İdman

"Qalatasaray" darmadağın oldu - VİDEO - FOTO

12 Dekabr 2019 09:34
8 Şərh     Baxış: 1 837

Çempionlar Liqasının qrup mərhələsinin 6-cı turun oyunlarına yekun vurulub.

Milli.Az xəbər verir ki, A qrupunda qərarlaşan PSJ evdə "Qalatasaray"a 5:0 esabı ilə qalib gəlib.

PSJ (Fransa) - "Qalatasaray" (Türkiyə) - 5:0

Qollar: Mauro İkardi, 32, Pablo Sarabya, 35, Neymar, 46, Kilian Mbappe, 63, Edinson Kavani, 84 (pen.)

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

8 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 12 Dekabr 2019 10:5921

    Salam FSD xanim.necesiniz?(**)❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    FB · 12 Dekabr 2019 11:5611

    fetöcülerden eynı tarıfe 6-0 5-0..

    Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 12 Dekabr 2019 16:4410

    Salam Mələyim, pis deyiləm çox sağ olun, Siz necəsiniz? Ebrumdan xəbəriniz varmi? Çox nigaran qoydu(( Görəsən uşaqları necədir?? Oxudum şərhinizi düzgün məsləhət edirsiniz amma əsəbləşməmək özümdən asılı deyil((uşaqları döyürlər atırlar sonrada kənara çəkilb günahkar axtarırlar(( Mələyim özünüzə yaxşı baxın, və yaxşı yaxşı fikirləşin)) Düzdür bəzi məsələrdən başım çıxmır, çalışaram məsləhət verməkdə kömək edim, gözləyirəm aa prinsimizi)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 12 Dekabr 2019 17:2510

      salam FSD xanim cox saq

      Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 12 Dekabr 2019 17:3010

      salam FSD xanim cox saq olun yaxsiyam.deyir dilim dilim olasan bir parca dilim|)telesdirmeyin|))secib,secib secmeliye duserem|))bu bir zarafat,ehval ruhiyyenizi qaldirmaq ucun zarafat eledim,mene cooox seref olar sizden meslehet almaq|(*****)Ebrudan xeberim yoxdu|(((cooox nigaranam,qizlari men de dusunurem|(((tez gelseydi,,,,,,,,,

      Cavab yaz
      • Anonim
        F.S.D. · 12 Dekabr 2019 19:4900

        Can bslacam Can ağıllım mənim, təsəvvür etdim etirazınızı gülürəm burada)))mamı üzümə təccüblə baxır ki mən telefonda nəyə baxıb gülürəm))) ağıllım tələsdirmirik aaaa sadəcə xatırladırıq)) Ebrum çox nigaran qoyur çox narahatam, o bizi çox intizarda qoymazdı((( ikinci həftədir yoxdur. Məncə gələn həftə bizi bu nigarançılıqdan qurtarar.

        Cavab yaz
        • Anonim
          melek b · 12 Dekabr 2019 20:1500

          axsaminiz xeyir FSD xanim,cannnn(|*****)mesaj alindi|!!!!!!Ebru ucun mende narahatam,umud edirem gelen hefte geler,gelsin tay DARIXDIM

          Cavab yaz
  • Anonim
    Dağıttılar yene)) · 12 Dekabr 2019 17:0710

    Dagilmiwi dağıttılar yene)))

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ