Maraqlı

Kişiləri cəlbedici göstərən aksesuarlar - FOTO

26 Oktyabr 2019 17:12
65 Şərh     Baxış: 2 457

Geyim, aksesuar və digər bəzək mövzularında qadınlar qədər şanslı olmasalar da, kişilər də bəzi detallarla cəlbedici və xarizmatik görüntü əldə edə bilərlər.

Milli.Az Lent.az-a istinadən həmin detalları sizə təqdim edir:

1. Qolbaq
2. Kiçik döymələr
3. Boyunbağı
4. Qol saatı
5. Kepka
6. Günəş eynəkləri
7. Üzüklər
8. Şərflər
9. Çanta
10. Kəmər
11. Sırğa

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

13,99%-dən 40 000 AZN-dək zaminsiz, komissiyasız KREDİT

Şərh yaz:

65 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 16 Avqust 2021 20:4510

    Təzə bölumdə salamlar Ebrum❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 17 Avqust 2021 09:2510

      Salam Mələyim (******).Səyfəni yeniləməyin yaxşı oldu:)Şərhlər çox olanda ürəyim sıxılır:)).Mənim nikimlə yazan it ,sənədə söz atıb kulnariya səyfəsində cavab vermə can.Qoy hürüb -hürüb kəsəcək səsin.Ona day cavab verməyəcəm onsuzda çox ona söz deyir üznə tu edirlər xeyri yoxdu.Dəlidi həqiqətən özün qoyub düşüklüyə elə bilir yaxşı nəsə edir daşım düşsün bunun başına:))Özün necəsən?Gedirsən işə?Dünən deyirdin qaqaş sənin üçün darıxıb cann((Oda təkdi orda darıxır əlbət.Amma səndə işin burdadı can nə edə bilərsən ki,.Gəlininiz necədi ?Gəlib səni yoxluyurmu??:)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 17 Avqust 2021 09:5600

        Salam Ebruş❤Qardaslar yaxsidi.bir kicik elə hey deyir gəl.məktəbi olmasa idi gəlirdi yanima.burdan getmək istəmirəm hələ ki.Böyukdə yaxsidi.Gəlində bayramdan bayrama seyrandan seyrana gəlir.biz zəng etməsəkdə etmir.elə bir qorxur nədənsə unsiyyətdən...qardasimi onun əlindən alaciq.elə bil qorxu var hər bizə gələndə.nə isə kim istəyər onlari ayirsin.bilirsən qardasimla yol gedəndədə.hardasa olduqlari yerdədə kim qardasima baxir narahat olur.onun dərdi budu.bizlə hec əlaqəsi yoxdu.onun soyuq olmaqi

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 17 Avqust 2021 07:0900

    Analarin ən gözəlinə salamlar olsun(****)Quzularinda ən aqillilarina xalasindan şans (*******)yü.necəsiniz mələklərim❤❤❤?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 17 Avqust 2021 18:0900

    Ebruş kiz nərələrdəsin?(****)Ebrum eynəkləri sevirsən?mənim vaz kecilməzimdi.qol saatlari və eynəklər

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 17 Avqust 2021 23:1100

      Axşamın xeyir harda olajam şou biznes aləmində:))Mən eynək istifadə etmirəm o,qədərdə sevmirəm amma saat bilərzik xoşlayiram sadələrinən Mələyim:).Çox şit çox qir-qizil taxmağı sevmirəm..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 18 Avqust 2021 07:0400

        Salam analarin ən gözəli.❤quzularimin gözəl anasi❤bu arada quzularimida (*****)mecəsiniz?Ebruşum canim mən qizil nəzərdə tutmamişdim❤adi qol saatlarin.gün eynəkləridə mənim vaz kecilməzimdi.)şou ailəmindəkilər qizili mizili cox sevirlər)ona görədə sən sevmirsəndə onlari ))mən sevirəm qizili.amma bir dənə taxaram lazim olsa.qizil maqazasin ustumə tökmərəm.bujiteryani sevmirəm.ömrü az olur deyə.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 18 Avqust 2021 17:2100

    Salam Mələyim yaxşıdı quzularda çox sağ ol xalası(****).Onlarda deyir xalamız necədi?:).Kiz bilirəm mən qizlda əlavə elədim ki,nə vaxtsa onlarda soruşarsansa indidən deyim bil:))İkisin bir arada elədim ))Mənim də qizilla elə aram yoxdu qol saatın məndə sevirəm hədda indi taxmışam birdə sadə nazik bilərziklər olur bax onları çox sevirəm.O,axrda dediklərini məndə vabşi sevmirəm və heç vaxt istifadə etməmişəm)).Biz ekizik Mələyimm :).

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 18 Avqust 2021 18:4400

      Cannn❤özüdə siyam əkizi(****)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 18 Avqust 2021 17:2400

    Ay moder sən canın bu milliyə aid xəbərlər verdə .Ancaq Türk birdə xarici artislərdən verirsiz onlarin məlumat bizə lazim deyil.Öz şor biznes aləmidə olan müğənilərdən xəbər verin yazaq ürəyim sixilir:))Adıımla yazan itində şərhin verməyin.Millilikdən bir şey yoxdu eyy dəyişin adnızı xarici xəbər qoyun:))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 18 Avqust 2021 18:4500

      Kiz bizim şou biznestədilər sifariş verib eeeEbru bizə sataşir bizlər haqqda hec nə verməyin))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 19 Avqust 2021 00:2300

        Kizz məndə dedim indi məni dəstəkləyəcəksən??))Boyy düz demirəm Mələyim?)Bura Mill az saytıdı da,ən çox bizim xəbərlər olmalıdı,amma bu gün ancaq Türk və xarici şou biznesdəkilərdən məlumat veriblər.Türkləri demirəm verməsin,onlar bizim qardaşımız canımızdılar,bəzilərin çıxmaq şərtiylə versinlər.Amma xariciləri neynirik hələ kardaşyanan xəbərlər verilər arada əsəb oluram ona çox.(İnan Mələyim Rasiyada erməni görəndə istəyirəm onları öldürəm !Elə zəhləm gedir qirilmışdan((Görməuəyə gözüm yoxdu.İt ilxısı köpək sürüse kimi hara gedirsən ordan çixirlar kökü kəsilmişdər !Nəysə görək yəqin sabah yaxşı xəbərlər verərlər şərh yazarıq:)Mən şou biznesdəkilərə söz atmasam ,Mələyim ürəyim partlayar :))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 18 Avqust 2021 20:0400

    Ebruşum Almaxanimin ifasinda Bu gecə yum gözlərini qulaq asarsan❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 19 Avqust 2021 00:2410

      Can Mələyim ,asaram.Düzünü desem o,mahnını bir tək Könül Kərimovanın ifasıda çox sevirəm,nəsə o,oxuyanda ürəyimə yatir:)Dinləyəcəm görüm Almaxanım necə oxuyub.Onunda ifasın bəyənirəm.Çox sağ ol indi yata-yata dinləyəcəm:)).

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 19 Avqust 2021 00:2810

    Mələyim sabah ki,bürc səyfəsin də,şərhçilərə sual verdim,yəni mənə maraqlıdı həqiqətən ona görə o,sualı verdim ki,görüm şərhçilər bürclərə inanir?)Səndə istəsən canım fikirini yazarsan ?:)Maraqlıdı mənə sənində cavabın ürək.Həmişə məni düşündürür bu sual görüm kimlər inanir ya yox?Görək yazan olacaq maraalıdı mənə.))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 Avqust 2021 15:0500

      İndi burc bölumundə yazacam❤

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 19 Avqust 2021 14:0810

    Salam Mələyim necəsən?Hardasan?((((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 19 Avqust 2021 15:0400

      Salam Ebrum❤Quzular❤❤necəsiz?Qurban sənə səni nigaran qoydum .4 ü gundu.(

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 19 Avqust 2021 19:1410

        Axşamın xeyir Mələyim can üzürlü say ,bilmədim artıq həftələrdə qarışdıram mən elə biləm 3 -cü gündü bu gün((Sən necəsən?İşlərin necə gedir?(*****).

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 19 Avqust 2021 20:2200

          Axsamin xeyir Ebruş.necəsən?Quzular neynir?Eltin getdi?6 i gun bacinin qaynatasinin ilidi ora gedəcil gec yazsam narahat olma.iş yerində də kondisoner xarab plub.inan olmuşəm istidən bu gun.bu istilər nə zaman bitəcək.xala ilə bina evindəyəm deyə qala bilmirəm.işlərim var burda.o biri evə getmək olmur.yenə o evdə həyətdə aqaclarin altinda otururduq.gullərimdəndə xəbərim yoxdu.demişəm şu verəcəklər.amma özüm baxmasam urəyim sakitləşməyəcək.

          Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 19 Avqust 2021 19:1400

    Moder əfəndi mənim şou ibst səyfəmi vermirsiz ha dalaşacayıq:))Verin mənim səyfəmi əmir edirəm:))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 19 Avqust 2021 20:3310

      Gərək məni hər dəfə hirsləndirif sora verəsiz bu şou inst səyfəsin:))Yenədə sağ olun verdiz.Mələyim arada səndə yaz ora ,səni orda görəndə ürəyim açılır cann:)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 19 Avqust 2021 22:5800

        Cann yaziram))məndə arxivdə nə var qurdaliyiram)

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 20 Avqust 2021 00:0010

    Axşamın xeyir olsun Mələyim,şükür yaxşıyıq.Eltim bazar günü gedəcək nə qədər elədim ki,məktəb açlanacan qal qalmadı((Biraz virusdan qorxdu orda artıb deyə ,deyir birdən qapanma olar qarantinde saxlarlar deyə gedir ((Üzüm gözüm öyrəşib getsə darıxacam ((Təki sağ salamat getsinlər .Allah rəhmət eləsin bacının qaynatasına (.Məndə ola bilsin gec yazdım eltimə görə ,gedən gələn olacaq yanına .Mələyim burda yaxşı külək var göndərimi ora:))Bizdə qəşəng sərinlikdi İnşAllah ordada olar.Can güllərində indi darıxıb sənin üçün:)İşlərində uğurlar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 20 Avqust 2021 09:5400

      Can Ebruş Eltində saq salamat getsinlər.göndər o kuləkdən sərindən göndər gör hər nəyin vardi deyilən söz yadigardi şair demiş.gullərimi ola bilsin bazar ertəsi görəcəm.onlar mənim qizlarimdi eee.Eltin sizlə qalirdi bina evində dariskalliq deyildi ki.mən 2 həftədi bina evindəyəm gunlərimi sayiram inan elə bil qəfəsdəyəm)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 20 Avqust 2021 14:2000

        Hə sağ ol Mələyim.Göndərimdə eltimdən siz sərrin külək:)).Mələyim bizim eviniz 2 di .Bir binadan iki ev almışıq birdə uşaqlarla biz qalıriq birdədə qaynanamgil.Binada al üst evlər bizimdi otaqlarda genişdi can gələnə yer çox olur:))Hər şeyimiz birdi yəni yeməyimiz filan bircə gecə öz evimizə keçirik 3-dən 4-də elə bil alt üst evdi:)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 20 Avqust 2021 17:0400

          Can nə yaxsi.rus evləri bir az dar olur köhnə evlər yeniləri bir az belədə.kopirativlər yaxsidi.inan məndə takilmişam ee bina evinə))alan razi satan razi mənə nə düşub bilmirəm)))bina evi afi eşidən kimi elə bolirəm koropkadayam))

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 Avqust 2021 07:0900

    Analarin ən gözəlinə salamlar olsun❤Quzular❤❤necəsiz?Ebruş Eltin getdi?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 20 Avqust 2021 14:1700

      Salam can.Sən necəsən?Qaqaşlar necədilər??(****).

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 20 Avqust 2021 17:0600

        Cann Ebruş yaxsidilar onlarda.bir az deyəsən kicik papani əsəbləşdirir.papada hər şeyə qatişir deyə ...yola...getmirlər...

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 20 Avqust 2021 19:3400

          Ebruş mətbəxdə gicbəsərin biri yazib guya mən dəlxanada yatmişam.axçaq adam bu səhifəni oxuyub tərsə basa duşub mən demişdim əsəblərim pozulmuşdu.axmaq adam mənim yerimdə kim olsaydi o dediyi dəlxanaya düşərdi.Qarabaq +sən bildiyin hadisələr.qollarim arasinda can verən əziz insan...(insanlar nə qədər tərbiyyəsiz olublar(bəzilərini cixmaq şərti ilə...20 gun xardaşimin itgin xəbəri evimizi yixdi..bununla belə deyir dəlxanada yatmisan((hec olmasa həmin tərbiyyəsizin rahat yaşamasi ucun məmim 5 yaxinim erməni ilə uz uzə vuruşdu.ona hörmət eləsin .nə isə,,,,

          Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 20 Avqust 2021 22:4000

    Daş onun başın ay Mələyim ona fikir vermə burda mənim Esranın başqa şərhçilərin nikiylə yazan səydidana:)Hər gün mən söz atmır onun vayna otrasan .Bəyaqda göy göz nikinə söz atif mənə o,gün söz atdı səydidana.Həmən şərhçidi yüz niklə yazıb burdakılara söz atir .Dəlixanada özü yatıbdeyə elə bilir hamı bunun tayıdı :)Can mənə də söz atır o,bir şərhçilərədə fikir vermə.Məndə ona yağlı şərh yazmışdım moder vermədi amma səyin şərhlərin tez verir .Mənim bu moderəd yazıqım gəlir həedən.Boş ver o,hmıya deyir dəlixanada yat :))Can korona belələrin aparmirda gərək belələri qirla ki,dünya bir pislikdən qurtula.Cavan ölənlərin sağ əli onun başına.Hələ burda ona itin sözün demişəm xeyiri yoxdu.Dünəndə mənə söz atdı ,amma yaxşı cavabın verdim bu gün hürməyib hələ.Fikir vermə.Burda hamıya ilişir İnşAllah az qalıb bəlasın tapacaq obirsilər kimi!.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 21 Avqust 2021 01:0700

      Axsamin xeyir Ebruş❤Deyirəm bəzi inssnlar pisliklərdən qidalanir.adi haldada görürsən insanin əsəbləri korıanir.xəstədi o insan.o başa düşmür ki.nə qədər sataşdiqi insanin ahin alir.bu cox pisdi.nə isə ......səhərki yol inan gözlərimə durub...zəhləm gedif uzaq yoldan.amma bacinin uşaqlarini görəcəm.buna sevinirəm..bacimin qizj cox istəyir məni..Ebruş masallah görsən bir gözəl qizdi..qəşəng danişiqi var.mənədə bir xalam deyir dilindən düşmür.)xala yox ha xalam)))balaca oqlan elə ki dehirəm sən məni istəyirxən deyir yox.elə ki deyirəm sən məni isyəmirsən deyir istəyirəm hərək hər şeyin əksin soruşasan ki musbət cavab alasan)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 21 Avqust 2021 19:0500

        Mələyim fikir vermə.Dəlididə tayda onun xoşu gəlir qaqrqış ah nala qazanmaqdan.Qraskopdada mənim nikimlə yazıb səy .Onsuzda mən elə yerlər şərh yazmıra burdakılarda bilir.Amma eşşək onu qanmır.Daş onun təpəsinə.Nəysə Allah versin bəlasın.Sən ehtiyatlı ol yolda can.Bacının balalarında Allah saxlasın .Oğlu yəqin tərsinə deyəndə başa düşür:))O,tərsinə işləyir:))Qizina maşallah .Sənin kim,xalanı kim istəməz.Mənimdə bacımın balaları elədi istiqanli uşaqları məndə çox istəyirəm .Eltimin qızda mənən əl çəkmir deyir bibi ən birinci biblərimin içdə səni istəyirəm:)Oda şirin qizdi elə baldızımın qizda elədi.Məndə onları çox istəyirəm.Mənim üçün qız uşaqları başqadı .Oğlan uşaqlarıyla salam sağ ol edərəm:))Allah bütün balaları qorusun.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 21 Avqust 2021 07:3500

    Analarin ən gözəlinə salamlar❤Quzular❤❤mən yola düşdüm nigaran qalma məndən((****))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 21 Avqust 2021 18:5810

      Axşamın xeyir olsun Mələyim.Yaxşı yol.Saq salamat qayıt.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 Avqust 2021 06:4000

    Salam analarin ən gözəli❤Quzular❤❤necəsiz?evə dönürəm.(***)axsama yazacam.Ebruş mən dedim masin sürməyəcəm rahat oturacam qardas arxada baliş qoyub yatdi.yenə güc mənə düşdü.indidə yerin rahlayir yatmaqa )))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru · 22 Avqust 2021 16:1710

      Salam Mələyim.Saq salamat gəl .Çox sağ ol.Biz yaxşıyıq birazda üzgünük((Eltim getdi üzümüz gözümüz öyrəşmişdi((Bacı gil necədilər.Qaqaş tez yerin hazırlayır ki,sən sürəsəndə:))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 23 Avqust 2021 10:4000

        Eltidə saq salamat.hə inan o qədər yolu mənə surdurub özü hey yatib.bu gun işə gec getdim.inan gözlərim acilmirdi.yol boyu hey kofe icmişəm sevməsəmdə)

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 22 Avqust 2021 21:2510

    Ay Mələyim gəlif çıxmadın cann?((Kız özlədim gəl görək:)Nərdesin Kibariyyenin mahnısın oxuyuram:)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 23 Avqust 2021 10:3800

      Salam Analarin ən gözəli❤quzucuqlarimin baş taci mikayil demişkən gəldim eeeee gəldim((*******))bu arada fursətdi quzularimida (****)(*****)necəsiniz əzizlərim?mən yaxsiyam yorqunculuq var Kubariyənin cox bəyəndiyim mahnisi onuda apardi(***)kiz hec səni gözlədərəmmi❤❤❤❤❤

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 23 Avqust 2021 14:4310

        Yaxşı elədin eyy:)Gel çıxda ay gözəl qiz.Gözlərim yollarda qaldı:).Necəsən?Necə keçdi yolculuq.Şərhindədə hiss elədim yorqun olduğunu.Yol adamı yorur həl maşın sürməyi demirəm(Bizdə yaxşıyıq şükür .Hava elə soyuyub burda Mələyim (Hamı kurtkaya keçif:)Məndə sevirəm Kiboşu səsi əladıdə .Onun kimi güclü səs birdə gəlməz mahnılarda ki,super.Mahnı dinləmək istəyəndə ya Xumarımı yada onu dinləyərəm .Həl ikisinin dueti var ey aman ayriliq o,vabşi superdi..Onların konsertinə sevə-sevə gederəm dinləyərəm heç yorulmaram Mələyim..Birdə səni görsəm çox sevinərəm:))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 23 Avqust 2021 22:1900

          Axsamim xeyir Ebruş❤cannn masindada dinlədim sərhini oxuyandan sonra.inan bacinin həyat yoldasi bilirsəndə həkimdi hərbi.ona görədə yaza bilmirəm hara getdiyimi.nə gözəl uje kutka hə)bəh bəh..bizdə istilər öz mövqeyində möhkəm dayanib))quzularim neynir?xalasindan onlara (***)inanirsan bu gun işdə yuxlayirdim)lndi yaxsiyam bir az yuxumu aldim.mama necədi Ebruş?mən sənə əvvələr bu qədər cox istədiyimi demişdimmi?deməmişdimmi?)))(************)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 24 Avqust 2021 09:3700

            Salam analarin ən əfəndisi❤Quzular❤❤

            Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 24 Avqust 2021 10:4710

    Sabahın xeyir Mələyim.Necəsən?Özüm çox yazıb yormaq istəmirəm səni).Çox sağ ol quzular yaxşıdılar.Nə bilim vallah deyəsən unutmusan day çox istədiyini ((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 Avqust 2021 12:4800

      Boy Ebruşum bu nə sözdü məhəmməd?Hec səni unudaram?kiz telfon əlimdə taz tez şərhinə baxiram görüm yazirsan ya yox))cann Ebruşum mən ehibarsiz deyiləm gözəllər gözəli bacim❤quzularimin baş taci(*****)elə mənim də❤❤❤❤kiz gələndən gözlərim yuxudan doymayir inan gic kimi gəzirəm)yol yolub məni .

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 24 Avqust 2021 13:4400

        Qılman hoca demiş ,nə bilim vallah:).Olar bəlkə deyirəm sənin üçün o,qədər dəyərli deyiləm((Qisqanclıqım tutdu dünən fotodaki şərhinə((Ehtibarsızlıqını demirəm əsla elə deyilsən.Amma hamıdan çox istəməyini bilmirəm.Nətər deyim məni anlayasan?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 24 Avqust 2021 16:3500

          Kiz anladim))))arifə bir işarə gərəkdi))))cann sənin yerin məndə başqadi.ora hec kim girə bilməz❤sən hələ məni tanimamişsan)))))Ay səni Ebruş elə hec fikirləşirdim dryəsən Ebruş tsy kusməyi unudub)))sən demə(******)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 24 Avqust 2021 21:1800

            Kiz nərələtdəsin???

            Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 24 Avqust 2021 23:1310

    Axşamın xeyir harda olajam səncə?:)Şou biznesdə:)Ordaklara ürək sözüm boşaltmasam ürəyim partlar:))Sənən hələ küsəm naz eliyəjəm)Barışmayacum sənlə ,mən sənən küsdərəcək((((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 Avqust 2021 06:1700

      Sabahin xeyir ay analarin ən gözəli.saci uzun suray xanim.boyu uzun buray xanim ❤❤❤nə küsmək))köhnə sənətinə üayitdin?))boyyy etmə belə əlini mənə bəstərəcik....kiz nə silyusum.nə aksyum ..küsmək nədü(*****)))))barişaq❤❤❤caaan.Quzular❤❤fəaliyyətə kecin ))ananiz məndən küsüb şou biznesi məndən cox istəyir.Üstəlik Xumarida məndən cox istəyir)qabaqdangəlmişlik etdim))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 25 Avqust 2021 09:0500

        Sabahınız xeyir Mələk xanım:).Yoxeyy mən sizdən küsdərəcək:))Barışmam eyy barışmam).Hələ naz eləyəjəm Xumar kimi.Səncə insanın xasiyyəti dəyişər??Mənim ki,çətin ((Biraz dalaşaq küslü qalaq arada çəkişməsən bərkişməsən deyiblər:))Barışmam..

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 25 Avqust 2021 14:2800

          Kiz nə küsmək ee elə şey yoxdu))))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Ebru · 25 Avqust 2021 15:5900

            Yox mən sənən küsdürücük:)))

            Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 Avqust 2021 06:4200

      Kiz şou biznesdə maşallah urəyini boşaltmaqa yerdə gəzirsən(((elə bilmə xəbərim yoxdu((((

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 25 Avqust 2021 09:0510

        :)))))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 25 Avqust 2021 09:1410

    Ah Mələyim,səni balaca cupulu bacım kimi ,nə qədər çox istədiyim bilirsən.Ona görədə səni kimsəylə paylaşa bilmirəm.Bilirsən ki,sevdiyim insanları paylaşa bilmirəm başqalarıyla;))Bu xasiyyət anadan gəlmə məndə var ,çətin tərgidəm.Ona görədə çalış mənim qisqanclıqımı qaldırma :))Yoxa gözüm kimsəni görməz hədda millidə ilk arkadaşını belə:)).

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 Avqust 2021 14:3000

      Cannnn)))paylaşa hec Ebruşumm))))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 Avqust 2021 14:3000

      Boy səhv getdi deyəsən paylaşma yazmaq istəmişdim)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 25 Avqust 2021 16:0000

        Yox heç kəsə verməm səni:))Hədda ağa atlıya belə)))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 25 Avqust 2021 12:3910

    Biyy kiz indi səndəmi mənən küsdün?:))Huyu hara qaçdın?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 Avqust 2021 14:2900

      Hec yerə qacmamişam)))meydani hec boş qoyaramm))aaa nə qədər şərh yazdim verməyiblər(

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 25 Avqust 2021 16:0100

        Heç arada getmə kiz :)Sənsiz ben nefes alamam.Buralarda heç duramam oyy ay Mələyimm:))

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 25 Avqust 2021 16:5500

        Hə Ebruşum mətbəx bölümündədə sənə uqurlar)))))))hayranlarin bol olsun)))kiz səni məndən alirmiylar)))verməm hec kimə))sən bənim bacimsan))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Avqust 2021 18:4000

    Buenos Ayresdə kicik mənzil bu bölum

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ