Maraqlı

Şahzadə xanımının 33 manatlıq paltarı - FOTO

24 Yanvar 2020 21:39
90 Şərh     Baxış: 3 356

Böyük Britaniya şahzadəsi Uilyamın həyat yoldaşı, Kembric hersoginyası Keyt Middltonun sadə geyimləri hər zaman dünya gündəmindədir.

Milli.Az Axşam.az-a istinadən paltar seçimlərində bədxərclik etməyən hersoginyanın geyimlərinə xərclədiyi məbləği təqdim edir:

Paltar "Zara" : Dəyəri 33 manat

Paltar "REİSS" : Dəyəri 220 manat

Paltar "L.K.BENNET" : Dəyəri 302 manat

Kostyum "Gul Ahmad" : Dəyəri 130 manat

Paltar "Zara" : Dəyəri 110 manat

Şərh yaz:

90 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 15 İyun 2020 17:0502

    Teze bolumde salamlar.Eska ucun mende darixiram özüde coox.o menim 5 illik Millide yol yoldasimdi.cox isterem ara sira yazsin(.

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 15 İyun 2020 19:5901

      Bess mennn???

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 16 İyun 2020 01:0503

        Sen de)))özüm ele yazdim ki dillenesen)))))bele kelme var eeeletifesi senden uzaq lal gelin kar gelin süd daşdi dillen gelin)))mənin nenemin sevimli misali

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 15 İyun 2020 17:0702

    Kiz neynim seni o biri bölumlerde görende bu bölumde az görende bilmirem cin vurur tepeme ve yaxud men cinin teprsine vururam.mama gec ve ya tez gedecek.darixma ..onunda öz evi var.sen onu ne qeder eziz saxlasanda o evin isteyecek.bu arada fursetdi mamani(******)

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 15 İyun 2020 20:0300

      Foto senin vazkecilmez seyfen oldugu kimi sou seyfeside menim ucun eledi.Meni sou seyfesinen basqa hec bir seyfe ozune bu qeder cekmir bilmirem niyye?Fotodu havadi ora ancaq xetrin isdediyim insanlar ucun yaziram yoxsa ki,hec maraqli deyil menim ucun.Cin seni,yada sen cini vurub eleme;))Vaxt etdikce senede yaziram.Amma birden dusunurem senin isin cox olur.Cox da,yazib seni yormaq istemirem ona gore.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 16 İyun 2020 01:0302

        Kiz nə yormasi UYDURMA .(((

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 16 İyun 2020 01:0302

        Foto vazkecilmeziçdi .bi ona uzulurem.hec bir paylasim ede bilmirem orada

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 16 İyun 2020 11:0300

        Ebru xanim vaxt etdikce yazarami hec beyenmedim.xeberin olsun(

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 12:3400

          Sende dirdir qaynanalar kimi,her sozden bir dava axtarirsan)))Gor basqa ne soz var cixar uze:))Yuxarda dediyinkimi ozum ele yazdimki,hirslenesen dillenesen?Allah neneni canin saq elesin yuxarda cekdiyin misali mende cekirem sene letifesi senen uzaq:)).Sen axir vaxtlar niyee bele olmusan kuseyen qisqanci her soze inciyen?))Ay huyum suyum qurusun oxsadin maa:))

          Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 13:1600

          Ebru xanim neydi day pahhh :))

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 15 İyun 2020 21:3402

    Ebruş elə bilmə yadimdan cixib.sen fotoya ne ucun yazmirsan?

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 15 İyun 2020 23:2601

    Noldu yene?Serhler propkaya dusdu??

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 09:4221

      Serhlerimize dislike eden,tula olub arxamizca surunen bizi guden mexluq ellerin qurusun niyye dislike edirsen ay uzungulaq??Nedi senin derdin yazilmayan seyfelerde gelib serh yaziriq birdada imkan vermirsen xeste!Ebrunu Meleyi gud ancaq yaxsi vezifen var.Ayibdeyy utan bir.Sene ne qeder soz deyirem xeyiri yoxdu uzu var sende xosuna gelir alcalmaqdan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 16 İyun 2020 13:3702

        Ebruş fikir verme eseblerini qoru.onun da əlinden bu gəlir

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 16 İyun 2020 08:0112

    Sabahiniz xeyir Ebruş❤quzularim❤❤❤❤❤necesiniz?(****)mama necedi?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 09:3901

      Sabahin xeyir olsun gozel qiz☺️Biz yaxsiyiq sizler necesiniz?:))Quzularin tenbeldiler xalasi hele yatiblar:))Gece yatmaq istemirler gunuzde durmurlar))Qaqas necedi?Danisirsiniz?Ozunu tam yaxsi hiss edir?(*****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 16 İyun 2020 13:3601

        Cox saq ol yaxsidi Ebruş.gunde danisiriq.mama gunu gunden zeifləyir.hekim deyir normal haldi narahat olmayin.Moskvaya oqlunun yanina getmek isteyir.ona teyyare olmaz.yollar acilmalidi rahat masinla getsin.senin maman neynir?

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 18:0601

          Cann mamanin basa dusurem yari parcasi ordadi neylesin analar ahh analar..Allah canin saq elesin.Mamiya yaxsi bax.Allah komeyi olsun.Tezlikle evladina qovusar..Menim mamamda yaxsidi oda baci qardasim ucun darixir ordaki neveleri ucun((

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 16 İyun 2020 20:5400

            Cann gözel ana(*****)

            Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 16 İyun 2020 13:3701

        Caaan xalasinin quzulari(****)❤❤❤❤

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 09:4401

    Meleyim bu sahzade xanimi beyenirsen?))Menim cox xosum gelir☺️Guler uzu mehriban xanimdi.3-cu 4-cu sekillerdede qeseng dusub ☺️

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 16 İyun 2020 13:3401

      Salam menim şəhzadələrlə işım olmaz mən seni bəyənirəm.her halinle o işlərə sən baxirsan Ebru xanim Azerbaycanda sounu fəth etdin indide xaricilere kecdin))))bu işdə iqurlar sənə(****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 18:0501

        Kiz beyenirsen meni beyenib:))Esas Sahzadelerdi))Nese xosum gelir bu xanimdan guler uzdu yaxsi qadina oxsayir.Bilmirsen men dunyanin sou biznesinin kralicasiyam))Menim her yere elim catirr))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 16 İyun 2020 20:5601

          Biliyorum))))ellerin coox uzundu hetta meni oqurlamaqa bele)))(****)

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 18:4901

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 20:2401

    Seni and verirem o,Allaha

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 16 İyun 2020 20:5501

      Ebruş nə yazmisansa verilmir bacican...

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 16 İyun 2020 20:5901

      Ebruş böyuk bizle qalir.ne qeder ki.qardaslar evde yox idi kompyuter bom boş qalmisdi.indi qardas evdedi ..mataqa..minib kompyuter)))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 16 İyun 2020 21:0001

      Quzucuqlarim parka gedirler oynamaqa?

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 17 İyun 2020 11:4200

        Hee xalasi gedirler))Hec ordan getire biliki)))

        Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 16 İyun 2020 21:0401

      Serhlerimin yarsi hani???))ah moderatorr hamisin vermiyeceksense niyye yarimciq vermisen ?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 16 İyun 2020 22:2200

    Şərhlər qde?????

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 17 İyun 2020 11:4200

    Sabahin xeyir Meleyimm❤️Necesen??(***)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 17 İyun 2020 14:0600

      Salam Ebruşum❤xalasinin bir taneleri(******)necesiniz(*****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 17 İyun 2020 15:2300

        Men bu gun pisem (((Sen yaxsi ol Meleyimm(*^***)Quzularinda yaxsudilar cox saq ol..

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 17 İyun 2020 16:0000

        Eskama göre coox uzuldum.(((cann

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 17 İyun 2020 17:2400

          Mende:(((Hedda agladim Allah haqqi (((

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 17 İyun 2020 20:4000

            İnsanin yaxin adaminin itirmesi((((Eskam indi bilirem ne cekir.senin dunen fotoda yazdiqina menim haqqimda((******))

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 17 İyun 2020 20:2500

    Meleyimm men isteyirem uzaqlasam biraz??Milliden Yoruldum qojaldim deyesen.Milli evvelki maraqin itirib ((Serhler gec verilir,Serh bolumleri bagli evvelkikimi deyil:(Eseb oluram bez saxtakar insanlara serh yazirsan serhime burunlarin soxurlar eseb edirler meni biraz ozume gelmeliyem.Seninde vaxtin olmur senide yoruram.ara versem yaxsi olar belkem bilmirem..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 17 İyun 2020 21:2600

      ((((((Mende yazmayacam sen yazmasan.əgər bu sene pis tesir edirse?ax Ebruş dilim deyir ureyim başqa söz deyir.fotoda yazmasam((ne ucun yazmirsan ee kim ne edir fikir vereme(

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 17 İyun 2020 22:3801

        Kiz sen niyye yazmirsan?Mene fikir verme..Senin yazmagin mene pis tesir etmir bu ne demek ((Meni sadece saxtakarlar eseblesdirir.Fotoda yadim indi baxiram uzungulaq seherden men yaziram o,dislike edir eseb edir meni..Ne bilim mende sensiz dura bilmeremeyy Kiz.((Amma ele bil tukenmisem nese.Ne bilim bu gun nler nese biraz pisem belkede ona gore bele deyirem..

        Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 17 İyun 2020 22:3801

        Seni coxx istediyimm unutma Meleyim.Sen menim ucun cox deyerlisen gozel bacimm ❤️❤️

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 17 İyun 2020 23:5401

          Ebruşum seni evveler cox istediyimi demisdimmi??????kiz seni cooox isteyirem bacilarin en gözəli((*******))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 18 İyun 2020 08:1901

            Ebruş özünü qoru.fikirleşdim ki.sehetin her şeyden quymetlidi men her gun bu bölume baxacam sen yazana qeder.bir muddet dincel((********))

            Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 18 İyun 2020 08:1711

    Sabahiniz xeyir Ebruş❤quzularim❤Yadimdasiz((*******))

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 18 İyun 2020 10:2600

      Sabahin xeyir Meleyimm ❤️❤️Dunen esebiydim ona gore.Men eseblesende son sozumu evvel deyirem.Milliden basqa gedecek yerim yox:))Mahni vareyy gedecek yerimi varr ((Bezi gelinler dava-dalas edib kusub evden gedireyy mende onun aglin cixardimm lapp:))Ara sira yazacamm..(******)❤️❤️Sen mene fikir verme bu aralar bezirem nese her seyden ((

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 18 İyun 2020 10:5500

        Salam bacim❤❤❤❤☺☺☺☺seni görmek cox sevindiricidi.(******)amma ne vaxt dincelmek istesen fikir verme hec neye.eseblerin sakitleşsin sonra yaz.öz menafeyim.öz seni cox istediyim uqruna seni harciya bilmerem.cunki sen cooox qiymetlisen.gözel anasan.sadiq dostsan.mehriban insansan.gözel qelbe maliksen.mende seni qorumaqa borcluyam.bir xahisim var senden hec kime fikir verme.hec neye fikir verme((*******))

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 18 İyun 2020 11:2300

          Cann Meleyimm xos sozlerin ucun cox saq ol.Amma men cox esebiyemm ((Her sey fikir vermeye bilmirem.Men tez inciyen insanam adi bir sozden bele ((Bu menen asini deyil ureyimle bacarmiram neyleyim ((Burada sizlerede baglanmisam dura bilmirem))Ne bilim gorekde.Sen necesen?Maman qaqas necediler??(*****)

          Cavab yaz
          • Anonim
            melek b · 18 İyun 2020 12:3200

            yaxsiyam cox saq ol.isdeyem.bu gun menim hec kefim yoxdu,hec ne olmayib eee ele bele,hami yaxsidi cox saq ol.bilirsen Ebrusum indi cavansan eseblesirsen ozu ozune deyirsen mene hec ne olmaz,sonradan is cetine dusende Allaha insan yalvarir mene hecne olmasin|(bu mene de aiddi|)senin 2 dene sehzaden var,men bir az medeni yaziram orasini burasini bezeyerek ,sen hec kime hecne etmeyeceksen emeliyyat olunmusan ozu ozune edirsedn,kimden oteri|?birinci senin eseblesdiren insan|(insan demek olarsa|)blirsen Ebru bu hereketinle eseblesir etme axi o bir anadi,seninde anan var vicdana siqmayan hereketlerden cooox pis oluram Ebrus|((

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 18 İyun 2020 15:0700

    Yaxsi ol Meleyim.Kizz belke havadandi?))Nese hecneye hevese yoxdu ele bil zaman durub ((Cann mene gore kimese nese deme elelerini insanliq yoxdu ki,bos ver.Oda geci tez buna gore Allah yolunda cavab verecek!Duzdu quzularin yaxsi ki,var basimi qatirlar:))Meleyim gun ele yandirib onlara qara pisiye oxsuyurlar)))Sen yay boyu isleyeceksen?Kiz biraz istirahet goturde de dincel.Il boyu islemisen))Mamanin sozu yadima dusdu :))

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 18 İyun 2020 17:4301

    Hormetli moderator

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 18 İyun 2020 19:1201

    Ay moderator sen o,Allahimizin adi bu serhleri verr

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 19 İyun 2020 06:5701

    Sabahiniz xeyir Ebruş❤xalasinin sehzadeleri((*******))

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 11:0801

      Sabahin xeyir Meleyimm ❤️(****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 19 İyun 2020 13:0800

        Salam Ebruş.can mamanin sözlərini yadima saldiqin ucun guldum.))he işləyəcəm.yollar baqli olduqu ucun mezuniyyeti istemirem harada dincelecem(ele bil kemendeyem(( Biz heyet evlerindeyik bizde problem olmur .bina evleeindekiler nece qalirlar(men baqi baxcani gezirem evde.şəkil cəkirem.vaxt ölür..

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 19 İyun 2020 13:0900

        Quzularim caaan zaqar olublar(*******)eybi yox xeyirdi.qisda tez aqaracaqlar❤

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 14:1100

          Hee xalasi yaxsica qaraliblar:))Deyirem qarasiniz amma razi olmurlar maa deyirler ki,qara sensen biz agiq)))Qara qiz olmaq istemirler seytanlar)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 19 İyun 2020 14:3300

            Caaaaan gözəllərim menim xala yesin sizi❤❤❤❤qiz usaqlarin cox sevirem Ebruş...körpelerde cox zeif nöqtemdi menim.Sevil xanimla bir bolumde bir yazi var idi Millide bir usaq haqqinda başim neler cekdi amma yene bir usaq haqqinda oxuyan kimi ureyim dözmur

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 14:4800

    Bu xeberlerin serh bolumleri acilmayacaq moderator

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 15:5200

    Cox saq ol xalasi ❤️Onlarda seni cox isteyir ele mende❤️❤️❤️:)Meleyim mende usaqlara qarsi cox hesasam birde yasli insanlar..Duzdu Meleyim bir seyfede yadima dusur yazmisdin Sevil xanim deyesen xeste usaqa komek edirdin?Nece oldu o,usaq.Allah o,gozel ureyine gore versin ❤️❤️

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 İyun 2020 16:2800

      ☺☺☺can cox saq ol mende seni.quzularimi cox isteyirem.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 İyun 2020 16:3800

      O usaqin valideyinlerinin xeberi olmayib o Millide cixan meqaleden.yaxin qohumlari fezbukda yazib.o meqaleni verib.kart koduda xeste usaqin olmayib.men qardasimdan xahis etdim.vallah ureyim az qala dayanmisdi o usaqin seklin gördukde 20 il sonrada doqulmasi((pis olmusdum ne ise...qardasima meqaleni atdim.xahis etdim yox eee yalvardim.ele yalvardim ki.o da ele bildi taniyiram.dedim yox .hemin karta 500 m cox yuklemisdiler ki...qardasim zeng eledi ki.şıfre duz deyil.yeni onlarin deyil kart.yeni kart verdiler qardasimgil elave butun sirketin iscileri teze deyilen karta yuklediler.mamaya dedi ki.qardasim birden qadin nömresi olar verilen nömreye zeng ele aydinlasdir bu kart kodun kime aid olmasin.usaqin valideyinlei teeccub qaldilar ki.bu meqaleni kim verib.amma dusdu olan hadise..amma danisiqi menim xasuma gelmedi...mama da oqlum deyir her an deme mamadan boyuk imis usaqin valideyini .tessekur etdi.amma nese bu mövzu baqli qaldi amma pul yuklendi hesaba.amma qardasim mene dedi ki.axrinci defe olsun bu ardi

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 17:2400

        Ozderinin xeberi olmadan nece yayiblar xeberi?Muemalidi.Cann Allah evezin versin.Qaqasda saq olsun.Esas Allah bilsin canim menimm..Senin ureyine qurbann ❤️❤️

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 19 İyun 2020 17:5000

          ☺☺☺❤❤❤❤

          Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 19 İyun 2020 17:5200

          Bilmirem nece yayilib dediler ehtiyacimiz var pula.istediler pulu ee .dediler ola bilsin qohumlarimiz verib xeberi onlarada gözlənilməz oldu bu.sevindiler amma???

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 20:2200

            Ol biler yaxinlar xeber verib.InsAllah o,usaq sagalar,Yaxsi vetene ailesin xeyirli evlad olar..

            Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 İyun 2020 16:4000

      Bu işlərə qarisman.he mueyyen pul yiqildi .qardasim kimleri tanidisa pul yukletdirdi teze hesaba..nə isə utandiqimdan sorusa bilmedim mebleqi amma yeterince yiqdilar pul

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 17:2600

        InsaAllah o,usaq ucun xercleyerler ve xeyirde olarr.Allah evezin versin.Yaxsi insanlar var bu heyatda.Cox saq olun..(******)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 19 İyun 2020 17:5000

          ☺☺☺☺cox saq ol Ebruşum(********)

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 20:2200

            ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

            Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 19 İyun 2020 17:5300

          Mənim qardasimgil ilde 5 aile görururler kömek edirler şirket özü pul ayirir.dedi sen birde qarisma☺

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 20:2100

            Allah evezin versin Meleyimm ❤️Qaqas evlenmir hele?Yoxsa seni gozleyir?:)))

            Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 19 İyun 2020 17:5500

          Ebruş seni sehetin ne yerdedi?hekime muayineye gedirsen?

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 20:2500

            Hee Meleyim gedirem.Havalar cox isti kecir burda.Ona gore ureyim incidir meni ((Getdim hekim dedi havadandi cole cox istide cixma dedi.Birden ele bil ustune saqliq ureyim partlayacaq sanki.Biraz mualice yazib onu edirem.Fesil deyisikliyi olanda hiss edirem ki,incidir meni en coxda istide.Amma mualicemi aliram onan beri biraz yaxsiyam.Cole cixmiram cox istidi burda.Hava durub sanki hele bele isti olmamisdi))

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 20:2000

    Menim sou insti seyfemi niyye bagladiniz??Bari hec olmasa onu acin yaa Allah xetrine bele elemeyin milli size nolub?Niyye deyismisiniz?Xasi edirem ozunuze gelin bele olmaz serhsiz milli olmaz!Milli maraqli eden serhlerdi!Acin serh bolumlerin..

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 22:2400

      Minnetaram moderator cox saq olun acdiz serh bolumlerin))Hisledidiniz meni amma olsun buna deyer))InsaAllah bugunen bele aciq olar))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 İyun 2020 22:2400

      Can Ebruş özünü qoru qurban sene..hekim ne deyirse bax.he sou bolumunde serh bölumu veriler

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 23:2000

        Meleyim narahat basimin caresine baxiram.Cox sevindim bilirsen Milli can moder can xaisimi nezere aldilar saq olsunlar))Buna gore bunlari cox isteyirem))❤️❤️

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 19 İyun 2020 23:5300

          Yaxsi bax sehetine sdn menede .quzularimada laziçsan(****)

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 00:3100

            Banada sen lazimsin:))Rafet el Romanin o,mahnisin dinle qesengdi sene gelsin bacisinin ureyi ☺️❤️❤️

            Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 İyun 2020 22:2500

      Mama necedi Ebruş?

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 23:2001

        Yaxsidi Meleyim cox saq ol (****)❤️

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 19 İyun 2020 22:5801

    Serhlerim gelsin ay nene:))Qoy milli serhlerimi versin ay nenen:)Vermese gel onlari doy ay nenen:))Qapida duran modere bir rehmin gelsin nenen))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 İyun 2020 23:5301

      Beh beh sese bax eeee.(****)qardas deyir özüne hele tezdi)))mene evlenmek demeyin...biz qaliba hamimiz ailelikden qorxuruq deyesen))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 00:3000

        Millinin serefine oxudum))Gorsunler ki,menim ucun ne qeder deyerlidiler ❤️Duzdu arada hirslenirem oda cox istediyimdendi))Bilirsiniz ki,menim neyim var dilimdedi))Dilim,dilim-dilim olsun ))Meleyim gerek size qorxu duasi yazdiramm)))Kizz yeqin seni gozleyir de))Sende terpenmirsen gerek tufengi ise salamm:))Cann meleyimm Allah teki ureyincee elesin her ise.Esas sev hormet et yaxsi tani aile qurdugun insani.Indi ele vaxtidiki hec kese etibar yoxdu.Allah bextinizi gozel elesin,yaxsi insanlar qarsiniza cixarsin aminn.(****)

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 00:3210

    Meleyim sabah vaxt etsen basqa seyfe seci birdenem))Bura coxaldi ujek:)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 İyun 2020 01:2100

    Gulnare Xelilova unikal maskalar hazirlayib.bu bölum

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 18:2300

    Yene serh bolumlerin baglayirsiniz?Niyye moder?axi ne ucun bele edirsiniz?Acin xais edirem.Serhsiz milli olmaz yaa ((Bax serhcilerinizi itirirsiniz.Mence kendinize gelin bele getse tamasacisiz qalacaqsiniz!Serh bolumlerin acin serhleri tez verin.Off milli ne hallara dusdun sen.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 18:4200

    Hormetli moderator her gun size yalvaraq ele

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 21 İyun 2020 00:2100

    Dunen goz deydi serh bolumlerin acdiniz?Acinda niyye baglayirsiniz?Derdiniz nedi sizin ele bele olasiniz?Bele etmekle serhcileriniz itireceksiniz bunu bilin!Serh bolumlerin baglamaqala xeyir tapmayacaqsiniz!Hec acmiyin dunen acmayin!!!!

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ