Instagramın nümayəndələri hələ ötən ilin payızında reklam satışlarına başlamaq planları haqda məlumat vermişdilər.
Milli.Az ICTnews-a istinadən bildirir ki, Instagram 1.5 il əvvəl qısa videoçarxların dərc edilməsini işə salıb və bu funksiyanın pul gətirməsi məsələsi müəyyən vaxt tələb edib.
Güman ki, Instagram videoreklamı brendlərə daha baha qiymətə satır: avtomatik işə düşən 15 saniyəlik çarx formatı statik fotoşəkillə müqayisədə istifadəçinin diqqətini daha çox saxlaya bilər.
Instagram xidmətində videoreklam yerləşdirən birinci brendlərin sırasında Disney, Lancome, Activision və Banana Republic var.
Instagram xidməti 2010-cu ildə istifadəyə verilib. Bu xidmət istifadəçilərə bir-biri ilə fotoşəkil və videoçarxlarla paylaşmağa imkan verir. Instagramın mobil tətbiqindən 200 milyondan çox insan istifadə edir. 2012-ci ildən etibarən şirkət Facebook sosial şəbəkəsinə məxsusdur.
Milli.Az