Şou-biznes

Ağakərimin oğlu Naziləni evə buraxmadı: Qohum-əqrəbalarını da... - VİDEO

5 Dekabr 2021 01:32
12 Şərh     Baxış: 6 090

"Meyxanaçı Kərimin vəziyyəti son dərəcə ağırdır. Fəqət doğmaları, xüsusilə də oğlu Kamil Kərimi ziyarət etməyə qadağa qoyub. Sənətkarın evinə nəinki yadlar, hətta qohum-qardaşları da girə bilmirlər. Belə ağır xəstə xəstəxanada yatmalı deyilmi? Ona kömək lazımdır. Amma köməyə gələnlərə də qapı açmırlar".

Milli.Az xəbər verir ki, bu sözləri qiraətçi Nazilə Səfərli instaqramda paylaşdığı videoda deyib.

Nazilə Səfərlinin sözlərinə görə, meyxanaçı Kərim Novruzovun (Ağakərim) oğlu Kamil incəsənət üzvlərinə qadağa qoyub.

"Ağamirzə deyir ki, gərək üç-dörd gün əvvəl xəbər verərdiniz, onlar da hazır olardı. Əziz qardaşım Ağamirzə, mən elçi gəlməmişəm, xəstə ziyarətinə xəbər nə gərək? Allaha and olsun sadəcə baş çəkib və gücüm çatandan dəstək olacaqdım. Nə çəkiliş, nə şəkil? İnsanlar çox qəddar olub. Bir dəqiqə sonranın sığortası yox ikən 4 günə kimin aqibətinin necə olacagına kim qərar verə bilər ki?Allah şəfa versin!" , - Nazilə paylaşımında qeyd edib.

O, Ağakərimin evinin qapısı önündə video paylaşaraq oğlunun onu içəri buraxmadığını iddia edib. Nazilə qeyd edib ki, Kamil Novruzov tək mədəniyyət üzvlərini yox, eyni zamanda qohum-əqrəbalarını da evə buraxmır.

Milli.Az 

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

12 Şərh:

  • Anonim
    Samire · 5 Dekabr 2021 01:44240

    Ay Nazilə, sənin səviyyən tərbiyən olsaydı, Ağakərimin qapısını vidiyoya çəkib internetə qoymazdın. AYIBDIR! Özünə yaxşı reklam qazandın. Sizdən onsuzda hər pis şeyi gözləmək olar, yaşılıqdan başqa.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Buse · 5 Dekabr 2021 09:05210

    Niye basa dusmek istemirsiniz??axi yataq xestesine xususi qulluq lazimdi.Her bir seyi acib agartmaq olmur.Belke narahatdi??ele siz qapini doyen vaxti gigiyenik prosedurlar vaxtidi.Oglunu analamaq da cetin deyil.Istemir ki atasinin xeste ,danismiyam halini her kes gorsun.Qaldi Nazile xanim,siz qohum eqreblara gore narahat olmuyun Gelen de var bas ceken de.Besdirin daha facie yasayan ve yaxud xeste yatan insanlarla ozunuzu reklam etdiniz.Ayibdi.Get o komeyi oz yaxinlarina et.Ya da hec etme.Amma bele paylasimlarla derdli insanlari incitmiyin.Bu da rehmetlik generalin anasi ile olan sohbet deyil.Dag boyda qehreman igid ogul helak olub.m.sizse kondisioner alib aparirsiz.Adam bilmir gulsun yoxsa aglasin sIzin emellerinize.Ele duz eliyib sizin kimilerin uzune qapi acmirlar.Ayibdi.yasli basli qadinsinuz ozunuze hormet qoyun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nara · 5 Dekabr 2021 09:11163

    Suuper.cox duzgun edibler.nazile reytinq axtarir rezilcesine.o adamin o veziyyetde seklini paylasmaq qeti lazim deyil.nazile ozu istediyi kimi selfiler sekiller video cekib paylasacaqdi xeyriyyaci kılıfında.eybi yoxdu vereceyini agamirzeyle gonderersen.xeyriyyeci insan hec vaxt ozunu belli etmez

    Cavab yaz
  • Anonim
    Edile · 5 Dekabr 2021 09:59128

    Halal olsun size Nazilə xanım sizə cansağlığı arzulayıram

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sevda.R · 5 Dekabr 2021 10:17150

    Yaxşı edir buraxmır.İnsan ağır xəstədi.Nə var gedib narahat edirsiz?Hərə əlinə bir telefon alıb tez tez şəkil çəkdirir özünü reklam edir xəstə adamla.

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 5 Dekabr 2021 14:34180

    Az, sənin Kərimə nə dəxlin var?? ..Niyə burnunu hər yerə soxursan??..Sənin məqsədin Kərimin xəstəliyindən reytinq yığmaq olmasaydı, o zaman bu videonu niyə çəkib yayırdın??..Gərək səni heç Maştağaya buraxmazdılar, nəinki Kərimin evinə..Boşboğazılıq etməklə qazandığın puldan 3-5 manat aparıb camaata minnət qoymaqla reklam olunmaq istədin, alınmadı..

    Cavab yaz
  • Anonim
    7 64 · 5 Dekabr 2021 15:3470

    Hec kes bilmir bawina ne gelecek. Get iwinle mewqul ol xeste adamla ne maraqlanirsan.

    Cavab yaz
  • Anonim
    vuqar · 5 Dekabr 2021 16:0070

    Sen hele iceri buraxmayiblar 3 deqiqelik video paylaşmısan o ki qaldı iceriye bir dene bakuşla girseydin dunya metbuatina cixardin

    Cavab yaz
  • Anonim
    555 · 5 Dekabr 2021 18:0570

    Qablyyətn olsun ay Nazilə sən kimsən ki özgənin evinə və onun evinin vəziyyətinin necə oldugunu elə onun öz qapisinda muzakirə edirsən? Azça insanliq yaxşi şey imiş . Azərbaycan qalib bazar adamlarinin əlində biabirçiligin adi yoxdur daha

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa · 5 Dekabr 2021 20:2060

    Bizim kənddə bir arvad var. İstər toy istərsədə yas məclisinə gedəndə hamiya fikir verir. Ordan gələndən sonra hamini bəzəyir. Filankəs belə oynadi filankəs filan adama belə baxdi və ya mərhumun qizi belə agladi ya yasda limon yox idi və sair. Yəni Naxilədə elə o arvad kimi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Lalə · 6 Dekabr 2021 11:2540

    Neçə ildir yataq xəstəsidir, komək indi yadınıza düşdü?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mən · 6 Dekabr 2021 13:1120

    Aləmi korona bürüyüb, həkimlər bar-bar bağırır həssas insanlar xüsüsilə ehtiyyatlı olsun, adam da xüsüsinin xüsüsisi xəstə, neçə vaxtı yataqda. Hamsı ağılla o oğuldan qapı açmaq umursuz. Adam atasını virusdan qorumaq üçün çalışır, deyir keçi can hayında qəssab pis dərdində.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ