Şou-biznes

"Əndamın yansın, Roza" - Aparıcı efirdə özünü saxlaya bilmədi - FOTO

5 Dekabr 2019 10:59
15 Şərh     Baxış: 22 463

Xarici görünüşü ilə tez-tez dünya ulduzları ilə müqayisə edilən Roza Zərgərli "Hər şey daxil"in efirində qonaq olub.

Milli.Az xəbər verir ki, aparıcı Tarix Əliyev (Tolik) xanım ifaçını studiaya dəvət edərkən "Səhər-səhər durublar, indi işdə sənə baxırlar. Bəh-bəh, əndamın yansın, Roza. Qızıl vazalar olur e, ona dönmüsən" ifadələrini işlədib.

Rozanın Tolikə cavabı gecikməyib:

"Ürəyim, deyirsən e, baxırlar... Hamısı sənə alqış edirlər ki, nə gözəl qız çıxartmısan, nə gözəl müğənnidir. Alqış da sənə düşür".

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

15 Şərh:

  • Anonim
    Ağsaqqal · 5 Dekabr 2019 11:07593

    Çox təəcübləndim ,bilirsiz niyə ? -Sən demə Tolikin də ƏNDAM dan başı çıxırmış ...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tənqidçi · 5 Dekabr 2019 12:07190

      Bu şərhçi ağsaqqalda təmiz mırtdı)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ağsaqqal · 5 Dekabr 2019 16:1232

        ТƏNQIDÇI !!!Sözününün eninə ,uzununa fikir ver ! Ağzına gələni FÜLƏMƏ !!!

        Cavab yaz
  • Anonim
    F044 · 5 Dekabr 2019 11:08100

    Yansin bə yansin ))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 5 Dekabr 2019 11:184313

    Ele bilir ki geseng gorsenir berbat biyabirçi bele fiqura olmur

    Cavab yaz
    • Anonim
      aylaya · 5 Dekabr 2019 13:30915

      paxilliqinnan deyirsen.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Roya · 5 Dekabr 2019 11:18150

    Qırmızı geymde Rozanı Anna Semenovaya benzetdim.Heç vaxt Rozanın sesini dinlememişem.Onun üçün nece müğenni olduğunu deye bilmerem.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Namiq · 5 Dekabr 2019 11:45261

    Bir sey ki silikondu bunun harasi maraqlidir ki bu rozanin

    Cavab yaz
  • Anonim
    M · 5 Dekabr 2019 12:09262

    Cerrahlarin cani sag olsun rozaninin endamini duzeldibler

    Cavab yaz
  • Anonim
    M · 5 Dekabr 2019 12:10263

    Men bunu yaxindan gormusem ilahi o qeder eybecer fiqurasi var efirden ele gorunur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zeris · 5 Dekabr 2019 12:17322

    Hec aparici efirdr bu cur sozler isleder?ayibdir.qaldiki rozaya her yeri duzelmis bir insandan necede beh behle danisirlar.bu tebii olsaydi mende deyerdim gozeldi.sunidi axi

    Cavab yaz
  • Anonim
    6 hiss · 5 Dekabr 2019 12:35371

    Bu gun proqramda Rozani gördum utandim nece berbad güne qoyub özün arxadaki kişiler utandiqlarindan saga sola baxirdilar slikon çixardanlara Allah lenet elesin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa · 5 Dekabr 2019 15:23120

    Lenin baba demiş oxumaq oxumaq yenə də oxumaq Tolik

    Cavab yaz
  • Anonim