Şaxtalı, qarlı və buzlu qış çox vaxt avtomobilin ən qatı düşməni hesab olunur. Amma əslində, yayın istisi mühərriki boğa, boyanı yandıra və akkumulyatoru boşalda bilər.
Milli.Az xəbər verir ki, ilk növbədə mühərrikin soyutma sistemi əziyyət çəkir - istilikdə daha az səmərəli işləyir. Kondisioner işə salındıqda tıxaclar mühərrik maksimum yük altında olduqda, lakin hərəkət etmədikdə xüsusilə təhlükəlidir.
Kondisioner isti havada öz imkanları həddində işləyir. Kompressorun daimi işləməsi, xüsusilə sistemdə kifayət qədər soyuducu olmadıqda və ya radiator çirklidirsə, həddindən artıq istiləşmə riskini artırır.
Toz və qum da əhəmiyyətli ziyana səbəb olur. Onlar filtrləri bağlayır, sensorların işini pozur və hətta kuzovun boyasını məhv edir. Buna görə də isti havalarda avtomobili ən azı həftədə bir dəfə yumaq tövsiyə olunur.
Yüksək temperatur da batareyaya mənfi təsir göstərir. Elektrolitin buxarlanması kontaktların oksidləşməsinə və batareya tutumunun daha sürətli itirilməsinə səbəb olur.
Həmçinin, mühərrik yağı, istiliyə davamlı olsa da, uzun müddət isitmə zamanı daha sürətli oksidləşir, qoruyucu xüsusiyyətlərini itirir və mühərrikin aşınmasını sürətləndirir./lent.az
Milli.Az