Şou-biznes

Aygün Kazımovanın həyat yoldaşı ilə fotosu yayıldı - FOTO

7 Oktyabr 2013 18:43
17 Şərh     Baxış: 22 446
Aygün Kazımovanın illər öncə çəkdirdiyi foto sosial şəbəkədə böyük marağa səbəb olub.

Müğənni həyat yoldaşı İlqar İbrahimov ilə olan bu fotonu, ailələli olduğu zaman çəkdirib. Qeyd edək ki, İlqar İbrahimov onun soyadından imtina edən İlqarə Kazımovanın atasıdır. Hələ də xalq artisti Aygün Kazımova İlqar İbrahimovdan boşanmayıb. Milli.Az Mövqe.az-a istinadən cütlüyün illər öncə çəkilən şəklini sizə təqdim edir.

Milli.Az

Böyütmək üçün şəkilə klikləyin.

фото
 
loading...

Şərh yaz:

17 Şərh:

  • Anonim
    Anonim · 7 Oktyabr 2013 18:4501

    biy ilqar bu sensen.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 7 Oktyabr 2013 19:1700

    EVlenib ki boshansin da.

    Cavab yaz
  • Anonim
    FIFA · 7 Oktyabr 2013 19:3610

    ILQARE KOPYA ATASIDIR NRECEDE OXSAYIR ATASINA

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 7 Oktyabr 2013 19:5100

    Bu tekrar xeberdi sizde bilirsiz ki, Aygun xanim haqqda melumatlar cox oxunur ona gorede bir xeberi 2 defe yerlesdirirsiz

    Cavab yaz
  • Anonim
    canan · 7 Oktyabr 2013 20:5301

    ayda necede xosbext gorunurleree heyf :(

    Cavab yaz
  • Anonim
    Diana · 7 Oktyabr 2013 22:0800

    Aygun Burda tebii gozeldir.yaziq indi silikon icinde uzur.qadini qadin Eden kiwidir.aile qiymetini her insan bilmir.ama heyatda en deyerli wey ailedir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 7 Oktyabr 2013 22:5400

    maraqlidi niye bowanmirlarki? aygun bildik heyati melumdu bes ilqar oki bowanmadan aile qura bilmez? yoxsa ele oda aygun kimi heyta surur?

    Cavab yaz
  • Anonim
    HAViN · 8 Oktyabr 2013 01:1000

    yoldawi aygunden cox yarawiqli olub.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 8 Oktyabr 2013 07:2900

    bəs bu nurəddin buralarda nə edir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 8 Oktyabr 2013 09:3800

      Heqiqi bu 1-ci shekildeki Nureddindir(xalq herekati)onun sheklini niye qoymusuz?he 2-ci yeqin ki Ilqar olar onu 1-ci defedir gorurem:)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 8 Oktyabr 2013 08:5500

    yaziq mugenni olmaq ailesini bile qarsina alib heyf..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 8 Oktyabr 2013 11:0900

      teze deb duwub hami kecmiw erinin wekilini gosterir millete

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 8 Oktyabr 2013 13:3601

    Ilqare.nin familyasi Ibrahimova idi axi,Kazimova oldu o da? ayyyyy,Milli.Az????????

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tear Drops · 8 Oktyabr 2013 14:2800

      heri

      Cavab yaz
  • Anonim