Cəmiyyət

Tanınmış aktyorumuz dünyasını dəyişdi - FOTO

10 Sentyabr 2015 21:15
15 Şərh     Baxış: 13 797

Tanınmış aktyor, uzun illərdir Amerikanın Nyu-York şəhərində yaşayan Vəliəhd Vəliyev dünyasını dəyişib.

Bu haqda məlumatı aktyorun yaxın qohumu Samir Qədirov Milli.Az-a verib:
"Vəliəhd Vəliyev bir neçə saat əvvəl dünyasını dəyişdi. Bu haqda onun ailəsi biz qohumları xəbərdar edib. Tanınmış aktyor Amerikada dəfn olunacaq. Çünki o hələ sağlığında özü üçün orada yer götürmüşdü" deyə aktyorun qohumu bildirib.

Qeyd edək ki, Vəliəhd Vəliyev 1952 ci ildə Daşkəsəndə anadan olub. 1979 cu ildə Moskvada ÜDKİ-nin aktyorluq fakültəsini bitirib. Aktyor Xalq artisti Həmidə Ömərova, aktrisa Sonaxanım Mikayılova və s. ilə tələbə yoldaşı olub.

O uşalıq illərindən Gəncə Teatrında çalışıb və bir sıra  yadda qalan rollar oynayıb. Kinostudiyada bir çox filmlərdə çəkilsə də, onu tamaşaçılar "Evlənmək istəyirəm" də Əhməd bəy rolu ilə daha çox tanıyırdılar. Aktyor uzun illərdir ki, xərçəng xəstəliyindən əziyyət çəkirdi.

Allah rəhmət etsin!

Əli Rəhimoğlu
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

15 Şərh:

  • Anonim
    ll · 10 Sentyabr 2015 21:2400

    Allah rehmet elesin. Saqliqinda yer goturmek ancaq musurmanin işidi. Yaxinlarina sebr versin

    Cavab yaz
    • Anonim
      Məhəmməd · 11 Sentyabr 2015 08:5100

      musurman ösünsən, hörmətli II

      Cavab yaz
  • Anonim
    QQ · 10 Sentyabr 2015 21:3400

    Allah rehmet elesin Gezmeye qerib olke,olmeye veten yaxsi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nihat · 10 Sentyabr 2015 21:5000

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Terlan · 11 Sentyabr 2015 00:5700

    Allah rehmet etsin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fatmagul · 11 Sentyabr 2015 09:0800

    ANS de Qulp verlishine chixirdi bir aralar.Mence adi Velihed yox ,Vilayetdir.Ozu de Amerikada uzun iller deyil, hatadasa bir 7,8 ildir yashadiqi.( belkede sehv edirem ? )

    Cavab yaz
    • Anonim
      BANKİR · 11 Sentyabr 2015 10:3000

      7-8in uzun illər olnadığını nece sübut edə biləraən ki?Nisbilik nəzəriyyəsini oxu görəcəksən ki,müəllif düz yazıb.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Fatmagul · 12 Sentyabr 2015 09:3700

        Mene nezeriyye lazim deyil, menimchun 7 il goz qirpimi kimi gelib kechib)) Hem de her sohebet dushende deyirdiler Vili gelmishdi,Bakudaydi.Day hunun neyi " uzun " oldu?)) Xesteliyi gunclenenden sonra artiq gelmedi.Uzun muddetli yashayan muqenni Firengiz Rehimbeyovadir.90 ci ilden Amerikadadir.90 dan bu yana Bakiya cemisi 3,4 defe gelib.

        Cavab yaz
    • Anonim
      Fatmagüle · 11 Sentyabr 2015 17:1900

      Ele bil qohumusuz bu qeder melumatla çox bilmişsiz yaman

      Cavab yaz
      • Anonim
        Fatmagul · 12 Sentyabr 2015 09:3800

        Baldizimla bir sinifde oxuyublar.

        Cavab yaz
  • Anonim
    lala · 11 Sentyabr 2015 09:0800

    son vaxtlar sənət adamların itirə itirə gedirik.ALLAh rəhmət eləsin

    Cavab yaz
  • Anonim
    ????? · 11 Sentyabr 2015 09:3300

    dashkesenden new yorka neter gedib cixib ey.

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 11 Sentyabr 2015 09:5800

    Allah rehmet elesin.Nese son zamanlar medeniyyetimiz cox itgi verdi.Yerde qalanlara deymesin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      rauf · 11 Sentyabr 2015 17:4000

      Allah rehmet elesin esilleri daskesenin emirvar kendindendi bir qardaslda gence dram teatlrlnda isleyir

      Cavab yaz
  • Anonim