Maraqlı

Azərbaycanlı model "Dünyanın ən yaraşıqlı kişisi" seçildi - FOTO

8 Dekabr 2019 12:54
22 Şərh     Baxış: 2 214

Türkiyədə "Best Model of The World - 2019" beynəlxalq gözəllik müsabiqəsinin final mərasimi baş tutub.

Milli.Az Axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, yarışmada ölkəmizi model Nuru Əhmədov təmsil edib. O, müsabiqəsinin qalibi seçilib. Belə ki, yarışmaya 40 müxtəlif ölkədən modellər qatılıb. Müsabiqədə ikinci yeri Belçika, üçüncü yeri isə Türkiyə təmsilçiləri qazanıb.

Qeyd edək ki, Nuru Əhmədov bundan öncəki il də yarışmaya qatılmışdı. Sənətçi indiyədək bir neçə klipdə və videoçarxda yer alıb.

Qeyd edək ki, sözügedən yarışmada Azərbaycan ilk dəfə 12 il əvvəl qalib olub. Həmin zamanlar model Rüstəm Cəbrayılov "Best Model of The World" seçilib.

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

22 Şərh:

  • Anonim
    asi · 8 Dekabr 2019 13:09517

    Mənim gözümdə dünyanın ən yaraşıqlı kişiqırığı mənim mişonkamdı)).. Model bəy inciməsin)..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rəssam · 8 Dekabr 2019 14:1313

      Hələ məni demirsən)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Rəssam · 8 Dekabr 2019 15:0111

        14.13-ə. Ay düşük,öz adınla yaz

        Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 8 Dekabr 2019 15:4017

        Sən öz adınla yaz əvvala.. Sonra da mənim oğluşuma çatmazsan..)

        Cavab yaz
    • Anonim
      Thanks · 8 Dekabr 2019 15:1530

      Can ay asi analar hamisi eyni fikirlesir..Allah saxlasin hamininkin bizimkilerde icinde.. Boyuyum qara benizdi.qara qas qara gozdu ..ama balaca ag benizde qivrim saclidi.. Heyete dusurduruk hamin diqqeti usaqdadi.oz yerli gelinlerimizin hamisin cut cut oglu var di gel bunu oynadirlar..eve cixiriq usaq az qala havalana gecede yata bilmir ..rus hekimler de yoxlamaya aparanda ,dee gozlere bax sanki sifet gozden ibaretdi...atamizda der tunluye dusurtme usaqi goze nefise gelir

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 8 Dekabr 2019 16:3828

        Amin.. Sağ salamat böyüsünlər.. Bizim uşaqlar yaraşıqlı olur).. Mənim rus uşaqlarına qanım qaynamır, hətta ətim ürpəşir çoxundan)..Elə bil rəngsiz qansız meyitdi çoxu.. Onların içində bizim millətin uşaqları o saat seçilir)..Mənim anam indi də o boyda saqqalı oğlanın uşaq kimi başın sığallayıb deyir maması qurban görəsən mənkm balamdan yaraşıqlı bala var?)).. Mən də o saat deyirəm mənim mişonkam sənin oğlundan yaraşlqlıdı)...Bur məsəl vare, qarğaya deyirlər dünyada ən gözəl şey nədi, gedib yumurtadan təzə çıxmış çılpaq balasını gətirib göstərir).. Bizimki də bu misal sayağı))..

        Cavab yaz
        • Anonim
          Rəssam · 8 Dekabr 2019 17:0341

          Salam. Onu ən yaxşı biz bilərik). Evdə ogul dogulan gündən biz gözdən düşürük). Amma şükür, mənim də Anam var)

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 8 Dekabr 2019 17:5015

            Salam.. Siz yad oğlusuz, uşaqlar isə, bizim öz oğlumuzdur.. Əlbəttə ki, öz oğlumuzu xalxın oğlundan çox istəyəcəyik))...Ananın ömrü uzun, canı sağ olsun.. Yəqin anaya baxanda oğlanın da anasın başa düşürsən)..

            Cavab yaz
            • Anonim
              Rəssam · 8 Dekabr 2019 18:0920

              Çox sag ol, Allah sənin də Anana ömür versin. Amma ogul dogulana qədər nələr danışarduz,yalançılar). Bəzən oglum, Anamı da məndən almaga çalışır,vicdansuz)

        • Anonim
          asi ye · 9 Dekabr 2019 16:2320

          Milletçi söhbeti çox edisiniz , Ruslar çox yaxsi milletdirler sizin deyer verdiklerinizden .

          Cavab yaz
  • Anonim
    ele · 8 Dekabr 2019 13:5810

    Bedeni yarasiqli deyil ozu yarasiqlidir

    Cavab yaz
    • Anonim
      eleye · 8 Dekabr 2019 15:5240

      bedenini hardan gordun

      Cavab yaz
    • Anonim
      delisov · 8 Dekabr 2019 15:5407

      bes bu dunya modeli kiwiden bizde niye yoxdu? bir film yadima duwdu., Nuru yaxwi corey yeri tapmisan ehsen

      Cavab yaz
    • Anonim
      meryem · 9 Dekabr 2019 09:4410

      ele bedenide qesengdi/oldum burda

      Cavab yaz
  • Anonim
    G · 8 Dekabr 2019 15:1710

    Uzden qesengdiv

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mən · 8 Dekabr 2019 15:4823

    Mənim üçün ən yaraşıqlı oğluşumdur.Bu da əladı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 8 Dekabr 2019 17:04448

    Əllaaaa öz Azerbaycanlimizin dunyanin en yarasikli olduqu sevindiricidi Azerbaycanin qizlari gözelll, oqlanlari daaa yarasiklidi. Basqa cureee olaaa daaa bilmezzz.Tocno Ritik Roşana oxsayir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    şərhçi · 8 Dekabr 2019 17:4411

    Rüstəmə çata bilməz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 8 Dekabr 2019 17:45172

    A aaaa Like verenin Allah canin saq elesin xosbext bextever olsun Amin !! Dislike vereni isə ........................ ! .......................! Bilmesin Dislike etsin yoxsa arabani sürüsün....... Amin !

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 8 Dekabr 2019 22:4400

    Bu oglan bizim.mektrbi bitirib 3nomrelini mekteb vaxti kok idi indi ariqlayib

    Cavab yaz
    • Anonim
      ? - · 8 Dekabr 2019 22:5300

      102 ylə üzbəüz 3?

      Cavab yaz
  • Anonim
    f · 9 Dekabr 2019 09:4320

    yarasiqlidi

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ