından daha üstün və müqəddəsdir.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Oxucu · 6 Dekabr 2019 10:5151

          Müqəddəsdir ifadəsi ilə razıyam, çünki bu insan özü müqəddəsdir, ana əzizdir, əvəzsizdir. Lakin kimin haqqı daha üstündür, daha çoxdur üstümüzdə bunu biz bilə bilmərik, onu yalnız Allah görür, bizim ölçümüz səhv ölçə bilər, düzünü yalnız Allah bilir. Ər-arvad var ki, 50 il birlikdə yaşayıblar, bu 50 ildə arvadının kişiyə zəhməti anasının zəhmətindən çox olub. Və yaxud deyək ki bir ana tez rəhmətə gedib, oğlu yeyim böyüyüb, amma 40 illik ailə həyatı olub, arvadının onun üstündə 40 ilin haqqı var. Bu geniş mövzudur, qısacası, bir qarışqanın belə haqqına girmək olmaz, nəinki həyat yoldaşı, uşaqlarının anasının

          Cavab yaz
          • Anonim
            Oxucuya · 6 Dekabr 2019 11:1910

            Söhbət Analıq haqqını yerinə yetirən ANAlardan gedir. Yerinə yetirə bilməyən, yəni dünyasını dəyişən və yaxud da yerinə yetirmək istəməyən analardan getmir.

            Cavab yaz
          • Anonim
            Oxucuya · 6 Dekabr 2019 11:2212

            Ana oğlu ilə birlikdə 50 il yaşasa, təbii ki, Ana baxar. Oğul evlənəndən sonra da Ana baxmalı deyil ki?

            Cavab yaz
            • Anonim
              Oxucu · 6 Dekabr 2019 14:4021

              Mənim nə dediyimi doğurdan anlamırsız, yoxsa sərf eləmir deyə anlamamazlıqdan gəlirsiz?

          • Anonim
            Oxucu · 6 Dekabr 2019 11:2241

            Anam sağ olsaydı onu bu dünyada heç kimə dəyişməzdim. Amma bu o demək deyil ki, vicdanımı, ədalət hissimi itirməliyəm, yoldaşımın və ya digərlərinin haqqını itirməliyəm. Düşünmək lazımdır ki, Zaur dediyi kimi eləsək, üstündən xətt çəksək, onun haqqı məni tutacaq axı bir gün, mənim də əməyim itəcək axı bir gün. Bir qadını qoruyanı ancaq oğlu olmalıdır? Bəs ər? Bəs övladı olmayan qadınlar neyləsin əri onu silsə? Ədalətin pozulduğu, haqsızlığın baş verdiyi yerdə müqəddəs heçnə ola bilməz.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Oxucuya · 6 Dekabr 2019 12:4010

              Bir gün Peyğəmbərdən (s) soruşdular: “Ya Rəsulallah Ananın haqqı nə qədərdir?” Buyurdu: “Əgər səhralarda olan qumların sayı və yağışın damcıları qədər ananın xidmətində olsan, bu, onun qarnında bir gün olmağını belə əvəz etməz”.

            • Anonim
              Oxucuya · 6 Dekabr 2019 16:4411

              Bəlkə bu sualı özünüzə verəsiniz?

            • Anonim
              Oxucuya · 6 Dekabr 2019 16:4611

              Əri olmayan qadınları yaddan çıxarmısız deyəsən. Bəlkə o da sizə sərf eləmir?

            • Anonim
              Oxucuya · 6 Dekabr 2019 16:5011

              Ya da Siz anlamırsız və anlamamazlıqdan gəlirsiz.

            • Anonim
              Oxucuya · 6 Dekabr 2019 17:2811

              Mən Sizə Peyğəmbərimizin verdiyi cavabı sitat gətirdim. Burada anlaşılmayacaq nə var?

            • Anonim
              Oxucu · 6 Dekabr 2019 17:3920

              yəqin ki biz başqa-başqa mövzulardan danışırıq, xətlər qarışıb.

  • Anonim
    Anonimka. · 5 Dekabr 2019 15:5874

    Ehh hər kişi də edə bilmir axı övladına görə pis üzlü arvadla yaşamağa məcbur olur.Allah görür o gəlinləri ki, yaxşı qaynanaya ağız əyir və övladına görə ər evində onu saxlayırlar hörmətsiz olaraq.

    Cavab yaz
    • Anonim
      7 64 · 5 Dekabr 2019 16:11180

      Yaxsi qaynanaya agiz buzen vaxt gelecek ozude qaynana olacaq..ona da agiz buzecek gelni.Kim ne toker qasiqina o da cixar qarsisina...

      Cavab yaz
    • Anonim
      Suzan · 6 Dekabr 2019 00:5651

      Çox düz dediniz Anonimka. Allah heç bir evə qədir bilmiyen nankor gəlin çıxarmasın. Bir ömür əzablı həyat yasiyirsan. Sağlamlıq gedir əsəb çəkə çəkə

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimka. · 5 Dekabr 2019 16:01125

    12 ildir qaynanama heç vaxt hörmətsizlik etməmişəm inşəallah ki da etmərəm.Kaş ki, anamın gəlini də elə olaydı amma kaş ki , yaxşılığı qanmadı heç kim də o gəlini saymır artıq gəlin kimi

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonimkа · 5 Dekabr 2019 16:2143

      Özüne başga nik tapa bilmirsen?Niye başqasının nikı ile yazırsan?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonimka sinonimka · 5 Dekabr 2019 20:4231

        Heç henanin yeridir?!

        Cavab yaz
        • Anonim
          Anonimkа · 6 Dekabr 2019 11:2411

          Yuyulmamış çömçe,sinonim da varsan,antonim,birinci anonim sinonimdan seç

          Cavab yaz
          • Anonim
            Anonimka sinonimka · 6 Dekabr 2019 11:4210

            Men comceyemse sen de kefgir olarsan.!usaqsane get o yanda oyna.nik davasi eliyir.baby baby

            Cavab yaz
            • Anonim
              Anonimka · 6 Dekabr 2019 13:1700

              Eceb edirem,sene qalmayıb,yuyulmamış çömçe.Get çömçeni de ingilizce öğrenmeyi de yaz,menim üçün aqıllı çıxıb.

            • Anonim
              Anonimka · 6 Dekabr 2019 13:1900

              Yeni adamsız,yorulmadın iki nokta yazmaya?

      • Anonim
        Anonimka. · 5 Dekabr 2019 20:4712

        Mən bu niklə yazanda siz heç bəlkə də şərh yazmırdınız. Artıq 3-4 ildir bu niklə yazıram düzdü redko yazıram amma şərh

        Cavab yaz
        • Anonim
          Anonimkа · 6 Dekabr 2019 11:2611

          Ne vaxt yaxtmızan,heç yada qalmamısan,qalsayedun,men bu nikı özüme götürmezdim.

          Cavab yaz
      • Anonim
        Anonimka. · 5 Dekabr 2019 20:4732

        Diqqət etsəz sonda nöqtə var Anonimka.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Legenda · 5 Dekabr 2019 16:10132

    Hər oğul anasına hörmət tələb edir. Mənimdə yoldaşım deyib ilk gündən, anama qarşı səhvin olmasın. Amma silərəm, xətt çəkərəm uje yalan oldu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 5 Dekabr 2019 16:26153

    Anaya hörmət edən oğlan uşaqlarının da anasının hörmətini saxlamalıdı.. O sənin anandırsa, xanımın da öz uşaqlarının anasıdır..Onu da sən ananı sevən kimi sevən öz övladları var.. Odur ki, elə etmək lazımdır ki, nə gəlin anaya, nə də ana gəlinə hörmətsizlik etməsin.. Nə ana, nə də gəlin öz aralarında baş verən arvad qalmaqallarını bəzəyib düzəyib oğulun, ərin ovcuna qoymasın, öz aralarında həll etsin..Düzgün adam hörmətsizliyin təmələni axtarmalıdı, qərar verməzdən əvvəl..Ruslarda yaxşı bir söz var, deyirlər ki, günahsızı həbs edincə ən yaxşısı günahkarı sərbəst burax)...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonimka. · 5 Dekabr 2019 20:5131

      Bəs gəlin sözü başqa cür qəbul edib, yığıb dənciyinə əlinə bayraq edəndə nətər? Qaynana da dillənmir deyirlər pissən.Heç kim səhvsiz deyil amma gərək ki, qız anası qızını başa sala yaxşı ol, yaxşılığı itirmə deyə.Ta qalamaya qızını

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 5 Dekabr 2019 21:3154

        Gəlinin də fikirlərin oxumayınca sizə konkret fikir yaza bilmərəm).. Siz baldız kimi yazırsınız.. Bir az da özünüz kimi, yəni gəlin kimi yanaşın olanlara.. Onda bəlkə gəlin də nədəsə haqlı çıxacaq)...

        Cavab yaz
  • Anonim
    Duz danisan · 5 Dekabr 2019 16:30303

    Goresen bu Zaur ne vaxt artistliğin son qoyacaq?

    Cavab yaz
  • Anonim
    xumar · 5 Dekabr 2019 16:45112

    Senin anan yaxsidi zaur ancaq gunayin indi etdiklerine meselen geyimi her seyine qeder qarisan qaynana var onun hamama getmeyine qarisan qaynanalarda var sen ayri yasayirsan evde gunay qalmir butun gunu atvdedi her nemetde var esas senden ve qaynanadan aslidi birdeki sevginin gozu kor olur sen gunayi cox sevirsenki onun ne etdiyini gormursrn

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonimkа · 5 Dekabr 2019 17:0394

      Nagıl danişır da,men bunun sözlerine,voobşe TV ya çıxan aparıcı,mestnıy shou-"ulduzların" sözlerine inanmaq olmur kimde ne yoxdu,ondan danışır.Hamı özünü ideal,melek sayır,güya bunlardan yoxdu,amma tanıyanlar,bilenler bilir ki bele deyiller eslinde.Publikaya oynayırlar

      Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 5 Dekabr 2019 16:565615

    Ele hammi senin kimi deyir Amma nenem demiş arvad şirin olur. Anaya bir qoz)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 5 Dekabr 2019 17:081612

    Ayyyy Likeyeee baxxx ayyy fanatimmm, sevindinnn meni burda gormeyeee Allah seniii sevindirsinnnn :))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kamilla · 5 Dekabr 2019 17:5272

    Esraya.. Gordum laykin coxdur...men dislayk etdim)))))))) Dedim tarazliq pozulmasin

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra Ibrahimli(Samaxi) · 5 Dekabr 2019 17:5771

      Allah canıvu saq elesin .Ecceb eledin.

      Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 5 Dekabr 2019 18:1020

    Ailə içində olanlara belə ancaq kənar şəxslər öz fikirlərinə uyğun qiymət verirsə,bu mükəmməl sistemi ancaq alqışlamaq lazımdır:))

    Cavab yaz
  • Anonim
    " · 5 Dekabr 2019 18:47192

    Yeqin bele olub.Anasini birinci qeyd edib,sonra Günayin qorxusundan başlayib ,o xeberde verildiyi kimi,teriflemeye ki,Günayi bele sevirem falan filan.Arvadindan qorxdugu burdan ortaya çixir.Günay bazar günü proqraminda deyirdi ki,qizima mama baxir,o böyüdüb.Arxasinca da tez öz mamam ancaq deyirdi.Ordan görünür qaynanasini nece çox istemeyi.Zaurduda eline ekran düşüb.Ne isteyir deyir.Deyir belke kimise inandira bildi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zuni · 5 Dekabr 2019 18:54112

    Zaur Gunayla anan bir evde yawayanda daniwarsan camaatada agil verersen ayri yawayib qiraqdan agilli daniwan artist.Senede emekdar artist adi verseydiler sakitlewerdin

    Cavab yaz
    • Anonim
      !!!!!! · 5 Dekabr 2019 18:5850

      Əməkdar jurnalistdi uje!

      Cavab yaz
    • Anonim
      S. · 5 Dekabr 2019 20:4742

      He vallah danisirlar da ozleri ucun. Bir yerde qalmaq olare ancaq gerek qaynana da miz qoyan olmasin..ehhhh yarami tezelediz...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Janna · 5 Dekabr 2019 19:0630

    Dünya durduqca bizdə gəlin-qayınana sohbətləri,müzakirələri bitməyəcək ki bitməyəcək....

    Cavab yaz
    • Anonim
      D'Ark · 5 Dekabr 2019 19:5190

      Fairy kimi

      Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 5 Dekabr 2019 19:5481

    Zaurun ailəsini kənara qoyaraq fikrimi yazacam. Hələ evlənməmişdən çoox qabaq bir yazı oxumusdum. Qız oğlana deyir ki, ya məni ya ananı seç, məni seçmesen çıxıb gedecem. Oğlan da, gedende qapini ört anama soyuq olmasın demişdi. Elə ürəyimə yayılmişdi ki, cavab. sanki oğlanın anası mən idim)) ağzının kəsəri olan kişi arvad, ana elinde qalmaz heç vaxt. Dürüst, sözü bütöv, ağıllı kişi anası qəbahətlidirse bunu özü də çox yaxşi bilecek.. bilsin, lazım olan nedirse de özü etsin. Gəlin əsla həddi aşmamalıdır. Nə sözündə, nə hereketinde. Lüzumsuz yerə bir anaya qarşı həddi, məqsədi aşan hörmətsizliyi, ne menim ailemde atam qəbul etməzdi, ne de indi yoldaşım..heç olmasa her kes öz adamına göre hereket etsin. Evindekinin xasiyyətini bilərək.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 5 Dekabr 2019 20:0541

    Atam bir dəfə işdən evə gəldi, rəngi de qıpqırmızı. Yolda qohumla rastlaşıb, onların qapısın ağzında. İkisi söhbət edən əsnada həyətdeki gəlin ərini səsləyib, anan bayaqdan səni çağırır, gel səsini kəs deyib. kiməsə adi gəlse bele, bu ifade atami o qeder içinde narahat eləmişdi ki. Yəni adam var, atam kimi bu da ona böyük görüner, adam da var, hə yaxşı bu dəq gəlirəm deyib arvadına cavab da verər.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Alsu · 5 Dekabr 2019 20:3240

      Duzdur ailede her kes oz yerini bilmelidir. Qaynana da gelinde. Amma Zaur beyin bele cixisi da alqislanacaq bir Cixisdir. Her kes baxib ornek gotursun. Indi genclerde boyuklere qarsi hormetsizlik coxalib. Arvadlarinin sozuynen durub oturan analarini atan oglanlarda az deyil. SAG OLSUN ZAUR BEY ANSINI BELE SEVEN QIYMET VEREN SEXSIYYETLER AZALMAQ EVEZINE COXALSIN INSALLAH.

      Cavab yaz
  • Anonim
    ...... · 5 Dekabr 2019 20:3581

    Zaur da danışır, arvad şotuna daydaylı olub, xətt çəkə bilməz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Gunel · 5 Dekabr 2019 21:2560

    Cox eziyyet cekirsen bunu hammiz yaxsi bilirik, o saclarin bowuna agarmadi, herseyden elave apardigin verliw boyug guc sebr teleb edir, cunki her adamda o derdlere tab getirecek urek yoxdur, by barede sene boyug alqiw duwur heqiqeten, amaa aile baximindan bu movzuda qeyretli ailelerin 90 faizi beledir, herseyden once ANA, ama normal ailede olan insanlar ANADA isdemezki ovladi ailesiyle pis olsun, nece deyerler ne wiw yansin ne kabab, sadece ozun ele daniwdin ki, guya yerde qalanlar hami ailesin sora ananin sozu bawqa curde catdira bilerdin fikrini......bir prafisanal aparici olaraq.....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 5 Dekabr 2019 21:461012

    Daima bizdə bitməyəcək mövzudur.Belə mövzularda ortada həmişə oğul qalır.Məncə,oğulu itirməkdən qorxan ana yumşaq olmalı,ərinin gözündən düşəcəyindən ehtiyat edən gəlin,bu oğulu o qadının dünyaya gətirdiyini unutmamalıdır.Zaurun bu sözünü isə heç də alqışlamadım.Bu sözü deyən biri var tanışların içində.Adam arasında bu sözü deyir,arvad amma küncdə dur,otur,oturma,anangilə getmə desə,dilini qoyur qarnına,elə də edir.Normal kişi bu sözü heç deməz də.Normal kişinin zatən normal düşüncəli qadını və normal düşüncəli anası olur.Gəlin-qaynana münaqişəsi daima hörmətsiz oğulun ailəsində olur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    sofu · 5 Dekabr 2019 22:0872

    ananin oz yeri arvadin oz yeri qarisdirmaq olmaz qaynana qelinden ne isteyir qelin ozunu qelin kimi aparmalidir indiki qelimlerin terbiyeleri yoxdur

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sofuya · 6 Dekabr 2019 09:5512

      Fikirləriniuzlə razıyam. İndiki gəlinlərin bəziləri qaynanalara fərq qoymurlar, hamısını piz gözlə görürlər. Ailələrini iddialarına qurban verirlər.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Sofuya · 6 Dekabr 2019 13:1110

        Təxmin elədim. Dislike edənlər kimlərdir.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ellà · 5 Dekabr 2019 22:48103

    Zaurdan ele bil 3-4 denedi.savadlidi. sit ,araqarisdirandi.urekden hec kese yaxsiliq etmir.cox sunidi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    sevil · 6 Dekabr 2019 13:3921

    gəlinlər qaynana ilə qalmaq istəmirlərsə qaynanalarda hələ gəlinlərlə qalmaq heçdə istəməzlər

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ