Cəmiyyət

“Azərbaycan inciləri”, “Gəncə - Nizami yurdu” və “Qədim və gözəl Qarabağ” kitablarının təqdimatı olacaq

14 Dekabr 2019 07:55
34 Şərh     Baxış: 673

Azərbaycan mədəni irsinin, adət-ənənələrinin, çoxsaylı abidələrinin beynəlxalq miqyasda tanıdılması və təbliği məqsədilə Mədəniyyət Nazirliyi, "Paşa Həyat Sığorta" ASC və "IRS Publishing House"un 2013-cü ildən birgə həyata keçirdiyi "İrs" silsiləsi layihəsi uğurla davam edir.

Milli.Az Trend-ə istinadən bildirir ki, bu seriyanın yeni nəşrləri olan "Azərbaycan inciləri", "Gəncə - Nizami yurdu" və "Qədim və gözəl Qarabağ" adlı kitabların təqdimat mərasimi keçiriləcək.

Təqdimat mərasimi 16 dekabr saat 16:00-da "JW Marriot" hotelinin "Şərq" zalında təşkil olunacaq.

Qeyd edək ki, layihə çərçivəsində indiyədək "Qədim qalanın yuxuları", "Qobustan - minilliklər kitabı", "Təbrizin sehrli nağılları", "Naxçıvan - Şərqin əfsanəsi", "Məftun edən şəhər", "Bakı simfoniyası", "Daş keşikçilər", "Qarabağ - əsirlərin salnaməsi" adlı kitablar nəşr olunub.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

34 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 14 Dekabr 2019 09:5020

    Sabahiniz xeyir.FSD xanim.Ebruşum.Ayla xanim

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 14 Dekabr 2019 14:2810

      Salam Mələyim, çox sağ olun yaxşıyam Siz necəsiniz? Ebrumda gələr Alya xanımda gözləyək. Mələyim Gəncədə olmusunuzmu?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 14 Dekabr 2019 16:1710

        Salam FDS xanim.cox saq olun yaxsiyam.he Gənvədə olmusam.Tovuza gedende yol uctu orada 1 gun olurdum.Gəncənin bəzi kucələri Bakini xatirladir

        Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 14 Dekabr 2019 14:4900

    Qonağımız gəlib, oğlu Tərtərdə hərbi xidmətdə olanda yanına gedəndə başına gələn əhvalatları danışır. Avqust ayı cəhənnəm isti. Yanında hündür üzünə bu istidə qıpqırnlzı rumyana çəkmiş qadın oturub. Bu ona baxanda ürəyi sıxılırmış. Avtobus xarab olur, başqa maşına minirlər, şofer getməyəcəm deyir. Bu qadln durur ayağa sür deyir şofer sürmürəm deyir. Qadın şoferə mənə bax, Şofer qadına baxanda şoferin üzünə elə güclü sillə vururki şofer və avtobusdakılar özlərini itirlər. Şofer sürür. İndi qohumumuz qorxusundan gülə bilmir ki bunuda vurar. Birdən qadın gül aaazzz deyəndə avtobusda hamı bərkdən gülməyə başlayır, şoferdən başqa Demə bu qadlndan təkcə qohumumuz deyil hamı qorxub. Çatıdlar Bərdəyə taksiyə miniblər, 3 nəfərdilər. Qolu güclü üzü rumyanalı qadın şoferə sür gedək pulunu verərəm desədə taksi şoferi yox gözləyək bir nəfərdə gəlsin deyir. Qohumuz şoferin qoluna toxunur ay şofer siz Allah nə qədər ki sillə yumruq zərbəsi görməmisinz sürün gedək tərslik etməyin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 14 Dekabr 2019 16:2210

      Qadindaki gucə bax ee

      Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 14 Dekabr 2019 15:3210

    Axşam avtobusu ilə Tərtərə hərbi hissəyə gedir yenədə. Yatıb. Arxa tərəfdən ağlamaq səsi eşidir. Yuxudan ayılıb soruşur, sonra sumkasını açır qadına dərman verir. Yanında bu dəfədə bəxtindən hündür yöndəmsiz kişi oturub ona baxanda üzünü o tərəfə çevir deyir. 1 saat keçir. Yenə ağlamaq səsi ağrı keçmir. Durur ayağa sumkasından şpris dərman çıxarır keçir ağlayan qadın tərəfə. Qadınlara dəsmallı tutun iynə vurum. Bu sakitləşır. Şoferə Yevlaxa çatanda xəstəxana yolunda saxlayırsınız mütləq həkimə getməlidir. Qadına yazıb verir ki hansı iynə vurulub, mütləq həkimə desin. Bir azdan 2-ci şofer çiyninə vurur doxtur bacı yenə ağlayan var. Bu da doxtur deyiləm. Şofer doxtur deyisiniz bəs bu iynə dərman nədir? Qadının əridə yanında olub səhər düşürlər xəstəxanaya getmək üçün. Hərbi hissəyə çatır uşaqlar kimin nəyi sökülüb gətirsin. Sökülənləri tikir. Ay uşaqlar qıyığımda var ayaqqabısı sökülən varsa gətirsin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 14 Dekabr 2019 16:2010

      Maraqli idi FSD xanim.Allah butun hərbicilərimizi qorusun.

      Cavab yaz
      • Anonim
        F.S.D. · 14 Dekabr 2019 18:0700

        Axşamınız xeyir Mələyim, Amin balacam Allah əsgərlərimizi qorusun hamının balası sağ salamat evlərinə gəlsinlər. Qohumumuz şəhərin bu başından o başına getsədə ehtiyatını götürür, sumkası dolu olur həmişə. Gəncə Nizamının məqbərəsini görmüsünüz onda. Qadında həqiqətən gücə hünərə bax(( məncə bu qadın həmişə kişiləri döyüb, əli öyrəşib yəqin. Qarşısındakından qorxmadan əl qaldırır ona. Allah uzaq etsin belə qadınlardan

        Cavab yaz
        • Anonim
          melek b · 14 Dekabr 2019 19:0910

          Axsaminiz xeyir FSD xanim,he Meqbereni gormusem.mohtesemdi....men qadinlari zerif,zeyif yox zerif gormek isterdim.deyesen Ebru bu gunde gorunmedi

          Cavab yaz
          • Anonim
            F.S.D. · 14 Dekabr 2019 19:2100

            Mən görməmişəm məqbərəni. Ebrum bu gündə görünmədi(( zəriflik qadını gözəlləşdirir. kişi kimi əzələli, iri sümüklü, özünü kişi kimi aparan qadınları heç xoşlamır. Qadın zərif olanda qadındır əlində ağır sumkalar daşısada, evdə ağır işlər görsədə. Qadını qadın edən xasiyyətidir

            Cavab yaz
            • Anonim
              melek b · 14 Dekabr 2019 20:1610

              duz deyirsiniz,amma istisnalarda olur kisi evde yatir yaziq qadin her biri 25 kq aqirliqi olan sumkalar dasiyir,,,,

            • Anonim
              melek b · 14 Dekabr 2019 21:0700

              FSD xanim dunen Xosqedemdeki,Qendab xanimin oqlu ile gorusune baxtinizmi/|o oqulun baxislari ana ilegorusende kamera yaxindan cekdi,baxislari canavar baxislari idi sanki,hele bir Azerbaycan qizi ile evlenmek de isteyir|))

  • Anonim
    Rəssam · 14 Dekabr 2019 20:5630

    Axşamınız xeyir. Üzrlü sayın FSD xanım, dünən başım qarışıq oldu,cavab verməmişəm. Mənim nəvələrim çətin tərbiyə olunan uşaqların məktəbinə göndərilsə daha düzgün olardı. Belə də ki ürəyiniz istədiyi vaxt yıgışdırıb apara bilərsiz. Dünən biri qardaşıma nömrə gəlib, o da dilxor olub)

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 14 Dekabr 2019 21:4510

      Axşamınız xeyir müəllim, başa düşürəm xahiş edirəm üzr istəməyin. Evdir ailədir vaxtınız olmaya bilər. Sizin nəsildə çətin tərbiyyə olunan uşaq ola bilməz çünki onların qanı geni buna imkan verməz. Ona görə bağışlayın inanmıram. Ərköyün ola bilərlər. Evdə uşaqlar ərköyün dəcəldirlərsə bu o deməkdir ki, ataları onları çox istəyir. nadinc uşaqlardan çox xoşum gəlir. Nə vaxt gətirsəniz qəbul edəcəm qaytarmaq yoxdur biləsiniz. qardaşınıza nömrə gəlirlər , bu nömrə qız söhbəti dirmi???? Təyyarəçi nəvəniz?? ağıllı insanlar daha çox səhv edir qarşısındakını özləri kimi gördüyü üçün ehtiyatlı olun. Sizə nömrə gələ bilməzlər. Ananız özünüz necəsiniz?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Rəssam · 14 Dekabr 2019 23:4320

        Sag olun,mən babatam. Anam bir az xəstələnib. Nəvənin kimliyini düz tapdız, amma başqa məsələdir). Atasına nömrə gəlib də. O da deyir, sən bunları belə öyrətmisən,amma heç özü də onıardan çox fərqlənmir)

        Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 14 Dekabr 2019 21:2600

    Mələyim ağıllım mənim, siz deyən kimi də olur. bu həyatdır hər kəs öhdəsinə düşən işi bacardığı və başa düşdüyü kimi yaşayır. Zövqlər baxışlar yaşayış fərqlidir birdə hamı eyni olsa eyni geyinsə eyni danışsa həyat maraqsız olar. İnsanlar müxtəkif geyinə bilər müxtəkuf düşünsədə danışasada kişi kişiliyini qadın qadınlığını itirməməlidir.Heç kim heç nədən sığortalanmayıb. Bəxtimizə düşən yuk bizi çaşdırmasın. Allah Sizə çox gözəl ailə qismət etsin, gözəl ailənlə uzun xöşbəxt ömür yaşayasınız. Mələyim Xöşqədəmin verlişinə baxmadım görmədim Qəndabın oğlunu. Evdəkilərdən soruşdum onlarda baxmayıblar. Necə görünürdü erməni kimi?(( ona azəri qızı gedərmı?? Anasını necə qəbul etdi??

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 14 Dekabr 2019 21:3910

      cox saq olun deyerli fikirlerinize gore |****|)oqlan ermeniye oxsayirdi,Qendab xanim da sanki arxayinliqa cixmisdi,mene biri birilereine yamaq kimi gorunduler,hesretli olsalarda oqlan anasinin yaninda boyumemisdi,mende bir fikir asilandi,oqlan bilirdi sanki anasinin imkanli olmasini

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 14 Dekabr 2019 22:1910

    Axşamınız xeyir F.S.D. xanım, Mələk xanım və Rəssam bəy. Geç yazdığım üçün üzr istəyirəm. Sizləri görmək cox xoşdur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 14 Dekabr 2019 23:1400

      axsaminiz xeyir Ayla xanim,necesiniz|?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 14 Dekabr 2019 22:2210

    Düzü sürücünü vuran qadına təəccübləndim F.S.D. xanım, amma ondan qorxan o kişi sürücüyə daha çox təəccübləndim:). Allah gorusun bizi belı qadinlardan:))).

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 14 Dekabr 2019 23:4300

      Axşamınız xeyir Ayla xanım, sizidə görmək çox xoşdur və xahiş edirəm üzr istəməyin, vaxt yoxdur gecdə olsa yazdığınız üçün çox sağ olun. Məndə eşidəndə təccübləndim ki şofer niyə cavab verməyib. Qadının silləsi necə güclü olubsa qorxub. Qorxusundan cavab da qaytara bilməyib. Yəqin Çox qadın davalarını çox görüb((( yazıq kişilər(( bərkdən danışan qadınlardan qorxuram

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 14 Dekabr 2019 22:3910

    Deyilənə görə, Amerikanın əfsanəvi prezidenti Abraham Linkoln, həyat yoldaşı Meri Todd Linkoln tərəfindən döyülürdü. Mery Todd kaminə az odun atdığına görə həyat yoldaşı Abraham Linkolnu taxta ilə vurmuş, hətta Linkoln yemək zamanı üzünə yumruq da vurmuşdu.Bunu Maykl Burlingam, Linkolnın Daxili Dünyası kitabının müəllifi və Konnektikut Kollecinin tarix professoru, kitabda qeyd etmişdir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 14 Dekabr 2019 23:4700

      Vay vay vay ay aman bu mümkündürmü???( dəhşət elə qadından boşanada bilməz, qadın istəməsə. Allah uzaq olsun

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 14 Dekabr 2019 22:4110

    Nədənsə, Azərbaycanlı kişilərin, qadın tərəfindən döyülə biləcəkləri mənə qəribə gəlir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 15 Dekabr 2019 00:0000

      Bir dəfə işdən gələndə metrodan çıxanda cavan kişi çıxışda oturub pul yığırdı. Mən keçdim sonra təkrar geri dönüb pul verdim keçdim. Arxadan səs eşidirəm ay xanım arxaya baxdım uni formada bir kişi mənə deyir niyə ona pul verdiniz gedib araq alıb içəcək. Məndə ona dedim o kişini o günə qoyan qadındır. bunun işi yoxdur ya arvadı atıb yəqin gücu araq içməyə çatır. Kşi dayandı düz deyirsiniz. Nə qədər kişi güclü olsada ən zəif yeri qadındır. Azərbaycanda indi döyülən kişilərin sayı artacaq işsizliyin sayı artıqca və qadınlarımızın avropa sayğı müasirləşdikcə. Bu mövzudan çox yazmaq olar. Allah qorusun hər kəsi pis insanlardan qorusun

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 14 Dekabr 2019 22:4410

    Məkək xanım, mən də verlişə baxa bilmədim, amma xanımın oğlunun şəklini gördüm, hec bizim millətə oxşarlığı yoxdur. Çox yad gəldi mənə.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ayla · 14 Dekabr 2019 23:0600

      Mələk xanım olmalı idi, səhv olub üzr istəyirəm

      Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 14 Dekabr 2019 23:1700

        |)))uzur istemeyin Ayla xanim olur ele seyler,bolluca guldum|))maraqli yazi ucunde tewekkur.hr oqlanin qeribe uz mimikasi var idi

        Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 14 Dekabr 2019 23:1900

        seherki gorus yerini fotoda yazacam

        Cavab yaz
        • Anonim
          Ayla · 14 Dekabr 2019 23:4200

          Mütləq gələcəm:). Çox sağ olun Mələk xanım. Bugun bir az qarışıq gün idi mənim üçün. Bir seminarda iştirak etdim. Və orda verilən suallar qəribə hiss yaratdi məndə. Suallardan biri: son zamanlarda icinizdəki səs sizə nə deyir? Gecəniz xeyrə. Sabaha qədər.

          Cavab yaz
    • Anonim
      F.S.D. · 15 Dekabr 2019 00:0500

      Bu elə mövzudur ki, söz deyə bilmirik. Yad olacaq əlbəttə. Erməni anasını unutmayacaq bu anasını istəyəcəkmi????

      Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 10:0420

    Sabahınız xeyir necəsiniz?, Mələyim tapa bilmədim səhifəni bura yazaq? Mələyim Qəndabın oğlunun Siz deyən hərəkətinə heç təəccüblənmədim, əsl erməni tərbiyyəsidir. Tərbiyyəsi yaxşı olub))

    Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 10:2310

    Rəssam müəllim Allah ananıza şəfa versin, yəqin soyuq olub(( Evdə oturan insana daha çox soyuq olur. İmkan olsa bir az həyətdə gəzsin təmiz havada. Uşaqlar mənim dostumdur, təyyarəçi nəvəniz isə böyük oğlandır, uşaq deyil oğlum yaşındadır. Siz onları çox istədiyinizdən qardaşınızıda uşaqlarınıda ərköyün böyütmüsünüz. .Allah sizə ananıza ailənizə can sağlığı versin övladlarınızın nəvələrinisin bəxtlərini gözəl etsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Dekabr 2019 10:3100

    Ayla xanım Mələyimə yazdığınız şərhi oxuyuram harada hərf səhv etdiyinizi görmürəm başa düşmürəm)) təkrar təkrar baxıram amma özüm bildiyim kimi oxuduğum üçün tapmıram))) axırda başa düşəndə nə qədər gülmüşəm biləsiniz))Allah əhvalınızı hənişə yaxşı etsin. Maraqlı mövzu seçmisiniz. Yazaq ürəyimzin səsini

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ