Şou-biznes

"Oğlum qayınanasına "ana" desə ölə bilərəm" - FOTO

13 Dekabr 2019 15:34
40 Şərh     Baxış: 4 362

"Oğlum mənə həmişə "Nərgiz" deyib, "ana" da deməyib. Uşaqlıqdan mən ona demişdim ki, mənə Nərgiz denən. İndi "mama" deyir mənə, sağolsun (gülür)"

Milli.Az xəbər verir ki, bu sözləri "Hər şey daxil"də Xatun deyib.

Tarix Əliyev (Tolik) müğənninin sözlərinə "Heç nə olmaz, arvad alar, qayınanasına "mama" deyər, narahat olma" fikirləri ilə münasibət bildirib.  

Xatun Tolikin fikrinə "Əsla, əsla! Ölə bilərəm" ifadəsi ilə reaksiya verib.

Qeyd edək ki, Xatunun əsl adı Nərgizdir. 

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

40 Şərh:

  • Anonim
    2222 · 13 Dekabr 2019 15:41141

    bes gelin nece ana desinmi?sen de marijna kimi eriyesen

    Cavab yaz
  • Anonim
    Uzaq · 13 Dekabr 2019 15:42136

    Qəfil düşündüm,deyəsən mən də pis olaram axı.Çox istəsin,hörmət etsin,xanım,xala,bibi desin amma ana,mama təkcə mən)

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 13 Dekabr 2019 15:51150

      Baayy, niyə??))..Mən pis olmaram).. Oğlumun qaynanası ona ana deməyə layuqdirsə, dünəndən desin, bu gün də iki gün olsun)). Mən əhəmiyyət vermərəm)..Heç gəlinə də məcbur nama dedizdirmərəm özümə).. Adımı da desə mojnadı..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Uzaq · 13 Dekabr 2019 16:0765

        Gəlinin də deməsini istəmərəm amma)Ürəkdən desə belə,məcbur söyləyirmiş kimi hiss edərəm.Aramızda səmimilik olmaz əksinə içdən içə kin saxladığını düşünərəm.Ancaq anası olmasa,ana deməyə ehtiyac duyarsa,könlü xoş olsun deyə razılaşaram.

        Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 13 Dekabr 2019 15:46135

    Bəs gəlin sənə mana desə, ölməzsənki??..Ümumiyyətlə istər gəlin olsun istır yeznə, pz anasına mama desə yaxşı olar.. Adamın anası 1 olar..Qananaya da xanım, xala, bibi bir ad tapıb demək olar..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Legenda · 13 Dekabr 2019 16:30103

    Məndə sevmirəm qaynanaya mama deməyi. Özüm xanım deyirəm, gələcəkdə də mənə gəlinim xaladan, bibidən ya da öz adımla müraciət edər. Adamın bir anası olar, ondan qeyri deyilən mamaları ürəkdən gəlmir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 13 Dekabr 2019 16:30111

    Gəlinin anası ana deyil? Oğul arvadının anasına ana desə, özününkü analıdan çıxacaq? Necə olur ki, gəlin qaynanasına ana (mama) deyə bilir, kişi öz qaynanasına ana deyə bilməz? Ölərəm, partdıyaram - bunlar eqositlikdir. Kişi olan kəs öz valideynləri kimi arvadının valideynlərinə də eyni dərəcədə hörmət etməlidir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elxan · 13 Dekabr 2019 18:17120

    Bacımın qızı bütün günü baxça müəlliməsindən danışır,"misulya belə dedi,misulya elə dedi".Mən də əvvəl başa düşmürdüm bu uşaq müəlliməsinə niyə misulya deyir.Sonra bacım mənə izah elədi ki,adı Ülviyyədi,hamı Miss Ulya çağırır.İndi xxı əsrdi.Bəlkə qaynanamızı miss(madam) Fatma və s. çağıraq.Nə anamız incisin,nə də özümüz sıxıntı keçirək.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 13 Dekabr 2019 18:44165

    Bu güne qeder deyen olmuyubsa bu günden sonrada deyen olmayacaq.İndiyene qeder esitmemisem .. En melek qayinanaya da küreken hecc vaxt ana demiyib demiyecekde.Narhatciliqa sebeb yoxdu Gelinler de Vallah deyirem boqazdan yuxari mama deyir mecburi.Kim urekden qayinanasina ana deyir ki, hansi gelin ?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSİ. · 13 Dekabr 2019 19:2841

      Elə ürəkdən nənə,ana deyirəm ki,Əsra:).Heç yadıma da düşmür qayınana olduğu☺️

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 13 Dekabr 2019 19:5940

        Ahaaa,əlaaaaaa:)) Yeqin anan qeder hiss edirsen

        Cavab yaz
        • Anonim
          ƏSİ. · 13 Dekabr 2019 22:1710

          83 yaşı var,Əsra:)Evin balacası mənəm.Mən də nəvələri yaşdayam.Nənəmin yerinə qoymuşam onu.Böyük qaynımla,atam,anam bir sinifdə oxuyublar:))Bir növ gəlin olmağa mənim haqqım yoxdu.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Esra Ibrahimli(Samaxi) · 13 Dekabr 2019 22:2420

            Ay daaa,Allah can saqliqi versin menim nenemnen yasiddi Nene demekkk olarrr özü de ürekdenn:)) Dübbedüz de edirsen.

            Cavab yaz
            • Anonim
              ƏSİ. · 13 Dekabr 2019 23:0210

              Çox sağ ol☺️Allah nənənə də can sağlığı versin:)

  • Anonim
    ŞAH · 13 Dekabr 2019 18:5862

    OĞLAN QAYNANASINA ANA --MAMA DESƏ HAMI ONA SATILMIŞ HÖRMƏTSİZ KİMİ BAXACAQ.QIZLARIN QAYNANASINA ANA DEMƏSİNƏ HEC KİM PİS BAXMIR CÜNKİ QIZ OĞLAN EVİNDƏN ASILI ADAMDIR YERİNİ İSTİ ETMƏK ÜCÜN ANA DEYƏCƏK VƏ DEMƏLİDİR.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Huru · 14 Dekabr 2019 00:4600

      Hec kim hec kimden asili deyil hele qaynanadan hec deyil bu gune qeder qaynanama ana dediyime pesmanam

      Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 13 Dekabr 2019 19:2560

    Yoldaşım zarafatyana papulya deyir atama,anama da adı ilə müraciət edir.Cavandılar deyə,ata ana demir.Öz ata anası isə yaşlıdı.Mən,ana ya da nənə deyirəm qayınanama,qayınatama da ata deyirdim:).Öz atama,anama necə, onlara da elə.Heç kim deməyib belə müraciət et,elə daha rahat hiss eləmişəm,elə öyrəşmişdim deyə demişəm...Mənim üçün də fərq etməz,oğlum necə istəyir elə də desin:)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 13 Dekabr 2019 21:3441

      Birden ele hiss elədim ki, qaynanasına ana deyən tək mənəm)) şərhini görüb cesaretlendim)) mənim qaynanam da yaşlıdır. Ana deyirəm mən də. Yoldaşım amma dayı, xala deyir atama, anama..bizdə en çox anamla zarafatı tutur onun)

      Cavab yaz
      • Anonim
        ƏSİ. · 13 Dekabr 2019 22:1920

        Sən tək deyilsən☺️Ağlıma yaş fərqi gəldi,Papatyam:).Səndə evin balacasısan??

        Cavab yaz
        • Anonim
          Papatya · 13 Dekabr 2019 22:3620

          Yaş fərqimiz var Əsi) bezen ona vaxtinda evlenerdin deyib zarafat edirəm. O da sənin böyüməni gözlədim də deyir☺mən də evimizin balacasiyam duzdu)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 13 Dekabr 2019 23:2211

            Yaş fərqi.....Sənin yaşından da ağıllı olmanın,tez böyümənin səbəbi aydındır.Bu da Asiylə,Əsiylə,səninlə mənim daha bir ortaq nöqtəmiz.Ona görə bizki varıq,super qızlarıq:)))Bizə bir tuşşşş.Qaçım semiçka qovurum,kofe ilə yaxşı gedir-söhbət var:)))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Papatya · 13 Dekabr 2019 23:5701

              )))❤❤❤❤❤

        • Anonim
          Papatya · 13 Dekabr 2019 22:4720

          Her il de ad günüm gelende yaşımı bir yaş da o çoxaldır) kecen il marketden yığıb şam alır guya. Deyirəm bir yaş böyük almısan. Dəyişdir.. noldeeee elə sende her il eyni yaşdasan?)))) Bəzən saçındaki ağ telləri de mene bağlayır.. guya mən ağartmisam.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 13 Dekabr 2019 23:2022

            Bayy..Qızlar,söbet varmışki:))))Mən elə ağızdolusu "mama"demişəmki..Düz 18 il mama demişəm.Son 2 ili rəsmiyyətə keçdim."Siz"deməyə keçdim.Ona görə yoxki əvvəl mamalığa layiq idi.Ona görəki isti ailə istəyirdim,övladlagım yaxşı nənə-baba nəvazişiylə böyüsünlər dedim.Onlar mənim təmiz niyyətimdən istifadə etdilər.Yuxarıda Şah nikli şərhçinin qeyd etdiyi kimi,elə bildilər asılıyam,məcburam.Onda fırlatdım paoağımın o biri üzünü.Çünki,artıq oğullarında yerimi bilmişdim.Gəlinə heç vaxt mənə mama deməsini tələb etmərəm.Əvvəlcə,mama olmağa çalışaram.Oğlanlarımın "mama"deyəcəyinə inanmıram.Amma,desələr də inanmıram bu məni qıcıqlandırsın.Elə şeyləri kafama takıb,özümü xəstə etmərəm.Əgər,qaynana ana deyilməyə layiqdirsə,demək oğlumçün dua efən biri də var.Balalarımın yaxşılığını düşünənlər nə adla olursa olsun,100 yaşasın.

            Cavab yaz
            • Anonim
              asi · 13 Dekabr 2019 23:3000

              Mən də jecəvəm titullu müraciətə)))...Bir elə xərc çəkib ad almışıq, ustifadə etməliyik))..Sənin kafana takmayacağına 100 faiz əminəm..Gəlin sənə mənim kimi krosata vajı da desə onu ürəkdən qəbul edərsən))..

            • Anonim
              Əsranur · 13 Dekabr 2019 23:3810

              Sənin canmasın,yazıqsan:)))))))Krosata bajını uje şəxsiyyət vəsiqəmdə qeyd etdirəcəmee;)))))

            • Anonim
              Papatya · 13 Dekabr 2019 23:4200

              Aminn. Düz deyirsən baci. Mən layiq deyil deyə bilmərəm. Ağzım əyilər)) bir iki qaynanaliq xüsusiyyətleri )))daşımasının xaricinde yaxşı insandir. Yaxşı mənada böyüklük edendi. Sənin de yaxşı qaynana olacağına elə ürəkdən inanıram ki. Allah övladlarının bəxtini en gözəlindən etsin bacı. Aminn.

            • Anonim
              Əsranur · 13 Dekabr 2019 23:5010

              Çox sağ ol,canım mənim.Allah heç kimin vijdanını əlindən almasın.Evə gəlin gətirirsənsə,birinci növbədə çalışasan ki uşaqların arası yaxşı olsun.Biz böyüklər dünyanı tutub dayanmayacağıq.Məndən sonra öz balaları ilə birgə,mənim də balamın üstünü örtən,qarşısına həvəslə yemək gətirən biri, mənim bu dünyadan ancaq rahat getməyimə səbəb olar.Onlar bizdən daha da xoşbəxt olsunlar.

          • Anonim
            asi · 13 Dekabr 2019 23:2400

            Mən də mama deyirəm, qaynataya da papa deyirəm).. Düzü təklif özlərindən gəlib).. Böyük gəlin mama deyirdi, qaynana təklif elədi ki, o deyir sən də de.. Qaynatama papa deyəmə peşman deyiləm, çox istəyirəm onu.. Amma qaynanaya mama deyəndən sonra öz mamama ana deməyə başladım)..Başa düşdüm ki, mamadan ana olmaz)))..Qəməndir atama müəllim deyirdi, anama isə heç nə demir), söhbət edəndə siz- lə müraciət edir, necəsiz, bayramınız mübarək filan)..

            Cavab yaz
            • Anonim
              Papatya · 13 Dekabr 2019 23:4900

              Əsi sən tək deyilsən deməkle sadəcə teselli etmirmis))) vallahi mutlululandim)) yaxsi edirsən)) Biz de təklif gəlməmişdi amma. Nişanlı vaxtı sizle danışırdim Sonra keçdim Anaya.

          • Anonim
            asi · 13 Dekabr 2019 23:3300

            Papatya, ağ tellərin səbəbkarı kimi məni də göstərirlər evdə)) Elə bil mən olnasaydım, saç ağarmayacaqdı.. Amna indi artlq mənim də saçım ağarır, üstümə böhtan atan kimi tez öz ağ saçlarımı qatıram söhbətə, deyirəm bəs mənim saçımı kim ağardlr??))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Papatya · 13 Dekabr 2019 23:5511

              Ay sağol. Hele onu de. sağlığuuu görüm mende de var))) Amma mende mekteb vaxtindan olub iki üç dene ağ tel.. dövlət tükü deyirdilər)) İndi de iki üç dene var.

  • Anonim
    Maqa · 13 Dekabr 2019 23:0510

    Vallah mən incimərəm oglum evlənəndən sonra qaynanasina mama desin orda ayib nə var ki .gəlin də bir ananin qizidir da həm də vallah mən gəliniçə qaynana yox çalişaram sirdaş rəfiqə olum.

    Cavab yaz
    • Anonim
      xumar · 14 Dekabr 2019 05:4800

      men qAynanama 7 ildi evliyem bir defede onu mama deye cagirmamisam ancaq kimse sorusanda demisem mama heyetde ya mama toyda birden deyibler cagir qaynanani onda mecburi harda olsa heyetde ya kucenin o basinda olanda onun yanina getmisem demisem sizicagirirlar bele deye bilmiremde ele bilirem qiraqdan fikirleserler ki ne qeder yaltaqdi eslinde hormet edirem onu cox isteyirem ne qeder deyingende olsa harasa getse ev bos gorunur o evin bezeyidi bizi deyib guldurur

      Cavab yaz
  • Anonim
    Suzan · 14 Dekabr 2019 10:3620

    Men qaynanamla birlikdə 14 il yaşamışam. Qaynanam rəhmətə gedib 3 ildi. Elə bilmişəm o mənim öz anam olub. Gələn gündən ona Ana demişəm. Bizim sözümüz sirrimiz bir olub. Həyatda ən istəkli əziz insan olub mənimçün. Hələ də onun yoxluğu ilə barışa bilmirəm. Allah bütün həyatdan gedən analarımıza rəhmət eləsin. Qaynanalara üreyden Ana demey lazımdır ki o da sizi üreyden sevsin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 14 Dekabr 2019 11:0752

      Xanım,Allah rəhmət eləsin yaxşı qaynananıza.Amma,sizinlə razı deyiləm.Siz vicdanlı insana rast gəlmisiniz deyə,məsləhət vermək sizə asandır.Mən sizdən də artıq ürəklə "Ana" demişdim,hələ böyrək də qoymuşdum üstünə.Mənim bəxtimdən qarşımdakı dedi ki,xamısı mənə kurban.Onda ürəyimi də, böyrəklərimi də aldım qoydum yerinə.İnsanın qarşısına ədalətli insan çıxmasa,heç nəyin xeyri yoxdur.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Papatya · 14 Dekabr 2019 13:2601

        Haqlısan bacı. İlk önce qaynana istilik ötürməlidi. Çünki gelin doğulub böyüdüyü aildeden ayrılır. Yeni mühite düşür. Xasiyyətine çox da beled olmadığı insanlarla yaşayır. Əri daxil. Çünki elə onu da en yaxşi evin içində tanıyır. Buna görə biraz dəstək lazımdı. Mənim qaynanam öz qaynanasindan danışanda şoka düşürəm bacı. Qaynanam heç unuda bilmir. Cavanlıqda xoş keçməyən günlərini bağışlaya bilmir. O vaxtı pay gelen ne qeder sey var ki işletmeyib heç. Ürəyim açılmayıb deyir.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Suzan · 14 Dekabr 2019 14:0420

          Əsranur xanım. Sizində sözunuzde həqiqət var. Amma hal hazırda elə gəlinlər var ki heç gəldiyi ailəni adam saymır. Öz bildiyini edir.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 14 Dekabr 2019 15:4820

            Suzan xanım,Papatyam,qaynana yaxşı olarsa,düşünərsə ki ,oğul onsuz da onun öz canından əmələ gəlib-ondan küsməyəcək,gəlinlə oğulun söz söhbətində gəlinin tərəfini tutarsa,kənarda gəlinə də ana kimi nəsihət verərsə,o oğul nə gəzməz,nə ailəsindən soyumaz,gəlin qaynananın tərəfində olar.Bir az politika lazımdır.Şəxsən mən arxamca uçurum qoyub gedə bilmərəm.Mənim oğlum sevdiyi qızla ayrılmışdılar.Oğlumun depressiyasına dözə bilmirdim.Qıza nə qədər yalvardım ki barışsınlar.Sadəcə,ortada elə bir ayrılıq var idi ki ,iki tərəf ikisi də yola gəlmədi.Özümü tərifləmirəm vallah,sadəcə,nə olursa olsun uşaqların ürəyi istədiyi kimi olsun.Onlara yaxşı olarsa,mənə də xoş olar.Qızlar,youtube-da Aristokratlar-Ota...!yazın,klipə baxın,məncə,bəyənəcəksiniz.Mənə çox təsir elədi,mahnı voobşe gözəldir.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Papatya · 14 Dekabr 2019 17:3221

              İzledim bacı((((( gözlerim yaşardı.

XƏBƏR LENTİ