Şou-biznes

Nadir gəlinindən danışıb ağladı - VİDEO

30 Noyabr 2021 13:18
12 Şərh     Baxış: 8 910

Müğənni Nadir Qafarzadə "Tarixin bir günü" verilişində gəlinindən danışıb.

Milli.Az Olay-a istinadən xəbər verir ki, o, oğlu Loğmanın nişanının ev şəraitində keçirilməsinin səbəbini açıqlayıb. Bunun gəlinin arzusu olduğunu bildirən Nadir göz yaşlarını saxlaya bilməyib:

"Qızın atası qısa müddət öncə rəhmətə gedib. O, dedi ki, atamın ruhu bu evdədir deyə, nişan burada olsun. Çox yaxşı ailədir. Atası aramızdan tez ayrıldı. Artıq o, da mənim balamdır. Ona söz vermişəm ki, atası ola bilməsəm də, onu atası qədər sevəcəm".

Qeyd edək ki, N.Qafarzadənin oğlu bir neçə həftə öncə nişanlanıb.

Milli.Az

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

12 Şərh:

  • Anonim
    (((((((( · 30 Noyabr 2021 14:0382

    Bunun ifadəsiz gicgici sifatına baxın da (((((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ??? · 30 Noyabr 2021 14:1871

    Bircə bu tiplər ekrandan yığışılsaydı....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sumqayıt · 30 Noyabr 2021 14:4572

    Qızın atası dediyin kimi qısa müddət ərzində rəhmətə gedibsə, nişan etmək çoxmu vacib idi?? İmkan verərdiniz üstündən vaxt keçərdi də..Əgər qız hamilə deyilsə, evdə ağır xəstə yoxdursa, tez bir zamanda nişan, toy edilməsi rəhmətə getmiş adama böyük hörmətsizlikdir..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əslində · 30 Noyabr 2021 16:2242

      Insana hörməti, qayğını sağlığında etmək lazımdı. Öləndən sonra nə eləsən də ondan ölüyə nə

      Cavab yaz
      • Anonim
        16 22 · 30 Noyabr 2021 19:2740

        İnsana hörməti həm sağlığında, həm də dünyasını dəyişəndən sonra etmək lazımdır..Diri ikən sənindir, ölü ikən sənin deyilmi??

        Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 30 Noyabr 2021 16:2142

    Qızın atası bir il bundan evvel rehmete gedib. Nişanları ildən sonra olubdur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Samirəyə · 30 Noyabr 2021 19:2930

      Nadir qısa müddət öncə deyir, qısa müddət öncə 1 ildir?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Samire · 1 Dekabr 2021 01:0900

        Bir saytda oxudum. Nadir deyir atası 1 il evvel dünyasını deyişib.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Qırmıyun birbirüüzü · 1 Dekabr 2021 09:3900

          Nadirə görə dəyməz

          Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ıbrahimli(Şamaxı) · 30 Noyabr 2021 19:0123

    Xosum gəlir Nadirdən.Allah xoşbəxt eləsin gözü dolası göresiniz.Yetim bir qizi sevindirmək,ona ata əvəzi olmaq böyük savabdı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    rza · 1 Dekabr 2021 09:0800

    evveller yoldawi ile oznu reklam edirdi.indi gelnine kecdi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maya · 1 Dekabr 2021 12:3310

    Külüm olsun sənin başuva. Bəs dedilər Azərbaycanı tərk etdi. Sevinmişdim, dedim bir bambılı da belə getdi. çox hayıf.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ