İdman

Mahir Mədətov tənqidlərə cavab verdi - "Özümü kiməsə sübut etmək fikrim yoxdur"

16 Oktyabr 2018 10:25
7 Şərh     Baxış: 1 076

İştirakım olmayan epizodlarda, mövqeyimdən uzaq baş verənlərdə, hətta komandamız qalib gələn zaman mənə təhqirlər davam edirsə, buna başqa izah verə bilmirəm.

Milli.Az xəbər verir ki, report-a açıqlamasında "Qarabağ" klubunun və Azərbaycan milli komandasının futbolçusu Mahir Mədətov ev oyunları zamanı fitə basılmasına cavab olaraq deyib.

Mədətov son oyunlarda qol vura bilməməsini belə izah edib:

"Hamıdan çox fərqlənib komandama kömək etmək istəyirəm. Futbol bir komanda oyunudur. Komanda yoldaşım fərqlənirsə, bu, hamımızın uğurudur. Azarkeş də komandanı dəstəkləyir, hansısa bir futbolçunu yox. Hər zamankından daha çox çalışıram ki, komandaya xeyir verim. Düzdür, beynəlxalq oyunlarda hələ qol vurmamışam. Amma inanıram ki, o da olacaq".

"Özümü kiməsə sübut etmək kimi fikrim yoxdur" deyən hücumçu əsas məqsədinin baş məşqçi Qurban Qurbanovun verdiyi tapşırıqları yerinə yetirməkdən ibarət olduğunu vurğulayıb:

"Futbolçuyam, öz işimi görürəm, baş məşqçinin verdiyi tapşırıqlara əməl edirəm. Üzərimə düşən vəzifəmi, işimi icra etməyə çalışıram.

Mahir Mədətov "Qarabağ"ın İngiltərə "Arsenal"ı ilə Avropa Liqası, Azərbaycan yığmasının isə Malta ilə UEFA Millətlər Liqası matçlarında qol epizodlarından yararlana bilmədiyi üçün azarkeşlərin sərt reaksiyası ilə qarşılaşıb.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

7 Şərh:

  • Anonim
    Oxucu · 16 Oktyabr 2018 10:3170

    Özünü sübut etmək fikrin olmaya bilər. Amma özünü heç cürə sübut edə bilmirsənsə oynamamalısan.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eliko · 16 Oktyabr 2018 10:4250

    Mahir Mədətov tapşırıqla götürülmüş (q)oyunçudu. Qurban Qurbanov heç gözdəməzdik sizdən. Ayıbdır Vallah!!! Mahir kimdir ki, ona görə sizə deyilməyən söz qalmayır. Xahiş edirəm nəzərə alın və tədbir görün.

    Cavab yaz
  • Anonim
    bazuka · 16 Oktyabr 2018 10:4540

    Fitə basılmağını mən alqışlamıram, amma fitə basanları da başa düşürəm. Top ayağına düşən kimi başlayır farmazonluğa, guya bu Kriştianu Ronladodur, ya da Messi. Bacarmadığın hoqqaya girişmə. Axırı da odur ki, mütləq topu itirəcək. Qurban Qurbanovun Mahir məsələsində niyə belə prinsipiallıq göstərdiyini də anlamıram. Deyir ki, o yaşda Mahirdən yaxşı oyunçu adı çəkin. O yaşda olmasın ondan yaşlı olsun, vacibdi ki, mütləq Mahir çıxıb camaatın əsəbiylə oynasın?! Özünü fotoşopla o kluba, bu kluba transfer etməklə deyil, gərək qabında da nəsə olsun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    loğman · 16 Oktyabr 2018 11:0820

    Bilirsən ki,Azərbaycanda futbolçu qıtlığıdır.Ona görə arxayınsan ki heç kim xətrinə dəyməyəcək.Alternativin olsa oynayarsan tay gedib caamatın əsəbləriylə oynamazsan.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Azarkeş · 16 Oktyabr 2018 11:4701

    Bu gün istedadlı və perspektivli gənclərimizi dəstəkləməliyik ki, sabah xaricdən gətirilənlərə möhtac qalmayaq!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    .... · 16 Oktyabr 2018 11:4850

    Məhəllələri gəzib dolaşsalar cin kimi usaqlar var gözəl futbol oyayirlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Syama · 16 Oktyabr 2018 11:5003

    Ne yapismisiz Mahirden.Oyunda en cox reqibden top alan da odu.qol veziyyeti salan da odu.o qeder tezyiqler olurki ozunu itirir cerime meydancasinda.?Mahirin sayesinde (kopenhagen oyununda qol)Qarabag cempionlar liqasina yukseldide.Acin baxinda oyunlarina onun qeder orda reqibden top alan var?

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ