Ölkə

Şəmkirdə itlər sərhəd naryadına hücum etdi, yaralanan var

11 Dekabr 2019 09:49
7 Şərh     Baxış: 1 393

Dekabrın 6-da Dövlət Sərhəd Xidmətinin Sərhəd Qoşunlarının Şəmkir sərhəd dəstəsinin "Cey­rançöl" adlanan ərazinin yaxınlığındakı sərhəd zastavasının xid­məti ərazisində 1 nəfər çobanın qoyun sürüsü ilə Azərbaycan ərazisinə keçməsi müşahidə olunub.

Dövlət Sərhəd Xidmətindən Milli.Az-a verilən məlumata görə, sərhəd naryadı tərəfindən qoyun sürüsü ərazidən çıxarılarkən sürünü qoruyan 10-a qədər it sərhəd naryadına hücum edib. Sərhəd naryadı həyatına təhlükə yaran­ması ilə əlaqədar havaya xəbərdarlıq atəşi açıb, nəticə olmadığına görə itlərə qarşı silah tətbiq olunub.

Bundan sonra sərhəd naryadı sürünün çobanının öz atının ya­nında yerdə uzanmasını müşahidə edib, ona yaxınlaşdığı zaman isə həmin şəxsin baş nahiyəsində sıyrılmış yaranın olması aşkarlanıb.

Sərhəd naryadı tərəfindən dərhal ona ilkin tibbi yardım gös­tə­rilib və yaxınlıqdakı tibb müəssisəsinə təxliyəsi təşkil olunub. Ha­zırda səhhəti qənaətbəxşdir.

Həmin şəxsin şəxsiyyəti dəqiqləşdirilib, onun Gür­cüs­tan vətəndaşı, Saqareco rayonunun Ləmbəli kənd sakini 1993-cü il təvəllüdlü Bəşirov Ramin Nizami oğlu olması müəyyənləş­dirilib.

Hadisə ilə əlaqədar Dövlət Sərhəd Xidməti rəisinin müavini - Sərhəd Qoşunlarının Komandanı general-leytenant Əsgər Xəlilov əraziyə ezam olunub, sərhəd nümayəndələri səviyyəsində Gürcüstan sərhədçiləri ilə işçi görüş keçiril­ib.

Hadisə ilə əlaqədar Dövlət Sərhəd Xidməti və Hərbi Prokurorluq tərəfindən müvafiq araşdırma aparılır.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

7 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 11 Dekabr 2019 11:0720

    Salam FSD xanim cebhe bolumunde serh bölumu verilmediyi ucun bura yazdim

    Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 11 Dekabr 2019 13:4910

    Salam Mələyim mənim, necəsiniz?Mamanız necədir? Şərh yeri yoxdur, Eybi yox əsas ürəklərdə yer olsun. Siz mənim həmişə ürəyimdəsiniz, bunu heç vaxt unutmayın. Bu gün özümə istirəht vermişəm, iş görməyə həvəsim yoxdur ))) Ebrumdan xəbəriniz varmı?

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 11 Dekabr 2019 14:0810

      salam FSD xanim .cox saq olun hami yaxsidi,siz necesiniz?|(|*****)|cox darixmisdim sizin ucun........serh yeri olmadiqi ucun,daha hesrete son vermek istedim|)yaxsi etmisiniz ozunuze istirahet vermisiniz.Ebrudan xeberim yoxdu,amma cox darixmisam|(

      Cavab yaz
      • Anonim
        F.S.D. · 11 Dekabr 2019 15:2400

        Salam Balacam, ağıllım həmişə yaxşı olasınız, pis deyiləm çox sağ olun. Bir az iş çoxdur, vaxt çatdıra bilmirəm. Ebruma Allah can sağlığı versin,tezlkilə bizi nigarançılıdan qurtarsın. Maraqlı məlumatlar oxumuşam imkan olan kimi yazacam.Özünüzə yaxşı baxın, diqqətimm Sizdədir

        Cavab yaz
        • Anonim
          melek b · 11 Dekabr 2019 15:4710

          caaaaaaan FSD xanim.Allah Ebruma can saqliqi versin.AMIN...maraqli melumatlarinizi oxumaqa haziram,|(****)vaxtiniz olanda paylasin.cox sad oldum diqqetinizin menim uzerimde olmaqindan,bilirem ki,emin ellerdeyem|(*****)

          Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 11 Dekabr 2019 20:0210

    Axşamınız xeyir Mələyim, bəli tam diqqətimdə və nəzarətdimdəsiniz)) Balacam dünəndən əsəb keçirirəm uşaqlarını döyən valideyin adına insanlıq adına ləkə olanlara, Qəndabın oğlunun ermənistanda tapılmasına.

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 11 Dekabr 2019 21:1410

      axsaminiz xeyir FSD xanim eseblesmeyin,ele adamlara gore eseblesmeyine deymez.yaziq usaqlar|(Qendabin oqlu lap alkasa oxsayir,qebul edirem dedikde.Qarabaqda bizlere qarsi vurusmus olsada dedikded,Xocali dusdu yadima......Qendab xanim yene yumsaq sekilde deseydi.......qanim dondu,deyesen ermenileri yavas yavas,,, ocaq ,,,,basina cixardiriq..Eldenizin,,,,qardasi,,,,,Robertin anasinin azerbaycanli atasinin ermeni olmasi/|????soz tapmiram,sozun bitdiyi yer|((

      Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ