Maraqlı

2020-də moda dünyasında trend olacaq 6 əsas rəng - FOTOlar

2 Yanvar 2020 18:24
67 Şərh     Baxış: 3 850

Bu yaxınlarda baş tutan Milano Moda həftəsində, 2020-ci ilin trend rəngləri ilə bağlı ipuçları verilib.

Milli.Az lent.az-a istinadən bir çox dizaynerlərin kolleksiyalarına daxil etdikləri rəngləri təqdim edir:

Açıq mavi

Joseph Resort, Prada və Camilla and Marc kolleksiyalarında səma rəng tonlara daha çox üstünlük verib.

Kristofer Esber və Camilla and Marc təbii rənglər arasında ən çox ağ rənglərdən istifadə ediblər.

Torpaq rəngləri

Khaite, Anna Quan, Simon Miller, Max Mara və Lee Matthews qış mövsümü üçün ən çox torpaq tonlarından istifadə ediblər. Kolleksiyanın böyük bir hissəsini eyni tonlarda olan gödəkçələr, paltarlar və jiletlər təşkil edib.

Yaşıl rəng

Açıq yaşıl rəng bir çox markanın üstünlükləri arasında olsa da, xaki, nanə rəng, tünd yaşıl, bu mövsüm tez-tez görəcəyimiz rənglər arasındadır.

Bənövşəyi

Alice Mccall, Jonathan Simkhai və Valentino kolleksiyasında bənövşəyi tonlara yer verib. O Koftalarda və paltarlarda bənövşəyi rənglərdən istifadə edib.

Açıq boz

Kristofer Esber, Anna Quan və Fendi kolleksiyalarında açıq boz rəngə, eyni zamanda qara və ağ kimi modanın əsas rənglərinə çox yer ayırıb.

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

Şərh yaz:

67 Şərh:

  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 7 Avqust 2020 09:5270

    Meleyim gozel bacim,sabahin xeyir necesen??don artiq cann ozledimm (((Biz yazdigimiz bolumler bagli oldugu ucun bu seyfeni secdim☺️Umid edirem beyenersen ve oxuyarsan canim tez gel omrum gunum❤️❤️

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 7 Avqust 2020 09:5270

    Meleyim oxusan burani,bu seyfeye yazaq can o,seyfe baglidi ureyim ❣️❣️

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 7 Avqust 2020 18:0070

    Meleyim yadimdasan canim bacim❤️Umid edirem gelende bu seyfeni taparsan canim gozum:)Tez gel cox ozledimm:((

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❣️Ebru ❣️ · 8 Avqust 2020 21:0760

      Bu layiklari kim veribse saq olsun:)Vallah ozum elememisem☺️Her kimdise Tesekkur yolun hemise yasil isiq olsun✋

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 8 Avqust 2020 14:1860

    Meleyim salam✋Necesen?Kizz ozledimm tezz gell:(((InsaAllah gelende taparsan bu seyfeni?:)Yadimdasan canimm❤️❤️

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 10 Avqust 2020 10:1560

    Meleyim salam✋Necesen??Gozum yollarda kaldi kizz??:(((don artiqq meni yalniz burakmaa:)❤️

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 10 Avqust 2020 15:3550

      Salam Ebruş ❤quzularim(****)necesiniz?layklari mən verdim(**)

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❣️Ebru ❣️ · 10 Avqust 2020 17:0250

        Xos gorduk canim❤️Seni gordum yaxsi oldum.Sen necesen??(******)Niyye Fotoya yazmirsan;;((Yeni foton adsizlarami buraxacaqsiz??(Teseuff ederimm gorursen men hec onlarin dediyin saymadim yenede yaziram yazacamda sizler niyye yazmirsiz??Yazinda bezi adsizlar ozderin oranin krali sanirr:)Etleri tokulsun onlarin:))Ne qeder kilo atmisam onlarin bezilerin serhine:)Yazin ora bax yazmasaz mende cixacamm ozunuz bilin:((Maman qaqas necediler??

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 10 Avqust 2020 21:2350

          Ebruş analarin ən gözəli axsamin xeyir necesen?quzularim necedi(******)mama necedi?bizlər yaxsiyiq.(*****)bizim bölumun şərhlərin nə ucun baqlayiblar?cann Ebruş cox darixmişdim kiz❤şərhləri oxuyuram mənim adimla fotoda yaziblar(((nə bilim?mən hec vax başqa birisinin adiyla yaza bilmərəm.fotonu nə gunə qoyublar(

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 10 Avqust 2020 14:4950

    Ay Meleyimm don artiq harda qaldinn???:(((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 10 Avqust 2020 17:1450

      ❤ im imkan olduqca yazacam(***)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 11 Avqust 2020 08:1450

        Sabahin xeyir analarin ən gözəli❤xalasinin quzularina da Seda Sayan (********)mən sizlərə sizi cooox istədiyimi demişdimmmi???? Dunən sənə dəfələrlə şərh yazdim verilmədi((amma aqlina nə gəldi yazanlarin yazilari verilir((necesen?mama yanindami.dunən yazdim verilmədi(qardaşlarda .Mamada yaxsidilar cox saq ol(****)Eskam görunmur(remontu qurtrmadi?

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 11 Avqust 2020 09:1430

    Sabahin xeyir Meleyim❤️Biz yaxsiyiq sukur.Mamada yaxsidi.He yanimdadi:).Dunenki,serhleri bu gun verirler.Menimde yazdigim bezi serhleri vermirler adsizdara.(Neyse eybi yoxdu.Bacim yaxsidir sukur.He demisdi remonto basi qarisiqdi amma ara sira yazar InsaAllah..Sevil xanimda yazib deyesen dunen!Eslinde hami orani oxuyureyy sadece yazmirlar .Neyse ozderi bilerler..Bacimla sen yaz mene yeter.❤️❤️Islerin nece gedir.Adinla yazanada fikir verme onsuzda haminizin adiyla yazmisdilar mene.Yazsinlarda hamisi ozune uygun serhler yazmisdilar.Arad ele huruf sesderin kesecekler!Fikir verme onlarin bir amaci varki sizle menim arami vuralar amma yuxularinda gorerler:)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 11 Avqust 2020 09:5630

      Can Ebruşum neynirsen?sehetin ne yerdedi.?beyendim senin şərhlərini əsəbləşmədən)(*******)bax belə ol.özünü qoru❤bizim şərh bölumu nə ucun baqlanmişdi?quzum məktəbə hazirlaşir?özüm belədə(yorqunluq var.işdəyəm.quzularim baxcaya gedirlər?millinin.şərh bolumləri duzəlsəydi yaxsi olardi(

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 11 Avqust 2020 14:4240

    Menim serhlerimi niyye vermirsen moderatorlar efendi??Nedi meqsedin!Sene dememisemki serhim verilmeyecekse o,adsiz itlerinde serhin verme!Neyin pesidesen sen ver serhimi!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 11 Avqust 2020 17:5730

      Ebrum əsəbləşmə.mən bilirəm sən yazirsan.mənimdə şərhlərim verilmir(

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 12 Avqust 2020 06:5030

    Ebruşuma analarin ən gözəlinə salamlar olsun.✋❤Quzularima((**********))necesiniz?sənə bir tanəm dünən dəfələrlə şərh yazdim fotodada.burda da bəyənib vermədilər☺

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 12 Avqust 2020 15:4530

      Analarin ən gözəli haralardasan?((((

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❣️Ebru ❣️ · 12 Avqust 2020 16:2631

        Axsamin xeyir Meleyimm❤️Necesen??

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 12 Avqust 2020 19:0130

          Ebrunun adindan yazma

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❣️Ebru ❣️ · 12 Avqust 2020 23:1640

            Meleyimm ozumem yazan kizz:))Tanimadinmi oduna yanani tanimadinmi:))Ozumem yazan ureyimm.❤️❤️

            Cavab yaz
            • Anonim
              Melek b · 13 Avqust 2020 08:3700

              Caaaan (******)haralardasan??((M.Bozun Özlədim mahnisi sənə gəlsin.(***)

  • Anonim
    Melek b · 13 Avqust 2020 08:3550

    Analarin ən gözəlinə salamlar olsun❤✋Quzularim.xalasinin❤❤i sizidə(*******)Ebruş nərələrdəsin?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 13 Avqust 2020 14:3830

    Analarin ən gözəli başin nəyə qarişib hə?(******)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 13 Avqust 2020 15:5430

      Kiz nərələrdəsin?❤

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 13 Avqust 2020 23:4330

    Ebruş bilirəm işlərin var.sən məni üzməzsən(*****)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 14 Avqust 2020 06:1230

    Analarin ən gözəli sabahin xeyir((*******))quzularim(*****)mamaya deyin xalanizi intizarda qoymasin❤❤❤❤❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 14 Avqust 2020 08:4840

    Quzularimin xalasi☺️Ureyimin parasi❣️Heyatimin menasi:)Necesen??(*****)Maman qaqaslar necediler??

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 14 Avqust 2020 13:5640

      Salam sen gəldin ha nece ola bilərəm səncə((*********)) mən bilirdim quzularim xalasina kömək edecek❤❤❤nə ücün yazmirdin?((sən bilmirsən səni bir qerib bəklər❤

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 14 Avqust 2020 21:0340

    Axsamin xeyir Meleyimm❤️Ne edirsen??:)Gedirsen ise kizz?))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 14 Avqust 2020 22:5750

      Axşamin xeyir?❤m hec yerə gedib eləmirəm)sən niyə yazmirsam hə?gözlərim yollarda qalib.cox saq olsun quzularim onlar deməsəydi yazmiyacaqdin(

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 14 Avqust 2020 21:0470

    Amaravati-amaravati candirika:))Menim serhlerim verilsin ya Allah isvarr:))

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 14 Avqust 2020 21:4270

    Menim bu sou insti seyfemin serh bolumu ne zaman acilacaq goren??)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 15 Avqust 2020 06:0960

    Analarin ən gözəli sabahin xeyirlərə acilsin.(******)quzularim.xalasinin bir tanələri ❤❤❤mama necedi Ebruşum(******)?

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 16 Avqust 2020 20:1170

    Salam Meleyim✋Necesen?❤️❤️Kizz seni cox ozledimm (((❣️❣️

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 16 Avqust 2020 22:5640

      Axsamin xeyir Ebruşum❤quzularim(****)məndə özlədim(*****)haralardasan?nə ucun şərh yazmirsan?mama necedi?

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❣️Ebru ❤️ · 16 Avqust 2020 23:3660

        Axsamin xeyir olsun.Allah belami versinki yaziram ((Meleyim serhlerim verilmirr vallah ((Dunenen ne qeder serhler yazmisamm ((

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 17 Avqust 2020 08:5350

          Analarin ən gözəli sabahin xeyirlərə acilsin(*******)❤xalasinin bir tanələri❤❤kiz bu nə şərhdi yazmisan bəla nədi(((((((məndə fotoya yazmişdim vermədilər kecən həftə.bilirəm vermirlər.axrinci dəfə olsun özünə elə deməyin .yoxsa səndən küsərəm(******)mən əvvələr səni bu qeder cox istədiyimi demişdimmi?

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 18 Avqust 2020 16:0560

    Bura yazilan serhleri niyye vermirsizki??

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 18 Avqust 2020 16:2060

    Buralara serhlerinizi vermiyesiz bari o,bir seyfelerin serh bolumlerin acin serh yaziq movzuya uygun madem salam saqola qarsi alergiyaniz varsa..Hec olmasa sou seyfelerin acin.Bu karantinde yumusaldilir sizin ureyiniz niyye yumusalmir goren??((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 18 Avqust 2020 16:2360

    Meleyim men bura serh yaziram ((Allah haqqi,serhlerim verilmir vallah-billah.Allahdan bir azrzum var ki,Insanlarin qelbinden sevgini,merhemeti insafi almasin bu olmasa her sey bosdu (((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 18 Avqust 2020 16:4060

    Ureyim bacim haralardasan??((Meleyimm birdenem,quzularimin xalasi ureyimmm parasi bilki seni her keseden coooooooox isteyirem,seni birde bacimi ❤️❤️❤️

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 18 Avqust 2020 16:5560

    Meleyim salam✋Her vaxtin xeyir olsun.Necesen?Maman qaqaslar necediler?Ise gedirsen??Modercan serhlerim verdiyiniz ucun tesekkur edirem ✋bu serhimde versez mutlu olardim:))

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❣️Ebru ❣️ · 18 Avqust 2020 17:0470

      Mutlu oldu modercan:))Tesekkur.Deyirem kas bele mehriban olsaq ((Bir-birimizi incitmeden qirmadan?((InsaAllah.Ugurlarr size ❤️Meleyim yaz gozleyirem?((Seni cok ozledim kizz ((Konul Kerimovanin ifasinda (bu gece yum gozlerini)mahnisin dinle ureyimm❤️❤️

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 18 Avqust 2020 23:0950

        Axsamin xeyir analarinn gözəli(*******)xalasinin quzulari(*****)necesiniz?Ebruş bu gün işdən evə hesabatlar gətirmişdim.buna görə sayta girə bilməmişəm.((foto bölümündə modercan sərh bölümünü baqlamisiz.mama necedi?biziçkilər yaxsidi.vox saq ol❤

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 18 Avqust 2020 23:1150

        Dinləməz olurmuyum?əlbəttə dinləyəcəm(*****)cox saq ol❤

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 19 Avqust 2020 07:1450

    Sabahin xeyirlərə acildin analarin ən gözəli.ən mehribani(********)quzularim❤❤✋✋

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 19 Avqust 2020 07:1660

    Fotonun şərh bölumun verində Pojalusta☺️

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 19 Avqust 2020 21:1760

    Millican şərhlər nə ücün verilmir(((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 Avqust 2020 06:5760

    Sabahiniz xeyir Ebruş❤quzularim❤❤ümüd edirəm şərhlərim hec olmasa bu gun veriləcək((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❣️Ebru ❣️ · 20 Avqust 2020 08:5360

    Salam Meleyim✋Xos gorduk can❤️Necesen??(****)Maman qaqaslar necedilerr..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 20 Avqust 2020 11:3960

      Salam Ebruş❤necesen?Quzularim .mama necedirlər?(******)biz yaxşiyiq.bu şərh bölümü düzəlsə lap yaxsi olacam(

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 20 Avqust 2020 12:5260

        Bizde yaxsiyiq Meleyimm.(****)Cox saq ol.❤️

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 21 Avqust 2020 01:3170

          Axsamin xeyir Ebrum❤inan dəfələrlə yaziram sərhlər verilmir.mənə elə gəlirki milli.bizi haziflayir serh bölmələrinin baqlanişina birdəfəlik(((

          Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 21 Avqust 2020 07:1670

          Analarin ən gözəli❤quzularin ən şirini❤❤sabahiniz xeyirlərə acilsin(**************)

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 21 Avqust 2020 22:1580

    Axsamin xeyir analarin ən gözəli❤quzularim❤❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 23 Avqust 2020 15:4640

      Ebrum❤

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 Avqust 2020 06:5750

      Ebruş❤Quzularim❤❤Əskam❤sizləri copoox özlədim(((((*****)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 Avqust 2020 09:1440

    Salamlar olsun Analarin ən gözəlinə❤(*******)xalasinin bir tanələrinə(******)(*******)❤❤

    Cavab yaz
  • Anonim